abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2007 @ 19:11:40 #51
132185 Biogarde
Neef van Bassie.
pi_51530981
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Bedankt. Bier en pinda's, huh? Door dit verderfelijke programma heb ik zo ongeveer om de andere dag het wijsje 'bier en tieten' in mijn hoofd
Een Bio-kenner
Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
  maandag 16 juli 2007 @ 19:13:25 #52
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51531043
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:31 schreef mootie het volgende:

[..]

Er is wel een noodzaak voor ONZ bijv?
Wat denk je zelf?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_51531124
quote:
Op maandag 16 juli 2007 19:13 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Wat denk je zelf?
Een uitlaatklep voor mensen die geen idee hebben waar ze anders met hun bagger heenmoeten?
  maandag 16 juli 2007 @ 19:20:47 #54
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_51531343
ik blijf erbij: Danny maakt een Albert Heijn grap...

Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_51532846
Hoi beste Danny

Door een overbelast data verkeer en een bug kon ik even heel lastig dit topic vinden. Maar ik snap dat je het druk hebt. Toch wil ik je 2 vragen stellen voor ik 1A4 voltik met mn mening:

1. Lees je het wel ?
2. Kan ik dan in de toekomst nog moderator worden ?

Dus na antwoord reageer ik met veel liefde op je stelling name.
dikke kus Danny
Klein zusje

ps. Voor mij is het best prettig dat ik hier kan reageren, aangezien ik anders heel geweldadig kan worden op straat daar mn leven echt zwaar kut is. Dat is nou ook weer niet de bedoeling toch. Dus dit Subforum helpt mij en de maatschappij wel

ps. Waar kan ik me aanmelden voor KPD
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 16 juli 2007 @ 20:15:08 #56
862 Arcee
Look closer
pi_51533092
Dat gaat Danny echt niet doen met al die views die het krijgt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_51533119
dit forum mag nog niet dicht, hier kan ik mijn frustratie kwijt
Goedemorgen :W
  maandag 16 juli 2007 @ 20:16:42 #58
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51533155
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:15 schreef Arcee het volgende:
Dat gaat Danny echt niet doen met al die views die het krijgt.
En zo ja, dan beginnen we toch allemaal ergens anders een eigen forum over DGK. Zo'n board is simpel op te zetten.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51533156
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg zou je niet eens heel snel een leven gaan zoeken?
Ja net als jij zeker ? Met je chronische ongestelde kop.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_51533227
Omdat Danny een hekel heeft aan DGK, moet het subforum maar weg?
Danny is best sneu

Stop liever met dat FOK!tv, dat is pas beschamend
  maandag 16 juli 2007 @ 20:22:24 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51533382
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zo ja, dan beginnen we toch allemaal ergens anders een eigen forum over DGK. Zo'n board is simpel op te zetten.
Nou nee, liever niet, FOK! leest erg makkelijk en ik kom ook nog wel eens ergens anders dan in DGK (hoewel tegenwoordig schandalig weinig) dus als ik naar een ander board of forum wilde dan zat ik wel op VOL of nolife....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51533551
denk dat de admin zich wel 3x achter zn oren zal krabben.
gevolg zal zijn dat ieder onderdeel van fok vol zal staan met dgk zaken en verheug me nu al hoe alicey en haushofer zullen reageren op het eerste "relativiteitstheorie in dgk" topic.

typisch laf gedrag overigens om op een moment dat grenzen getoetst worden het huilende jongetje uit te hangen dat t allemaal maar o zo snel afgelopen moet zijn met een subforum.

btw, terwijl t gros hier zn wonden zit te likken zitten huub en jaap intussen nieuwe taktieken af te tasten.

mooiste tv ooit
pi_51533910
DGK FORUM moet blijven
  maandag 16 juli 2007 @ 20:39:55 #64
167923 appelsjap
All the above
pi_51534203
rot op, danny sluit em
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
  maandag 16 juli 2007 @ 20:40:40 #65
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51534247
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef appelsjap het volgende:
rot op, danny sluit em
* slaat met zijn vuisten op tafel* SLUITEN! SLUITEN! SLUITEN!
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51534344
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef appelsjap het volgende:
rot op, danny sluit em
Rot eens zelf op

Anders ben je de volgende keer moes in plaats van sap
pi_51536312
quote:
Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:

[..]

ik vind het op fok leuk, dus wil wel met de fokkers door desnoods een eigen board ! Maar liever gewoon op fok.
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  maandag 16 juli 2007 @ 21:33:46 #68
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51536480
FF serieus wat vinden jullie nou leuk aan deze crap?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 21:36:18 #69
137949 Disana
pi_51536576
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:33 schreef MouzurX het volgende:
FF serieus wat vinden jullie nou leuk aan deze crap?
De psychologie. Zowel van de deelnemers als de makers. Ik kijk geen enkele soap, maar real life soaps als deze hebben me sinds BB1 geboeid.
pi_51536705
FOK-forum De Gouden Kooi is juist nu erg belangrijk. De onregelmatigheden worden via dit forum direct gesignaleerd en zo mogelijk onderbouwd met filmpjes die terug kunnen worden gezien. Wij laten ons niet maar zo fokken toch!
pi_51536935
ik zou een actie van de forums (allen die mee willen doen) namelijk 24 uur op zwart
als teken dat men de zaken die gebeurt zijn (voor mij is het aanranding ) en vind het te schandelijk voor woorden (en voor degene die het niet weten dit is in nieuw zeeland ook gebeurt met een nederlands stel dat net getrouwd was)
24 uur de forums dicht kan ik mee instemmen
  maandag 16 juli 2007 @ 21:49:23 #72
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_51537124
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef Disana het volgende:

[..]

De psychologie. Zowel van de deelnemers als de makers. Ik kijk geen enkele soap, maar real life soaps als deze hebben me sinds BB1 geboeid.
Psychologie . Laat me niet lachen zeg. De psychologie achter het feit dat mensen elkaar de kleren van het lijf rukken, voor vanalles en nog wat uitschelden schelden, slaan, schoppen etc. etc. etc.

En wat denk je dat je bent als die serie een keer is afgelopen (liever gisteren dan vandaag)? Afgestudeerd psycholoog? Draag iets zinnigs bij aan de maatschappij en kijk deze crap niet. Owja, kom uit je gedachtentunnel waar je ongetwijfeld in zit, samen met vele anderen hier.
  maandag 16 juli 2007 @ 21:55:10 #73
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_51537351
Ik vind eigenlijk dat er wat overdreven gereageerd wordt.

Ten tijde van BB werd er altijd geklaagd dat het zo braaf was en dat bijvoorbeeld de engelse BB top was want dat was veel harder. Ok de Goude Kooi blijkt nu een keihard programma te zijn maar laten we nu niet roomser doen dan de paus. Fok is ook geen lieverdje in de wereld van de fora. Als het er ergens grof en ongenuaceerd aan toe kan gaan is het wel op Fok.
pi_51537448
Het niveau van dat forum.
pi_51537780
Ok dan

Een serieuze post van mij, misschien leest Danny mee ?

Het gaat bij mij niet om DGK als programma, maar het gaat me om dit subforum. Danny is naar mijn idee iemand die juist tegen censuur is en stimuleert dat er veel mag op FOK. Zelf filmen bij een meeting is toegestaan. Dat is zijn beleid.
Ook heeft Danny lang gekeken naar DGK en mooie caps van brieven gepost, die te zien waren op de streams. Tevens heeft Danny aangegeven dat hij niet meer kijkt, maar wel zo nu en dan de updates leest.

Ik zelf kots op DGK , vind het vreselijk en geniet er niet meer van. Waar ik wel soms van kan genieten is het posten op dit forum om mijn mening te geven over zaken. Mensen te laten inzien dat ze zich soms net zo gedragen als bewoners van die Kooi.

Ook vind ik het leuk om te posten in de COS als er een prettige sfeer heerst waar humor en afstand de boventoon voeren. Ik beslis zelf of ik naar DGK kijk en ik beslis zelf of ik in dit subforum post.

Het is juist belangrijk om via een openbaar medium, wat fok is, je mening te kunnen geven op zaken die spelen in de maatschappij. DGK is daar nu een onderdeel van, hoe triest het ook is.

Het sluiten van een subforum is niet beter voor FOK ! Fok staat bekend als een podium waar juist commentaar mag worden geleverd op alles.
Dat een sponsor zich terug trekt, is in mijn ogen zijn eigen verantwoordelijkheid. Dat gaat om het grote geld . Fok is naar mijn weten geen beursgenoteerd bedrijf, toch ?

Het is juist prettig dat FOK de ruimte biedt aan iedereen die om wat voor reden dan ook zn hobby en tijd wil delen. Geen leven of iets vreselijk vinden is makkelijk. Helaas is Wimbledon maar 2 weken, anders was ik daar mee bezig.

Van mij mag de stekker uit het programma en dat wil ik op FOK graag in DIT forum kunnen melden.

Helder ???
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')