Wie niet!?! Maar wat zou dat!?!quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:20 schreef malt-bavaria het volgende:
heeft rasmussen doping gebruikt???
Redelijk kansloos en doorzichtig om daar dan NU mee te komen?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef Ericr het volgende:
Het doet ook een beetje aan als het eigen straatje schoonvegen van die Deense bond. Als na de Tour er nog iets bekend wordt over Rasmussen kan de bond zijn handen in onschuld wassen. Zou beter zijn als bonden en instanties niet zo krampachtig op allerlei incidenten reageren.
Pssst dat is hetzelfdequote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:55 schreef sturky100 het volgende:
Niet voor het feit dat ze het lijstje te laat hebben ingevuld maar niet door de controleurs te vinden waren,
je lijstje te laat inleveren is toch iets anders dan dat de controleurs ergens zijn waar je geacht wordt te zijn(nav het lijstje)quote:
Nee, jij geeft blijk van feitenkennis, dat scheeltquote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:42 schreef sturky100 het volgende:
[..]
je lijstje te laat inleveren is toch iets anders dan dat de controleurs ergens zijn waar je geacht wordt te zijn(nav het lijstje)![]()
maar jij zal je wel beter hebben ingelezen dwz de verhalen hebben gehoord van Rabobank en Vrienden die alles weer rechtbreien![]()
Ik meen het, jij hebt je er meer in verdiept, dat sarcastische is mijn invulling.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, jij geeft blijk van feitenkennis, dat scheelt
Pieter van den Hoogenband heeft wel eens uitgelegd hoe het werkt. Voor een bepaalde periode moet je opgeven wanneer je niet thuis bent. Die lijst gaat het systeem in en wanneer je wordt geselecteerd gaan ze voor de dopingcontrole naar je huis danwel het adres wat je hebt opgegeven. Als je dus te laat bent met je lijst zullen ze gewoon naar je huis gaan en je daar niet treffen. Waardoor je dus voor de controleurs ergens anders bent dan het systeem aangaf.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 09:42 schreef sturky100 het volgende:
je lijstje te laat inleveren is toch iets anders dan dat de controleurs ergens zijn waar je geacht wordt te zijn(nav het lijstje)![]()
waar lees je dat?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:23 schreef Bartoli het volgende:
Volgens de ARD hebben de Denen informatie over verdachte bloedwaarden bij Rasmussen tijdens de Giro.
waarom zou Rasmussen daar knoeien als hij de Giro toch puur als training ziet? en daarnaast ik geloof de ARD toch al niet echt in hun berichtgeving/heksenjacht?
Op hoogte trainen in Mexico is lekker anoniem natuurlijk. Een kale Europeaan die daar rondrijdt zal weinig aandacht trekken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:22 schreef De_Ananas het volgende:
Toch wel raar dat ie niet gewoon in Frankrijk oefent zodat ie het parcours helemaal weet
lijkt me logisch, zo'n tacobroodje zonder inhoud heeft minder calorieen dan een stokbrood zonder inhoudquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:22 schreef De_Ananas het volgende:
Toch wel raar dat ie niet gewoon in Frankrijk oefent zodat ie het parcours helemaal weet
De rest kan je verder lezen op cyclingnews.comquote:Rasmussen ‘has missed four tests’:
McQuaid also spoke about the out of competition tests missed by Michael Ramussen, saying that the rider has missed four in all. Rasmussen in yellow ©: Sirotti
“He has got a Monaco licence, he is with a Dutch team, he lives in Italy, his wife is from Mexico and he spends quite a bit of time there at her place. So he moves around and is hard to track down. He missed two UCI out of competition tests in the month of June and has also missed two of the Danish National agency tests as well.”
Precies, nooit hoor je wat over rasmussen behalve dat hij heel erg op zijn gewicht let. Maar nu hij de gele trui draagt komen al die verhalen van mensen die vooral aandacht willen. Jammerquote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:17 schreef FredWielergek het volgende:
als er straks een andere gele truidrager komt, zal er weer een golf met geruchten en verdachtmakingen komen over deze nieuwe leider, maakt niiet uit wie het is: kloden, valverde, mayo, ze zijn allemaal eigenlijk meer verdachter dan rasmussen
Hij was trouwens wél de aller alllerlaatste die het charter ondertekende. Aan de vooravond van de Tour toen hem nog eens duidelijk werd gemaakt dat hij anders het vliegtuig terug naar huis mocht nemen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:45 schreef flyck het volgende:
rasmussen was al direct ter sprake gekomen bij de "men in black" hoor. Maar toen werd wel alles netjes afgewimpelt door rasmussen en co (en rabo fans).
thanxquote:Op zaterdag 21 juli 2007 10:33 schreef mbn het volgende:
[..]
Pieter van den Hoogenband heeft wel eens uitgelegd hoe het werkt. Voor een bepaalde periode moet je opgeven wanneer je niet thuis bent. Die lijst gaat het systeem in en wanneer je wordt geselecteerd gaan ze voor de dopingcontrole naar je huis danwel het adres wat je hebt opgegeven. Als je dus te laat bent met je lijst zullen ze gewoon naar je huis gaan en je daar niet treffen. Waardoor je dus voor de controleurs ergens anders bent dan het systeem aangaf.
Dat hebben ze dan makkelijk bereikt.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:38 schreef flyck het volgende:
[..]
De rest kan je verder lezen op cyclingnews.com
ik geloof in elk geval geen bal meer van rasmussen.
voor de hoge heren is dit veel meer aandacht dat laat zien hoe goed ze wel niet tegen doping zijn.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:02 schreef Ericr het volgende:
1 van de brieven van Rasmussen zou wel verzonden zijn maar te laat zijn binnengekomen bij de UCI. Nu loopt de UCI te mekkeren dat die brief te lang onderweg was maar tegelijkertijd maken ze niet duidelijk op welke wijze en met welke snelheid zo'n brief teruggestuurd dient te worden. Vanuit Mexico kan het inderdaad even duren voordat een brief in Zwitserland is natuurlijk.
Stel het dan zo dat je alleen een koerier mag gebruiken die binnen 24 uur bezorgt of dat je ook via email je 'where abouts' mag opgeven. Het is allemaal een beetje paniekvoetbal nu, als Rasmussen echt in overtreding was hadden ze hem voor de Tour gewoon moeten schorsen.
Precies. En die Amerikanen gaan er gretig in mee natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:33 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan makkelijk bereikt.![]()
Als er 1 land hun bakkes wel moet houden over doping is het Amerika wel (en Frankijk)quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. En die Amerikanen gaan er gretig in mee natuurlijk.![]()
waarom? die windtunnel testen bij Rasmussen hebben toch geholpen. zie ook bij Boogerdquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:39 schreef N.i.c.k het volgende:
Ja ik wil ook zeggen held. Maar ik kan het gewoon niet meer zonder achterdocht bezien. Jammer ...
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 13:52 schreef itsme het volgende:
Ik vind het ook walgelijk van die Amerikaan die nu opeens met zijn verhaaltje komt. Had dat dan eerder verteld.
waar het mij om gaat is dat Rasmussen in de Tour clean rijd en hij heeft diverser controles gehad en was iedere keer negatief.
Ook het feit dat er veel meer renners rijden die waarschuwingen hebben maar dat hor je niet.
Ik vind dit zo belachelijk van die Denen.
Stel je voor dat het Rasmussen zou lukken om de tour te winnen, hij zal nu altijd een kruisje naast zijn naam hebben.
Veel mensen gaan er dan al van uit dat hij gebruikt heeft.
Ik zou als ik hem was elke dag gecontroleerd willen worden
http://www.ad.nl/sport/tour/article1526210.ecequote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:47 schreef De_Ananas het volgende:
Wat had Millar precies gezegd?
Doodsverwensing, banquote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/sport/tour/article1526210.ece
Vraag me af hoe hij morgen herstelt is. Maar tis een wonderbaarlijk figuur, dus we zullen zien! Vuurwerk morgen!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:58 schreef klausch het volgende:
Rasmussen is dood op
Prudhomme heeft gelijk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
dit is ook een leuke trouwens
http://www.ad.nl/sport/tour/article1527130.ece
Zeker heeft Prudhomme gelijkquote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:04 schreef One_of_the_few het volgende:
Prudhomme heeft gelijk.
Dat Pat de schuld van timing nu ineens bij de deense bond legt is een beetje hypocriet natuurlijk. Net of de uci er alles aan heeft gedaan om het tegen te houden. Daarnaast komt hij met de berichten dat rasmussen op scherp staat en nog 1 overtreden en hij is de lul. Die man zit er vor zijn eigen glorie en die van de UCI, niet die van het wielrennen.
Hypocriete zak hooi is het.![]()
en toch reageer ik even wat gereserveerder tot eind augustus.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
waarom? die windtunnel testen bij Rasmussen hebben toch geholpen. zie ook bij Boogerd![]()
quote:De Ier Pat McQuaid, de voorzitter van de International Wielerunie (UCI) wil dat de organisatie van de Tour de France zich verontschuldigt voor de beschuldigingen die ze aan het adres van de UCI geuit heeft. Volgens de Tourdirectie zou de UCI de Tour de France willen destabiliseren met nieuws over dopingaffaires.
Agressieve toon
Toen donderdag bekendraakte dat geletruidrager Michael Rasmussen niet zou opgenomen worden in de Deense WK-selectie, kreeg McQuaid een telefoontje van Tourdirecteur Christian Prudhomme. "Tien minuten na een telefoontje van een journalist kreeg ik Christian Prudhomme aan de lijn. Hij sprak op een vrij agressieve manier tegen mij en liet me niet aan het woord. Hij zei 'Wacht tot ik gedaan heb. Waar bent U mee bezig, met de Tour de France kapot te maken? U was al een maand op de hoogte van de informatie en beslist nu pas om ermee voor de dag te komen'", doet McQuaid zijn verhaal.
Deense bond
"Zelf heb ik amper een woord kunnen zeggen. Ik heb wel kunnen zeggen dat we wel verder zullen praten als hij wat gekalmeerd was, en dan heb ik ingehaakt", zei de UCI-voorzitter. "Zo'n behandeling pik ik niet. We hebben simpelweg niets te maken met het nieuws uit Denemarken. Niet wij, maar de Deense Wielerbond heeft de beslissing genomen om Michael Rasmussen (Rabobank) niet op te nemen in de Deense WK-selectie. De Denen hebben hier met de UCI niet over gepraat, dat is hun volste recht", verduidelijkte McQuaid.
Zonde, misschien wel achterlijk. Er rijden zo'n 40 renners rond in de TDF die in exact dezelfde situatie zitten als Rasmussen, maar omdat je het daar niet van weet juich je die wel 100% toe.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:16 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
en toch reageer ik even wat gereserveerder tot eind augustus.
Dan kun je ook zeggen dat er 140 renners zijn die er geen probleem mee hebben. Het is belachelijk dat ze er zoveel aandacht aan besteden, maar het is ook onnodig slordig van Rasmussen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zonde, misschien wel achterlijk. Er rijden zo'n 40 renners rond in de TDF die in exact dezelfde situatie zitten als Rasmussen, maar omdat je het daar niet van weet juich je die wel 100% toe.
Kijk gewoon naar de feiten en niet naar de geruchten. Rasmussen is niet betrapt, maar heeftn iet op tijd laten weten waar hij was. Probeer zelf maar eens een schema te maken waar je bent de komende 3 maanden voor elke dag!
Oordeel niet te snel. Van alle geruchtmakerij heb ik bewust nauwelijks kennis genomen. Ik basseer me louter en alleen op zijn prestatie van vandaag. En ik weet dat je zo niet naar wielrennen moet kijken, maar het is niet mijn schuld dat de sport wat aan eerlijkheid heeft ingeboet.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:25 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zonde, misschien wel achterlijk. Er rijden zo'n 40 renners rond in de TDF die in exact dezelfde situatie zitten als Rasmussen, maar omdat je het daar niet van weet juich je die wel 100% toe.
Kijk gewoon naar de feiten en niet naar de geruchten. Rasmussen is niet betrapt, maar heeftn iet op tijd laten weten waar hij was. Probeer zelf maar eens een schema te maken waar je bent de komende 3 maanden voor elke dag!
Niet helemaal waar, omdat tot voor kort slechts de top 50 van de Pro Tour dit moest invullen. De meeste renners hoefde dat pasgeleden pas voor de 1e keer in te leveren. De 1e keer zal je het niet vergeten.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 18:31 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dan kun je ook zeggen dat er 140 renners zijn die er geen probleem mee hebben. Het is belachelijk dat ze er zoveel aandacht aan besteden, maar het is ook onnodig slordig van Rasmussen.
quote:Deense wielerbond: "Rasmussen heeft gelogen"
De Deense wielerbond bracht donderdag naar buiten dat Rasmussen niet mee mag naar de WK in Stuttgart en de Olympische Spelen in Peking. Dat besluit was genomen nadat de Raborenner twee keer had verzuimd zijn verblijfplaats aan de dopingautoriteiten te melden waardoor hij twee controles miste. Rasmussen ontving daarover waarschuwingen van de UCI.
"Hij loog"
"De Deense media begonnen daarover vragen te stellen en hij loog", aldus Worre. "We hebben donderdag een duidelijk antwoord gegeven op een aantal vragen van anderen. Helaas tijdens de Tour de France."
"Niks te verbergen"
"We hadden geen plannen de affaire publiek te maken", zei voorzitter Jesper Worre van de Deense bond DCU) vrijdag. "Hij loog zelf tegenover de Deense media over de waarschuwingen. We hadden de telefoons kunnen afsluiten of kunnen liegen. We wilden echter niets verbergen", aldus Worre.
De enige
Michael Rasmussen verdedigde zich gisteren nog door te zeggen dat hij niet de enige is maar "heel veel renners in de Tour rondrijden die een waarschuwing kregen wegens gemiste dopingtest(en)". Volgens voorzitter Pat McQuaid van de internationale wielrenunie UCI is de Deense klassementsleider echter de enige renner in de Tour die extra aandacht heeft van de UCI.
Twee controles
Rasmussen, de geletruidrager in de Tour de France, miste twee antidopingcontroles omdat hij niet had doorgegeven waar hij trainde. "Rasmussen kreeg twee verwittigingen van de Internationale Wielerunie (UCI) en twee van Antidoping Danemark, het Deense antidopingagentschap, omdat hij naliet door te geven waar hij zich tijdens zijn trainingen bevond", verklaarde Tom Lund aan de Deense zender TV2. "Het zijn regels die de renners moeten respecteren en die een essentieel middel in de strijd tegen doping. Voor ons zijn vier verwittigingen te veel."
Deens kampioenschap
Tour-directeur Christian Prudhomme vroeg zich af waarom de DCU Rasmussen wel liet starten in het Deens kampioenschap, twee dagen nadat hij een verwittiging gekregen had. Lund bevestigde dat men Rasmussen niet kon tegenhouden om te starten. "In het kampioenschap reed hij in de kleuren van Rabobank, en niet in de Deense kleuren", aldus Lund. (hln)
quote:Rasmussen miste vier dopingcontroles
Reeds op 21 juni heeft de Deense wielerbond besloten om de huidige geletruidrager niet meer uit te nodigen voor de WK en de Olympische Spelen. Een sanctie die Rasmussen te horen kreeg op zondag 1 juli tijdens het nationale kampioenschap. Rasmussen had het immers nagelaten om een "where about" in te leveren, een document waarin hij zegt waar hij wanneer zal zijn, zodat de UCI eventuele dopingcontroles buiten competitie kan laten uitvoeren.
De Deense wielerbond stuurde Rasmussen al op 24 maart 2006 al een eerste "written warning" daarover. Het is wel erg vreemd dat de controlefreak bij uitstek in het peloton maar met één ding consistent nalatig blijkt: de informatie over zijn verblijfplaatsen voor out-of-competitioncontroles.
Dit jaar miste Rasmussen in juni twee onverwachte controles van de UCI en het WADA, waardoor de UCI op 29 juni met een waarschuwing aan de bel trok. De gemiste controle op 6 april en die op 8 mei waren er die uitgingen van de Deense wielerbond.
Het gedrag van Rasmussen begint steeds twijfelachtiger te worden. Niet voor niets noemde antidopingdirectrice Anne Gripper van de UCI hem als een van de 'Men in Black' die in de gaten wordt gehouden. UCI-baas Pat McQuaid bevestigt ondertussen dat de Deen vier dopingcontroles miste. In princiep is een renner positief als hij er drie mist, maar omdat twee van de controles er kwamen op initiatief van de Deense wielerbond, gaat het optelsommetje niet op. Zo zijn nu eenmaal de regels aldus McQuaid.
Rasmussen heeft een licentie in Monaco en woont in Italië. Zijn vrouw is een Mexicaanse, en in dat laatste land gaat de Deen wel eens trainen. Daar was Rasmussen dus ook in juni, toen de UCI hem wou controleren. Alleen wist de Wielerunie dat niet. Nochtans was Rasmussen verplicht om dat te melden.
Dat deed hij ook, alleen, na de controles en dan nog per brief. Die kwam zes dagen na de laatste geplande controle aan bij de UCI in Zwitserland. Dat laatste stoort McQuaid mateloos. "Niks gebeurt nog per brief. Ik aanvaard dat niet als excuus." Het is ook enigszins raar dat die brief verstuurd is één dag nadat de laatste controle zou plaatsvinden. (hln)
quote:Rabobank wist van sanctie, gaf Rasmussen boete
De Nederlander Theo de Rooij, algemeen directeur van de Rabobank wielerploeg, zegt dat hij Michael Rasmussen begin deze maand een boete heeft gegeven wegens nalatigheid. Over hoeveel geld het gaat wil hij niet kwijt. Rasmussen miste al vier dopingcontroles.
De eerste gemiste controle, op 24 maart maart 2006, werd door meerdere renners van de Raboploeg gemist. "Zij verweerden zich toen met het argument dat de UCI-website geen tijdige update had gekregen, waardoor ze pas laat beschikten over de betreffende formulieren", aldus De Rooij. De tweede keer dat Rasmussen het overkwam was op 6 april van dit jaar, de derde en laatste keer op 28 juni in plaats van 26 juni volgens De Rooij. Over 8 juni zegt hij niks. "Ik heb Michael op zijn verantwoordelijkheden gewezen en heb hem een zware boete opgelegd."
Op 29 juni ontving Rasmussen een officiële waarschuwing van de UCI. "Daar hadden ze tot mijn verrassing opeens dat oude verhaal uit maart 2006 weer bijgehaald, er zat direct een tweede waarschuwing in verwerkt", gaf De Rooij aan. Een derde waarschuwing voor een gemiste controle van de UCI zou betekenen dat Rasmussen als positief wordt beschouwd en dus geschorst wordt.
De Rooij is echter niet bang dat de Deense klimmer opnieuw in gebreke zal blijven. "Wij zullen er bovenop zitten, maar hij zal er zelf ook wel voor zorgen dat hij zijn zaken op orde heeft. Zijn hele toekomst staat op het spel."
Rasmussen was in de ochtend van 6 april niet op het opgegeven adres omdat hij de avond voordien om verkeersredenen had besloten een dag eerder af te reizen naar de Ronde van Baskenland. "Hij had daarover moeten bellen, faxen of mailen." De laatste keer was hij aan het trainen in Mexico. Daarover zou Rasmussen een brief naar ter informatie naar de UCI hebben gestuurd. Die arriveerde zes dagen na de geplande dopingcontrole bij de UCI.
De Raboploeg wist voor de Tour al van het besluit van de Deense bond om Rasmussen niet meer af te vaardigen naar het WK in Stuttgart en de Olympische Spelen in Peking. "We hebben toen op goede gronden besloten dat niet zelf naar buiten te brengen. Spijt heb ik daar niet van. Nu zijn de omstandigheden veranderd en rijdt Michael in de gele trui. Dat maakt alles anders."
Na de commotie over de dubbele waarschuwing van de UCI kwam nog het verhaal waarin Amerikaans ex-mountainbiker Whitney Richards Rasmussen beschuldigt van bloeddoping. "Michael ontkent het verhaal, dat stamt uit een tijd dat hij niet in onze ploeg reed. Uit al onze bloedgegevens en die van de UCI blijkt dat het beeld bij Michael volstrekt normaal is. We gaan niet beginnen aan een rechtszaak tegen deze man of deze site. Dan krijg je helemaal zo'n mediahype. Of dit de prijs is die je tegenwoordig betaalt voor de gele trui? Daar ga ik niet op in", verklaarde De Rooij.
De Rooij begrijpt dat renners hun verantwoordelijkheden moeten nemen, maar zet zijn vraagtekens bij de ethiek van de bestuurlijke organisaties. "Er zal ook wel ergens in hun reglementen staan dat ploegen met een positieve renner binnen vijftien dagen moeten worden ingelicht. Ik noem geen namen, maar trek je conclusies. Ik kan me heel goed voorstellen dat renners het systeem volledig wantrouwen. Het individu wordt vermorzeld. Hij heeft geen enkele privacy of bescherming meer." (hln/anp)
Nogal wiedes dat de bloedgegevens van de UCI normaal zijn , als ze hem enkel ergens kunnen vinden op de momenten dat z'n bloed een normale spiegel vertoond ...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:10 schreef itsme het volgende:
Uit al onze bloedgegevens en die van de UCI blijkt dat het beeld bij Michael volstrekt normaal is. We gaan niet beginnen aan een rechtszaak tegen deze man of deze site. Dan krijg je helemaal zo'n mediahype
Anders probeer je het eens volledig te lezen voordat je weer dom begint te lullen gast.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo'n verhalen zou je eigenlijk bij warhoofd Freire verwachten, niet bij een obsessieve controlefreak als Rasmussen.
Wat een warhoofd. Plus de gemiste controle waar de helft van de Rabobank niet was. Wat een warhoofd. Heeft 'ie dus 1 keer, toen hij voor de ontelbaarste keer naar Mexico vertrok richting vriendin, het vergeten, of te laat, gemeld. Nou nou, wat een warhoofdquote:Rasmussen was in de ochtend van 6 april niet op het opgegeven adres omdat hij de avond voordien om verkeersredenen had besloten een dag eerder af te reizen naar de Ronde van Baskenland
Maar ook alle controles ten tijde van deze Tour en hij schijnt al regelmatig gecontroleerd te zijn waren negatief.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat de bloedgegevens van de UCI normaal zijn , als ze hem enkel ergens kunnen vinden op de momenten dat z'n bloed een normale spiegel vertoond ...
Als je de gele trui hebt word je sowieso getestquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Maar ook alle controles ten tijde van deze Tour en hij schijnt al regelmatig gecontroleerd te zijn waren negatief.
En houd nu eens op met dat gezeik![]()
Nogal logisch, de meeste van die testosteron en anabolen kuurtjes bevinden zich in de voorbereiding op zo'n koers. Waarom denk je dat men net dan die renners zo sterk buiten competitie wil controleren ?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:44 schreef itsme het volgende:
[..]
Maar ook alle controles ten tijde van deze Tour en hij schijnt al regelmatig gecontroleerd te zijn waren negatief.
En houd nu eens op met dat gezeik![]()
Je bent niet meteen gedrogeerd als je niet reageerd hoorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:10 schreef flyck het volgende:
de enigste testen die ertoe doen zijn out of competition tetsten. Degeen die tijdens gebeuren zijn een formaliteit. Die dienen gewoon om de verkeerde dosissen te pakken (landis, hamilton).
@Beezz voor het ene heeft hij een semi geldige verklaring.
Dat andere totaaaaaal niet. Een brief te laat opsturen ???? als je kan faxen, mailen en dergelijke ? Sorry hoor maar dat heeft niets met wanorde te maken. Heeft zelfs slim, alleen spijtig dat de uci er niet in trapt.
.
Ik kan me voorstellen dat zulke gasten te pas en te onpas de wereld rondvliegen. Zoals ik heb gelezen woont ie in Monaco toch ofzo, is hij vaak in Mexico, z'n familie in Denemarken, z'n ploeg in Nederland. Kom op zeg, hoevaak moet zo'n renner wel niet bellen met het UCI?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:10 schreef flyck het volgende:
de enigste testen die ertoe doen zijn out of competition tetsten. Degeen die tijdens gebeuren zijn een formaliteit. Die dienen gewoon om de verkeerde dosissen te pakken (landis, hamilton).
@Beezz voor het ene heeft hij een semi geldige verklaring.
Dat andere totaaaaaal niet. Een brief te laat opsturen ???? als je kan faxen, mailen en dergelijke ? Sorry hoor maar dat heeft niets met wanorde te maken. Heeft zelfs slim, alleen spijtig dat de uci er niet in trapt.
.
Tss, nee die scheldkop van een Boogerd rijdt juist al jaren helemaal schoon in de rondte. Als ie ook maar een beetje had meegegrepen, dan had ie Lance elke dag kunnen lossen en de gele trui show mogen geven... helaas anders besloten. Jammer van zo'n renner met potentie. Nu viert ie het een beetje met Michael mee, al gaat dat niet van harte.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:01 schreef itsme het volgende:
Sorry hoor. Boogerd rijd een goede tijdrit en zit nu dus ook aan de doping?
ja en Boonen ook![]()
En pas bij de 5de krijgt ie een sanctie dus hij is gewoon onschuldig tot het tegendeel bewezen isquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:24 schreef flyck het volgende:
als er iets veranderd dan bel je toch gewoon. Wat is daar nu moeilijk aan.
Als jij op verlof gaat maar je geraakt niet tijdig terug en kunt niet gaan werken die dag. dan bel jij toch ook je baas.
En dit is niet 1 keer maar 4 keer op een periode van 2maand..
tuurlijk is hij onschuldig tot het tegendeel bewezen is (net zoals bij armstrong :p).quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:26 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En pas bij de 5de krijgt ie een sanctie dus hij is gewoon onschuldig tot het tegendeel bewezen is![]()
Hoezo vrijpleiten? Is hij in staat van beschuldiging gesteld?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:27 schreef flyck het volgende:
[..]
tuurlijk is hij onschuldig tot het tegendeel bewezen is (net zoals bij armstrong :p).
Maar er beginnen toch een paar verdachten zaken boven te drijven die hem zeker niet vrijpleiten.
was nog aan het bijschavenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoezo vrijpleiten? Is hij in staat van beschuldiging gesteld?![]()
Wat ben je toch een naar, opportunistisch mannetje af en toe.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nogal wiedes dat de bloedgegevens van de UCI normaal zijn , als ze hem enkel ergens kunnen vinden op de momenten dat z'n bloed een normale spiegel vertoond ...
iddquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:39 schreef Ericr het volgende:
Misschien beter om het doping geneuzel in de dopingthread in SPT te houden, het begint nu wel weer erg te overheersen.
Op naar een clean deel 2.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:39 schreef Ericr het volgende:
Misschien beter om het doping geneuzel in de dopingthread in SPT te houden, het begint nu wel weer erg te overheersen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |