ja, maar die dingen bedoelde ik ook, hoewel die natuurlijk lastig te mijden zijn.quote:Op donderdag 19 juli 2007 18:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
En dan nog is internet een risico. Bijvoorbeeld hier op dit forum al een paar eikels. Op nu.nl staan de spoilers gewoon op de hoofdpagina, op geenstijl stond het ook.
Ik herken het. Ik lees de posts heel aftastend, in de hoop dat als er een spoiler staat dat ik dan snel genoeg mijn aandacht ergens anders op kan focussen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:47 schreef Biancavia het volgende:
Eigenlijk vind ik het al een te groot risico om in dit topic te kijken.
Maar ja, ik kan het niet laten.
Ik zie het echt nergensquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:22 schreef Isabeau het volgende:
Mijn ex's pc start op op nu.nlEn ik probeerde er niet te kijken, maar het staat er zo pontificaal!!
Dus NIEMAND meer naar nu.nl als je helemaal niets wilt weten. Nu maar hopen dat het een nep-spoiler was.
Is het ook... maar heb het er wel voor over om even naar de ECI te gaan. Morgen maar even mijn wekker zetten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:16 schreef Biancavia het volgende:
Ik vind het sowieso belachelijk dat er zoveel verschil in de prijzen bij de één of de ander zit.
Ja. Jammer dat die hier niet in de buurt zit.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:24 schreef linebear het volgende:
[..]
Is het ook... maar heb het er wel voor over om even naar de ECI te gaan. Morgen maar even mijn wekker zetten.
eci.. is dat niet die klote boeken club?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:13 schreef linebear het volgende:
Kan niet wachten tot ik morgen met een kop thee op de bank ga hangen en lezen wat er nu waar is van de spoilers....
Morgen vroeg trouwens niet naar de ECI gaan... daar liggen ze voor 8,95. Dat scheelt toch wel eventjes...
Een kladje in een hoekje van een agenda van je naam en telefoonnummer is niet echt een officiële reservering denk ik.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:50 schreef p-etr-a het volgende:
Ben je niet verplicht het bij de boekhandel te halen waar je een reservering hebt gemaakt?
Alleen als er staat dat inschrijving verplicht tot aankoop lijkt me. Bij veel boekwinkels was het een reservering, end at verplicht je tot niets.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:50 schreef p-etr-a het volgende:
Ben je niet verplicht het bij de boekhandel te halen waar je een reservering hebt gemaakt?
moet je dan niet lid zijn voordat je daar mag kopen ???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:54 schreef linebear het volgende:
het is inderdaad die klote boekenclub... maar wel de goedkoopste
scheelt je toch wel 9 euro of zo...
Oh dat weet ik niet eens hoe het bij de mijne is... Als ik morgenochtend eerst naar de Kruidvat ga en hem daar voor die 14 kan krijgen, doe ik dat mooi.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:55 schreef MevrouwLili het volgende:
Alleen als er staat dat inschrijving verplicht tot aankoop lijkt me. Bij veel boekwinkels was het een reservering, end at verplicht je tot niets.
Ja, precies! En als ze dan bellen dat ik het boek op kan komen halen zeg ik gewoon dat ik hem 's nachts bij Donner Selexyz heb gehaald. Kunnen ze je niets kwaljk nemen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 10:59 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet eens hoe het bij de mijne is... Als ik morgenochtend eerst naar de Kruidvat ga en hem daar voor die 14 kan krijgen, doe ik dat mooi.
http://www.eci.nl/extra/E(...)sboek2/leesBoek.htmlquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:00 schreef MevrouwLili het volgende:
Ik zie op de site van de eci niets staan... het lijkt mij dat als je zo'n boek gaat verkopen voor zo weinig geld, dat je dan wil dat er drommen mensen voor je deur staan...
Ik kan er dus niets over vinden...
edit:
na een google:
http://beknibbel.nl.site-id.nl/campaign/eci/cid5249/?cid=5249&sid=1017
= geen spoiler!!
Ja, natuurlijk word je dan lid.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:04 schreef MevrouwLili het volgende:
ah ok...
die link die ik net plaatste, da's wel naaierij... er staat namelijk nergens duidelijk dat je lid wordt na dat ingevuld te hebben. Dikke kans dat dat wel zo is...
Omdat alleen die kaft op de foto van die actie staat.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:10 schreef Naamah het volgende:
Hij is ook gewoon voor niet-leden te koop, stond duidelijk op het reclamebord. Maar... waarom denken er mensen dat ze er alleen de adult versie hebben? Waar hebben jullie die info vandaan?
Hmm.. toch lijkt het me sterk dat ze alleen die versie hebben. Ik heb ze een mailtje gestuurd en als ze daar vandaag niet op antwoorden dan bel ik ze later nog wel even. Zal het antwoord van ze hier posten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:11 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Omdat alleen die kaft op de foto van die actie staat.
West-Vlaanderen is hetquote:Op vrijdag 20 juli 2007 11:57 schreef linebear het volgende:
zijn in Luxemburg dan ook de winkels ook dicht of zo !?
En ik kan het nog steeds niet laten om hier te komenquote:Beste xxx,
De column staat er nog omdat wij die ook niet weg zullen halen. Het is namelijk geen spoiler van de inhoud. Als je de column leest zie je dat het niet serieus is bedoeld en dat de inhoud niet wordt verklapt.
Vriendelijke groet,
xxx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op mag komen halen.
What to do, what to do...
Ja, die met de ballen in de bek.
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:24 schreef Biancavia het volgende:
Ik heb een dilemma.
Ik ging net bij de boekenwinkel vragen hoe laat ze morgenochtend opengingen.
De man zei half negen, vroeg of ik gereserveerd had en zei dat hij er eentje voor me klaar had liggen. De prijs is 24,99. Dus ik zei dat ik hem wel duur vond en dat ze hem bij het Kruidvat voor 13.99 verkochten. Hierop zei hij natuurlijk dat de kans groot is dat ik hem daar niet zou kunnen krijgen, omdat die allemaal al snel weg zouden zijn en dat ik het boek bij hemnou, logisch.... vanavond!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. op mag komen halen.
What to do, what to do...I had a signature once. It was awful.
Ja he. Het is natuurlijk maar 1 euro per uur dat ik hem eerder heb.quote:
Ja, dan moet hij dat boek maar niet zo duur maken!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:35 schreef p-etr-a het volgende:
Wat raar joh dat hij dat wil doen! Maar als je het niet doet kan hij je dus niks maken? Ik ben bang dat ze me boos gaan bellen enzo als ik het niet kom halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |