abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 juli 2007 @ 23:42:59 #201
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51679830
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Gelijk heeft hij. Oprotten met dat gezeik
Mja, op zich het enige wat hij kon. Daar zal de deense bond wel mee geekend hebben. Maar he gou bij de MTB's volgend jaar wordt een flater, en pas DAN worden ze wakker daar
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_51679892
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:20 schreef malt-bavaria het volgende:
heeft rasmussen doping gebruikt???
ze kunnen nog niet bewijzen dat hij doping gebruikt. Dus zullen we maar aannemen dat hij niet gebruikt he.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 04:04:04 #203
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_51685911
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:20 schreef malt-bavaria het volgende:
heeft rasmussen doping gebruikt???
Wie niet!?! Maar wat zou dat!?!

Hm ... einde carrière dus. Want de uci zit 'm dwars en die zijn verantwoordelijk voor alle wedstrijden. Bedankt uci. Stelletje n00bs!!
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
  zaterdag 21 juli 2007 @ 08:18:39 #204
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51686468
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 23:42 schreef Ericr het volgende:
Het doet ook een beetje aan als het eigen straatje schoonvegen van die Deense bond. Als na de Tour er nog iets bekend wordt over Rasmussen kan de bond zijn handen in onschuld wassen. Zou beter zijn als bonden en instanties niet zo krampachtig op allerlei incidenten reageren.
Redelijk kansloos en doorzichtig om daar dan NU mee te komen?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 08:55:53 #205
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_51686658
Het eerste bericht waarbij melding werd gemaakt van het te laat melden waar je bent tijden trainingen vond ik nog wel geloofwaardig. Breukink zei ook dat Rasmussen maar één fout gemaakt had.

De berichten die daarna naar buiten kwamen, dat hij 2 keer onvindbaar was voor controleurs maakt Rasmussen, alsmede de eerdere uitleg van de Rabobank ongeloofwaardig . Ik denk dan toch dat er dope in het spel is.

De vraag is dan hoeveel renners er in het peleton zijn die zo'n waarschuwing gehad hebben. Niet voor het feit dat ze het lijstje te laat hebben ingevuld maar niet door de controleurs te vinden waren, en dat vlak voor de tour
god bless america!
pi_51686845
Hmz dit gedoe geeft em zoveel adrenaline dattie vandaag de proloog binnen de top5 afsluit, en dan denken mensen helemaal dattie aan de doping zit, maar dat is niet zo
----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
  zaterdag 21 juli 2007 @ 09:27:04 #207
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51686947
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 08:55 schreef sturky100 het volgende:
Niet voor het feit dat ze het lijstje te laat hebben ingevuld maar niet door de controleurs te vinden waren,
Pssst dat is hetzelfde
  zaterdag 21 juli 2007 @ 09:42:58 #208
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_51687087
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 09:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Pssst dat is hetzelfde
je lijstje te laat inleveren is toch iets anders dan dat de controleurs ergens zijn waar je geacht wordt te zijn(nav het lijstje)

maar jij zal je wel beter hebben ingelezen dwz de verhalen hebben gehoord van Rabobank en Vrienden die alles weer rechtbreien
god bless america!
  zaterdag 21 juli 2007 @ 09:47:20 #209
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_51687120
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 09:42 schreef sturky100 het volgende:

[..]

je lijstje te laat inleveren is toch iets anders dan dat de controleurs ergens zijn waar je geacht wordt te zijn(nav het lijstje)

maar jij zal je wel beter hebben ingelezen dwz de verhalen hebben gehoord van Rabobank en Vrienden die alles weer rechtbreien
Nee, jij geeft blijk van feitenkennis, dat scheelt
  zaterdag 21 juli 2007 @ 10:00:40 #210
128950 sturky100
bijten bijten!
pi_51687237
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nee, jij geeft blijk van feitenkennis, dat scheelt
Ik meen het, jij hebt je er meer in verdiept, dat sarcastische is mijn invulling.
god bless america!
pi_51687512
ik vraag mij als dit verhaal over een ander renner was (csc renner ofzo) of jullie dan hetzelfde zouden zeggen?
pi_51687619
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 09:42 schreef sturky100 het volgende:
Pieter van den Hoogenband heeft wel eens uitgelegd hoe het werkt. Voor een bepaalde periode moet je opgeven wanneer je niet thuis bent. Die lijst gaat het systeem in en wanneer je wordt geselecteerd gaan ze voor de dopingcontrole naar je huis danwel het adres wat je hebt opgegeven. Als je dus te laat bent met je lijst zullen ze gewoon naar je huis gaan en je daar niet treffen. Waardoor je dus voor de controleurs ergens anders bent dan het systeem aangaf.

Om de sporters niet bij de eerste administratieve fout te straffen mag je dus twee keer hiermee een fout maken in 18 maanden en betekent de derde fout straf. De Deense dopingauthoriteit heeft Rasmussen gewaarschuwd dat hij volgens hun systeem op twee fouten zat en dus zorgvuldiger hiermee moet omgaan. Blijkbaar voor de Deense wielerbond al genoeg reden om hem een straf op te leggen.

Overigens toont het ook gewoon aan dat geen enkel systeem van controles 100% waterdicht is. Hetzelfde als met het Duitse artikel over renners die soms niet direct na een etappe door de dopingcontroleurs uit het peloton worden gepikt en daardoor een half uur tussen etappe en controle hebben.
pi_51688286
Volgens de ARD hebben de Denen informatie over verdachte bloedwaarden bij Rasmussen tijdens de Giro.

waarom zou Rasmussen daar knoeien als hij de Giro toch puur als training ziet? en daarnaast ik geloof de ARD toch al niet echt in hun berichtgeving/heksenjacht?
pi_51688858
De ARD

Niet uitzenden als er echt van een dopinggeval sprake is, maar zelf er wel constant over doorinsinueren..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_51688973
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 11:23 schreef Bartoli het volgende:
Volgens de ARD hebben de Denen informatie over verdachte bloedwaarden bij Rasmussen tijdens de Giro.

waarom zou Rasmussen daar knoeien als hij de Giro toch puur als training ziet? en daarnaast ik geloof de ARD toch al niet echt in hun berichtgeving/heksenjacht?
waar lees je dat?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 12:02:51 #216
40566 Ericr
Livewrong
pi_51688979
1 van de brieven van Rasmussen zou wel verzonden zijn maar te laat zijn binnengekomen bij de UCI. Nu loopt de UCI te mekkeren dat die brief te lang onderweg was maar tegelijkertijd maken ze niet duidelijk op welke wijze en met welke snelheid zo'n brief teruggestuurd dient te worden. Vanuit Mexico kan het inderdaad even duren voordat een brief in Zwitserland is natuurlijk.

Stel het dan zo dat je alleen een koerier mag gebruiken die binnen 24 uur bezorgt of dat je ook via email je 'where abouts' mag opgeven. Het is allemaal een beetje paniekvoetbal nu, als Rasmussen echt in overtreding was hadden ze hem voor de Tour gewoon moeten schorsen.
pi_51689003
ok, die rasmussen is ook al een duidelijk dopinggeval... verbaast me allemaal niets meer, al vind ik het wel heel jammer.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_51689025
Renners moeten de UCI altijd laten weten waar ze wanneer trainen. 'In het begin stuurde men ons die papieren op met de post. Plots werd ons, zonder waarschuwing, gevraagd om ze via het internet in te vullen. De regels veranderen, en wij moeten ons daarmee bezig houden. Hoewel niemand ons verwittigt, moeten wij zien uit te maken hoe alles werkt. Dat is mijn ervaring, ik weet niet wat er met Rasmussen gebeurd is', verklaarde Boonen.
pi_51689122
Als je het kan invullen via internet dan is rasmussen en rabo wel zwaar een doofpotje aan het fabriceren. (prolly nog andere ploegen ook)
  zaterdag 21 juli 2007 @ 12:18:12 #220
40566 Ericr
Livewrong
pi_51689294
Moet er wel duidelijkheid zijn dat je het ook kan invullen via internet. Ken die documenten niet maar waarom de mogelijkheid bieden om documenten op te sturen als je toch via Internet je verblijftplaats kan opgeven? Je moet wel in een extreme uithoek trainen wil er geen internet zijn. In 2000 had ik al toegang tot internet op de meest afgelegen gebieden en alleen bij echte trekkingtochten zal je nergens internettoegang hebben. Een wielrenner zal echter nooit zover afdwalen.
pi_51689391
Toch wel raar dat ie niet gewoon in Frankrijk oefent zodat ie het parcours helemaal weet
  zaterdag 21 juli 2007 @ 12:24:13 #222
40566 Ericr
Livewrong
pi_51689455
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 12:22 schreef De_Ananas het volgende:
Toch wel raar dat ie niet gewoon in Frankrijk oefent zodat ie het parcours helemaal weet
Op hoogte trainen in Mexico is lekker anoniem natuurlijk. Een kale Europeaan die daar rondrijdt zal weinig aandacht trekken.
pi_51689482
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 12:22 schreef De_Ananas het volgende:
lijkt me logisch, zo'n tacobroodje zonder inhoud heeft minder calorieen dan een stokbrood zonder inhoud
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
pi_51689759
quote:
Rasmussen ‘has missed four tests’:

McQuaid also spoke about the out of competition tests missed by Michael Ramussen, saying that the rider has missed four in all. Rasmussen in yellow ©: Sirotti

“He has got a Monaco licence, he is with a Dutch team, he lives in Italy, his wife is from Mexico and he spends quite a bit of time there at her place. So he moves around and is hard to track down. He missed two UCI out of competition tests in the month of June and has also missed two of the Danish National agency tests as well.”
De rest kan je verder lezen op cyclingnews.com

ik geloof in elk geval geen bal meer van rasmussen.
pi_51690607
Ach ik lees het alweer, het kwaad is al geschiet.
De uci gooit weer een berichtje in de tour, en zie hier, Rasmussen is een doper.

Er is geen enkel bewijs voor doping, maar de UCI maakt de tour voor Rasmussen nu al bijna onmogelijk.
Hij heeft een paar out of competition controlles gemist, maar hoeveel heeft hij er wel ondergaan, en met wat voor resultaat?

Als het bewezen wordt dat hij doop gebruikt, mag hij van mij gelijk zijn biezen pakken, maar zoals het nu gaat met wat losse flodders en geen enkel bewijs, is het schandalig!
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')