Kutnewbiepuberquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:56 schreef Ravii het volgende:
is iedereen weg dan?
naja, jij mag het ook wel doen hoor
middelmatig??quote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
*pakt diploma erbij*
Ik was middelmatig 78 aanslagen per minuut
Het ga je goed, vergeet niet op Atsma te stemmen volgende keerquote:
Is dat niet een beetje onbevredigendquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
*pakt diploma erbij*
Ik was middelmatig 78 aanslagen per minuut
Begin jij toch een streampaginaquote:Op dinsdag 17 juli 2007 02:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het ga je goed, vergeet niet op Atsma te stemmen volgende keer![]()
Zijn er gelukkig nog genoegquote:
Het gaat niet om de snelheid, het gaat om de behendigheid !quote:
Maak dat andere kutnewbies maar wijsquote:
quote:
Ik heb er ook 2 dagen over nagedacht, en kan ze in 1 sec terugzetten.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zijn er gelukkig nog genoeg
Ik zou trouwens niet weten hoe dat moet
Als ik het wist en het zou doen, zou ik het al die mensen die het gebruiken nooit na al die maanden teleurstellen, dat dan weer wel![]()
Maak me gekquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:02 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Het gaat niet om de snelheid, het gaat om de behendigheid !
Dat zou dan wel weer hypocriet zijn, dat zou ik ook nooit doenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2 dagen over nagedacht, en kan ze in 1 sec terugzetten.
En idd er zijn genoeg andere pagina's![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maak dat andere kutnewbies maar wijs![]()
Ik weet hoe het echt moet
[..]
GVD, denk ik een keer aan een ander is het ook niet goed?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:07 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer hypocriet zijn, dat zou ik ook nooit doen![]()
En dan konijnen zeker?? Nee, zo'n diepzinnig gesprek wat we nu hebben is veul beterder!quote:
Denk je aan een anderquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
GVD, denk ik een keer aan een ander is het ook niet goed?![]()
Heeft het er ook iets mee te maken dat Danny mogelijk het subforum gaat sluiten omdat het een ranzig programma is?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:05 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb er ook 2 dagen over nagedacht, en kan ze in 1 sec terugzetten.
En idd er zijn genoeg andere pagina's![]()
Ook goedquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:09 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
En dan konijnen zeker?? Nee, zo'n diepzinnig gesprek wat we nu hebben is veul beterder!
Niet speciaal danny, maar wel dat het een ranzig programma is geworden idd en dat vele dat met mij vinden.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Heeft het er ook iets mee te maken dat Danny mogelijk het subforum gaat sluiten omdat het een ranzig programma is?
*Mee eensch isch.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet speciaal danny, maar wel dat het een ranzig programma is geworden idd en dat vele dat met mij vinden.
Gewoon een beetje traag van begrip dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Niet speciaal danny, maar wel dat het een ranzig programma is geworden idd en dat vele dat met mij vinden.
Het is je goed recht, je had het anders kunnen aanpakken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je maakt een statement en ik kan je echt geen ongelijk geven.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij hebt niet eens streamsquote:
Ik zei NIETS!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:23 schreef Ravii het volgende:
[..]
ik word gek van dat joint/kutpuber gedoe
In de SC???quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:23 schreef Ravii het volgende:
[..]
Relax man, rook een jointquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:23 schreef Ravii het volgende:
[..]
Zozo...... *slaat dit op in hersens* en ik heb er geen fuck aan ik weet nou al dat ik het ga onthouden maar ik weet na 3 jaar nog niet mijn 06 uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Blijkbaar staat "log" gelijk aan "uit"...
Log = uit.
Code.
Matrix.
Misschien moet je jezelf eens wat vaker bellenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:36 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Zozo...... *slaat dit op in hersens* en ik heb er geen fuck aan maar ik weet nou al dat ik het ga onthouden maar ik weet na 3 jaar nog niet mijn 06 uit mijn hoofd
Neeeeh, dat worden oeverloze gesprekken...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:38 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien moet je jezelf eens wat vaker bellen![]()
Pas op wat je zegt, ik krijg steeds meer sympatie voor prosperaquote:
Er is een wachtrijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Neeeeh, dat worden oeverloze gesprekken...
Ik wil dat jij belt! 06 en de rest![]()
Het is een ontwijker.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 03:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Pas op wat je zegt, ik krijg steeds meer sympatie voor prospera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |