SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ps. moet dit hierboven tussen spoilertags? voor de zekerheid maar gedaan.
quote:Subject: Now, Filch knows about these four" -- he pointed them out -- "but we're sure we're the only ones who know about these.
Waarom zou je echt he... Een groepering oprichten om mensen hun leesplezier te ontnemen... ik ruik banden met Al Qaida... Gaan jullie ook boeken verbranden ofzo?quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
De "groepering" is internationaal, de posters die ik heb gezien zijn:
Frans, Engels, Duits, Nederlands, Spaans, Italiaans.
Dat dus.quote:
want?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:46 schreef magnifor het volgende:
ik blijf hopen dat de uitgelekte versie nep is.
ja, maar die dingen bedoelde ik ook, hoewel die natuurlijk lastig te mijden zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dan nog is internet een risico. Bijvoorbeeld hier op dit forum al een paar eikels. Op nu.nl staan de spoilers gewoon op de hoofdpagina, op geenstijl stond het ook.
Ik herken het. Ik lees de posts heel aftastend, in de hoop dat als er een spoiler staat dat ik dan snel genoeg mijn aandacht ergens anders op kan focussen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:47 schreef Biancavia het volgende:
Eigenlijk vind ik het al een te groot risico om in dit topic te kijken.
Maar ja, ik kan het niet laten.
Ik zie het echt nergensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ex's pc start op op nu.nlEn ik probeerde er niet te kijken, maar het staat er zo pontificaal!!
Dus NIEMAND meer naar nu.nl als je helemaal niets wilt weten. Nu maar hopen dat het een nep-spoiler was.
Is het ook... maar heb het er wel voor over om even naar de ECI te gaan. Morgen maar even mijn wekker zetten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:16 schreef Biancavia het volgende:
Ik vind het sowieso belachelijk dat er zoveel verschil in de prijzen bij de één of de ander zit.
Ja. Jammer dat die hier niet in de buurt zit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:24 schreef linebear het volgende:
[..]
Is het ook... maar heb het er wel voor over om even naar de ECI te gaan. Morgen maar even mijn wekker zetten.
eci.. is dat niet die klote boeken club?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:13 schreef linebear het volgende:
Kan niet wachten tot ik morgen met een kop thee op de bank ga hangen en lezen wat er nu waar is van de spoilers....
Morgen vroeg trouwens niet naar de ECI gaan... daar liggen ze voor 8,95. Dat scheelt toch wel eventjes...
Een kladje in een hoekje van een agenda van je naam en telefoonnummer is niet echt een officiële reservering denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:50 schreef p-etr-a het volgende:
Ben je niet verplicht het bij de boekhandel te halen waar je een reservering hebt gemaakt?
Alleen als er staat dat inschrijving verplicht tot aankoop lijkt me. Bij veel boekwinkels was het een reservering, end at verplicht je tot niets.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:50 schreef p-etr-a het volgende:
Ben je niet verplicht het bij de boekhandel te halen waar je een reservering hebt gemaakt?
moet je dan niet lid zijn voordat je daar mag kopen ???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:54 schreef linebear het volgende:
het is inderdaad die klote boekenclub... maar wel de goedkoopste
scheelt je toch wel 9 euro of zo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |