het regent gewoon een beetjequote:Op maandag 16 juli 2007 22:09 schreef kleinzusje het volgende:
Buuf wat is er ?![]()
Hier vervelend of daar thuis ?![]()
Ah.. je hebt een andere avatar, ik dacht al: welke kutnewbie komt er nou weer bijdehand doenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoeveel gekken ziiten er dan nog boven jou?
Volgens mij sta ik daarin al vanaf het begin in (de buurt van) de top 10quote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Veelposters van DGK.
Daar sta je makkelijk in mevrouwtje.
Ik ben diep gekwetst door je ongevoelige commentaar op mijn met veel zorg en liefde uitgekozen nieuwe avatar.quote:
Zet je bos maar weer terug... of dat hondje... katten vind ik nixquote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben diep gekwetst door je ongevoelige commentaar op mijn met veel zorg en liefde uitgekozen nieuwe avatar.![]()
![]()
![]()
misschien in nummer 206?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef PC eend het volgende:
Damn ik ben vergeten om helemaal los te gaan op engeltje
Dan wordt het niets tussen ons Eend.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik val best op ugly, maar ik haat katten
Ben je ontploftquote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben diep gekwetst door je ongevoelige commentaar op mijn met veel zorg en liefde uitgekozen nieuwe avatar.![]()
![]()
![]()
Welke post in welk topic??quote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef kleinzusje het volgende:
Leandra wil je mn post even lezen en de taalfouten aangeven ?
ajb
Dan ga ik ze verbeteren
dank je![]()
Kan ik het door middel van orale seks goedmaken?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:16 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij mis ik nu weer eens watquote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
dit is een verkapt naamtopic voor Talitha.
Tampie, mijn held op tv roept ook altijd ugly! het liefst tegen zijn haar moeder![]()
en natuurlijk: ohjahjoh?!
Alweer een naam topic?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:17 schreef debuurvrouw het volgende:
dit is een verkapt naamtopic voor Talitha.
Tampie, mijn held op tv roept ook altijd ugly! het liefst tegen zijn haar moeder![]()
en natuurlijk: ohjahjoh?!
Meen je dat nou? Dan laat ik 'm nog even staan.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zet je bos maar weer terug... of dat hondje... katten vind ik nix![]()
Goed idee, dan kan ik eerst alles nog even opkroppenquote:
Sta ik op de black list?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
hoi kleinzussepussie, soury en leandra
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik maakte gisteren dit grapje op die bruiloft
Ik was een beetje aangeschoten dus ik begin te vertellen
....Dus ik vraag aan m'n moeder "Ma heb je ook een roze clitoris"
Zegt ze ;"Dat weet ik niet lieffie dat moet je aan je vader vragen, die doet altijd de tuin"
Afijn ik ben nu aan de ben en jerry's hmm
Als iemand een heel leuk karakter heeft, stap ik over mijn principes heen en maakt het me niet meer uit of iemand knap isquote:
je bent in goed gezelschap...quote:
Idemquote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Oh Hoi allen: Soury, Litha, Ian , Leandra....................... enz.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik al 100 keer gezegd![]()
lekker, doe!quote:
Het lijkt wel een spelquote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nope. Ik ben een kat en jij bent een muis.[afbeelding]
Het is een heel flauw grapje die mijn voormalig beste vriend altijd maakte. Hij deed ook altijd het volgende in een drukke bus.quote:
een kat die om het hoekje kijkt in een lichtbundel...quote:
Dan zullen jij en mijn kat vast heel gelukkig worden samen.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als iemand een heel leuk karakter heeft, stap ik over mijn principes heen en maakt het me niet meer uit of iemand knap is
Had m al gevondenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ZORG DAT DIT DGK FORUM MAG BLIJVEN![]()
jeeeeejquote:Op maandag 16 juli 2007 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Kamp LP: KZ, Leandra en Soury
Kamp Buuv: Eendt, IaN
We zijn in de minderheid.
BRIEFKAARTENACTIE VOOR ONS!!!
Geef geen cent aan jullie uitquote:Op maandag 16 juli 2007 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Eén keer is genoeg hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:23 schreef kleinzusje het volgende:
Oh Hoi allen: Soury, Litha, Ian , Leandra....................... enz.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik al 100 keer gezegd![]()
Zorgde je slecht voor die beestjes?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:25 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb mn katten moeten afstaan en dat was een traumatische ervaring
Gelukkig is het lang geleden
Leuk een mopje zonder sex er inquote:Op maandag 16 juli 2007 22:26 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het is een heel flauw grapje die mijn voormalig beste vriend altijd maakte. Hij deed ook altijd het volgende in een drukke bus.
Als het dan stil was pakte hij zijn telefoon...
"Hoi Ina!"
"Wat zeg je? Ik versta je vaag"
"Ik zeg ik versta je vaag-Ina"
Dan is er altijd wel 1 iemand die heel hard gaat lachen.
Op vakantie zeiden we in de bus voordat mensen bij hun hotel kwamen altijd het volgende:
"Oh hier zaten we vorig jaar, de ratten en kakkerlakken kropen over ons heen"
En dan die blik van die mensen..priceless
quote:
Wat heeft dat allemaal met pijpen te makenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:26 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het is een heel flauw grapje die mijn voormalig beste vriend altijd maakte. Hij deed ook altijd het volgende in een drukke bus.
Als het dan stil was pakte hij zijn telefoon...
"Hoi Ina!"
"Wat zeg je? Ik versta je vaag"
"Ik zeg ik versta je vaag-Ina"
Dan is er altijd wel 1 iemand die heel hard gaat lachen.
Op vakantie zeiden we in de bus voordat mensen bij hun hotel kwamen altijd het volgende:
"Oh hier zaten we vorig jaar, de ratten en kakkerlakken kropen over ons heen"
En dan die blik van die mensen..priceless
Jij bent dan ook de vijandquote:
Kijk zo ken ik je weerquote:Op maandag 16 juli 2007 22:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zorgde je slecht voor die beestjes?
Ik vond dat tongetje van mijn kat altijd wel lekker over mijn eikel.
GRAPJE
Ik begon niet over pijpen hoor, eendquote:Op maandag 16 juli 2007 22:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heeft dat allemaal met pijpen te maken
Ik had hier het woord "Pijpeendt" gebruikt.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik begon niet over pijpen hoor, eend
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan zullen jij en mijn kat vast heel gelukkig worden samen.![]()
![]()
Oh dank jequote:Op maandag 16 juli 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had m al gevonden
Behalve een komma en verderop nog een punt waar een spatie voor staat en het inconsequente gebruik van FOK, FOK!, Fok en fok mankeert er zo op het oog weinig aan die post.
Ik zou alleen bij "Dat een sponsor zich terug trekt" 1 woord maken van terugtrekken... hoewel dat in deze niet echt storend is, want het lijkt niet rechtstreeks afgeleid van dat werkwoord
Mooie post overigens![]()
![]()
Gaan we persoonlijk wordenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dan laat ik 'm nog even staan.![]()
LPquote:Op maandag 16 juli 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
Daar heeft hij zijn kat al voorquote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had hier het woord "Pijpeendt" gebruikt.
Fuck off, ik ben Zwitserlandquote:Op maandag 16 juli 2007 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
NOUquote:
Heeeeee, dag lief poppuberschatjeRaviiquote:
het is een rustdag en o'grady is gevallen (nogal) voor de rest zijn ze me te mager, die wielrenners...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgende jullie de tour een beetje?
Nope... die ben ik niet tegengekomenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh dank je![]()
Ik dacht dat het barste van de d/t dingen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgende jullie de tour een beetje?
pop pubertjequote:Op maandag 16 juli 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeeeee, dag lief poppuberschatjeRavii![]()
![]()
Nou vooruit dan maar..Dag Raviiquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is een rustdag en o'grady is gevallen (nogal) voor de rest zijn ze me te mager, die wielrenners...![]()
jaijks.... ja...quote:
Jemig Ravii heb je de joints nu vervangen door Poppers ?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:35 schreef Ravii het volgende:
[..]
pop pubertje?
Heuuh? ik weet van niets!?
de rest erna bevalt me wel!
quote:
Wat denk je wel niet van mequote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je over poesjes zou beginnen...![]()
Je sig kun je nu ook wel even aanpassenquote:
Ik kan nou ff niet, raincheck okquote:
Jij zegt poppubertjequote:Op maandag 16 juli 2007 22:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig Ravii heb je de joints nu vervangen door Poppers ?![]()
![]()
Talitha houdt over het algemeen wel van een bos anders...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van me
Ga je scheren
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:38 schreef Ravii het volgende:
[..]
Jij zegt poppubertje
maar wat zijn pop(pers) dan!?!
Kutquote:
Ik verdwaal er graag inquote:Op maandag 16 juli 2007 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Talitha houdt over het algemeen wel van een bos anders...![]()
Pas op hoor! Ik heb scherpe nagels!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van me
Ga je scheren
Probeer je me nu toch over te halen?quote:
quote:
Nu durf je wel hequote:Op maandag 16 juli 2007 22:41 schreef TherAngelina het volgende:
Hallóóó!
Stormt het bij jullie ook zo?
mijn correspondent in Leeuwarden zei anders een half uur geleden dat het bij haar haast over was! nu niet meer dus??quote:Op maandag 16 juli 2007 22:41 schreef TherAngelina het volgende:
Hallóóó!
Dat was het kutte juist !!!! Mijn zwaktequote:
Ohjajoh?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:38 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Je sig kun je nu ook wel even aanpassen![]()
Nee... zodra ik je bij je naam ga noemen vind ik je niet leuk genoeg meer voor een bijnaamquote:
AAAHhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op maandag 16 juli 2007 22:43 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ohjajoh?![]()
Tis maar een tijdelijke. Die andere komt straks weer terug.Maar ik vind deze zo schattig.
[afbeelding]
Ik heb de zwakke plek van Soury gevondenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was het kutte juist !!!! Mijn zwakte![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Talitha houdt over het algemeen wel van een bos anders...![]()
M'n bos is weg, dus je zult het met kattenharen moeten doen.quote:
Snelquote:Op maandag 16 juli 2007 22:44 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb de zwakke plek van Soury gevonden![]()
![]()
van een snurkende kat nota bene.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
M'n bos is weg, dus je zult het met kattenharen moeten doen.![]()
Ik ben allergischquote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
M'n bos is weg, dus je zult het met kattenharen moeten doen.![]()
Roger Rogerquote:Op maandag 16 juli 2007 22:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee... zodra ik je bij je naam ga noemen vind ik je niet leuk genoeg meer voor een bijnaam![]()
Begrepen Kutnewbiepubertje Ravii??![]()
quote:
hij is wel van de snurkende soort anders...quote:
Ach... een Eend en een kat leek me toch al een ongelukkige combinatie.quote:
Begint weer op te stekenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:41 schreef TherAngelina het volgende:
Hallóóó!
Je durft gewoon niet!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. als ik daar zin in zou hebben wel... maar ik heb er geen zin in![]()
Jij hebt er blijkbaar meer verstand van dan ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hij is wel van de snurkende soort anders...![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jij dat wilt denken dan ben je daar vrij in schat
ZORG DAT DIT DGK FORUM MAG BLIJVENquote:Op maandag 16 juli 2007 22:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ZORG DAT DIT DGK FORUM MAG BLIJVEN![]()
En zo mooi alfabetisch gerangschikt.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
ZORG DAT DIT DGK FORUM MAG BLIJVEN
Ik word echt doodziek van die kudt ventjes die iedereen die op dgk posten belachelijk lopen te maken, Ik heb hier ff mn mening neergekwakt, ik wou bijna gaan schelden etc maar ben trots mezelf te hebben kunnen bedaren,
Maar hier mag het toch wel ff ?
Een dgk forum klager is een:
daaglaker
dagblinde
dakduif
dakhaas
dameskapper
damhoer
darmafval
darmcoureur
darmflora flikker
darmfloraflirter
darmgas-wildebras
darmkikker
darmneuker
darmstad
darmtoerist
dashond
debiel
deegsliert
deis
dekbedovertrekker
dekdoos
dekhengst
dekslet
dekzwabber
delege
dendorfiel
deprikut
diarreegorgelaar
diareedrol
diareekop
diareedruppel
dierofiel
dijkhoer
dikbeer
dikhoofd
dikkedrek
dikkepad
dikke loopse takkenteef
dikke vieze vatzige vuile kut big
dildoeend
dildohapper
dikkekop
klitlikker
klittekut
kloefkapper
kloekepik
kloekhorst
klokkeluier
klompenkut
klont
klonterkak
kloot
klootbek
klootbever
kloothommel
kloothoofd
klootjavaan
klootjebijter
klootkip
klootoog
klootspiraal
klootstrijker
klootviool
klootvis
klootzak
klotebibber
klotefucker
klotehufter
kloteklapper
klotelikker
klotelul
klotenklapper
klotenklopper
klotenkusser
klotige fucker
klotser
klotskop
klutser
knalbal
knalkop
knalkut
knakworst
knasterhuis
knetterkakker
kneus
knevelkut
kniesoor
knikkerhoofd
knipnicht
knobbelkop
knol
knuppelfenomeen
knurft
knurftschurft
koala
koe
koebeer
koei
koeiekut
koeienflatswerver
koeienkop
koeienkut
koeienlul
koeienneuker
koeienswans
koeistront
koeienuier
koekenbakker
koekepan
koekbek
koekwous
koelie
koelkastlampie
koepok
kofferhoer
koffieboon
kokkelende kakkerlak
kokosnoot
kokosnootmuts
kolokwint
komkommer
komkommerkut
kommaneuker
konijnennaaier
konijnenneuker
kont
kontbonker
kontcoureur
kontcrossende
kontegezicht
konteketser
kontekleverkever
konteklimmer
kontekratser
kontekroeper
kontekuiser
kontenbonker
kontenketser
kontenkruiper
kontenkuiser
kontenlikker
kontenneuker
kontenpakker
kontgatmusketier
konthaar
konthaareter
konthaarkorrel
konthaarknipper
konthaarkrabber
konthaarpilaar
konthaarverzamelaar
konthaarvlechter
konthoer
kontie
kontjebroezer
kontkever
kontklontenbonker
kontklosser
klontkors
kontkorst
kontkorsthaar
kontkorstkrabber
kontkorstkrauwer
Xylofoonneuker
Volgens mij valt het wel mee als ik zo om me heen kijkquote:
Een blow in de morgen is een dag zonder zorgenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee als ik zo om me heen kijk![]()
diarreegorgelaar is mn persoonlijke favorietquote:Op maandag 16 juli 2007 23:05 schreef PC eend het volgende:
Die kommaneukers heb ik persoonlijk het grootste probleem mee![]()
![]()
Iemand komt over het weer zeiken en jij moet gelijk melden dat je er weer 1 opsteektquote:Op maandag 16 juli 2007 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij valt het wel mee als ik zo om me heen kijk![]()
Ik krijg er altijd een nare smaak van in mijn mondquote:Op maandag 16 juli 2007 23:07 schreef Pavement het volgende:
[..]
diarreegorgelaar is mn persoonlijke favoriet![]()
Tip goed flossen na gebruik, je gaat er zo van uit je bek meuren.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd een nare smaak van in mijn mond
Trek die slip van d'r reetquote:Op maandag 16 juli 2007 23:09 schreef ricofromrio het volgende:
kom er achter dat mijn vriendin bijna net zo irritant is als Nadia
en die klontjes blijven zo tussen de tanden plakken...quote:Op maandag 16 juli 2007 23:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik krijg er altijd een nare smaak van in mijn mond
ROFL ....quote:Op maandag 16 juli 2007 23:09 schreef ricofromrio het volgende:
ga haar nu dumpen dus dames ben over 5 min weer vrijgezelquote:Op maandag 16 juli 2007 23:09 schreef ricofromrio het volgende:
Trusten Buuf!quote:Op maandag 16 juli 2007 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga maar eens te bed.![]()
ter leeringh ende vermaeck Reetafveger
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:10 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
ga haar nu dumpen dus dames ben over 5 min weer vrijgezel
Het gros is van relposters die normaal nooit in DGK komen, er nooit naar kijken en voornamelijk in ONZ en KLB posten... ze hebben weer iets gevonden waar ze gezamenlijk op konden pissen en door Danny z'n post op de FP vanmiddag hebben ze daarin ook nog een stuk goedkeuring voor DGK-bashing gevonden.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:02 schreef Pavement het volgende:
[..]
ZORG DAT DIT DGK FORUM MAG BLIJVEN
Ik word echt doodziek van die kudt ventjes die iedereen die op dgk posten belachelijk lopen te maken, Ik heb hier ff mn mening neergekwakt, ik wou bijna gaan schelden etc maar ben trots mezelf te hebben kunnen bedaren,
Maar hier mag het toch wel ff ?
-knip namenlijstje-
Truste buurvrouwquote:Op maandag 16 juli 2007 23:09 schreef debuurvrouw het volgende:
jong en lui, ik ga maar eens te bed.![]()
ter leeringh ende vermaeck Reetafveger
het gros kijkt niet eens denk ik. dus die hebben geen idee. zien die post op de fp, en haken daar op in. mensen die het al langer volgen zitten idd hier, en die kennen we al. voor de rest is het puur rellen om het rellen...quote:Op maandag 16 juli 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het gros is van relposters die normaal nooit in DGK komen, er nooit naar kijken en voornamelijk in ONZ en KLB posten... ze hebben weer iets gevonden waar ze gezamenlijk op konden pissen en door Danny z'n post op de FP vanmiddag hebben ze daarin ook nog een stuk goedkeuring voor DGK-bashing gevonden.
Het gaat nergens over, het kan ze werkelijk geen ruk schelen, het is een stukje puberaal vermaak en ze hebben ivm de vakantie niets beter te doen dan een beetje FOK!ken...
Wat is dan leuker dan er een subforum uitpikken waar de gemiddelde poster bijna oud genoeg is om je moeder te kunnen zijn??
Ik had er nog respect voor kunnen hebben als het mensen met valide redenen waren geweest, mensen die echt walgen van wat DGK geworden is, maar gek genoeg zitten die al in dit subforum en kennen we die dus al
Alweerquote:Op maandag 16 juli 2007 23:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het gros kijkt niet eens denk ik. dus die hebben geen idee. zien die post op de fp, en haken daar op in. mensen die het al langer volgen zitten idd hier, en die kennen we al. voor de rest is het puur rellen om het rellen...
en nu ga ik echt echtecht naar bed...
iddquote:Op maandag 16 juli 2007 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had er nog respect voor kunnen hebben als het mensen met valide redenen waren geweest, mensen die echt walgen van wat DGK geworden is, maar gek genoeg zitten die al in dit subforum en kennen we die dus al
Truste Buufquote:Op maandag 16 juli 2007 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en die klontjes blijven zo tussen de tanden plakken...![]()
To zoquote:Op maandag 16 juli 2007 23:10 schreef ricofromrio het volgende:
[..]
ga haar nu dumpen dus dames ben over 5 min weer vrijgezel
Slaap lekker Talithaquote:Op maandag 16 juli 2007 23:44 schreef Talitha het volgende:
Tis genoeg geweest! Morgen weer een spemdag.![]()
![]()
![]()
![]()
Oeh, doe 's streng zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 23:48 schreef Veulen het volgende:
*Vangt een mug en verband hem naar buiten*
Ga maar iemand anders pesten klier.
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:10 schreef petraa het volgende:
Ik voel me misbruikt
Een quote van mij wordt in een TOPIC gezet, waar ik het ABSOLUUT NIET MEE EENS BENquote:
Truste popjequote:Op maandag 16 juli 2007 23:44 schreef Talitha het volgende:
Tis genoeg geweest! Morgen weer een spemdag.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, nog meer blauwe plekkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik hoor Lieke inderdaad kreunen, wordt ze weer aangevallen?
Heb even gekeken, het is Huub, hij maakt 190 slagen per minuut, sodeju wat een konijnen daar.quote:
Misschien, als je eigen sex opneemt dat het dan ook wel zo gaat maar je het niet door hebtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb even gekeken, het is Huub, hij maakt 190 slagen per minuut, sodeju wat een konijnen daar.
Die kwamen voornamelijk door het laserspel vertelde zequote:
Uitlokpostquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:27 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Misschien, als je eigen sex opneemt dat het dan ook wel zo gaat maar je het niet door hebt
Neeeeeeh, kan ik me niet voorstellen
Hoezo? Wil je er meer over vertellenquote:
Wil je mijn aantal slagen per minuut ook weten?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hoezo? Wil je er meer over vertellen
Alweerquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Alweer![]()
Volgens mij is er even niemand om je te begroeten
Zal ik het doen?
*pakt diploma erbij*quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wil je mijn aantal slagen per minuut ook weten?![]()
Hoiquote:
Kutnewbiepuberquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:56 schreef Ravii het volgende:
is iedereen weg dan?
naja, jij mag het ook wel doen hoor
middelmatig??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
*pakt diploma erbij*
Ik was middelmatig 78 aanslagen per minuut
Het ga je goed, vergeet niet op Atsma te stemmen volgende keerquote:
Is dat niet een beetje onbevredigendquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
*pakt diploma erbij*
Ik was middelmatig 78 aanslagen per minuut
Begin jij toch een streampaginaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het ga je goed, vergeet niet op Atsma te stemmen volgende keer![]()
Zijn er gelukkig nog genoegquote:
Het gaat niet om de snelheid, het gaat om de behendigheid !quote:
Maak dat andere kutnewbies maar wijsquote:
quote:
Ik heb er ook 2 dagen over nagedacht, en kan ze in 1 sec terugzetten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn er gelukkig nog genoeg
Ik zou trouwens niet weten hoe dat moet
Als ik het wist en het zou doen, zou ik het al die mensen die het gebruiken nooit na al die maanden teleurstellen, dat dan weer wel![]()
Maak me gekquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het gaat niet om de snelheid, het gaat om de behendigheid !
Dat zou dan wel weer hypocriet zijn, dat zou ik ook nooit doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2 dagen over nagedacht, en kan ze in 1 sec terugzetten.
En idd er zijn genoeg andere pagina's![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maak dat andere kutnewbies maar wijs![]()
Ik weet hoe het echt moet
[..]
GVD, denk ik een keer aan een ander is het ook niet goed?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer hypocriet zijn, dat zou ik ook nooit doen![]()
En dan konijnen zeker?? Nee, zo'n diepzinnig gesprek wat we nu hebben is veul beterder!quote:
Denk je aan een anderquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
GVD, denk ik een keer aan een ander is het ook niet goed?![]()
Heeft het er ook iets mee te maken dat Danny mogelijk het subforum gaat sluiten omdat het een ranzig programma is?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2 dagen over nagedacht, en kan ze in 1 sec terugzetten.
En idd er zijn genoeg andere pagina's![]()
Ook goedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En dan konijnen zeker?? Nee, zo'n diepzinnig gesprek wat we nu hebben is veul beterder!
Niet speciaal danny, maar wel dat het een ranzig programma is geworden idd en dat vele dat met mij vinden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heeft het er ook iets mee te maken dat Danny mogelijk het subforum gaat sluiten omdat het een ranzig programma is?
*Mee eensch isch.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet speciaal danny, maar wel dat het een ranzig programma is geworden idd en dat vele dat met mij vinden.
Gewoon een beetje traag van begrip dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet speciaal danny, maar wel dat het een ranzig programma is geworden idd en dat vele dat met mij vinden.
Het is je goed recht, je had het anders kunnen aanpakken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je maakt een statement en ik kan je echt geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens streamsquote:
Ik zei NIETS!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:23 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik word gek van dat joint/kutpuber gedoe
In de SC???quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:23 schreef Ravii het volgende:
[..]
Relax man, rook een jointquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:23 schreef Ravii het volgende:
[..]
Zozo...... *slaat dit op in hersens* en ik heb er geen fuck aan ik weet nou al dat ik het ga onthouden maar ik weet na 3 jaar nog niet mijn 06 uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Blijkbaar staat "log" gelijk aan "uit"...
Log = uit.
Code.
Matrix.
Misschien moet je jezelf eens wat vaker bellenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zozo...... *slaat dit op in hersens* en ik heb er geen fuck aan maar ik weet nou al dat ik het ga onthouden maar ik weet na 3 jaar nog niet mijn 06 uit mijn hoofd
Neeeeh, dat worden oeverloze gesprekken...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf eens wat vaker bellen![]()
Pas op wat je zegt, ik krijg steeds meer sympatie voor prosperaquote:
Er is een wachtrijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Neeeeh, dat worden oeverloze gesprekken...
Ik wil dat jij belt! 06 en de rest![]()
Het is een ontwijker.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, ik krijg steeds meer sympatie voor prospera
Ja??? Tof!!quote:
Truste uniekiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:47 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja??? Tof!!
Die wachtrij kan wel wachten, moet eerst zoiets als slapen...
Trusten Fokkers!
Weltrustequote:
Een dag beginnen zonder koffie met een peuk is als een dag niet geleefdquote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:28 schreef Ian_Nick het volgende:
MORNING MUTHAFUCKAZ!
Ik ben al anderhalf uur hard aan het werk, tof hè?
[Mike-opmerking:] Willen ze nu al ijs?
Hoe is het weer bij jou trouwens? Ik begin die herfststormen hier aan de kust een beetje zat te raken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:28 schreef Ian_Nick het volgende:
MORNING MUTHAFUCKAZ!
Ik ben al anderhalf uur hard aan het werk, tof hè?
Je bent een halfjaartje in de war...quote:
Ah gezéllig, "skiles" geven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hoe is het weer bij jou trouwens? Ik begin die herfststormen hier aan de kust een beetje zat te raken.
Zoonlief wil graag naar Duitsland en ik moet mijn Duits oefenen voor als ik weer skiles ga geven... Denk er hard over om die kant op te komen dus...
Tssss... "Christmas in July" is een erkend begrip hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:31 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Je bent een halfjaartje in de war...
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Vandaag is het "iets minder" maar de afgelopen is het tropisch warm en de voorspellingen zijn dat dat nog wel even zo door gaat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:17 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Hoe is het weer bij jou trouwens? Ik begin die herfststormen hier aan de kust een beetje zat te raken.
Zoonlief wil graag naar Duitsland en ik moet mijn Duits oefenen voor als ik weer skiles ga geven... Denk er hard over om die kant op te komen dus...
Hier ook lekker warm, net even staan soppen in de tuin met een emmertje en washandjesquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vandaag is het "iets minder" maar de afgelopen is het tropisch warm en de voorspellingen zijn dat dat nog wel even zo door gaat.![]()
Mmm... Hier nog steeds die harde klotewind en veel bewolking. Vorig jaar kwamen we er een stuk beter vanaf. Toen was het vaak aan de kust wel mooi en in de rest van het land niet.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Vandaag is het "iets minder" maar de afgelopen is het tropisch warm en de voorspellingen zijn dat dat nog wel even zo door gaat.![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah gezéllig, "skiles" geven.
Lekker moppie muziek erbij en gaan met die banaan.![]()
[afbeelding]
quote:
Herfstquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:12 schreef debuurvrouw het volgende:
en zo hard ging het hier dus gister...![]()
![]()
er liggen hier allemaal bomen om enzo...![]()
Valse gezelligheid, verplichte vreetfestijnen (hoezo armoede) verplichte familiebezoeken, wéér 200 keer dat kutnummer Last Christmas, om van al die andere misselijkmakende deuntjes nog maar te zwijgen, kinderen van de rel, vrouw gestressed, veel te veel alcohol, veel te veel vlees en andere ongezonde meuk, verplicht gezellig doen tegen allerlei mensen (schoonouders en zo) die je helemaal niet gezellig vindt, winkels dicht, kou, aanslag op je banksaldo, welke toch al danig gekelderd was vanwege Sinterklaas, uitvallende, veel te dure kerstbomen en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kerstboompje, spuitsneeuw op de ramen, maretak, kaarsjes op tafel, olielampen voor de ramen, kadootjes onder de boom, zelf kerstbrood / koekjes proberen te bakken, tinkels op tafel...
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:34 schreef Mike1964 het volgende:
Valse gezelligheid, verplichte vreetfestijnen (hoezo armoede) verplichte familiebezoeken, wéér 200 keer dat kutnummer Last Christmas, om van al die andere misselijkmakende deuntjes nog maar te zwijgen, kinderen van de rel, vrouw gestressed, veel te veel alcohol, veel te veel vlees en andere ongezonde meuk, verplicht gezellig doen tegen allerlei mensen (schoonouders en zo) die je helemaal niet gezellig vindt, winkels dicht, kou, aanslag op je banksaldo, welke toch al danig gekelderd was vanwege Sinterklaas, uitvallende, veel te dure kerstbomen en ga zo maar door.
I love summer!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd echt een hekel aan zomers, te warm en herrie schoppende buren die lopen te BBQ'en. Bah.
De helft van die dingen die jij noemt gaan voor mij toch niet op
Ik vier geen sinterklaas, drink geen alcohol, eet geen vlees, heb geen kinderen en ook geen vrouw.
Ik ben dol op me familie als ik ze zie, heb al jaren een kunstboom en kan meer dan de helft van de kerst deuntjes meezingen![]()
Weet je waar ik echt een hekel aan heb? Oud en nieuw... Dat stomme/nare vuurwerk, afgezaagde tv-shows, de ranzige frituur lucht van het oliebollen bakken en dan ook nog is dat verplichte gezoen![]()
Wat is een tinkel?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:16 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik ook![]()
Kerstboompje, spuitsneeuw op de ramen, maretak, kaarsjes op tafel, olielampen voor de ramen, kadootjes onder de boom, zelf kerstbrood / koekjes proberen te bakken, tinkels op tafel...
Ha... ja ik hou van kerstmis
*Neuriet I Wish you a merry Christmas*
Ik ging ervan uit dat ik de enige was die niet weet wat een tinkel is, als kersthater. Maar nu ik niet de enige ben die dat niet weet ben ik toch ook wel benieuwd...quote:
Vol verwachting klopt ons hart.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:06 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat ik de enige was die niet weet wat een tinkel is, als kersthater. Maar nu ik niet de enige ben die dat niet weet ben ik toch ook wel benieuwd...
Nee!!! Sinterklaas is leuk! Vind ik echt een leuk en gezellig feessie. doe dan Kerst maar weg. daar heb ik nou helemaal niets mee..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Vol verwachting klopt ons hart.
Ik ben wel een kerstliefhebber, maar met de jaren wordt dat minder.Sinterklaas heb ik dan weer helemaal niets mee. Dat feest mogen ze wat mij betreft afschaffen.
![]()
Ik was even de hond uitlatenquote:
Sinterklaas is alleen maar een spin off van kerstquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Nee!!! Sinterklaas is leuk! Vind ik echt een leuk en gezellig feessie. doe dan Kerst maar weg. daar heb ik nou helemaal niets mee..
(en als Bram het niet meer wil doen mogen ze Sinterklaas op tv wel opdoeken. Leuker dan dit kan het niet worden..)
omgekeerde weergave van feiten...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Sinterklaas is alleen maar een spin off van kerst![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was even de hond uitlaten![]()
Een tinkel is een molentje dat je op tafel zet.
Onderaan op een plaatje staan 4 kaarsjes. Daarboven hangt een horizontaal molentje. Daaraan zitten verschillende kwasten en die tikken tegen 2 bellen. Door de warmte gaat het molentje draaien en tikken de kwasten tegen de bellen. Vervolgens hoor je een melodietje.
Beetje duidelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |