Een Bio-kennerquote:Op maandag 16 juli 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt. Bier en pinda's, huh? Door dit verderfelijke programma heb ik zo ongeveer om de andere dag het wijsje 'bier en tieten' in mijn hoofd![]()
![]()
Wat denk je zelf?quote:
En zo ja, dan beginnen we toch allemaal ergens anders een eigen forum over DGK. Zo'n board is simpel op te zetten.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:15 schreef Arcee het volgende:
Dat gaat Danny echt niet doen met al die views die het krijgt.
Ja net als jij zeker ? Met je chronische ongestelde kop.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg zou je niet eens heel snel een leven gaan zoeken?
Nou nee, liever niet, FOK! leest erg makkelijk en ik kom ook nog wel eens ergens anders dan in DGK (hoewel tegenwoordig schandalig weinig) dus als ik naar een ander board of forum wilde dan zat ik wel op VOL of nolife....quote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zo ja, dan beginnen we toch allemaal ergens anders een eigen forum over DGK. Zo'n board is simpel op te zetten.
* slaat met zijn vuisten op tafel* SLUITEN! SLUITEN! SLUITEN!quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zo ja, dan beginnen we toch allemaal ergens anders een eigen forum over DGK. Zo'n board is simpel op te zetten.
De psychologie. Zowel van de deelnemers als de makers. Ik kijk geen enkele soap, maar real life soaps als deze hebben me sinds BB1 geboeid.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:33 schreef MouzurX het volgende:
FF serieus wat vinden jullie nou leuk aan deze crap?
Psychologiequote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
De psychologie. Zowel van de deelnemers als de makers. Ik kijk geen enkele soap, maar real life soaps als deze hebben me sinds BB1 geboeid.
Het is geen probleem als het bij verbaal geneuzel blijft. Van schelden is nog nooit iemand doodgegaan. Veel triester is het om te zien wat voor tuig er in DGK zit, dat dat op televisie vertoond wordt en dat er blijkbaar een groep mensen zo bekrompen is om dat te gaan volgen en dat ook nog onder het mom 'psychologie'quote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef marky het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er wat overdreven gereageerd wordt.
Ten tijde van BB werd er altijd geklaagd dat het zo braaf was en dat bijvoorbeeld de engelse BB top was want dat was veel harder. Ok de Goude Kooi blijkt nu een keihard programma te zijn maar laten we nu niet roomser doen dan de paus. Fok is ook geen lieverdje in de wereld van de fora. Als het er ergens grof en ongenuaceerd aan toe kan gaan is het wel op Fok.
In DGK mogen ze geen kanker zeggenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:19 schreef Markster het volgende:
flikker toch op met dat zielige programma. Ik zeg, opheffen dit forum en die kankerserie van de beeldbuis halen!
Waarom maak je, je zo druk ? Als je niet wilt kijken kijk dan niet, ik snap werkelijk je probleem niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:19 schreef Markster het volgende:
flikker toch op met dat zielige programma. Ik zeg, opheffen dit forum en die kankerserie van de beeldbuis halen!
Ik ben het 100% met je eens, maar hoe ik de beelden van vandaag zag.... dat zag er gewoon uit als een groepsaanranding. Ik kan me best voorstellen dat mensen zich daar druk over maken als zoiets gewoon live op tv te zien is en dat er niet ingegrepen word.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Waarom maak je, je zo druk ? Als je niet wilt kijken kijk dan niet, ik snap werkelijk je probleem niet.
Ik heb een hekel aan de tour, moet ik nu de tour gaan veroordelen of forums die hier mee bezig zijn vol baggeren ? Nee, ik kijk daar niet naar en hoef me dus ook niet te ergeren. Mensen die hier fokkers lopen te beledigen dat ze DGK kijken hebben een zeer laag niveau van eigenwaarde of zitten vol frustraties die ze in RL niet kunnen uiten. Waarschijnlijk omdat ze bepaalde uiterlijke kenmerken vertonen waardoor ze in RL nooit serieus worden genomen en of worden uitgelachen. Of gewoon simpel weg te dom zijn (zoals jij)
Doe normaal en klaag over dingen in het leven die betrekking hebben op jezelf en ga geen dingen lopen zoeken om te klagen, komt zielig over net als je taalgebruik.
Snap ik maar als mensen klagen moeten ze eerst hun huiswerk doen, dan weten ze dat 99% vd streamers er dus ook van walgdequote:Op maandag 16 juli 2007 23:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens, maar hoe ik de beelden van vandaag zag.... dat zag er gewoon uit als een groepsaanranding. Ik kan me best voorstellen dat mensen zich daar druk over maken als zoiets gewoon live op tv te zien is en dat er niet ingegrepen word.
Zeker als dan ook nog eens mensen op een forum lopen verkondigen dat ze het allemaal prachtig vinden om te zien (behalve als het natuurlijk hun eigen vriendin was) kan ik me best voorstellen dat er mensen zijn die kwaad worden.
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psychologie. Laat me niet lachen zeg. De psychologie achter het feit dat mensen elkaar de kleren van het lijf rukken, voor vanalles en nog wat uitschelden schelden, slaan, schoppen etc. etc. etc.
En wat denk je dat je bent als die serie een keer is afgelopen (liever gisteren dan vandaag)? Afgestudeerd psycholoog?Draag iets zinnigs bij aan de maatschappij en kijk deze crap niet. Owja, kom uit je gedachtentunnel waar je ongetwijfeld in zit, samen met vele anderen hier.
Kun je misschien dan nu ophouden met het beledigen van de users hier? Je hebt je punt nu wel gemaakt dacht ik: DGK-kijkers zijn enorm dom en bekrompen en jij niet. Genoteerd, en gefeliciteerd.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]dat er blijkbaar een groep mensen zo bekrompen is om dat te gaan volgen en dat ook nog onder het mom 'psychologie'.
Ja, ik noem het ook een aanranding... of een afrekening. Het had nooit mogen gebeuren en de redactie had ruim de tijd het een halt toe te roepen omdat ze zeker tien minuten aan het voorbereiden waren.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens, maar hoe ik de beelden van vandaag zag.... dat zag er gewoon uit als een groepsaanranding. Ik kan me best voorstellen dat mensen zich daar druk over maken als zoiets gewoon live op tv te zien is en dat er niet ingegrepen word.
Zeker als dan ook nog eens mensen op een forum lopen verkondigen dat ze het allemaal prachtig vinden om te zien (behalve als het natuurlijk hun eigen vriendin was) kan ik me best voorstellen dat er mensen zijn die kwaad worden.
Hmm, inderdaad en dat maakt het 'gerucht' opeens een stuk aannemelijker.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:33 schreef Flounder het volgende:
Het zou wel van enorme arrogantie getuigen als Danny dit forum zou sluiten.
Alles voor de views.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:38 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad en dat maakt het 'gerucht' opeens een stuk aannemelijker.
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:38 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad en dat maakt het 'gerucht' opeens een stuk aannemelijker.
Alles onder controle, maar dat is verder offtopic en dat doen we niet in dit subforum NJ.quote:
Hier, opgelost:quote:Op maandag 16 juli 2007 23:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Alles onder controle, maar dat is verder offtopic en dat doen we niet in dit subforum NJ..
Kunnen wij dit topic even gebruiken.quote:
Dat lees je [daar] maar. Goed overigens.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:00 schreef NJ het volgende:
Hoe gaat het met de foto's (linkje naar recent werk?) en de aandelen?
Daar moet ik inderdaad weer eens komen.quote:
Da's godverdomme lekken vanachter de schermen!quote:
Sorry, ik had het topic even nodig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |