ja das dus wel de bedoeling want anders kunnen ze het ff bekijken....quote:Op maandag 16 juli 2007 21:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar zeker lullig
Maar kunnen ze niets anders regelen dan ?
Dat heb ik 3 jaar volgehoudenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:17 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is je vergeven, omdat ik een zwak voor je heb.
Ik neem aan dat ze met alternatieven komen, het is hun fout en anders zijn ze in gebreken en krijg je je geld terug.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja das dus wel de bedoeling want anders kunnen ze het ff bekijken.......die reis heeft me een fortuin gekost gvd....
![]()
![]()
![]()
i kdoe niet aan teruglezen.... doe een een hele korte samenvatting?quote:
ja precies en dat heb ik ze ook verteld...vonden ze toch raar....quote:Op maandag 16 juli 2007 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze met alternatieven komen, het is hun fout en anders zijn ze in gebreken en krijg je je geld terug.
vlucht verkeerd eboekt vanuit het reisbureau...moeten dus 24 op LAX doorbrengen...NOT...!!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:29 schreef Muck het volgende:
[..]
i kdoe niet aan teruglezen.... doe een een hele korte samenvatting?![]()
Dat zou wel een hele erge klotestreek zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja das dus wel de bedoeling want anders kunnen ze het ff bekijken.......die reis heeft me een fortuin gekost gvd....
![]()
![]()
![]()
het wordt zowieso op hun kostenmar het betekend wel 1 dag minder op Moorea...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:30 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele erge klotestreek zijn.![]()
Lijkt mij dat je of een dag eerder weg gaat op hun kosten of in LA op hun kosten in een hotel overnacht.![]()
Hoe dan ook: het moet sowieso op hun kosten zijn!![]()
lax?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
vlucht verkeerd eboekt vanuit het reisbureau...moeten dus 24 op LAX doorbrengen...NOT...!!!!![]()
Maar het is wel het minste wat je mag verwachten.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:30 schreef Frutsel het volgende:
Mjah... iets waar je zolang naar uit kijkt en toeleeft en je een fortuin voor spaart, dan ben je 'niet tevreden met : niet goed, geld terug"...
fokradio zuigtquote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef JortK het volgende:
LOL Fokradio gaat uiteraard weer over ijsmeis
Kwootverneukert. Maar je hebt wel gelijk hoor.quote:
ja maar het blijft kut...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar het is wel het minste wat je mag verwachten.
slap geouwehoer is alleen leuk als je er zelf aan mee doetquote:
Lekker in jezelf praten danquote:Op maandag 16 juli 2007 21:39 schreef Muck het volgende:
[..]
slap geouwehoer is alleen leuk als je er zelf aan mee doet
quote:
Eenschquote:
Los Angeles Airportquote:
Ik noem het liever "positieve aanpassing"quote:Op maandag 16 juli 2007 21:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kwootverneukert. Maar je hebt wel gelijk hoor.
Dat is het ook.quote:
voor het geval dat je er niet uit komt met het reisbureau: welk reisbureau is het? Dan kan ik kijken of je bij ons terecht kan (net zoals eerder Eer-ik met KPNquote:
sssssstquote:Op maandag 16 juli 2007 21:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt maar zo heet ie wel in de volksmond...![]()
![]()
Thomas Cookquote:Op maandag 16 juli 2007 21:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
voor het geval dat je er niet uit komt met het reisbureau: welk reisbureau is het? Dan kan ik kijken of je bij ons terecht kan (net zoals eerder Eer-ik met KPN)
Of lekker naar Valkenburgquote:Op maandag 16 juli 2007 21:46 schreef juon_jacket1 het volgende:
maar hey..we kunnen atijd wel naar Tyrol toch....![]()
![]()
![]()
is eigenlijk niet leuk dit maar ja...positief blijven he....![]()
veel plezier Muckie....quote:Op maandag 16 juli 2007 21:52 schreef Muck het volgende:
weet je, ik ga eens een stukje numb3rs kijken zonder laptop op schoot, maar met sjipjes
doeidoei
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:52 schreef Muck het volgende:
weet je, ik ga eens een stukje numb3rs kijken zonder laptop op schoot, maar met sjipjes
doeidoei
Lekker in een koepeltentjequote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...ik doe niet meer aan kamperen....![]()
![]()
![]()
Ik welquote:Op maandag 16 juli 2007 21:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...ik doe niet meer aan kamperen....![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |