Leuk een mopje zonder sex er inquote:Op maandag 16 juli 2007 22:26 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het is een heel flauw grapje die mijn voormalig beste vriend altijd maakte. Hij deed ook altijd het volgende in een drukke bus.
Als het dan stil was pakte hij zijn telefoon...
"Hoi Ina!"
"Wat zeg je? Ik versta je vaag"
"Ik zeg ik versta je vaag-Ina"
Dan is er altijd wel 1 iemand die heel hard gaat lachen.
Op vakantie zeiden we in de bus voordat mensen bij hun hotel kwamen altijd het volgende:
"Oh hier zaten we vorig jaar, de ratten en kakkerlakken kropen over ons heen"
En dan die blik van die mensen..priceless
quote:
Wat heeft dat allemaal met pijpen te makenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:26 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het is een heel flauw grapje die mijn voormalig beste vriend altijd maakte. Hij deed ook altijd het volgende in een drukke bus.
Als het dan stil was pakte hij zijn telefoon...
"Hoi Ina!"
"Wat zeg je? Ik versta je vaag"
"Ik zeg ik versta je vaag-Ina"
Dan is er altijd wel 1 iemand die heel hard gaat lachen.
Op vakantie zeiden we in de bus voordat mensen bij hun hotel kwamen altijd het volgende:
"Oh hier zaten we vorig jaar, de ratten en kakkerlakken kropen over ons heen"
En dan die blik van die mensen..priceless
Jij bent dan ook de vijandquote:
Kijk zo ken ik je weerquote:Op maandag 16 juli 2007 22:27 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Zorgde je slecht voor die beestjes?
Ik vond dat tongetje van mijn kat altijd wel lekker over mijn eikel.
GRAPJE
Ik begon niet over pijpen hoor, eendquote:Op maandag 16 juli 2007 22:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat heeft dat allemaal met pijpen te maken
Ik had hier het woord "Pijpeendt" gebruikt.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik begon niet over pijpen hoor, eend
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan zullen jij en mijn kat vast heel gelukkig worden samen.![]()
![]()
Oh dank jequote:Op maandag 16 juli 2007 22:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Had m al gevonden
Behalve een komma en verderop nog een punt waar een spatie voor staat en het inconsequente gebruik van FOK, FOK!, Fok en fok mankeert er zo op het oog weinig aan die post.
Ik zou alleen bij "Dat een sponsor zich terug trekt" 1 woord maken van terugtrekken... hoewel dat in deze niet echt storend is, want het lijkt niet rechtstreeks afgeleid van dat werkwoord
Mooie post overigens![]()
![]()
Gaan we persoonlijk wordenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:20 schreef Talitha het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dan laat ik 'm nog even staan.![]()
LPquote:Op maandag 16 juli 2007 22:20 schreef LoveProfusion het volgende:
hoi kleinzussepussie, soury en leandra
Daar heeft hij zijn kat al voorquote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik had hier het woord "Pijpeendt" gebruikt.
Fuck off, ik ben Zwitserlandquote:Op maandag 16 juli 2007 22:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Kamp LP: KZ, Leandra en Soury
Kamp Buuv: Eendt, IaN
We zijn in de minderheid.
BRIEFKAARTENACTIE VOOR ONS!!!
NOUquote:
Heeeeee, dag lief poppuberschatjeRaviiquote:
het is een rustdag en o'grady is gevallen (nogal) voor de rest zijn ze me te mager, die wielrenners...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgende jullie de tour een beetje?
Nope... die ben ik niet tegengekomenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:29 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh dank je![]()
Ik dacht dat het barste van de d/t dingen
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Volgende jullie de tour een beetje?
pop pubertjequote:Op maandag 16 juli 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Heeeeee, dag lief poppuberschatjeRavii![]()
![]()
Nou vooruit dan maar..Dag Raviiquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is een rustdag en o'grady is gevallen (nogal) voor de rest zijn ze me te mager, die wielrenners...![]()
jaijks.... ja...quote:
Jemig Ravii heb je de joints nu vervangen door Poppers ?quote:Op maandag 16 juli 2007 22:35 schreef Ravii het volgende:
[..]
pop pubertje?
Heuuh? ik weet van niets!?
de rest erna bevalt me wel!
quote:
Wat denk je wel niet van mequote:Op maandag 16 juli 2007 22:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je over poesjes zou beginnen...![]()
Je sig kun je nu ook wel even aanpassenquote:
Ik kan nou ff niet, raincheck okquote:
Jij zegt poppubertjequote:Op maandag 16 juli 2007 22:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jemig Ravii heb je de joints nu vervangen door Poppers ?![]()
![]()
Talitha houdt over het algemeen wel van een bos anders...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van me
Ga je scheren
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 22:38 schreef Ravii het volgende:
[..]
Jij zegt poppubertje
maar wat zijn pop(pers) dan!?!
Kutquote:
Ik verdwaal er graag inquote:Op maandag 16 juli 2007 22:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Talitha houdt over het algemeen wel van een bos anders...![]()
Pas op hoor! Ik heb scherpe nagels!quote:Op maandag 16 juli 2007 22:37 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat denk je wel niet van me
Ga je scheren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |