quote:Op maandag 16 juli 2007 08:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat touwtje moet misschien wel om mn nekje![]()
nou, ik hoorde net anders wel dat kikkerbillen zeer smakelijk zijn...quote:Op maandag 16 juli 2007 16:21 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Je denkt toch niet dat ik iemand een touwtje om jouw nek laat doen?!![]()
Hoi buufje!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ik hoorde net anders wel dat kikkerbillen zeer smakelijk zijn...![]()
![]()
Hoi Talitha...![]()
![]()
i know...quote:Op maandag 16 juli 2007 16:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buufje!![]()
![]()
Als vegatrutje word ik niet echt opgewonden van kikkerbilletjes.![]()
Ik ook niet. Het is veel te warm om me te concentreren op m'n werk.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
i know...![]()
pff, krijg de dag niet om vandaag...![]()
Hier in de SC hoeft het toch niet over de streams te gaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:38 schreef getl0st het volgende:
Gaat weer heerlijk over de streams zo te zien +)
is het in de Cos nou zo erg dat er al geen verschil meer is op te merken met de SC??quote:Op maandag 16 juli 2007 16:38 schreef getl0st het volgende:
nou, zeg dat wel...quote:Op maandag 16 juli 2007 16:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is veel te warm om me te concentreren op m'n werk.![]()
ja, ik las zoiets ja..quote:Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef Veulen het volgende:
Inderdaad warm, en toch hebben ze in Brabant last van hoog water.
Zo veer verschillende weertypes in zo'n klein landje...quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo veer verschillende weertypes in zo'n klein landje...
Het moet de moesson wel zijn![]()
Heeeeeeee ......quote:Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef Veulen het volgende:
Inderdaad warm, en toch hebben ze in Brabant last van hoog water.
Ik denk dat ik dan in zee woon. Dat is misschien dan weer iets minder.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
t moet nog een beetje doorzetten met de opwarming van de aarde, dan woon ik hier aan zee
![]()
goed voor de huizenprijzen..![]()
Las al dat je het leuk hebt gehad (op me werkquote:
Heel leukquote:Op maandag 16 juli 2007 17:48 schreef Soury het volgende:
Las al dat je het leuk hebt gehad (op me werk)
![]()
De wát?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:38 schreef getl0st het volgende:
Ze willen ons opheffen misschien ooitquote:Op maandag 16 juli 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
De wát?
Ik ben het met ze eensch.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze willen ons opheffen misschien ooit![]()
Ik ben nog helemaal niet klaar voor 49... Waar moet ik dan heen![]()
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:54 schreef LoveProfusion het volgende:
De bruiloft was geweldig. In een romantisch idyllisch kasteeltje ergens bij Dinant in Belgie. De bruid droeg een Jill Sander creatie namelijk deze:
[afbeelding]
Met een paar geweldige schoenen die ik niet kan vinden. De bruidegom droeg een pak van Hugo Boss.
Ik heb in 2 nachten tijd denk ik 4 uur geslapen, gisteren nog 3 uur lang in een kano gepeddeld en veel gefeest en gezogen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:54 schreef LoveProfusion het volgende:
De bruiloft was geweldig. In een romantisch idyllisch kasteeltje ergens bij Dinant in Belgie. De bruid droeg een Jill Sander creatie namelijk deze:
[afbeelding]
Met een paar geweldige schoenen die ik niet kan vinden. De bruidegom droeg een pak van Hugo Boss.
Ik heb in 2 nachten tijd denk ik 4 uur geslapen, gisteren nog 3 uur lang in een kano gepeddeld en veel gefeest en gezogen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
En het tapijt is ook weer lekker schoon zo te lezen![]()
Hier begint het lekker te waaien. Eindelijk frisse lucht!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:25 schreef Soury het volgende:
Tis hier fokking donker ... Lampen en kaarsen aan dat gaat zo weer weergeweld worden
Tis nacht hierquote:Op maandag 16 juli 2007 19:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier begint het lekker te waaien. Eindelijk frisse lucht!![]()
![]()
![]()
buienradar
Denk het wel, en de wens is de vader van de gedachte.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou het nou een "gezopen" + spelfout zijn of niet?![]()
Met LP weet je het nooit...quote:Op maandag 16 juli 2007 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou het nou een "gezopen" + spelfout zijn of niet?![]()
owowowowow, krijg jij die bui waar ze voor aan het warschuwen zijn..quote:
En muizen zijn 's nachts wakker.quote:
Nou je zegt het ... Maar het speelde door mijn hoofd. Met een dik boek me nest inquote:Op maandag 16 juli 2007 19:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
En muizen zijn 's nachts wakker.
Moet ik dan gaan slapen?
het wordt hier ook bewolkter, maar heul ietsje maar.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je zegt het ... Maar het speelde door mijn hoofd. Met een dik boek me nest in![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:42 schreef Polonium-120 het volgende:
is er hier ook gedonder?
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:42 schreef Polonium-120 het volgende:
is er hier ook gedonder?
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:49 schreef Talitha het volgende:
Is FOK! bij jullie ook zo aan het fokken...?
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Oiieieeieiee mooi .
![]()
En het tapijt is ook weer lekker schoon zo te lezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |