quote:Op maandag 16 juli 2007 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg zou je niet eens heel snel een leven gaan zoeken?
Niemand hier met een post-aantal van boven de 5000 heeft een leven.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
5000 haal ik in 5 weken.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niemand hier met een post-aantal van boven de 5000 heeft een leven.
quote:Voor de waardigheid van fok moet dit subforum gesloten worden. Het is het gewoon simpelweg niet waard.
Fok site admins... doe je ding. Telkens als je denkt dat dat programma z'n dieptepunt heeft bereikt weten de bewoners het weer voor elkaar te krijgen om het nog walgelijker te maken. Die smerige natasia met haar vieze opgeblazen neptieten, amanda die er 24/7 als een low-budget prostituee bijloopt, mr wehkamp die heel de dag aan z'n smerige haar/wenkbrouwen/kontgat zit te voelen, dan heb je die vetklep daar nog rondlopen die inmiddels door heel nederland is uitgekotst. Huub en lieke zijn ook om te kotsen, maar dat valt niemand op omdat hun nog de minst erge zijn in die villa. Die nieuwe hoer, nadia moet ook optyfen met haar geslijm en aftandse tieten. Ze was toch een jaar of 20? Nou, die zondekussens van haar hangen zowat over d'r buik heen. Alsof ze aan sm doet en dat haar tieten aan van die kettingen zijn opgehangen en helemaal uitgerekt zijn en d'r buik is ook niet om aan te zien maar dat is niets nieuws onder de zon.
En dan die huishouding... een één of ander wijf met een grafstem van hier tot Tokyo die als een gestappo officier rondloopt en ruzie zoekt met de bewoners. Waar gaat dit over? Hoe kun je dit serieus nemen? Het erge van alles is dat het nog acteurs zijn ook en dat is op zich niet erg... maar zet dan wel fatsoenlijke acteurs neer die geloofwaardig/volwassen overkomen, want dit is gewoon te triest voor woorden.
Dus oordeel zef... is dit een eigen subforum waard? Naar mijn oordeel... NEE! Ik kijk nog liever naar 2 meisjes van 14 die aan het jumpen zijn dan naar die losers die 'strijden' om een villa die toch niet te winnen valt...
775.000 posts in 10 maanden tijd.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
Hoe kunnen we Danny van nut, plezier en noodzaak van ons forum overtuigen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef MouzurX het volgende:
talpa = kansloos
De gouden kooi = kansloos
Een subforum over de gouden kooi = kansloos en onnodig
iemand zijn kleren uittrekken = aanranding en kansloos
Stel je eens voor dat de gebruikers gaan rellen, joh.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
775.000 posts in 10 maanden tijd.
En het sluiten van dit subforum levert FOK denk ik heel erg veel negatieve publiciteit op.
Ik heb niet zo`n overtuigingsbehoefte, verder.
Omdat ze zowaar blijk geven van een goede smaak?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
En het sluiten van dit subforum levert FOK denk ik heel erg veel negatieve publiciteit op.
Nee, gewoon.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:08 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Omdat ze zowaar blijk geven van een goede smaak?
Mijn overtuigingsbehoefte is ook niet zo groot, maar ik dacht wel dat het goed was op de eventuele plannen van Danny te wijzen. Laten we hopen dat hij alleen maar zat te mopperen.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
775.000 posts in 10 maanden tijd.
Ik heb niet zo`n overtuigingsbehoefte, verder.
Als ik de reakties op dit subforum vergelijk met het beschamende GeenStijl niveau op de FP (toch het visitekaartje van FOK), denk ik dat hij zijn prioriteiten beter ergens anders kan leggen.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn overtuigingsbehoefte is ook niet zo groot, maar ik dacht wel dat het goed was op de eventuele plannen van Danny te wijzen. Laten we hopen dat hij alleen maar zat te mopperen.
Ga es voor een spiegel staan en vraag je af waarom je naar zulke onzin kijkt.quote:
quote:Laat je nooit verleiden tot discussies van (boze, scheldende) mensen die ineens komen binnenvallen als er problemen in De Kooi zijn. Door hen teveel ruimte te geven, kan het gaan lijken alsof hun toon de onze is.
Dan kunnen we ook nog wel een aantal andere subfora gaan sluiten.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ga es voor een spiegel staan en vraag je af waarom je naar zulke onzin kijkt.
[..].
Alsof je jezelf als het kabinet of iets anders ontzettend belangrijks ziet ofzo.
Er is wel een noodzaak voor ONZ bijv?quote:Op maandag 16 juli 2007 18:27 schreef Aoristus het volgende:
Er is geen noodzaak, weg met die bagger
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:15 schreef Gert het volgende:
In het DGK-subforum wordt zeer kritisch gepost over de huidige koers van het programma.
Daarnaast is het een van de best lopende subfora van FOK!
Het zou een merkwaardig statement zijn om als forum je users te ontzeggen hier verder nog over door te discussieren. Je hebt er één keer een dagje lol van, want het zal wel wat media halen als je zo'n stap zet. Het is overigens nog maar de vraag of alle publiciteit positief zal zijn.
Kortom: JUIST nu het programma zo ter discussie staat, zou je er als forum een platform voor moeten bieden.
als het forum een spiegel is, dan zitten er een hele hoop rare mensen in die samenleving. Om eerlijk te zijn vind ik een deel van de mensen in het DGK forum zelfs zo vastgeroest in hun eigen mening dat het geen forum meer is maar het overloos herhalen van de eigen mening over de bewoners. Toen ik es een keer postte dat ik brain de laatste tijden lang niet zo erg vond als iedereen telkens zei, werd ik voor gek uitgemaakt (het meest beleefde wat er toen werd gepost). en dan heb ik het nog niet over die zielige kaartenactie...quote:Op maandag 16 juli 2007 18:00 schreef Disana het volgende:
Op de frontpage van Fok! staat vandaag een bericht over DGK en het geweld dat gisteren plaatsvond in De Kooi:
Opnieuw fysiek geweld in De Gouden Kooi
Op dit bericht kwam een reactie van de eigenaar van Fok!:
http://frontpage.fok.nl/nieuws.fok/79235#3774106
"Kan dit programma die gewoon doodgezwegen worden? Begin er sterk over na te denken ons eigen DGK forum ook te sluiten. Dit is slecht voor zelfs ONZE naam
Ow, filmpjes hoef ik niet te zien om te weten dat het te debiel voor woorden is."
Danny was recent al niet te spreken over een beslist uitsluitend grappic bedoeld topic alhier, dus de kans is groot dat hij echt over de toekomst van ons forum aan het nadenken is.
Hoe kunnen we Danny van nut, plezier en noodzaak van ons forum overtuigen.
Ik denk in de eerste plaats dat we, en dat doen de meesten van ons al, kritisch en plezierig moeten blijven posten. Users moeten zich niet teveel laten meeslepen, noch door buitensporig gescheld op of dreigementen naar miljonairs, noch door wat ze zien op elkaar af te reageren.
Dit forum is een spiegel. Over het algemeen zijn we redelijk kritisch. Onze boze en verontwaardigde reacties op het geweld van gisteren (alsook die op andere fora) hebben ongetwijfeld bijgedragen tot de maatregelen die de redactie vandaag alsnog heeft genomen. Dit forum functioneert dus als geluid uit de maatschappij.
Laat je nooit verleiden tot discussies van (boze, scheldende) mensen die ineens komen binnenvallen als er problemen in De Kooi zijn. Door hen teveel ruimte te geven, kan het gaan lijken alsof hun toon de onze is.
Er is vast meer te bedenken. Ikzelf hoop op een goed woordje van onze admin Yvonne, die zelf genoeg kijkt om haar familie aan te spreken met 'kindjes van god'En ik hoop op een goede en strikte moderatie, die klieren en gezeur tijdig in de kraag vat en kritische, opbouwende en leuke posts stimuleert.
En daar zeg ik een heel erg gemeende AMEN op. Het is heel vaak een en al walgelijkheid wat er op de frontpage wordt geschreven. En zo kan ik nog een paar subfora opnoemen. En dan is er sprake van dat DGk gesloten moet worden vanwege het lage niveau. LACHWEKKEND!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:30 schreef ppi het volgende:
Fok's Frontpage is vaak vele malen beschamender qua inhoud als het programma DGK is.
En wanneer we Fok's Frontpage als forum naast het DGK forum leggen dan is het duidelijk dan FP het op nagenoeg alle fronten verliest van het forum DGK.
Lijkt me nogal duidelijk dat we daar NIET voor kijken....quote:Op maandag 16 juli 2007 18:47 schreef MouzurX het volgende:
Ik heb dat filmpje ff gekeken maar waarom kijken jullie naar dit? hoe 3 mensen iemand anders haar kleren uit proberen te trekken ... en het is ook gescript nou geweldige show zeg![]()
Ik zie niets dan goede argumenten van de meer reguliere users hier, dus ik stel een gedeeld 'hear hear!' voorquote:Op maandag 16 juli 2007 18:51 schreef Nostalgist het volgende:
Hear! Hear! Voor de OP !
Blijf er dan ook wegquote:Op maandag 16 juli 2007 18:53 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik sta volledig achter Danny, ondanks die lelijke header die ons door de strot geduwt is.
De DGK forum is zonde van het dataverkeer.
Nu ook weer, alle DGK posters in rep en roer en het forum is niet vooruit te branden.
Neuh. Ik lurk.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Je bent hier toch niet als moderator he ?![]()
Een spiegel is bedoeld om jezelf in te zien - in dit geval de makers van het programma, en degenen die de verwording ervan toejuichen (ja, die zijn er), en uiteindelijk ook de deelnemers aan het spel.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als het forum een spiegel is, dan zitten er een hele hoop rare mensen in die samenleving. Om eerlijk te zijn vind ik een deel van de mensen in het DGK forum zelfs zo vastgeroest in hun eigen mening dat het geen forum meer is maar het overloos herhalen van de eigen mening over de bewoners. Toen ik es een keer postte dat ik brain de laatste tijden lang niet zo erg vond als iedereen telkens zei, werd ik voor gek uitgemaakt (het meest beleefde wat er toen werd gepost). en dan heb ik het nog niet over die zielige kaartenactie...
Bedankt. Bier en pinda's, huh? Door dit verderfelijke programma heb ik zo ongeveer om de andere dag het wijsje 'bier en tieten' in mijn hoofdquote:
Een Bio-kennerquote:Op maandag 16 juli 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt. Bier en pinda's, huh? Door dit verderfelijke programma heb ik zo ongeveer om de andere dag het wijsje 'bier en tieten' in mijn hoofd![]()
![]()
Wat denk je zelf?quote:
En zo ja, dan beginnen we toch allemaal ergens anders een eigen forum over DGK. Zo'n board is simpel op te zetten.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:15 schreef Arcee het volgende:
Dat gaat Danny echt niet doen met al die views die het krijgt.
Ja net als jij zeker ? Met je chronische ongestelde kop.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:01 schreef LudoSanders het volgende:
Nou nee, liever niet, FOK! leest erg makkelijk en ik kom ook nog wel eens ergens anders dan in DGK (hoewel tegenwoordig schandalig weinig) dus als ik naar een ander board of forum wilde dan zat ik wel op VOL of nolife....quote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zo ja, dan beginnen we toch allemaal ergens anders een eigen forum over DGK. Zo'n board is simpel op te zetten.
* slaat met zijn vuisten op tafel* SLUITEN! SLUITEN! SLUITEN!quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En zo ja, dan beginnen we toch allemaal ergens anders een eigen forum over DGK. Zo'n board is simpel op te zetten.
De psychologie. Zowel van de deelnemers als de makers. Ik kijk geen enkele soap, maar real life soaps als deze hebben me sinds BB1 geboeid.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:33 schreef MouzurX het volgende:
FF serieus wat vinden jullie nou leuk aan deze crap?
Psychologiequote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef Disana het volgende:
[..]
De psychologie. Zowel van de deelnemers als de makers. Ik kijk geen enkele soap, maar real life soaps als deze hebben me sinds BB1 geboeid.
Het is geen probleem als het bij verbaal geneuzel blijft. Van schelden is nog nooit iemand doodgegaan. Veel triester is het om te zien wat voor tuig er in DGK zit, dat dat op televisie vertoond wordt en dat er blijkbaar een groep mensen zo bekrompen is om dat te gaan volgen en dat ook nog onder het mom 'psychologie'quote:Op maandag 16 juli 2007 21:55 schreef marky het volgende:
Ik vind eigenlijk dat er wat overdreven gereageerd wordt.
Ten tijde van BB werd er altijd geklaagd dat het zo braaf was en dat bijvoorbeeld de engelse BB top was want dat was veel harder. Ok de Goude Kooi blijkt nu een keihard programma te zijn maar laten we nu niet roomser doen dan de paus. Fok is ook geen lieverdje in de wereld van de fora. Als het er ergens grof en ongenuaceerd aan toe kan gaan is het wel op Fok.
In DGK mogen ze geen kanker zeggenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:19 schreef Markster het volgende:
flikker toch op met dat zielige programma. Ik zeg, opheffen dit forum en die kankerserie van de beeldbuis halen!
Waarom maak je, je zo druk ? Als je niet wilt kijken kijk dan niet, ik snap werkelijk je probleem niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:19 schreef Markster het volgende:
flikker toch op met dat zielige programma. Ik zeg, opheffen dit forum en die kankerserie van de beeldbuis halen!
Ik ben het 100% met je eens, maar hoe ik de beelden van vandaag zag.... dat zag er gewoon uit als een groepsaanranding. Ik kan me best voorstellen dat mensen zich daar druk over maken als zoiets gewoon live op tv te zien is en dat er niet ingegrepen word.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:50 schreef Pavement het volgende:
[..]
Waarom maak je, je zo druk ? Als je niet wilt kijken kijk dan niet, ik snap werkelijk je probleem niet.
Ik heb een hekel aan de tour, moet ik nu de tour gaan veroordelen of forums die hier mee bezig zijn vol baggeren ? Nee, ik kijk daar niet naar en hoef me dus ook niet te ergeren. Mensen die hier fokkers lopen te beledigen dat ze DGK kijken hebben een zeer laag niveau van eigenwaarde of zitten vol frustraties die ze in RL niet kunnen uiten. Waarschijnlijk omdat ze bepaalde uiterlijke kenmerken vertonen waardoor ze in RL nooit serieus worden genomen en of worden uitgelachen. Of gewoon simpel weg te dom zijn (zoals jij)
Doe normaal en klaag over dingen in het leven die betrekking hebben op jezelf en ga geen dingen lopen zoeken om te klagen, komt zielig over net als je taalgebruik.
Snap ik maar als mensen klagen moeten ze eerst hun huiswerk doen, dan weten ze dat 99% vd streamers er dus ook van walgdequote:Op maandag 16 juli 2007 23:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens, maar hoe ik de beelden van vandaag zag.... dat zag er gewoon uit als een groepsaanranding. Ik kan me best voorstellen dat mensen zich daar druk over maken als zoiets gewoon live op tv te zien is en dat er niet ingegrepen word.
Zeker als dan ook nog eens mensen op een forum lopen verkondigen dat ze het allemaal prachtig vinden om te zien (behalve als het natuurlijk hun eigen vriendin was) kan ik me best voorstellen dat er mensen zijn die kwaad worden.
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psychologie. Laat me niet lachen zeg. De psychologie achter het feit dat mensen elkaar de kleren van het lijf rukken, voor vanalles en nog wat uitschelden schelden, slaan, schoppen etc. etc. etc.
En wat denk je dat je bent als die serie een keer is afgelopen (liever gisteren dan vandaag)? Afgestudeerd psycholoog?Draag iets zinnigs bij aan de maatschappij en kijk deze crap niet. Owja, kom uit je gedachtentunnel waar je ongetwijfeld in zit, samen met vele anderen hier.
Kun je misschien dan nu ophouden met het beledigen van de users hier? Je hebt je punt nu wel gemaakt dacht ik: DGK-kijkers zijn enorm dom en bekrompen en jij niet. Genoteerd, en gefeliciteerd.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]dat er blijkbaar een groep mensen zo bekrompen is om dat te gaan volgen en dat ook nog onder het mom 'psychologie'.
Ja, ik noem het ook een aanranding... of een afrekening. Het had nooit mogen gebeuren en de redactie had ruim de tijd het een halt toe te roepen omdat ze zeker tien minuten aan het voorbereiden waren.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:21 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ben het 100% met je eens, maar hoe ik de beelden van vandaag zag.... dat zag er gewoon uit als een groepsaanranding. Ik kan me best voorstellen dat mensen zich daar druk over maken als zoiets gewoon live op tv te zien is en dat er niet ingegrepen word.
Zeker als dan ook nog eens mensen op een forum lopen verkondigen dat ze het allemaal prachtig vinden om te zien (behalve als het natuurlijk hun eigen vriendin was) kan ik me best voorstellen dat er mensen zijn die kwaad worden.
Hmm, inderdaad en dat maakt het 'gerucht' opeens een stuk aannemelijker.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:33 schreef Flounder het volgende:
Het zou wel van enorme arrogantie getuigen als Danny dit forum zou sluiten.
Alles voor de views.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:38 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad en dat maakt het 'gerucht' opeens een stuk aannemelijker.
quote:Op maandag 16 juli 2007 23:38 schreef elcastel het volgende:
[..]
Hmm, inderdaad en dat maakt het 'gerucht' opeens een stuk aannemelijker.
Alles onder controle, maar dat is verder offtopic en dat doen we niet in dit subforum NJ.quote:
Hier, opgelost:quote:Op maandag 16 juli 2007 23:54 schreef elcastel het volgende:
[..]
Alles onder controle, maar dat is verder offtopic en dat doen we niet in dit subforum NJ..
Kunnen wij dit topic even gebruiken.quote:
Dat lees je [daar] maar. Goed overigens.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:00 schreef NJ het volgende:
Hoe gaat het met de foto's (linkje naar recent werk?) en de aandelen?
Daar moet ik inderdaad weer eens komen.quote:
Da's godverdomme lekken vanachter de schermen!quote:
Sorry, ik had het topic even nodig.quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:11 schreef Liess het volgende:
Tja kan je wel een topic voor openen, als die m dicht wil dan doet ie m toch wel dicht....
Gaan al zn vaste DGK users toch lekker naar VOL.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's godverdomme lekken vanachter de schermen! [afbeelding]
En einde hoax.![]()
O nee, zo werkt het hier niet: mensen lezen het gewoon niet
Lekker open laten, kunnen we straks mooi die intelligente moraalridders bashen die zeggen hoe dom DGK-posters zijn.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:07 schreef Gert het volgende:
O nee, zo werkt het hier niet: mensen lezen het gewoon niet en blijven doorposten dat het geweldig is als Danny het dichtgooit danwel dat het een grof schandaal is.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:40 schreef MouzurX het volgende:
[..]
* slaat met zijn vuisten op tafel* SLUITEN! SLUITEN! SLUITEN!
quote:
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:11 schreef kleinzusje het volgende:
En sorry dat ik FOK! soms verkeerd spel, met "kutje volspuiten" heb ik minder moeite ( qua spelling dat is)![]()
Nee joh, ze wisten achteraf immers al van begin af aan dat het een hoax was.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:14 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker open laten, kunnen we straks mooi die intelligente moraalridders bashen die zeggen hoe dom DGK-posters zijn.
Is toch leuk!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:25 schreef Disana het volgende:
Jammer dat Danny niet de moeite heeft genomen zijn eigen users even te berichten over zijn correctie op zijn bericht.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch leuk!![]()
Iedereen over de zeik, huisvrouwen spontaan in de overgang.![]()
scanman is al een nieuw forum aan het knutselen op www.degoudenscanman.nl
Het leuke eraan is wel dat er onmiddellijk users uit alle hoeken en gaten kropen om op ons af te geven en te roepen om sluiting. Zo krijg je een inkijkje in de geest van de 'geëngageerde' en 'geïnformeerde' supersnelle forum consument.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:30 schreef APK het volgende:
[..]
Is toch leuk!![]()
Iedereen over de zeik, huisvrouwen spontaan in de overgang.![]()
scanman is al een nieuw forum aan het knutselen op www.degoudenscanman.nl
Nieuwe bewoner van DGK als Natasia naar huis moet.quote:
Zat hij vroeger niet bij de RAF ?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:33 schreef Flounder het volgende:
Het zou wel van enorme arrogantie getuigen als Danny dit forum zou sluiten.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:16 schreef APK het volgende:
[..]
Nieuwe bewoner van DGK als Natasia naar huis moet.
Kaal en een rood hoofd als ie boos wordt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:14 schreef bloodymary het volgende:
Wie is die Danny eigenlijk?
Uh... hoe moet dat?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:40 schreef cablegunmaster het volgende:
weetje dit TT mag wel dicht
Gauw checken dan!quote:Op maandag 16 juli 2007 18:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Niemand hier met een post-aantal van boven de 5000 heeft een leven.
Hij schijnt een lekkere hond te hebben. Voor sex zegmaar.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:14 schreef bloodymary het volgende:
Wie is die Danny eigenlijk?
\~~~~~/quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:21 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb heel veel respect voor danny en vind het een topgozer. Ook hoe hij dit forum runt en heeft opgezet vind ik helemaal top[, danny ongeacht wat je beslissing gaat worden je bent en blijft mijn held, en ik zal je blijven respecteren
Is dit sarcasme, of ben je echt zo'n kneus?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:21 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb heel veel respect voor danny en vind het een topgozer. Ook hoe hij dit forum runt en heeft opgezet vind ik helemaal top[, danny ongeacht wat je beslissing gaat worden je bent en blijft mijn held, en ik zal je blijven respecteren
als je hem een kneus vind, vraag ik me af wat je van lieve denkt...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is dit sarcasme, of ben je echt zo'n kneus?
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je hem een kneus vind, vraag ik me af wat je van lieve denkt...
Dit is geen sarcasme en ik ben niet zon kneus al jij.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is dit sarcasme, of ben je echt zo'n kneus?
och, alleen maar als DGK weer op de frontpage staatquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
serieus wat trekt dit subforum toch een gigantische mep randjosti's aan...
Niet zo'n kneus als ik?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dit is geen sarcasme en ik ben niet zon kneus al jij.
Jij vraagt of ik echt zon kneus ben dan vraag ik me af waar jij dat op basseert. Ik baseer dat erop dat jij al gelijk over een oordeel over mij komt terwijl je me niet kent.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Niet zo'n kneus als ik?
En waar baseer jij dat op?
omdat die nog wel een graadje erger tekeer gaat dan diegene waarop jij reageert misschien?quote:
Ik baseer het op je overdreven slijm post tegenover Danny.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij vraagt of ik echt zon kneus ben dan vraag ik me af waar jij dat op basseert. Ik baseer dat erop dat jij al gelijk over een oordeel over mij komt terwijl je me niet kent.
Ik ken em niet eens. Z'n history is ook niet echt indrukwekend.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
omdat die nog wel een graadje erger tekeer gaat dan diegene waarop jij reageert misschien?
Die typefoutenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij vraagt of ik echt zon kneus ben dan vraag ik me af waar jij dat op basseert. Ik baseer dat erop dat jij al gelijk over een oordeel over mij komt terwijl je me niet kent.
Hij is de fok!baasquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik ken em niet eens. Z'n history is ook niet echt indrukwekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |