Euh nee? Ik zie het niet wat daar hetzelfde aan is? Niet roken is niet strafbaar.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:10 schreef Keltie het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als te hard rijden maar gaan janken als je geflitst word?
Of weg met alcohol, probleem opgelost.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie geen fan is van brandplekken. Dronken mensen kunnen immers wat minder goed omgaan met hun sigaretten en douwen ze dus wat sneller in je arm, dan een nuchter iemand.
Weg met de sigaretten, probleem opgelost.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of weg met alcohol, probleem opgelost.
Als ik een biertje naast je sta te drinken, heb jij daar geen last van.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:19 schreef Keltie het volgende:
[..]
Of weg met alcohol, probleem opgelost.
80% van nederand rookt niet maar ze zijn zo dom om expres naar rokers horeca te gaan omdat dat gezelliger is? En hun gezondheid interesseerd ze niets? En daar worden de niet-hypocriete rokers voor gestraft?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ken noch in Den Bosch, noch in Tilburg noch in Eindhoven noch in Breda een horecagelegenheid waar niet gerookt mag worden, kan je even een lijstje geven?
Verder is er een logische verklaring voor als ze er al zouden zijn en niet druk bezocht worden want ook niet-rokers gaan uit voor de gezelligheid en gaan dus naar de drukkere plekken over het algemeen en zullen ze het nadeel op de koop toenemen
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:10 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
DEFECTE KOPIEERMACHINE MET OOST-INDISCHESARSMOEHEID!![]()
Ik zou niet zo overtuigd zijn van dat eerste....quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik een biertje naast je sta te drinken, heb jij daar geen last van.
Als jij een sigaret naast mij staat te roken, heb ik daar last van.
Ik rook nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ghehe, ik janken?
Nee, dan de mensen die constant topics openen op Fok over het rookverbod.
Goh, laten dat nou allemaal rokers zijn!
Sja....
omdat die er amper zijn misschien. Of kan jij mij in de binnenstad van Amersfoort of Amsterdam een niet rokers cafe/bar aanbevelen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom gaan de niet-rokers niet naar de niet-rokers horeca?![]()
Kom op, beetje helder en constructief redeneren kan bijna iedereen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
80% van nederand rookt niet maar ze zijn zo dom om expres naar rokers horeca te gaan omdat dat gezelliger is? En hun gezondheid interesseerd ze niets? En daar worden de niet-hypocriete rokers voor gestraft?
80% van nederland rookt niet. Waarom ga je niet naar de populaire niet-rokers horeca?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:16 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie geen fan is van brandplekken. Dronken mensen kunnen immers wat minder goed omgaan met hun sigaretten en douwen ze dus wat sneller in je arm, dan een nuchter iemand.
Weg met de sigaretten, probleem opgelost.
Dan ben je gewoonweg een grote aanstellende huillie.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik zou niet zo overtuigd zijn van dat eerste....
Maar ik heb last van alcoholdrinkers, jehova-getuiges, smakkende mensen, dikke mensen, erg lelijke mensen, luidruchtige mensen et cetera. Ik heb daar last van, dat is dus een legitiem argument om daar wat aan te doen
Omdat ik niet van zulke horeca ken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
80% van nederland rookt niet. Waarom ga je niet naar de populaire niet-rokers horeca?
Ook!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dan ben je gewoonweg een grote aanstellende huillie.
Ik heb echter wel last van de dingen die gebeuren zodra mensjes niet tegen alcohol kunnen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik een biertje naast je sta te drinken, heb jij daar geen last van.
Als jij een sigaret naast mij staat te roken, heb ik daar last van.
Omdat die er amper zijn. (hoe vaak wil je dat nog horen?)quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom ga je niet naar niet-rokers horeca?
80% van nederland rookt niet en er is geen niet-rokers horeca? Waarom niet als daar zo veel behoeft aan is?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:23 schreef jagermaster het volgende:
[..]
omdat die er amper zijn misschien. Of kan jij mij in de binnenstad van Amersfoort of Amsterdam een niet rokers cafe/bar aanbevelen?
Hoevaak heb je dit al niet gezegd... lekkere dooddoener hoor... Ik zit hier in het oosten, noem eens ff een paar tenten op dan waar je niet mag roken. En dan graag een beetje in de buurt ja!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
80% van nederland rookt niet. Waarom ga je niet naar de populaire niet-rokers horeca?
Omdat veel niet-rokers vrienden hebben die wel roken.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
80% van nederland rookt niet en er is geen niet-rokers horeca? Waarom niet als daar zo veel behoeft aan is?
Als je zo veel last hebt van rokers dan doe je daar toch je best voor? Of vind je het niet belangrijk genoeg om moeite te doen? Het gaat om je gezondheid!quote:
Ok dit is niet zo moeilijk het heet accepteren en het komt er eigenlijk op neer dat dat brakke lichaam van je niet tegen rook kan. Dit betekent dat je moet voorkomen dat je in rokerige ruimtes komt. Het betekent niet dat je alles en iedereen verrot moet schelden omdat jij enige bent die een probleem heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*zucht*
Ik woon in een buitenwijk.
En ik heb medicijnen die me tegen dit soort schadelijke zaken beschermen.
Een blauw rookgordijn in een kleine kroeg.. daar kan geen medicijn tegenop.
Zo, weer een "gewonnen slag" erbij.
waarom proberen mensen toch altijd andere zaken erbij te halen waarvan ze denken dat het het rokersprobleem vermindert, terwijl dat helemaal niet zo is?
Eindhovenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik ken noch in Den Bosch, noch in Tilburg noch in Eindhoven noch in Breda een horecagelegenheid waar niet gerookt mag worden, kan je even een lijstje geven?
"iedereen en alles verrot moet schelden"?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:30 schreef Pakspul het volgende:
Ok dit is niet zo moeilijk het heet accepteren en het komt er eigenlijk op neer dat dat brakke lichaam van je niet tegen rook kan. Dit betekent dat je moet voorkomen dat je in rokerige ruimtes komt. Het betekent niet dat je alles en iedereen verrot moet schelden omdat jij enige bent die een probleem heeft.
En dat er weinig niet rook plekken zijn is heel fijn voor je, maar er bestaat ook nog zoiets als een terras
Ik ga uitsluitend naar niet-rokers horeca, of ik dat nu wil of niet (er is een totaal rookverbod in Noorwegen). Rookverbod is prima!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:23 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom ga je niet naar niet-rokers horeca?
prachtig om te lezen, die laatste stuiptrekkingen met de ene dooddoener na de anderequote:Op woensdag 18 juli 2007 09:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je zo veel last hebt van rokers dan doe je daar toch je best voor? Of vind je het niet belangrijk genoeg om moeite te doen? Het gaat om je gezondheid!![]()
mooie plek voor rokers. Dat hun brakke lichaam niet zonder nicotine kan wil nog niet zeggen dat ieder gezond mens in de rook moet gaan zitten.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
, maar er bestaat ook nog zoiets als een terras
Ja, ik ga 2 uur rijden voor een tent zonder rokers, waarbij ik de muziek niet eens leuk vind en dan moet ik óf de bob spelen óf met de trein. Maar als ik met de trein ga, moet ik wel weer rond 22:00 naar huis, want anders rijdt de bus hier niet meer. Goed idee.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je zo veel last hebt van rokers dan doe je daar toch je best voor? Of vind je het niet belangrijk genoeg om moeite te doen? Het gaat om je gezondheid!![]()
Nee hoor, met alcohol is niks mis meequote:Op woensdag 18 juli 2007 09:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus jij bent ook al tegen alcohol![]()
Maar waarom ga je niet naar niet-rokers horeca als je last hebt van sigaretten?
Bedankt, ga ik me daar met mijn vrinden professioneel de dood in drinken!1!!!!quote:
Dan is er dus geen behoefte aan. Er zijn altijd mensen bereid geld te verdienen aan iets waar behoefte aan is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat die er amper zijn. (hoe vaak wil je dat nog horen?)
Waar precies schelden wij alles en iedereen verrot?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:30 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Ok dit is niet zo moeilijk het heet accepteren en het komt er eigenlijk op neer dat dat brakke lichaam van je niet tegen rook kan. Dit betekent dat je moet voorkomen dat je in rokerige ruimtes komt. Het betekent niet dat je alles en iedereen verrot moet schelden omdat jij enige bent die een probleem heeft.
En dat er weinig niet rook plekken zijn is heel fijn voor je, maar er bestaat ook nog zoiets als een terras
Ze zullen er ook vast wel zijn. In de randstad. Niet iedereen woont daarquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan is er dus geen behoefte aan. Er zijn altijd mensen bereid geld te verdienen aan iets waar behoefte aan is.
Waarom is er nauwelijks niet-rokers horeca als er zo veel behoefte aan is? Iedere horeca ondernemer wil geld verdienen aan de 80% van nederland die niet rookt. Toch?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kom op, beetje helder en constructief redeneren kan bijna iedereen!
Musis sacrum, Arnhem. Waarom zijn die tenten er niet als er zo veel behoefte aan is? Willen kroegbazen niet rijk worden van al die stappende niet-rokers?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:27 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Hoevaak heb je dit al niet gezegd... lekkere dooddoener hoor... Ik zit hier in het oosten, noem eens ff een paar tenten op dan waar je niet mag roken. En dan graag een beetje in de buurt ja!
Dus jij loopt als een willoos slaafje achter je rokende "vrienden" aan om jezelf te laten vergiftigen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Omdat veel niet-rokers vrienden hebben die wel roken.
En die dus geen zin hebben buiten te moeten roken.
Waardoor de niet-rokers met hun vrienden meegaan naar een rokerstent.
Waardoor de niet-rokerstenten niet kunnen bestaan.
Daarom misschien?
Er is wel vraag naar, maar beperkt. Plus dat de mensen die zeer graag naar dat soort toko's zouden willen gaan niet bereidt zijn daar alles voor op te offeren, dus bijvoorbeeld vrienden die wel roken of geen behoefte hebben aan zo'n speciale plek en daar dus niet heen willen. Best gezellig in zo'n half lege kroeg!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom is er nauwelijks niet-rokers horeca als er zo veel behoefte aan is? Iedere horeca ondernemer wil geld verdienen aan de 80% van nederland die niet rookt. Toch?
Er is dus heel weinig behoefte aan niet-rokers horeca en jij bent liever lui dan gezond.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, ik ga 2 uur rijden voor een tent zonder rokers, waarbij ik de muziek niet eens leuk vind en dan moet ik óf de bob spelen óf met de trein. Maar als ik met de trein ga, moet ik wel weer rond 22:00 naar huis, want anders rijdt de bus hier niet meer. Goed idee.
Jouw favo horeca gelegenheid was een rokers hol, waarom ben je daar ooit naartoe gegaan? Om jezelf te vergiftigen? Die rokers waren daar eerder dan jij, dan kies je er toch zelf voor om in de rook te staan?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:33 schreef dyslexie_man het volgende:
[..]
Nee hoor, met alcohol is niks mis meeMet autorijden ook niet trouwens. Maar samen gaat het gewoon niet zo lekker.... Of vind jij dat ook onzin, dat rijden en drinken niet samen gaan?
Waarom gaan rokers naar mijn favoriete horeca gelegenheid? Maar goed, er wordt wat tegen gedaan, door roken in de horeca te verbieden. Ik heb er nooit om gevraagd, maar erg vinden doe ik het ook niet.
Leg eens uit waarom ik dus precies lui ben?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is dus heel weinig behoefte aan niet-rokers horeca en jij bent liever lui dan gezond.
Overal wonen niet-rokers. Of gaan die alleen in de randstad stappen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ze zullen er ook vast wel zijn. In de randstad. Niet iedereen woont daar.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jouw favo horeca gelegenheid was een rokers hol, waarom ben je daar ooit naartoe gegaan? Om jezelf te vergiftigen? Die rokers waren daar eerder dan jij, dan kies je er toch zelf voor om in de rook te staan?
Effe beter lezen., graag.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dus jij loopt als een willoos slaafje achter je rokende "vrienden" aan om jezelf te laten vergiftigen?![]()
Dus niet-roker hobbelen willoss achter hun rokende "vrienden" aan om zich vrijwillig te laten vergiftigen? Dom van ze.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Er is wel vraag naar, maar beperkt. Plus dat de mensen die zeer graag naar dat soort toko's zouden willen gaan niet bereidt zijn daar alles voor op te offeren, dus bijvoorbeeld vrienden die wel roken of geen behoefte hebben aan zo'n speciale plek en daar dus niet heen willen. Best gezellig in zo'n half lege kroeg!
Verder rookt er meer dan 20% geloof ik van de Nederlandse bevolking.
Jup. Ik negeer de rook omdat ik uitgaan met kameraden ook belangrijk vind. Nu de rook weg gaat ben ik helemaal tevredenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ooit gedacht aan muziek? Mensen? Omgeving? Het draait bij het uitgaan niet om het roken, maar om andere dingen. Daarom vindt je een tent leuk. Blijkbaar weegt dat gelukkig nog op tegen het gerook.
Maar niet overal wonen evenveel mensen, dus wordt er niet zo gauw zo'n tent geopend. Ik denk dat er in de randstad meer animo voor is en dat er daar vast zulke tenten zijn. Dat lijkt me meer dan logisch.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Overal wonen niet-rokers. Of gaan die alleen in de randstad stappen?
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:48 schreef Devlinsect het volgende:
Als roker hoop ik op een rookverbod. Dan rook ik niet, loop ik ff naar buiten als het moet.
Omdat je niet bereid bent iets verder te reizen om naar een niet-rokers tent te gaan. Als je zoekt vind je er vast wel een in je buurt, als er zo veel behoefte aan is moeten die tenten er zijn.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:45 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom ik dus precies lui ben?
Je weet dat dat geen echt argument is?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:49 schreef LENUS het volgende:
hehe, altijd mooi die discussies. Alleen is het lastig discussieren met verslaafden.
quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:48 schreef Devlinsect het volgende:
Als roker hoop ik op een rookverbod. Dan rook ik niet, loop ik ff naar buiten als het moet.
Prachtig en fijn, maar dat respect komt ook niet van de andere kant.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Effe beter lezen., graag.
Ik heb astma.
Ik laat mezelf niet vergiftigen, omdat ik weet dat ik na een half uur in een rooktent thuis gebracht moet worden.
En mijn vrienden weten heel goed dat ze in mijn bijzijn niet moeten roken en houden zich daar ook aan. Ze zijn zelfs zo beleefd om, als ze gerookt hebben, een pepermuntje of iets dergelijks te nemen, zodat de niet-rokers onder ons, hun adem niet hoeven te ruiken.
DAT zijn nou vrienden en mensen die respect hebben voor anderen en andermans problemen, waar deze anderen niets aan kunnen doen.
Laten alle rokers die zitten te miepen hier, daar maar eens een voorbeeld aan nemen.
Of met de anti-rokers. Maar probeer de discussie eens met mij, ik ben een rokerquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:49 schreef LENUS het volgende:
hehe, altijd mooi die discussies. Alleen is het lastig discussieren met verslaafden.
"Iets" verder reizen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Omdat je niet bereid bent iets verder te reizen om naar een niet-rokers tent te gaan. Als je zoekt vind je er vast wel een in je buurt, als er zo veel behoefte aan is moeten die tenten er zijn.
Conclusie moet zijn: er is wel behoefte aan, de doelgroep van mensen die bereidt zijn tegen elke prijs naar een niet-rokertoko te gaan is te klein en het rendabel runnen van zo'n toko is risicovolquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:50 schreef Trommeldaris het volgende:
Feit is gewoon, als er genoeg behoefte zou zijn voor niet-rokers horeca (en die is er volgens jullie), dan zou een verbod niet eens nodig zijn. Dan zou rokers-horeca vanzelf wel uitsterven.
Dat er geen niet-rokers horeca is, geeft alleen maar aan dat er geen behoefte voor is. In ieder geval niet genoeg.
Drama queen alert!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Prachtig en fijn, maar dat respect komt ook niet van de andere kant.
Aangezien je tegenwoordig, als roker zijnde, zo'n beetje opgejaagder wild bent dan een jood in 40-45
Dus mensen gaan vrijwillig in een dodelijke omgeving staan voor een beetje muziek? Zijn die mensen niet goed bij hun hoofd of zo? En waarom kunnen die muziek en leuke mensen niet in een niet-rook tent gezet worden?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Pff, ben je dom ofzo
?
Ooit gedacht aan muziek? Mensen? Omgeving? Het draait bij het uitgaan niet om het roken, maar om andere dingen. Daarom vindt je een tent leuk. Blijkbaar weegt dat gelukkig nog op tegen het gerook.
Hoezo overdrijvenquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:50 schreef Keltie het volgende:
[..]
Aangezien je tegenwoordig, als roker zijnde, zo'n beetje opgejaagder wild bent dan een jood in 40-45
Respect moet je verdienen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:50 schreef Keltie het volgende:
-> "quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:52 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Drama queen alert!
![]()
Ga je schamen, meneertje slachtofferrol.![]()
Die mensen hebben geen last van de uitlaatgassen, parfumsprays etc?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:50 schreef ElectricEye het volgende:
Dan kunnen ook mensen met luchtwegaandoeningen gewoon genieten van restaurant, café en discotheek
Volgens mij ben jij niet goed bij je hoofd. Ik heb geen zin om dingen te herhalen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:53 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus mensen gaan vrijwillig in een dodelijke omgeving staan voor een beetje muziek? Zijn die mensen niet goed bij hun hoofd of zo? En waarom kunnen die muziek en leuke mensen niet in een niet-rook tent gezet worden?
Blijkbaar vinden mensen zo'n rookverbod helemaal niet belangerijk. Als er goeie muziek is willen ze best mee roken.
Plak jij een bordje op je borst en rug waarop staat dat je astma hebt?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen.
Als je vrijwillig gaat roken, prima, maar accepteer dan ook de consequenties.
Ik respecteer mijn vrienden omdat zij het mij mogelijk maken fatsoenlijk te kunnen blijven ademen.
Als alle rokers dat zouden doen, en niet achteloos hun rook in mijn gezicht zouden blazen, zou ik ook voor hen meer respect hebben.
Waarom ga je niet met je begripvolle mensen naar een niet-rokers tent? Dan kunnen gewone mensen zich gewoon op hun manier ontspannen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Effe beter lezen., graag.
Ik heb astma.
Ik laat mezelf niet vergiftigen, omdat ik weet dat ik na een half uur in een rooktent thuis gebracht moet worden.
En mijn vrienden weten heel goed dat ze in mijn bijzijn niet moeten roken en houden zich daar ook aan. Ze zijn zelfs zo beleefd om, als ze gerookt hebben, een pepermuntje of iets dergelijks te nemen, zodat de niet-rokers onder ons, hun adem niet hoeven te ruiken.
DAT zijn nou vrienden en mensen die respect hebben voor anderen en andermans problemen, waar deze anderen niets aan kunnen doen.
Laten alle rokers die zitten te miepen hier, daar maar eens een voorbeeld aan nemen.
omdat hij astma heeft is hij niet gewoon?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Dan kunnen gewone mensen zich gewoon op hun manier ontspannen.
De meeste mensen roken niet, dus het lijkt me niet meer dan logisch dat er meer niet-rokers horeca is.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Maar niet overal wonen evenveel mensen, dus wordt er niet zo gauw zo'n tent geopend. Ik denk dat er in de randstad meer animo voor is en dat er daar vast zulke tenten zijn. Dat lijkt me meer dan logisch.
Nee het is een gelegenheid waar er 10 % van de mensen genot halen uit een sigaret. Een klein deel daarvan heeft niet alles meer onder controle waardoor er wel eens een brandende sigaret tegen mn arm of mn kleren komen. Dat is het. Ik zeik niet over rook, ik zeik niet over gezondheid of zo, ik zeik niet over dat bier wat ook over me heen gaat. Ik zeik over dat ik de volgende ochtend de brandgaten in mn kleren kan gaan bekijken en de as uit de brandwonden kan gaan zitten halen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jouw favo horeca gelegenheid was een rokers hol, waarom ben je daar ooit naartoe gegaan? Om jezelf te vergiftigen? Die rokers waren daar eerder dan jij, dan kies je er toch zelf voor om in de rook te staan?
Denk je niet dat de dames degene zijn die doorgaans in de positie zijn af te wijzen?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:53 schreef nietzman het volgende:
Het zal alleen wel moeilijker worden om vrouwen te disqualificeren. Tegenwoordig kun je ze nog gewoon wegcijferen aan de hand van het onzekere pakje peuken in de linkerhand.
Daar word iedereen blij van. De beveiliging moet je iedere keer fouilleren, de hele tijd lopen er buiten dronken mensen te roken. Dat word vet stappen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:48 schreef Devlinsect het volgende:
Ik vind het nogal respectloos en asociaal om rook naar iemands gezicht te blazen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:54 schreef Keltie het volgende:
Plak jij een bordje op je borst en rug waarop staat dat je astma hebt?
Ik rook niet.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:49 schreef LENUS het volgende:
En waarom is het rendabel runnen van zo'n toko risicovol? Immers wil elke niet roker volgens jullie het liefst naar een niet-roken plek. Er zijn meer niet-rokers dan rokers in Nederlandquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:52 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Conclusie moet zijn: er is wel behoefte aan, de doelgroep van mensen die bereidt zijn tegen elke prijs naar een niet-rokertoko te gaan is te klein en het rendabel runnen van zo'n toko is risicovol
Ik vind dat je een moedige poging ondernomen hebtquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij niet goed bij je hoofd. Ik heb geen zin om dingen te herhalen.
Nou nou, respectloosquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:57 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind het nogal respectloos en asociaal om rook naar iemands gezicht te blazen.
En dan doet het er niet toe of iemand astma heeft of niet.
inderdaad. het is geen vergelijking. Ga eens op straat staan en zeggen dat Joden goor zijn en smerig zijn en je heb een enorm probleem. Zeg datzelfde over rokers en niemand kijkt er raar van op.quote:
Nee, daar kunnen die mensen meestal ook niet tegen, nee.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:54 schreef Danny het volgende:
[..]
Die mensen hebben geen last van de uitlaatgassen, parfumsprays etc?
Eigenlijk zou iedereen die tegen is na invoering van het verbod even een fles after shave of parfum op moeten sprayen. Gewoon kijken of men dat dan WEL prettig vindt
Dan doen ze het toch zoals in Ierland (zoals ik al eerder in dit topic zei):quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Daar word iedereen blij van. De beveiliging moet je iedere keer fouilleren, de hele tijd lopen er buiten dronken mensen te roken. Dat word vet stappen!
Zo zijn ze die niet-rokers. Willoze zombies die alleen maar zeurend achter rokers aan kunnen hobbelen omdat ze zelf niet weten hoe ze een feestje moeten bouwen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:51 schreef jpg97 het volgende:
Ook zo gaar. Ik heb hier een collega die jankt altijd dat ze anti roken is, en begint te janken als we een sigaret hebben gerookt. Buiten. In de Pauze.
Vervolgens loopt ze zelf mee met ons naar buiten als we gaan roken, want het is "zo gezellig".
Ik hoop dat ze flink meerookt en ... enfin...
De gemiddelde niet roker is idd niet sociaal. Ze voelen zich te goed om rokers hun eigen plek te gunnen. Daarom willen ze maar een verbod.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:59 schreef Danny het volgende:
[..]
inderdaad. het is geen vergelijking. Ga eens op straat staan en zeggen dat Joden goor zijn en smerig zijn en je heb een enorm probleem. Zeg datzelfde over rokers en niemand kijkt er raar van op.
Het is toch eigenlijk belachelijk dat we bij alles en iedereen op onze tenen moeten lopen maar dat rokers door alles en iedereen geschoffeerd kunnen en mogen worden en dat iedereen dat maar normaal lijkt te vinden?
Toegegeven; het geeft wel aan hoe sociaal de gemiddelde niet-roker is, maar of dat nou werkelijk iets is om trots op te zijn als samenleving?
Als je hier even leest in dit topic zeggen er al drie mensen dat ze de rokers helemaal niet uitschelden of wat dan ook. Dus daarom overdrijven jullie als de pest. "Boehoehoehoe, er komt een rookverbod, wat ben ik toch verdomd zielig."quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:59 schreef Danny het volgende:
[..]
inderdaad. het is geen vergelijking. Ga eens op straat staan en zeggen dat Joden goor zijn en smerig zijn en je heb een enorm probleem. Zeg datzelfde over rokers en niemand kijkt er raar van op.
Het is toch eigenlijk belachelijk dat we bij alles en iedereen op onze tenen moeten lopen maar dat rokers door alles en iedereen geschoffeerd kunnen en mogen worden en dat iedereen dat maar normaal lijkt te vinden?
Toegegeven; het geeft wel aan hoe sociaal de gemiddelde niet-roker is, maar of dat nou werkelijk iets is om trots op te zijn als samenleving?
Met dat verschil dat de nazi's de joden vergasten. De rokers doden zichzelf wel.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:59 schreef ElectricEye het volgende:
O ja, maar niet-rokers moeten natuurlijk wel alle respect opbrengen voor de tere zieltjes van rokers, want die zijn toch zo zielig. Die worden tegenwoordig al als Joden in nazi-Duitsland vervolgd.
Dus niet-rokers horerca is niet gezellig? En nu wil je van alle horeca niet-gezellige horeca maken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
"Iets" verder reizen?
Ik vind 20 minuten en 2 uur toch wel een flink verschil. Denk je ook nog even aan de benzinekosten? Geld is net schaamhaar, het groeit niet op mijn rug.
En nee, die zal ik niet in mijn buurt vinden. In ieder geval zéker niet een tent waar ik graag kom.
Niet-sociaal?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:01 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
De gemiddelde niet roker is idd niet sociaal. Ze voelen zich te goed om rokers hun eigen plek te gunnen. Daarom willen ze maar een verbod.
hoe verwacht je dat iemand een discussie met je wil voeren als je dit soort flauwekul typt.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zo zijn ze die niet-rokers. Willoze zombies die alleen maar zeurend achter rokers aan kunnen hobbelen omdat ze zelf niet weten hoe ze een feestje moeten bouwen.
Zelfde met tattoos.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:59 schreef Danny het volgende:
[..]
Jullie, ik ben een roker hoor. Verder moet er onderscheid gemaakt worden tussen iets graag willen en iets eisen. Ik begrijp best dat niet-rokers liever geen last hebben van die rook die ook nog eens schadelijk is voor de gezondheid.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:57 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
En waarom is het rendabel runnen van zo'n toko risicovol? Immers wil elke niet roker volgens jullie het liefst naar een niet-roken plek. Er zijn meer niet-rokers dan rokers in Nederland
En tegen die mensen die zeggen dat er geen leuke niet-rokers plekken zijn. Je weet dat je daarmee toegeeft dat rokers gezellig/leuker zijn, want er zijn zat niet-rokers om een leuke niet-rokers plek te creeren lijkt me?
Dat zei ik niet. Jij houdt van alle soorten muziek? Ik niet. Ooit wel eens in een Rock-café geweest? Een kroeg? Een lounge-tent? Allemaal andere soorten verschillende uitgaansgelegenheden. En ik hou niet van elke soort.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:02 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus niet-rokers horerca is niet gezellig? En nu wil je van alle horeca niet-gezellige horeca maken?
Met zoveel wilskracht hoop ik voor je dat Knor je aan de halsband heeft.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:56 schreef Danny het volgende:
Denk je niet dat de dames degene zijn die doorgaans in de positie zijn af te wijzen?
Als er een lekker wijf aan je lul gaat hangen zal 't jou echt je hol roesten of ze rookt hoor
Da's zo'n 'ik doe of ik dan mijn principes nog kan handhaven' opmerking
Neuh, maar schijnbaar wel aan een betuttelende regering.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:59 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Nee, daar kunnen die mensen meestal ook niet tegen, nee.
Waarom zou je mensen met een chronische aandoening eigenlijk nog erger willen benadelen dan ze al benadeeld worden door de huidige luchtkwaliteit?
Is daar een reden voor? Vroeger vaak in elkaar geslagen door een astmalijer of zo?
Onredelijkheid viert weer hoogtij. O ja, maar niet-rokers moeten natuurlijk wel alle respect opbrengen voor de tere zieltjes van rokers, want die zijn toch zo zielig. Die worden tegenwoordig al als Joden in nazi-Duitsland vervolgd.
Na de knuffelcrimineel en de knuffelallochtoon, heeft Nederland ook nog behoefte aan de knuffelroker.
![]()
ik zie hem met traantjes in z'n ogen stampvoetend achter z'n computer staan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef IkWilbert het volgende:
Als ik toch een euro krijg voor elke keer dat TS "niet rokers horeca" schrijft...
quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:01 schreef ijsmeis het volgende:
Als je hier even leest in dit topic zeggen er al drie mensen dat ze de rokers helemaal niet uitschelden of wat dan ook. Dus daarom overdrijven jullie als de pest. "Boehoehoehoe, er komt een rookverbod, wat ben ik toch verdomd zielig."
Ik lach jullie huillies uit.
Aha, de niet lezer!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:01 schreef Trommeldaris het volgende:
[..]
De gemiddelde niet roker is idd niet sociaal. Ze voelen zich te goed om rokers hun eigen plek te gunnen. Daarom willen ze maar een verbod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |