abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 21 juli 2007 @ 20:14:52 #276
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51701201
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:10 schreef itsme het volgende:
Uit al onze bloedgegevens en die van de UCI blijkt dat het beeld bij Michael volstrekt normaal is. We gaan niet beginnen aan een rechtszaak tegen deze man of deze site. Dan krijg je helemaal zo'n mediahype
Nogal wiedes dat de bloedgegevens van de UCI normaal zijn , als ze hem enkel ergens kunnen vinden op de momenten dat z'n bloed een normale spiegel vertoond ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51701747
ik denk dat door rasmussen zijn fel verbeterde TT en in de wetenschap hij mag starten volgend jaar. hij echt niet meer voor de bollen kan gaan. Die gaan ze echt niet meer laten rijden.
pi_51701754
Als zelfs Boogerd 21ste kan worden
  zaterdag 21 juli 2007 @ 20:35:48 #279
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51701769
En we blijven maar zeuren over doping en verdachtmakingen en blablablablabla. Twas prachtig fietsen vandaag met een mooie prestatie van Rasmussen. Voor mijn part dopen ze allemaal, als ze vermakelijk wielrennen laten zien ben ik allang blij.
I hate it here
  zaterdag 21 juli 2007 @ 20:42:56 #280
2618 Beezz
Criticaster
pi_51701996
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zo'n verhalen zou je eigenlijk bij warhoofd Freire verwachten, niet bij een obsessieve controlefreak als Rasmussen.
Anders probeer je het eens volledig te lezen voordat je weer dom begint te lullen gast.
quote:
Rasmussen was in de ochtend van 6 april niet op het opgegeven adres omdat hij de avond voordien om verkeersredenen had besloten een dag eerder af te reizen naar de Ronde van Baskenland
Wat een warhoofd. Plus de gemiste controle waar de helft van de Rabobank niet was. Wat een warhoofd. Heeft 'ie dus 1 keer, toen hij voor de ontelbaarste keer naar Mexico vertrok richting vriendin, het vergeten, of te laat, gemeld. Nou nou, wat een warhoofd
pi_51702045
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Nogal wiedes dat de bloedgegevens van de UCI normaal zijn , als ze hem enkel ergens kunnen vinden op de momenten dat z'n bloed een normale spiegel vertoond ...
Maar ook alle controles ten tijde van deze Tour en hij schijnt al regelmatig gecontroleerd te zijn waren negatief.

En houd nu eens op met dat gezeik
pi_51702093
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:44 schreef itsme het volgende:

[..]

Maar ook alle controles ten tijde van deze Tour en hij schijnt al regelmatig gecontroleerd te zijn waren negatief.

Als je de gele trui hebt word je sowieso getest
  zaterdag 21 juli 2007 @ 20:54:37 #283
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_51702319
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:44 schreef itsme het volgende:

[..]

Nogal logisch, de meeste van die testosteron en anabolen kuurtjes bevinden zich in de voorbereiding op zo'n koers. Waarom denk je dat men net dan die renners zo sterk buiten competitie wil controleren ?

Neem nu bv Matthias Kessler. Bij een controle buiten competitie net voor de Waalse Pijl was zijn testosteron 84/1 , een tijdje later na de Waalse Pijl zelf , waar hij ook gecontroleerd werd, was zijn waarde al terug 'normaal' gezakt.

Eens een paar dagen van de aardbol verdwijnen kan een wereld van verschil maken voor zo'n renner hoor ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_51702405
Rabobank gewoon f*cking doping, Menchov alleen verkeerde zakje gepakt. Zie Boogerd en Rasmussen..

(hoop 't natuurlijk niet)
pi_51702510
Sorry hoor. Boogerd rijd een goede tijdrit en zit nu dus ook aan de doping?

ja en Boonen ook
pi_51702636
Tja, users die normaal alleen in VBL (en/of andere subfora) te vinden zijn en nu het TDF forum ontdekt hebben..
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_51702768
de enigste testen die ertoe doen zijn out of competition tetsten. Degeen die tijdens gebeuren zijn een formaliteit. Die dienen gewoon om de verkeerde dosissen te pakken (landis, hamilton).

@Beezz voor het ene heeft hij een semi geldige verklaring.
Dat andere totaaaaaal niet. Een brief te laat opsturen ???? als je kan faxen, mailen en dergelijke ? Sorry hoor maar dat heeft niets met wanorde te maken. Heeft zelfs slim, alleen spijtig dat de uci er niet in trapt.
.
pi_51702953
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:10 schreef flyck het volgende:
de enigste testen die ertoe doen zijn out of competition tetsten. Degeen die tijdens gebeuren zijn een formaliteit. Die dienen gewoon om de verkeerde dosissen te pakken (landis, hamilton).

Dat andere totaaaaaal niet. Een brief te laat opsturen ???? als je kan faxen, mailen en dergelijke ? Sorry hoor maar dat heeft niets met wanorde te maken. Heeft zelfs slim, alleen spijtig dat de uci er niet in trapt.
.
Je bent niet meteen gedrogeerd als je niet reageerd hoor
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:17:32 #289
2618 Beezz
Criticaster
pi_51702989
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:10 schreef flyck het volgende:

.
Ik kan me voorstellen dat zulke gasten te pas en te onpas de wereld rondvliegen. Zoals ik heb gelezen woont ie in Monaco toch ofzo, is hij vaak in Mexico, z'n familie in Denemarken, z'n ploeg in Nederland. Kom op zeg, hoevaak moet zo'n renner wel niet bellen met het UCI?
Afin, je weet als renner dat je dat moet doen dus er is eigenlijk geen excuus voor, maar ik kan er wel begrip voor opbrengen. Ik woon en werk gewoon in een dorpje, maar zelfs ik kan niet met zekerheid zeggen dat ik over 3 maanden daar en daar ben op die en die dag, en de volgende dag daar en daar. Dat is toch gewoon van de zotte?
pi_51703030
Dit is volgens mij gewoon weer een UCI-ASU rel. Als Rasmussen niet in het geel had gereden had geen haan er om gekraaid.
pi_51703148
als er iets veranderd dan bel je toch gewoon. Wat is daar nu moeilijk aan.

Als jij op verlof gaat maar je geraakt niet tijdig terug en kunt niet gaan werken die dag. dan bel jij toch ook je baas.

En dit is niet 1 keer maar 4 keer op een periode van 2maand..
pi_51703158
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:01 schreef itsme het volgende:
Sorry hoor. Boogerd rijd een goede tijdrit en zit nu dus ook aan de doping?

ja en Boonen ook
Tss, nee die scheldkop van een Boogerd rijdt juist al jaren helemaal schoon in de rondte. Als ie ook maar een beetje had meegegrepen, dan had ie Lance elke dag kunnen lossen en de gele trui show mogen geven... helaas anders besloten. Jammer van zo'n renner met potentie. Nu viert ie het een beetje met Michael mee, al gaat dat niet van harte.
pi_51703199
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:24 schreef flyck het volgende:
als er iets veranderd dan bel je toch gewoon. Wat is daar nu moeilijk aan.

Als jij op verlof gaat maar je geraakt niet tijdig terug en kunt niet gaan werken die dag. dan bel jij toch ook je baas.

En dit is niet 1 keer maar 4 keer op een periode van 2maand..
En pas bij de 5de krijgt ie een sanctie dus hij is gewoon onschuldig tot het tegendeel bewezen is
pi_51703240
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:26 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

En pas bij de 5de krijgt ie een sanctie dus hij is gewoon onschuldig tot het tegendeel bewezen is
tuurlijk is hij onschuldig tot het tegendeel bewezen is (net zoals bij armstrong :p).

Maar er beginnen toch een paar verdachten zaken boven te komen die niet in zijn voordeel spreken;

het is btw na 3 dat hij een serieuze sanctie krijgt. Maar die 3 moeten wel door dezelfde instelling gebeuren.
pi_51703273
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:27 schreef flyck het volgende:

[..]

tuurlijk is hij onschuldig tot het tegendeel bewezen is (net zoals bij armstrong :p).

Maar er beginnen toch een paar verdachten zaken boven te drijven die hem zeker niet vrijpleiten.
Hoezo vrijpleiten? Is hij in staat van beschuldiging gesteld?
pi_51703307
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:29 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Hoezo vrijpleiten? Is hij in staat van beschuldiging gesteld?
was nog aan het bijschaven
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:39:39 #297
40566 Ericr
Livewrong
pi_51703590
Misschien beter om het doping geneuzel in de dopingthread in SPT te houden, het begint nu wel weer erg te overheersen.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:40:55 #298
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_51703650
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 20:14 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

Wat ben je toch een naar, opportunistisch mannetje af en toe.
  zaterdag 21 juli 2007 @ 21:44:16 #299
175900 Lann555
Spider Jerusalem
pi_51703764
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:39 schreef Ericr het volgende:
Misschien beter om het doping geneuzel in de dopingthread in SPT te houden, het begint nu wel weer erg te overheersen.
idd
I hate it here
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 juli 2007 @ 21:47:37 #300
862 Arcee
Look closer
pi_51703864
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 21:39 schreef Ericr het volgende:
Op naar een clean deel 2.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')