abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51686529
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 08:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Er liepen twee onderwerpen door elkaar, het POL topic was afgedwaald richting een WFL topic. Maar beide aspecten verdienen natuurlijk wel aandacht. Topics heen en weer schoppen wordt niet gewaardeerd; dubbeltopics, mits inhoudelijk / invalshoek gescheiden komen vaker voor en is gewoonlijk geen probleem. Ik heb het POL topic wat ontdaan van de WFL invalshoek, dan kan de discussie over de politieke aspecten ervan hier weer verder.
Ik denk dat het politieke en filosofische aspect in elkaar grijpen m.b.t. dit onderwerp. Je kunt dat niet kunstmatig scheiden.
Dat is vaak zo (niet altijd): politieke actualiteit, politicologie, filosofie en geschiedenis liggen in elkaars verlengde.
Het is nu onduidelijk waar je moet posten.
De duivel draagt Prada.
pi_51686556
Dit topic De blunder van het jaar kan dan versmolten worden met het net heropende topic?
De duivel draagt Prada.
pi_51686566
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 08:32 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:

[..]

Ik denk dat het politieke en filosofische aspect in elkaar grijpen m.b.t. dit onderwerp. Je kunt dat niet kunstmatig scheiden.
Dat is vaak zo (niet altijd): politieke actualiteit, politicologie, filosofie en geschiedenis liggen in elkaars verlengde.
Het is nu onduidelijk waar je moet posten.
De topic in WFL is echt anders dan die in POL, en het onderscheid lijkt mij voor users best te maken. Maar als het niks wordt moeten we maar zien hoe we het dan oplossen, in samenspraak met WFL.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_51686574
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 08:38 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Dit topic De blunder van het jaar kan dan versmolten worden met het net heropende topic?
Ik vind van wel en zal vragen dat te laten uitvoeren.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_51686578
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 08:40 schreef sigme het volgende:

[..]

De topic in WFL is echt anders dan die in POL, en het onderscheid lijkt mij voor users best te maken. Maar als het niks wordt moeten we maar zien hoe we het dan oplossen, in samenspraak met WFL.
Goed.
Maar wat ik bedoelde is dat het misschien anders is, maar wel een geheel vormt, de filosofische/theologische achtergronden en de implicaties van de uitspraak (voor of tegen) in praktisch politieke zin.
De duivel draagt Prada.
pi_51686615
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 08:42 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:

[..]

Goed.
Maar wat ik bedoelde is dat het misschien anders is, maar wel een geheel vormt, de filosofische/theologische achtergronden en de implicaties van de uitspraak (voor of tegen) in praktisch politieke zin.
Het hangt natuurlijk samen, en het is natuurlijk niet verboden om de iets bredere kijk op de zaken ten toon te spreiden in een topic dat over de politieke aspecten / oorzaken / gevolgen gaat. Maar in POL is het wel de bedoeling dat het onderwerp de politiek is & blijft, terwijl dat in WFL andersom ligt.
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2007 @ 09:43:11 #232
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51687089
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 08:22 schreef sigme het volgende:

[..]

He verdorie. Hebben de klagers een keer gelijk, vergeten ze door te zeuren .
Topic heropend: Minister Vogelaar: Islam wordt deel van onze cultuur #2
Blijkbaar tegen jouw wil. Wat ben jij voor een suffe mod?
Jouw minderwaardige toontje is nergens voor nodig. De users maken de discussie, niet jij, schapenhoedertje.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
  Admin zaterdag 21 juli 2007 @ 09:50:49 #233
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_51687147

Braaf zijn vandaag hè?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_51687149
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 09:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Blijkbaar tegen jouw wil. Wat ben jij voor een suffe mod?
Jouw minderwaardige toontje is nergens voor nodig. De users maken de discussie, niet jij, schapenhoedertje.
Nee, niet tegen mijn wil. Ik had gewoon ongelijk, dat wil zeggen, het had gewoon weer open gekund met de discussie weer over politiek. Helaas (mijn fout) ben ik daar niet aan toegekomen (noch een van de medemods). Als de feedback iets meer féédback zou zijn en iets minder spijkers-op-laag-water/slowchat/gekibbel, was dat mij misschien eerder opgevallen.

† In Memoriam † zaterdag 21 juli 2007 @ 09:53:01 #235
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51687177
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 09:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Nee, niet tegen mijn wil. Ik had gewoon ongelijk, dat wil zeggen, het had gewoon weer open gekund met de discussie weer over politiek. Helaas (mijn fout) ben ik daar niet aan toegekomen (noch een van de medemods). Als de feedback iets meer féédback zou zijn en iets minder spijkers-op-laag-water/slowchat/gekibbel, was dat mij misschien eerder opgevallen.

Dat eerste is goed, eindelijk.
Dat laatste is weer fout, je moet de schuld niet bij anderen leggen, jij moet scherp zijn en duidelijk handelen.
Ik zie progressie, dankzij de hulp van de users en Yvonne pik je toch wat dingen op.
  † In Memoriam † zaterdag 21 juli 2007 @ 09:53:16 #236
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_51687179
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 09:50 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]

Braaf zijn vandaag hè?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 10:08:16 #237
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_51687316
is het weer zo laat

Gister ook al he?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_51687911
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 19:48 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Monitor of Mentor?
Goede opmerking.
Ik krijg het idee dat ze niet monitort, maar beschermt.
De duivel draagt Prada.
pi_51689502
Weer zo'n onnnodig onderozek naar kerncentrales

TS was nog niet helemaal wakker - onderzoek!
pi_51689600
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 12:26 schreef SCH het volgende:
Weer zo'n onnnodig onderozek naar kerncentrales

TS was nog niet helemaal wakker - onderzoek!
Kan de titel misschien iets neutraler worden gemaakt? Dus het woord 'onnodig' eruit. Een tijdje geleden werden mijn titels steeds aangepast omdat er een eigen mening in zat en mij werd verteld dat de titel daar niet voor was bedoeld en dat de mening in de OP moest.

Alvast bedankt!
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_51689612
Pffrt... in titels mogen meningen, zeker normale meningen als deze. Het is een forum, geen persbureau.
pi_51689642
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 12:30 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Kan de titel misschien iets neutraler worden gemaakt? Dus het woord 'onnodig' eruit. Een tijdje geleden werden mijn titels steeds aangepast omdat er een eigen mening in zat en mij werd verteld dat de titel daar niet voor was bedoeld en dat de mening in de OP moest.

Alvast bedankt!
Er zit nogal verschil tussen "onnodig" en "slinks" , "achterlijk", "maorijnissen" en "stinkende kuthippies".
  zaterdag 21 juli 2007 @ 12:37:04 #243
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51689717
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 12:30 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Alvast bedankt!
Idd, volledig mee eens. Is wel een erg gekleurde TT
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_51689727
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 12:33 schreef gelly het volgende:

[..]

Er zit nogal verschil tussen "onnodig" en "slinks" , "achterlijk", "maorijnissen" en "stinkende kuthippies".
Waar heb jij het over.

Destijds was het argument:
quote:
De topictitel zou je best wat zakelijk en feitelijk mogen houden, dat bevordert de discussie. Wat je vervolgens in de reactie zet moet jij weten.
Dus Weer zo'n onnnodig onderozek naar kerncentrales veranderen in "Weer een onderzoek naar kerncentrales" is denk ik aan te bevelen.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_51689749
Een gekleurd onderwerp mag.
pi_51689847
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 12:37 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd, volledig mee eens. Is wel een erg gekleurde TT
Klopt, wat is daar mis mee?
pi_51689876
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 12:41 schreef SCH het volgende:

[..]

Klopt, wat is daar mis mee?
In Pol moet de titel een beetje zakelijk en objectief zijn. De OP is voor je eigen mening.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 12:45:38 #248
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_51689930
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 12:43 schreef Tikorev het volgende:

[..]

In Pol moet de titel een beetje zakelijk en objectief zijn. De OP is voor je eigen mening.
Idd, en daarnaast mogen rechtse TT's vaak ook niet in POL
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_51689975
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 12:45 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Idd, en daarnaast mogen rechtse TT's vaak ook niet in POL

on-topic: wat een non-discussie. Titels mogen gekleurd zijn, het is een forum, geen persbureau, sigme is het met me eens, zelfs Chewie, dat weet ik nu al en als de kleur irriterend is of anderzins niet bevorderlijk, dan mag het niet. Klaar, simpel, einde. Monidique heeft gesproken.
pi_51690027
Onzin, ik heb juist van Chewie geleerd dat een TT ook moet aanzetten tot discussie - ik vind het onderzoek onnodig en overbodig dus zet ik dat in de TT - als ik het op de manier had gedaan zoals jij vaak doet was het iets geworden als: Linkse milieumafia slaat weer toe en Martijn_77 had er van gemaakt: Het is allemaal de schuld van de PvdA.

Dit is een TT in de traditie van POL, zonder scheldwoorden en volledig ontopic en niet flamend of wat dan ook.

Keurig gedaan SCH
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')