10:23 Te depri?"Zo, je ziet er uit alsof je een mislukte harakiri achter de rug hebt!", roept Huub door de Villa. Tegen wie hij het precies heeft is niet duidelijk, maar we gokken op Brian. De Antilliaan heeft een enorme snee in zijn been en kijkt sowieso niet zo vrolijk na al het gedoe van gisteravond. Waarschijnlijk heeft hij zich gewoon gestoten want voor zover wij weten zit er geen belangrijke slagader in je scheenbeen. Of zit Brian anders in elkaar?
10:36 Duidelijkheid!"Brian, mag ik jou wat vragen stellen?", vraagt Amanda aan haar vriend die een boek leest in de Private Room. Ze vuurt al haar vragen op hem af. Waarom zoende hij met Nadia? Voelt hij meer voor haar? Brian blijkt absoluut niets te voelen voor Nadia en het gebeurde 'gewoon'. Hij heeft echter een andere versie dan Nadia. De brunette beweert dat hij haar zoende en zij kort mee zoende, maar het al snel afkapte. "Als Nadia vertelt dat ik haar probeerde te zoenen dan komen we niet verder", zegt Brian. "Maar dat is toch zo?", vraagt Amanda rustig. "Nee", lacht Brian. Hij wil Nadia er per se bij hebben en dus wordt ze gehaald. Wordt vervolgd…
10:43 Nadia legt uit..."Je was gister met Amanda in gesprek over de situatie en wil je vertellen hoe het volgens jou ging?", begint Brian als hij Nadia de Private Room in heeft geloodst. "Wat er gebeurde?", vraagt Nadia terwijl ze even moet slikken. "Hoe kwam het over op jou?", vraagt Brian nogmaals. "Dat je dronken was. Je had me bedankt voor de stemming en je duwde nog je tong in mijn mond", antwoordt Nadia. Amanda kijkt steeds moeilijker. "Ik weet dat ik 'sorry' heb gezegd en we keken verschrikt. Geen van ons beiden ging er in mee", is Brians versie. "Nee, want ik duwde je van me af!", zegt Nadia. "Nee, maar ik ging er ook niet in mee", verdedigt Brian zich. Amanda wil weten waarom hij juist Nadia zoende. Dan is er toch meer? "Ik heb wel meer met Nadia dan met Huub en Lieke", zegt Brian eerlijk. "Dus je had het ook met Tas kunnen doen!", roept Amanda uit. "Ja", zegt Brian zacht. "Vaag", antwoordt Amanda. "Ik had er geen enkel gevoel bij!", legt Brian uit, maar of hij de situatie nog kan redden…
Begrijp me nou, brother!10:47 "Wat als Nadia je niet wegduwde?"Er volgt een discussie. Volgens Brian wilde hij Nadia niet zoenen, maar Nadia denkt er anders over. "Je probeerde wel je tong in mijn mond te stoppen." Amanda wordt boos. "Het was niet met een seksuele intentie. Je knuffelde me. Ik geloof echt dat je niet echt wist wat je aan het doen was. Het was geen zoen zoals je Amanda zoent", zegt Nadia. "Dat klopt volledig. Ik was me er niet helemaal bewust van!", zegt Brian. Even lijkt hij gered… "Maar stel dat je Brian niet wegduwde? Wat dan?", vraagt Amanda aan Nadia. "Ik denk dat we hadden gezoend", zegt Nadia. "Ik niet", zegt Brian stellig. Oef…
Bron: Villa Vandaag, 24-07-2007
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel