PH! long time no see!quote:
Dat valt allemaal nog maar te bezienquote:
Hier wat windvlagen en een paar druppels regen. Verder helemaal niets.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
het is hier echt superkutweer...![]()
![]()
pikdonker, stormachtige wind en slagregen... binnen een minuut...
Ja die had ik ook... looks like scary shit to me...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:27 schreef Talitha het volgende:
Warning
Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /fok2/www/forum/ipbans.php:143) in line 114 of file {config_root}/www.inc/repliqueCore.php![]()
Heb je gewaarschuwdquote:Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
het is hier echt superkutweer...![]()
![]()
pikdonker, stormachtige wind en slagregen... binnen een minuut...
Ze gaan niet alleen het subforum maar ook de top300 veelposters verwijderen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja die had ik ook... looks like scary shit to me...![]()
Ik was ook een beetje bang, had eend ook meteen in mn msn hangenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze gaan niet alleen het subforum maar ook de top300 veelposters verwijderen.![]()
Oeh... ik sta nog niet in de top 300quote:Op maandag 16 juli 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze gaan niet alleen het subforum maar ook de top300 veelposters verwijderen.![]()
jamaar jamaar...quote:
top 300 ga ik niet redden...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Veelposters van DGK.
Daar sta je makkelijk in mevrouwtje.
uh-oh...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat er hier in de SC een aantal users aan het radicaliseren waren tegen de "gevestigde orde" als het ware...
Maar wij zijn de fucking teletubbies vergeleken met dat COSvolk...
Geef eens een voorbeeld?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat er hier in de SC een aantal users aan het radicaliseren waren tegen de "gevestigde orde" als het ware...
Welke wil jij zijn?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
neeneeneeneenee,quote:
Wat is er dan buuf?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neeneeneeneenee,
ik ben er ook nog, ik kan de afleiding wel gebruiken...![]()
Die geile kuteend is toch niet weer zo vervelend he?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was ook een beetje bang, had eend ook meteen in mn msn hangen![]()
het is echt nasty weer hier... voorbij leuk zeg maar.quote:
zit te pesten en mijn slome brein snapt er geen ruk meer vanquote:Op maandag 16 juli 2007 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die geile kuteend is toch niet weer zo vervelend he?![]()
Wat dacht je van mijquote:Op maandag 16 juli 2007 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
zit te pesten en mijn slome brein snapt er geen ruk meer van![]()
ik mis watquote:Op maandag 16 juli 2007 22:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij
Waar is hier de nooduitgang branduitgang?![]()
Wat zie jij eruitquote:Op maandag 16 juli 2007 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kijk nou eens wat ik google!![]()
[afbeelding]
Zit je al in je rubberbootje?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is echt nasty weer hier... voorbij leuk zeg maar.![]()
Komt het door mij?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is echt nasty weer hier... voorbij leuk zeg maar.![]()
vast nietquote:
Heb ff ge-googled op 'ugly'. Ik wilde een lelijke ava om jullie te irriteren.quote:
hij komt me vaag bekend voorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |