Komt Specsavers nog terug?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, en daarnaast mogen rechtse TT's vaak ook niet in POL
Sigme heeft net nog een hele verhandeling gehouden over dat graftak topic en waarom die TT perse moest kunnen. Welke steen lig jij onder en het bevalt daar kennelijk wel zo te horen?!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, en daarnaast mogen rechtse TT's vaak ook niet in POL
Andere mods gebruiken toch ook klonen en klonen mag van de policy.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Komt Specsavers nog terug?
Ongelooflijk dat jij niet geband bent trouwens.Je bent wel erg gematst.
![]()
Waarom is M-77 dan op zwart gezet?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:51 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Andere mods gebruiken toch ook klonen en klonen mag van de policy.
Weet ik veel, volgens NJ omdat hij zich niet in het keurslijf van fok laat proppen. Dat is nobel.quote:
Donequote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:26 schreef SCH het volgende:
Weer zo'n onnnodig onderzoek naar kerncentrales
TS was nog niet helemaal wakker - onderzoek!
Top dat je je zo vermaaktquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:54 schreef yvonne het volgende:
Jullie zijn soms echt vermakelijker dan ieder willekeurig OUD-mutsentopic hoor
Nee.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:30 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Kan de titel misschien iets neutraler worden gemaakt? Dus het woord 'onnodig' eruit. Een tijdje geleden werden mijn titels steeds aangepast omdat er een eigen mening in zat en mij werd verteld dat de titel daar niet voor was bedoeld en dat de mening in de OP moest.
Alvast bedankt!
We doen het allemaal voor jou, dat is ons prio 1 doel, je weet toch...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:54 schreef yvonne het volgende:
Dus titels mogen vanaf nu af aan blijkbaar weer een mening bevatten? Ook prima hoor....zat ik me de afgelopen maanden blijkbaar voor niets in te houden nadat mij werd verteld dat de titel zakelijk en objectief moest zijn in Pol.quote:
Die twee topics die je in POL hebt geopend in 2007?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:58 schreef Tikorev het volgende:
Ook prima hoor....zat ik me de afgelopen maanden blijkbaar voor niets in te houden nadat mij werd verteld dat de titel zakelijk en objectief moest zijn in Pol.
Werd zeker gezegd door sigme he? Mja, maar die leert nog iedere dag, soort stage zeg maar. Geloof Yvonne maar, die weet hoe het zit. Sigme is maar een modje moet je maar denken, die kan dat allemaal niet weten hoor.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:58 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dus titels mogen vanaf nu af aan blijkbaar weer een mening bevatten? Ook prima hoor....zat ik me de afgelopen maanden blijkbaar voor niets in te houden nadat mij werd verteld dat de titel zakelijk en objectief moest zijn in Pol.
AU!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:54 schreef yvonne het volgende:
Er zijn anders tijden geweest dat ik vaker een topic opende...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou nou, wat heb jij je moeten inhouden zeg.
Maar niet "de afgelopen maanden", zoals je eerder beweerde?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:11 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Er zijn anders tijden geweest dat ik vaker een topic opende...
Ja, wat is er met je gebeurd?!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:11 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Er zijn anders tijden geweest dat ik vaker een topic opende...
Dat mag. Graftak Rost van Duisenberg wil Ellian ausradieren mocht ook. Dat topic is gesloten omdat het dubbel was en de OP de TT niet dekte.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, volledig mee eens. Is wel een erg gekleurde TT
Je weet toch na alle jaren FOK! dat het sluiten van een topic totale willekeur is?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:58 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dus titels mogen vanaf nu af aan blijkbaar weer een mening bevatten? Ook prima hoor....zat ik me de afgelopen maanden blijkbaar voor niets in te houden nadat mij werd verteld dat de titel zakelijk en objectief moest zijn in Pol.
Helder standpunt, hier kunnen we iets mee.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je weet toch na alle jaren FOK! dat het sluiten van een topic totale willekeur is?
Nu kunnen we POL-FB wel opheffen?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Helder standpunt, hier kunnen we iets mee.
quote:
Juist wel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar niet "de afgelopen maanden", zoals je eerder beweerde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |