abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 juli 2007 @ 13:59:28 #201
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_51626031
En de lol?
Waarom zou je dat in godsnaam doen?

Dat zuurstofgebrek bij je geboorte was blijkbaar niet lang genoeg.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_51626220
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:59 schreef Dagonet het volgende:
En de lol?
Waarom zou je dat in godsnaam doen?
Ik ben slechts een radertje in een grote machine. Ik krijg mijn orders en voer ze uit. Als ik dat niet zou doen, dan zou ik geen toegang meer krijgen tot een hoop materieel.
pi_51626258
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 23:11 schreef TonnyD.Sacrell het volgende:
Bij de ECI is ie op zaterdag tussen 09:00 en 12:00 te koop voor 8,95 euro
Allleen de volwassen versie.
Weet je dat zeker??? Ik wil juist de childrenversie....
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:08:08 #204
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_51626287
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:05 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

Ik ben slechts een radertje in een grote machine. Ik krijg mijn orders en voer ze uit. Als ik dat niet zou doen, dan zou ik geen toegang meer krijgen tot een hoop materieel.
Befehl ist befehl!

Dat excuus is al niet meer geldig sinds 1945, nu een echte reden graag. Wat bezielt je om het plezier van mensen die je niet kent te vergallen, wat hebben zij jou aangedaan en wat heb jij eraan?
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_51626299
quote:

[..]

sip-figuur
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:08:58 #206
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_51626309
Monkeyman heeft een ban
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:09:47 #207
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_51626337
quote:

[..]

"Grote machine," "orders." .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_51626374
En zo'n gestoord figuur is nog crew ook
pi_51626417
Wat lopen er toch veel trieste figuren rond zeg. Echt te kansloos voor woorden. Gelukkig heb ik nog geen spoilers gezien en hopelijk blijft dat zo.
Kan niet wachten tot zaterdag.
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:13:31 #210
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_51626472
Zijn er nou eigenlijk al spoilers uitgelekt? want ik las net iets wat ik niet wil lezen, maar of het waar is weet ik dus niet....
ff wachten nog
pi_51626527
Er zijn al mensen die de boeken hebben Game_error. dus ja het kan echt zijn.
pi_51626569
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:13 schreef Game_Error het volgende:
Zijn er nou eigenlijk al spoilers uitgelekt? want ik las net iets wat ik niet wil lezen, maar of het waar is weet ik dus niet....
Ik ga er gewoon vanuit dat het allemaal niet waar is, lekker makkelijk Als ik alles wat ik tot nu toe heb gehoord moet geloven zou er aan het eind van het boek niemand meer over zijn!!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:17:22 #213
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_51626610
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:15 schreef tonks het volgende:
Er zijn al mensen die de boeken hebben Game_error. dus ja het kan echt zijn.
tja t was in een of ander ONZ topic, maar ik kan hem nu al niet meer terug vinden.. het was een of andere paint met plaatjes erin van wie wie omlegde....
ff wachten nog
pi_51626897
dat staat in het spoilertopic nu.
I had a signature once. It was awful.
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:26:09 #215
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_51626946
Ik heb dus wel het hele stuk van nu.nl gelezen. Ik dacht: als het zo begint maakt het ook niet meer uit of ik de rest ga lezen. En ik concludeerde eigenlijk dat de hele spoiler nep is. Hij is in mijn ogen een beetje te overdreven en verder bleek dat voor mij uit deze alinea:

(iets meer uitgewijd over de informatie die in die spoiler stond op een hele ironische manier. Heb je de spoiler niet gelezen, dan zou ik dit ook even niet lezen).
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit de hele column blijkt dat hij de spot drijft met mensen zoals wij die bang zijn voor spoilers, en ik denk dat hij daarom expres deze grote spoiler op de voorpagina heeft gezet. Ik geloof het dus niet, maar desalniettemin ga ik toch een mailtje sturen naar de redactie/die man zelf. Mocht het uiteindelijk waar blijken, dan stel ik voor dat we met z'n allen een toepasselijke reprimande verzinnen! Dat zou ik nu.nl nooit vergeven.

Ow ja, en hier kom ik ook niet meer tot ik het boek uit heb. Zou het mezelf ook niet vergeven als ik hier echte spoilers tegenkom.

[ Bericht 2% gewijzigd door Foeske op 19-07-2007 14:36:58 ]
*´¨)
¸.· ¸.·´¨) Vrijwilligerswerk doen in Peru?
(¸.·´ (_.·´* Kijk op www.weeshuisperu.nl !
  donderdag 19 juli 2007 @ 14:46:46 #216
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_51627334
Deze mail heb ik overigens naar de redactie van nu.nl gestuurd:
quote:
Beste redactie nu.nl en schrijver van de column van vandaag.

Ik hoop dat de spoiler op de voorpagina nep is. In de lijn van de hele column lijkt het zeker nep, maar juist nu bekend is dat er boeken uitgelekt zijn (notabene voorpaginanieuws op nu.nl) weet je het maar nooit. Geen enkele Harry Potter fan wil dus ook maar iets over het zevende boek lezen, of het nu een overduidelijke nep spoiler is of een mogelijk echte spoiler. Om de eerste regels van deze column kun je gewoon niet heen en dat is niet netjes.

Ik zou jullie dus vriendelijk willen verzoeken deze column te verwijderen. Niet zozeer voor mij, ik heb het nu toch al gelezen, maar meer voor de duizenden andere Harry Potterfans die dit absoluut niet willen lezen.

Verder hoop ik maar dat het echt erg nep is. Mocht het mijn leesplezier daadwerkelijk bederven (nog niet te spreken over mocht de spoiler echt zijn), dan mag nu.nl zich voorbereiden op meer dan een enkele mail.

Vriendelijke groeten,

xxx
*´¨)
pi_51627338
Desondanks is de kreet op de eerste pagina wel een grote spoiler uit de epiloog van het uitgelekte boek. Of hij er nu verder de spot mee drijft doet er niet toe.

[ Bericht 3% gewijzigd door zoeperzazke op 19-07-2007 16:52:12 ]
pi_51627586
Is dit al gemeld op de frontpage en andere nieuwssites eigenlijk. Zal wel grappig zijn natuurlijk, als imago van NU.nl zodanig wordt geschaad hierdoor dat ze alle schade gaan verhalen....

Misschien mailtje naar JKR?
pi_51629214
Blijf voor de zekerheid ook weg van flabber.nl. Ik heb daar iets in de 'lach of sterf' log gezien wat ik liever niet had willen zien.
  donderdag 19 juli 2007 @ 15:55:12 #220
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_51629466
Ik kreeg gister een telefoontje van de boekwinkel dat ik het boek vanaf "midnight when Friday turns into Saturday" kan ophalen. Het bericht was ingesproken door de man die de Britse audioboeken inspreekt (Jim Davis of zo?)

Was wel vet. Ik sta morgen om 12 uur op de stoep in ieder geval. Laatste kans.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_51629624
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:56 schreef athlonkmf het volgende:Misschien mailtje naar JKR?
Ik heb gemaild naar mugglenet, naar JK's editor en naar nu.nl zelf. Nu maar hopen dat er een rechtzaak van komt. Echt, hoe triest kun je zijn.
pi_51629944
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 16:00 schreef AltTab het volgende:

[..]

Ik heb gemaild naar mugglenet, naar JK's editor en naar nu.nl zelf. Nu maar hopen dat er een rechtzaak van komt. Echt, hoe triest kun je zijn.
Eerlijk gezegd geniet ik stiekem wel van dit relletje.
  donderdag 19 juli 2007 @ 16:32:11 #223
110654 Foeske
lives life, loves life
pi_51630605
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 14:46 schreef zoeperzazke het volgende:
We weten dus nog steeds niet of dat wel het echte boek is, maar mocht dat wel zijn, wil jij dan ook die quote snel even weghalen, want dit is ook al iets wat ik weer niet wil weten dan. Ik zeg toch net dat ik er niet in geloofde, nu maak jij fijn even duidelijk dat het wel echt is. Aaarghh!
*´¨)
pi_51631245
aangepast... zo goed? of nog niet?
  donderdag 19 juli 2007 @ 17:09:08 #225
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_51631768
Ik hoop dat bol.com inderdaad op de 21e gewoon levert. Ben als de dood voor spoilers, wil hem gewoon gauw uit hebben, juist omdat het zo'n hype is; vroeg of laat hoor je sowieso dingen die je niet wil weten (het gaat mij met name om het einde ) , dus dan maar zorgen dat ik hem al uit heb voordat iemand 't kan verpesten...
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
  donderdag 19 juli 2007 @ 17:16:05 #226
134256 Cutebutpsycho
Things even out.
pi_51631974
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 14:25 schreef Nenootje het volgende:
Hé bah, heb ik blijkbaar de Engelse kinderversie gereserveerd. Nou ja, koop ik later wel de adult versie

Nog 3 dagen! Ik weet al veel te veel van het boek (GS ), maar bij boek 5 en 6 wist ik ook al op voorhand wie er doodging, vond het toch nog fijn lezen
Ennehm, ik heb dan wel de adult versie geresereer nu, maar het enige verschil is toch de cover????
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."
pi_51632364
Ja, verder zijn ze precies hetzelfde.
pi_51632560
Geen spoilers, maar dit staat op mugglenet.com

NY Times posts early review of DH
quote:
After receiving an early copy of Deathly Hallows from an unnamed bookstore, the New York Times has posted a review of the book which also contains a few plot details.

UPDATE: In response, JK Rowling has spoken out about this New York Times review and numerous others:
"I am staggered that American newspapers have decided to publish purported spoilers in the form of reviews in complete disregard of the wishes of literally millions of readers, particularly children, who wanted to reach Harry’s final destination by themselves, in their own time. I am incredibly grateful to all those newspapers, booksellers and others who have chosen not to attempt to spoil Harry’s last adventure for fans."
Bloomsbury has also addressed this concern:
The release date and time embargo of 00.01AM BST on Saturday July 21st is being enforced unflinchingly and without exception by the publishers. We confirm that all Bloomsbury’s customers in 93 countries worldwide are robustly supporting this embargo time to ensure secrecy for the children and adult readers of Harry Potter.
  Donald Duck held donderdag 19 juli 2007 @ 17:38:08 #229
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_51632562
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 17:16 schreef Cutebutpsycho het volgende:

Ennehm, ik heb dan wel de adult versie geresereer nu, maar het enige verschil is toch de cover????
en in de children's edition is een aantal scenes tussen harry en ginny gecensueerd
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_51632611
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 15:48 schreef poon het volgende:
Blijf voor de zekerheid ook weg van flabber.nl. Ik heb daar iets in de 'lach of sterf' log gezien wat ik liever niet had willen zien.
Ik ook ik blijf dus daar ook weg voor komende dagen, probeer nu met veel beer beetje te vergeten wat er als spoilers stond.
  donderdag 19 juli 2007 @ 17:39:55 #231
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_51632619
Wat willen die sites en kranten nou helemaal bereiken?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_51632641
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 17:38 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

en in de children's edition is een aantal scenes tussen harry en ginny gecensueerd
wacht is dit echt zo ?
pi_51632668
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 17:41 schreef Helo het volgende:

[..]

wacht is dit echt zo ?
Nee hoor!
pi_51632675
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 17:41 schreef Helo het volgende:

[..]

wacht is dit echt zo ?
Natuurlijk niet
pi_51632777
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 17:38 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

ha toen ik postte bedacht ik me inderdaad dat "adult" versie wel andere associaties op kon roepen. Zou toch wat zijn, als daar keiharde seks scenes in zouden zitten.
  Donald Duck held donderdag 19 juli 2007 @ 17:48:35 #236
46149 __Saviour__
pi_51632890
Het zou wat zijn zeg! Maar dat gaat inderdaad wellicht te ver. Wat wel leuk is, is dat er in de boeken wel steeds duidelijker de interesse in meisjes naar voren kwam.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_51632953
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 17:44 schreef AltTab het volgende:

[..]

ha toen ik postte bedacht ik me inderdaad dat "adult" versie wel andere associaties op kon roepen. Zou toch wat zijn, als daar keiharde seks scenes in zouden zitten.
Daar zou ik anders geen nee tegen zeggen met een Emma Watson in de zevende film.
Don't think twice, it's all right.
pi_51633265
ha, ik heb gelukkig alle spoilers gemist. ik ben er aan de ene kant enorm nieuwsgierig naar (vooral die selecteerblokjes zijn zeer aanlokkelijk), maar bij deel 6 had ik ook al voordat ik het boek uit had gelezen dat perkamentus dood zou gaan en dat vond ik achteraf erg jammer. ik mijd de komende dagen alles dat met harry potter te maken heeft dus maar. wel jammer dat ik zaterdag de hele dag moet werken, dus ik kan pas zondag beginnen met lezen.
  Donald Duck held donderdag 19 juli 2007 @ 18:09:10 #239
46149 __Saviour__
pi_51633367
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 18:05 schreef paperboats het volgende:
ik mijd de komende dagen alles dat met harry potter te maken heeft dus maar[..]
En dan nog is internet een risico. Bijvoorbeeld hier op dit forum al een paar eikels. Op nu.nl staan de spoilers gewoon op de hoofdpagina, op geenstijl stond het ook.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_51633744
Er stond trouwens vandaag een interessant stukje in De Pers. Geen spoilers.
quote:
Harry en Malfoy samen onder de douche
Wie weet nog wie Frankenstein heeft geschreven? Na het oorspronkelijke boek zijn er zoveel opvolgers verschenen van andere auteurs, dat de oorspronkelijke schrijfster Mary Shelly in de vergetelheid is geraakt. Misschien dat J.K. Rowling over honderd jaar hetzelfde lot beschoren is. Opvolgers, tussendelen, alternatieve versies en voorlopers van haar zevendelige reeks verschijnen nu al dagelijks op de vele fansites. Harrypotterfancition.com [sic] heeft 41.000 verhalen klaarstaan, fictionalley.org en mugglenet.com bieden keuze uit nog eens 200.000 verzinsels.
Zo kunnen we lezen over Hermione die een douche neemt in haar Londense appartement, waarna ze naar het werk gaat bij Witch's Weekly. Of over Ron die het liefst een dreuzelmeisje aan de haak slaat omdat hij kan zorgen dat ze minimaal geheugenverlies inzake Ron ondervinden. Nadat hij een meisje de deur uitschopt, stapt hij zonder te douchen in de metro naar het werk. Douchescènes zijn een must in de Harry-verhalen. Soms zien we Hermione met Ron, soms Harry die Ginny afspoelt. Malfoy gaat vaak met doucheschuim aan de slag.
En met Harry.
En:
quote:
Harry met een hobbit onder de douche
Al gaan deze fanverhalen alle kanten uit, toch zijn er onuitgesproken regels in het genre. 'Karakterverkrachting' wordt ten strengste afgekeurd. Harry die samen met Lord Voldemort de wereld wil veroveren: geen goed idee.
Al decennia verschijnt er fanfictie van Star Trek, het A-Team en Star Wars, maar Pottermania overtreft alles. Op de website harrypotterfanfiction.com kun je met een keuzemenu aangeven wat je wilt lezen: crossover (Harry met een hobbit onder de douche), 'fluff' (mens en gevoelens), horror, humor, etc.
pi_51634113
Ik wilde even checken of wat ik op flabber had gezien echt was of niet. Na gegoogled te hebben werd mijn angst of het echt was het bevestigd (en meer), godvertyfus! Gelukkig zijn het slechts losse flodders en dus niet hele lappen teks wat ik heb gelezen (zonder context is het misschien niet zo boeiend. Ik weet dus nog niet zo goed hoe boos ik moet zijn.

Aan de andere kant:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

ps. moet dit hierboven tussen spoilertags? voor de zekerheid maar gedaan.
pi_51634257
Wat een kinderachtig gedoe zeg! Waarom kan men niet gewoon die spoilers niet plaatsen? Waarom moet dat overal zo uitgebreid behandeld worden. Waarom zijn er mensen die het nodig vinden de lol voor een ander te verpesten?
Ik ben op de hoogte van de spoilers en heb zelf het gevoel dat het wel van het echte boek komt, maar ik vind het echt sneu voor mensen die niets willen weten dat het op deze manier verpest wordt. Ik heb dan ook gewoon overal mijn klacht gedeponeerd!
Die gasten die nu overal posters gaan ophangen en naar die nachtelijke verkoop gaan zouden eens een hobby moeten gaan zoeken en iets gaan doen met hun leven! Trieste gevallen! Bah!
pi_51634431
Kreeg net spam met als subject:
quote:
Subject: Now, Filch knows about these four" -- he pointed them out -- "but we're sure we're the only ones who know about these.
pi_51639102
zooo deel 6 geleend (laatste exemplaar ) , als die uit is kan ik denk ik deel 7 wel ergens vandaan toveren
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_51641346
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 13:55 schreef Mister_Monkeyman het volgende:

[..]

De "groepering" is internationaal, de posters die ik heb gezien zijn:
Frans, Engels, Duits, Nederlands, Spaans, Italiaans.
Waarom zou je echt he... Een groepering oprichten om mensen hun leesplezier te ontnemen... ik ruik banden met Al Qaida... Gaan jullie ook boeken verbranden ofzo?

Kansloos
pi_51641383
quote:
Op donderdag 19 juli 2007 22:05 schreef MevrouwLili het volgende:
Kansloos
Dat dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_51645448
Ik heb de nu.nl spoiler gezien..

Omdat het bij mij een automatisme is om nu.nl te typen als ik computer. Maar ja. Kom laten we niet meer over spoliers praten.
pi_51649426
ik blijf hopen dat de uitgelekte versie nep is.
pi_51650381
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 02:46 schreef magnifor het volgende:
ik blijf hopen dat de uitgelekte versie nep is.
want?
pi_51650383
Nog 1 dag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')