Ok dan
Een serieuze post van mij, misschien leest Danny mee ?
Het gaat bij mij niet om DGK als programma, maar het gaat me om dit subforum. Danny is naar mijn idee iemand die juist tegen censuur is en stimuleert dat er veel mag op FOK. Zelf filmen bij een meeting is toegestaan. Dat is zijn beleid.
Ook heeft Danny lang gekeken naar DGK en mooie caps van brieven gepost, die te zien waren op de streams. Tevens heeft Danny aangegeven dat hij niet meer kijkt, maar wel zo nu en dan de updates leest.
Ik zelf kots op DGK , vind het vreselijk en geniet er niet meer van. Waar ik wel soms van kan genieten is het posten op dit forum om mijn mening te geven over zaken. Mensen te laten inzien dat ze zich soms net zo gedragen als bewoners van die Kooi.
Ook vind ik het leuk om te posten in de COS als er een prettige sfeer heerst waar humor en afstand de boventoon voeren. Ik beslis zelf of ik naar DGK kijk en ik beslis zelf of ik in dit subforum post.
Het is juist belangrijk om via een openbaar medium, wat fok is, je mening te kunnen geven op zaken die spelen in de maatschappij. DGK is daar nu een onderdeel van, hoe triest het ook is.
Het sluiten van een subforum is niet beter voor FOK ! Fok staat bekend als een podium waar juist commentaar mag worden geleverd op alles.
Dat een sponsor zich terug trekt, is in mijn ogen zijn eigen verantwoordelijkheid. Dat gaat om het grote geld . Fok is naar mijn weten geen beursgenoteerd bedrijf, toch ?
Het is juist prettig dat FOK de ruimte biedt aan iedereen die om wat voor reden dan ook zn hobby en tijd wil delen. Geen leven of iets vreselijk vinden is makkelijk. Helaas is Wimbledon maar 2 weken, anders was ik daar mee bezig.
Van mij mag de stekker uit het programma en dat wil ik op FOK graag in DIT forum kunnen melden.
Helder ???