abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51610081
Hebben Huub en Lieke al de kans gehad om de stapel kaarten van vandaag te lezen?
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:58:12 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51610088
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Sjon moet wat over hebben voor de kijkcijfers.
Kijkcijfers of niet, als 1 van die stoephoeren met dr bezopen kop doodvalt van het dakterras dan is dat het einde van het programma, nou heb ik niet zo'n moeite met het einde van het programma maar wel als dat is omdat een van die domme dozen een stapje te ver naar achteren heeft gedaan.

Er zijn betere redenen om de stekker er per direct uit te trekken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51610109
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:50 schreef demins het volgende:

[..]

Natuurlijk, joh! Als je niet over een gezond gevoel voor humor, een gigantisch relativeringsvermogen en een bijna morbide gevoel voor het absurde beschikt, kan je nooit een Dennisfan worden!
Jij bent dus een Dennisfan?

[offtopicshotmodus] [/offtopicshotmodus]
Een éénlingweg voert door mijn land
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:58:54 #129
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_51610112
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Absurde ??
Jullie zien het ECHT niet he dat Dennis de kooi fluitend op zijn vingers wint ??!!
Heel misschien, als hij het voor elkaar kan krijgen om z'n handen uit z'n zakken te halen.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_51610130
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:54 schreef farscapevr6 het volgende:
zei amandel nou dat action man in t huis woonde?? (doelend op nix???? )
Doelend op Lieke.
Goedemorgen :W
  woensdag 18 juli 2007 @ 22:59:20 #131
111260 Charmian
a little joy
pi_51610131
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef Lady-night het volgende:
Dank HIDIHO voor het eerst in 2 dagen weer werkende streams....wel handig als je en SV doet....super
Ik dacht dat hij er mee gestopt was?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_51610147
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

De beleefdheid van haar kinderen komt voort uit terror en niet uit respect. Het is zo iemand die tegen haar kinderen zegt : als je dit niet doet dan . Die kotertjes hebben er schrik voor om een weerwoordje te doen omdat ze daarop zal dreigen met voor die kotertjes hele nare dingen, in plaats van ze te stimuleren. Dat is mijn mening en daar zult u het mee moeten doen.
Mag ik uw menining onderschrijven?
Dolf is de baas
Insaantje
pi_51610156
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef LoveProfusion het volgende:
Hebben Huub en Lieke al de kans gehad om de stapel kaarten van vandaag te lezen?
Niet in beeld helaas.
Goedemorgen :W
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:00:06 #134
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_51610163
Wij zijn niet vies van Dries
Q music met Dries Roelvink
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_51610166
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:59 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Mag ik uw menining onderschrijven?
Ik dank u.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_51610181
Spannend....
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_51610185
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:

[..]

De beleefdheid van haar kinderen komt voort uit terror en niet uit respect. Het is zo iemand die tegen haar kinderen zegt : als je dit niet doet dan . Die kotertjes hebben er schrik voor om een weerwoordje te doen omdat ze daarop zal dreigen met voor die kotertjes hele nare dingen, in plaats van ze te stimuleren. Dat is mijn mening en daar zult u het mee moeten doen.
''He homo'' tegen Gordon.
Vindt U dat ik het goed gezegd heb mamma?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:01:04 #138
130054 demins
We weten niks
pi_51610199
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Natasia, de dame met diepe dalen en hoge pieken. Het zorgzame type. Ze kook, doet de was, ruimt de vaat op, troost links en rechts en is gek op aandacht. Een echte vrouwelijke vrouw, die nooit aandacht genoeg kan krijgen. Daarnaast een enorme bitch en vermoedelijk groot geworden op de straat. Ze heeft geleerd om daar voor zichzelf op te komen tegen gelijke types. Dat patroon van verdedigen past ze op iedereen toe die ze tegen komt, niet beseffend dat niet alle mensen van de straat zijn en dat je met velen ook normaal een geschil kunt uitpraten. Ik heb respect voor haar als de beleefdheid van die kinderen zie en vermoed dat ze slimmer is dan menigeen denkt. Ik denk dan ook dat ze van Tien ook aardig wat afgedwongen heeft, anders was ze menig keer al exit geweest.
Die kinderen staan mij na aan het hart, daarom wil ik op dat onderdeel van je analyse reageren. Die beleefdheid, die naar mijn gevoel onnatuurlijke vormen heeft aangenomen, is niet het gevolg van enig opvoedkundig gedrag van Natasia, maar het resultaat een een straffe kadaverdiscipline, zeg maar gerust terror!
Kwartjes vallen soms jaren later!
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:01:05 #139
143001 Prospera
Verfrissend
pi_51610200
Hey de streams zijn terug
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  † In Memoriam † woensdag 18 juli 2007 @ 23:01:24 #140
135305 beequeen
Lost.
pi_51610220
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kijkcijfers of niet, als 1 van die stoephoeren met dr bezopen kop doodvalt van het dakterras dan is dat het einde van het programma, nou heb ik niet zo'n moeite met het einde van het programma maar wel als dat is omdat een van die domme dozen een stapje te ver naar achteren heeft gedaan.

Er zijn betere redenen om de stekker er per direct uit te trekken.
Toch lijkt het me een mooi einde van de Kooi, dood door ongeval ipv moord.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_51610230
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 22:57 schreef Pavement het volgende:

[..]

Hij is gewoon gefrustreerd dat hij homo is dat ie in de knoop zit met zichzelf.
jup, ken je het verhaal van de rechtsback van de Alphense Boys en Denniks al?
pi_51610249
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis. ♥
************http://blondt1967.hyves.nl/***********
pi_51610253
Dronken bimbos
Over 100 jaar weet niemand het meer
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:02:20 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51610256
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:01 schreef demins het volgende:
[..]
Die kinderen staan mij na aan het hart, daarom wil ik op dat onderdeel van je analyse reageren. Die beleefdheid, die naar mijn gevoel onnatuurlijke vormen heeft aangenomen, is niet het gevolg van enig opvoedkundig gedrag van Natasia, maar het resultaat een een straffe kadaverdiscipline, zeg maar gerust terror!
Of het gevolg van de opvoeding die anderen regelmatig voor haar op zich genomen hebben.
Het is voor Cheyenne niets nieuws om bij haar tantes in huis te wonen...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51610267
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef FdW het volgende:

[..]

''He homo'' tegen Gordon.
Vindt U dat ik het goed gezegd heb mamma?
Nou had ik hier op willen reageren met iets heel naars, maar ik ben niet van dat slag volk en je slaat de spijker op zijn kop.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:02:40 #146
143001 Prospera
Verfrissend
pi_51610271
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij zijn niet vies van Dries
Q music met Dries Roelvink
Ik heb nog nooit muziek van hem gehoord, dus ik ben benieuwd!
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_51610272
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:00 schreef MissSomebody het volgende:
Spannend....
[afbeelding]
Geweldig, hoe jij altijd dat rotjong op het moment dat hij er op zijn voordeligst op staat weet te cappen
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 18 juli 2007 @ 23:02:52 #148
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51610286
Ik lees net op VOL dat Mr. D... aan de misselijkmakende zes de volgende kaart heeft gestuurd.

pi_51610288
Lieke is een goede speelster. Een oud studente psychologie die iets weet van hoe mensen in elkaar steken. De werkster is opgeklommen tot miljonair in spé, Ze doet heel nietjes, beleefd, voorkomend, maar of ze werkelijk zo is als ze doet...? Het kan bijna niet. Ze is TE in veel zaken, zo kán iemand niet zijn in die omstandigheden. Ze is meestal het leukst als ze samen met Huub in bed ligt. Je kunt aan haar zien dat ze dan oprecht vaak lol heeft. Dat lachje kan ze niet faken, dat is echt. Ik vermoed echter dat ze zich sterker voordoet dan ze is. Stiekem heeft ze een hoekje opgezocht om even uit te huilen. Terecht, maar het geeft ook iets aan. Het lijkt gewoon de ideale schoondochter te zijn, maar ik heb enige reserve bij haar. De wijze waarop ze samen met Jaap en Huub Erik eruit speelde, daar lusten de honden geen brood van. Verder vind ik haar vaak erg overtuigd van haar eigen gelijk. Het is misschien nog de leeftijd, een paar jaar ouder en ze zal vermoedelijk daarin veranderen. Of ze echt van Huub houdt? Ze geeft om hem, dat is wel duidelijk. Maar die twee samen buiten de Kooi, daar geloof ik niet in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')