.quote:Direct asielvergunning voor Irakees
Asielzoekers uit Centraal-Irak krijgen voortaan meteen een tijdelijke verblijfsvergunning.
Volgens staatssecretaris Albayrak van Justitie is de situatie in Centraal-Irak zo ernstig dat ze wil stoppen met individuele beoordelingen. Dat meldt RTL Nieuws. Ze gaat het voorstel vrijdag aan de ministerraad voorleggen.
De asielzoekers uit Centraal-Irak worden wel streng gescreend op afkomst en mogelijke banden met terrorisme of oud-dictator Saddam Hoessein.
Er zijn al tijden niet zo weinig asielzoekers geweest als het afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:03 schreef TwyLight het volgende:
Het gaat echt helemaal de verkeerde kant op met ons (Neder)land
Dat gaat dan in sneltreinvaart veranderen met deze regering...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Er zijn al tijden niet zo weinig asielzoekers geweest als het afgelopen jaar.
De grote migratiestroom naar Europa is uitgebleven. Ik kan de exacte cijfers nu even niet te voorschijn toveren, maar van de tienduizenden Irakezen die Europa binnen wilden, zijn er maar enkele duizenden toegelaten. Maar goed, dan nog kan deze maatregel niet door de beugel. Je kunt een etnische Irakees niet onderscheiden van een Jordaniër of inwoner van Saoedi Arabië. Ze kunnen met een vals paspoort dan veilig hier gebruik gaan maken van onze voorzieningen. Maar dat is hoogstwaarschijnlijk ook de bedoeling. De PvdA gaat de volgende verkiezingen weer verliezen, dus moet er weer stemvee worden geïmporteerd.quote:Dit is gewoon vragen om een enorme migratiestroom van Irakezen naar Nederland.
De vorige regering was ook voor het opnemen van vluchtelingen als de status van het land als zodanig was verklaard hoor, heeft weinig met deze regering te maken.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:11 schreef DikkeHemaWorst het volgende:
[..]
Dat gaat dan in sneltreinvaart veranderen met deze regering...
Precies, net zoiets als dat je uitgehongerden ook moet laten doodsterven, desnoods met miljoenen, hadden ze hun land maar wat beter moeten regelen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:12 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Verder is er ook geen morele verplichting deze "mensen" op te nemen in onze maatschappij. Ze kunnen hun eigen land niet vredig houden, laat ze dan ook maar fijn wegblijven.
Mooi toch,. Die mensen moet je terplekke helpen en niet hierheen halen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:09 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat doen we nu toch ook? Mugabe zit nog steeds stevig in het zadel en die mafkees in Noord-Korea heeft de touwtjes nog steeds in handen. Maar ik hoor jouw vriendjes daar niet over klagen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:13 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Precies, net zoiets als dat je uitgehongerden ook moet laten doodsterven, desnoods met miljoenen, hadden ze hun land maar wat beter moeten regelen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!quote:Direct asielvergunning voor Irakees
Asielzoekers uit Centraal-Irak krijgen voortaan meteen een tijdelijke verblijfsvergunning.
Volgens staatssecretaris Albayrak van Justitie is de situatie in Centraal-Irak zo ernstig dat ze wil stoppen met individuele beoordelingen. Dat meldt RTL Nieuws. Ze gaat het voorstel vrijdag aan de ministerraad voorleggen.
De asielzoekers uit Centraal-Irak worden wel streng gescreend op afkomst en mogelijke banden met terrorisme of oud-dictator Saddam Hoessein.
Het gaat echt helemaal de verkeerde kant op met Nederland, terwijl de feiten het tegenovergestelde laten zien qua asielzoekers. Wat valt er aan te lezen.quote:
Wat is jouw afkomst eigenlijk?quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:19 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Het gaat echt helemaal de verkeerde kant op met Nederland, terwijl de feiten het tegenovergestelde laten zien qua asielzoekers. Wat valt er aan te lezen.
Misschien kan ik zelfs wel mijn studie betaald krijgen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:19 schreef skiczukie het volgende:
Ik den k dat ik eens een subsidie ga aanvragen als tweede generatie allochtoon. Gaat vast wel lukken.
Dat is niet relevant.quote:
Hop, een JSF op je kop! Boem! Daar gaat de belastingspoen.quote:Op dinsdag 27 maart 2007 20:20 schreef Jarno het volgende:
Ja, oorlogje spelen leuk en aardig he, maar laat die mensen ook niet nog eens hierheen komen ook!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |