Ik zou er een kunnen zijn...quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Jij bent dus een Dennisfan?
[offtopicshotmodus]![]()
![]()
[/offtopicshotmodus]
Mag ik me daarbij aansluiten?quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Die kinderen staan mij na aan het hart, daarom wil ik op dat onderdeel van je analyse reageren. Die beleefdheid, die naar mijn gevoel onnatuurlijke vormen heeft aangenomen, is niet het gevolg van enig opvoedkundig gedrag van Natasia, maar het resultaat een een straffe kadaverdiscipline, zeg maar gerust terror!
zou hij aan komenquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:02 schreef Desii het volgende:
Ik lees net op VOL dat Mr. D... aan de misselijkmakende zes de volgende kaart heeft gestuurd.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Neuh dat gaat me een beetje te ver... en daarbij gun ik geen van dat tuig de "heldenstatus" die ze dan postuum zullen bereiken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch lijkt het me een mooi einde van de Kooi, dood door ongeval ipv moord.![]()
Absoluut eens, ik doe echt mijn best, mijn kinderen hoeven geen u tegen me te zeggen, maar als ze melig zijn staan ze mijn kont op te meten midden in de IKEA. Dan kan ik kiezen tussen terror of met ze mee lachen, als ik kies voor terror luisteren ze echt wel, maar is dat een leuke dag? Mijn voorkeur gaat naar meelachen. Die arme kinderen van Natas durven nog geen geintje met Natas uit te halen. TRIEST.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Die kinderen staan mij na aan het hart, daarom wil ik op dat onderdeel van je analyse reageren. Die beleefdheid, die naar mijn gevoel onnatuurlijke vormen heeft aangenomen, is niet het gevolg van enig opvoedkundig gedrag van Natasia, maar het resultaat een een straffe kadaverdiscipline, zeg maar gerust terror!
Sterker nog, ik denk dat Dennis niet eens op zijn vingers kán fluiten!quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Absurde ??
Jullie zien het ECHT niet he dat Dennis de kooi fluitend op zijn vingers wint ??!!
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij zijn niet vies van Dries
Q music met Dries Roelvink
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:02 schreef Desii het volgende:
Ik lees net op VOL dat Mr. D... aan de misselijkmakende zes de volgende kaart heeft gestuurd.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Precies. Ze neemt het Yairo ook kwalijk dat hij zoveel aandacht heeft gehad, daarom snauwt ze hem soms weleens af. Een moeder die haar kinderen van hot naar her gooit (naar haar zussen, Wilgo, Milton) is geen moeder met het hart op de juiste plaats.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Je kunt daarnaast net zo goed stellen dat het eigengereide gedrag, de brutaliteit en het losgeslagen zijn van veel andere kinderen een totaal gebrek aan van alles en nogwat is. Ik prefereer die kinderen van Natasia als buurkinderen niet al die andere die ik op mijn werk dagelijks tegen kom. Discipline is altijd nog beter dan een totaal gebrek eraan. Daarnaast kun je alles in het negatieve trekken, maar er ook een klein beetje genuanceerd naar proberen te kijken. In ieders opvoeding is wel eens wat aan de hand.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb vavaf 18 u niet meer gekeken, maar ze hebben vandaag dus weer een lading post mogen ontvangen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben Huub en Lieke al de kans gehad om de stapel kaarten van vandaag te lezen?
Leukquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:02 schreef Desii het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Yeah baby !quote:
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:05 schreef tutjehola het volgende:
staan ze mijn kont op te meten midden in de IKEA.
Of die kont van Natasia was gewoon te vet om te meten natuurlijkquote:Op woensdag 18 juli 2007 23:05 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Absoluut eens, ik doe echt mijn best, mijn kinderen hoeven geen u tegen me te zeggen, maar als ze melig zijn staan ze mijn kont op te meten midden in de IKEA. Dan kan ik kiezen tussen terror of met ze mee lachen, als ik kies voor terror luisteren ze echt wel, maar is dat een leuke dag? Mijn voorkeur gaat naar meelachen. Die arme kinderen van Natas durven nog geen geintje met Natas uit te halen. TRIEST.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Yeah baby !Ben gelijk helemaal happy!!
ja, maar dit kwam pas op de streams toen ze met de laatste brief bezig waren..... echt weer toppie in beeld gebrachtquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben Huub en Lieke al de kans gehad om de stapel kaarten van vandaag te lezen?
Dat bedoel ik, in andere bewoordingen als in mijn post, maar dit onderschrijf ik natuurlijk van harte.quote:Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |