omdat ik hier een pc heb draaien met een webcam die om het half uur een foto maakt, maar ik wil wat instellingen wijzigen, en dat gaat niet zonder schermquote:Op maandag 16 juli 2007 19:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hier ook
[..]
Waar heb je die voor nodig dan?
Heb je iets tegen CRT?quote:Op maandag 16 juli 2007 19:53 schreef eer-ik het volgende:
heeft iemand een flatpanel te leen voor een dag?
ja, want mijn kamer is uberklein, en m'n bureau staat al vrij vol...quote:Op maandag 16 juli 2007 20:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je iets tegen CRT? [afbeelding]
CRTquote:Op maandag 16 juli 2007 20:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je iets tegen CRT? [afbeelding]
IK IK IK IKquote:Op maandag 16 juli 2007 15:10 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Het is hier doorgaans beter dan in de rest van het land.
Zijn er nog meer Limburgers hier?
Begin jij nou ook al quotes te verklootenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Spreek jij zo over je baas?![]()
Als jij Certificaat met rust laat laat ik jouw baas met rustquote:Op maandag 16 juli 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
IK IK IK IK![]()
![]()
![]()
[..]
Begin jij nou ook al quotes te verklooten?
Mijn baas is een toffe gast ja. Altijd lachen met die kerel![]()
Wat? Zit jij achter Certificaat aan ja?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als jij Certificaat met rust laat laat ik jouw baas met rust [afbeelding]
Als het maar een gat heeft en papiérmarché rent er achter aanquote:Op maandag 16 juli 2007 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat? Zit jij achter Certificaat aan ja? [afbeelding]
BXquote:
Het is nu 16 juli... hoe zit het nou met de eventuele koffiemeet?quote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
vragen staat vrij, of je een antwoord krijgt is een tweede
ja vraag maar hoor!
Had je m'n antwoord nog gelezen? ik weet d evraag niet eens meer, maar goedquote:Op maandag 16 juli 2007 20:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
vragen staat vrij, of je een antwoord krijgt is een tweede
ja vraag maar hoor!
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is nu 16 juli... hoe zit het nou met de eventuele koffiemeet?:@
wíj houden er een dit weekend als het goed isquote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Het is nu 16 juli... hoe zit het nou met de eventuele koffiemeet?
Ik heb netjes afgezegdquote:Op maandag 16 juli 2007 20:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
jij en eer zijn eigenlijk de enigen die hebben gereageerd. Eer en ik gaan komend weekend een bakkie doen, niet in het kader van de meet, maar omdat ik die van hem tegoed heb vanwege zijn KPN akkefietje een tijdje terug....
Maar je bent van harte welkom om mee te leuten natuurlijk!!!!!
we hebben nog niets concreet afgesproken, alleen dat het zaterdag of zondag gaat zijn.
Ik denk dat het zondag moet worden, daar ik op zaterdag moet werkenquote:Op maandag 16 juli 2007 20:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
jij en eer zijn eigenlijk de enigen die hebben gereageerd. Eer en ik gaan komend weekend een bakkie doen, niet in het kader van de meet, maar omdat ik die van hem tegoed heb vanwege zijn KPN akkefietje een tijdje terug....
we hebben nog niets concreet afgesproken, alleen dat het zaterdag of zondag gaat zijn.
ja, bij openen van FF opent hij op de laatste bezochte intenetpaginaquote:Op maandag 16 juli 2007 20:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had je m'n antwoord nog gelezen? ik weet d evraag niet eens meer, maar goed:')
das waar, mea culpa.quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:32 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat het zondag moet worden, daar ik op zaterdag moet werken;)
Maar M, zoals BrandX zegt, ben je welkom om mee te doen:Y
Hier is het grijs geworden, zit dan ook vele kilometers noordelijkerquote:Op maandag 16 juli 2007 20:19 schreef Pheno het volgende:
Het is hier nog steeds droog. Nou ja, ik woon bijna in Limburg
Oeh.. een bakkiequote:Op maandag 16 juli 2007 20:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zondag zou ik indd wel kunnen denk ik jaquote:Op maandag 16 juli 2007 20:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
das waar, mea culpa.
[..]
![]()
zondag is prima!
quote:
Hier regent het echt vett hardquote:Op maandag 16 juli 2007 20:39 schreef MPG het volgende:
Volgens de buienradar zou het hier moeten regenen![]()
Tut tut ik ga voor kwaliteit hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als het maar een gat heeft en papiérmarché rent er achter aan
JJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Tut tut ik ga voor kwaliteit hoor [afbeelding]
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al quotes te verklooten net als OA?
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:11 schreef Kuukske het volgende:
Het is weer zo'n smiliemoment op deze dag?
Hier ook al niets, gewoonweg benauwd aan het worden, maar meer ook nietquote:Op maandag 16 juli 2007 21:11 schreef Frutsel het volgende:
waarom krijgen wij geen noodweer hier
Hoi trouwens![]()
Sorry.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:11 schreef Kuukske het volgende:
Het is weer zo'n smiliemoment op deze dag?
Flevoland, Friesland kunnen zich opmaken voor de zooiquote:Op maandag 16 juli 2007 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier ook al niets, gewoonweg benauwd aan het worden, maar meer ook niet
Flinke buien, flitsen en donders een half uurtje geleden!quote:Op maandag 16 juli 2007 21:11 schreef Frutsel het volgende:
waarom krijgen wij geen noodweer hier
Hoi trouwens![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
JJ... Wat is loos?
mijn reis gaat mss niet door....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is je vergeven, omdat ik me nog altijd zo zwak voel.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:14 schreef OA het volgende:
Sorry.
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:08 schreef Kuukske het volgende:
Hallo moppies.
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
[/spoiler]
mijn reis gaat mss niet door....![]()
Hoe dat zo>?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...en dat 3 dagen voor vertrek...![]()
Ja waarom eigenlijk?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mja...en dat 3 dagen voor vertrek...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |