Ik denk dat het politieke en filosofische aspect in elkaar grijpen m.b.t. dit onderwerp. Je kunt dat niet kunstmatig scheiden.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Er liepen twee onderwerpen door elkaar, het POL topic was afgedwaald richting een WFL topic. Maar beide aspecten verdienen natuurlijk wel aandacht. Topics heen en weer schoppen wordt niet gewaardeerd; dubbeltopics, mits inhoudelijk / invalshoek gescheiden komen vaker voor en is gewoonlijk geen probleem. Ik heb het POL topic wat ontdaan van de WFL invalshoek, dan kan de discussie over de politieke aspecten ervan hier weer verder.
De topic in WFL is echt anders dan die in POL, en het onderscheid lijkt mij voor users best te maken. Maar als het niks wordt moeten we maar zien hoe we het dan oplossen, in samenspraak met WFL.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:32 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Ik denk dat het politieke en filosofische aspect in elkaar grijpen m.b.t. dit onderwerp. Je kunt dat niet kunstmatig scheiden.
Dat is vaak zo (niet altijd): politieke actualiteit, politicologie, filosofie en geschiedenis liggen in elkaars verlengde.
Het is nu onduidelijk waar je moet posten.
Ik vind van wel en zal vragen dat te laten uitvoeren.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:38 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
Dit topic De blunder van het jaar kan dan versmolten worden met het net heropende topic?
Goed.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:40 schreef sigme het volgende:
[..]
De topic in WFL is echt anders dan die in POL, en het onderscheid lijkt mij voor users best te maken. Maar als het niks wordt moeten we maar zien hoe we het dan oplossen, in samenspraak met WFL.
Het hangt natuurlijk samen, en het is natuurlijk niet verboden om de iets bredere kijk op de zaken ten toon te spreiden in een topic dat over de politieke aspecten / oorzaken / gevolgen gaat. Maar in POL is het wel de bedoeling dat het onderwerp de politiek is & blijft, terwijl dat in WFL andersom ligt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:42 schreef Burgemeesterinoorlogstijd het volgende:
[..]
Goed.
Maar wat ik bedoelde is dat het misschien anders is, maar wel een geheel vormt, de filosofische/theologische achtergronden en de implicaties van de uitspraak (voor of tegen) in praktisch politieke zin.
Blijkbaar tegen jouw wil. Wat ben jij voor een suffe mod?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:22 schreef sigme het volgende:
[..]
He verdorie. Hebben de klagers een keer gelijk, vergeten ze door te zeuren.
Topic heropend: Minister Vogelaar: Islam wordt deel van onze cultuur #2
Nee, niet tegen mijn wil. Ik had gewoon ongelijk, dat wil zeggen, het had gewoon weer open gekund met de discussie weer over politiek. Helaas (mijn fout) ben ik daar niet aan toegekomen (noch een van de medemods). Als de feedback iets meer féédback zou zijn en iets minder spijkers-op-laag-water/slowchat/gekibbel, was dat mij misschien eerder opgevallen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:43 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Blijkbaar tegen jouw wil. Wat ben jij voor een suffe mod?![]()
Jouw minderwaardige toontje is nergens voor nodig. De users maken de discussie, niet jij, schapenhoedertje.
Dat eerste is goed, eindelijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:50 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, niet tegen mijn wil. Ik had gewoon ongelijk, dat wil zeggen, het had gewoon weer open gekund met de discussie weer over politiek. Helaas (mijn fout) ben ik daar niet aan toegekomen (noch een van de medemods). Als de feedback iets meer féédback zou zijn en iets minder spijkers-op-laag-water/slowchat/gekibbel, was dat mij misschien eerder opgevallen.
quote:
Goede opmerking.quote:
Kan de titel misschien iets neutraler worden gemaakt? Dus het woord 'onnodig' eruit. Een tijdje geleden werden mijn titels steeds aangepast omdat er een eigen mening in zat en mij werd verteld dat de titel daar niet voor was bedoeld en dat de mening in de OP moest.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:26 schreef SCH het volgende:
Weer zo'n onnnodig onderozek naar kerncentrales
TS was nog niet helemaal wakker - onderzoek!
Er zit nogal verschil tussen "onnodig" en "slinks" , "achterlijk", "maorijnissen" en "stinkende kuthippies".quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:30 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Kan de titel misschien iets neutraler worden gemaakt? Dus het woord 'onnodig' eruit. Een tijdje geleden werden mijn titels steeds aangepast omdat er een eigen mening in zat en mij werd verteld dat de titel daar niet voor was bedoeld en dat de mening in de OP moest.
Alvast bedankt!
Idd, volledig mee eens. Is wel een erg gekleurde TTquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:30 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Kan de titel misschien iets neutraler worden gemaakt? Dus het woord 'onnodig' eruit. Een tijdje geleden werden mijn titels steeds aangepast omdat er een eigen mening in zat en mij werd verteld dat de titel daar niet voor was bedoeld en dat de mening in de OP moest.
Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:33 schreef gelly het volgende:
[..]
Er zit nogal verschil tussen "onnodig" en "slinks" , "achterlijk", "maorijnissen" en "stinkende kuthippies".
Dus Weer zo'n onnnodig onderozek naar kerncentrales veranderen in "Weer een onderzoek naar kerncentrales" is denk ik aan te bevelen.quote:De topictitel zou je best wat zakelijk en feitelijk mogen houden, dat bevordert de discussie. Wat je vervolgens in de reactie zet moet jij weten.
Klopt, wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:37 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, volledig mee eens. Is wel een erg gekleurde TT
In Pol moet de titel een beetje zakelijk en objectief zijn. De OP is voor je eigen mening.quote:
Idd, en daarnaast mogen rechtse TT's vaak ook niet in POLquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:43 schreef Tikorev het volgende:
[..]
In Pol moet de titel een beetje zakelijk en objectief zijn. De OP is voor je eigen mening.
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:45 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, en daarnaast mogen rechtse TT's vaak ook niet in POL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |