\~~~~~/quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:21 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb heel veel respect voor danny en vind het een topgozer. Ook hoe hij dit forum runt en heeft opgezet vind ik helemaal top[, danny ongeacht wat je beslissing gaat worden je bent en blijft mijn held, en ik zal je blijven respecteren
Is dit sarcasme, of ben je echt zo'n kneus?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:21 schreef Adothehague het volgende:
Ik heb heel veel respect voor danny en vind het een topgozer. Ook hoe hij dit forum runt en heeft opgezet vind ik helemaal top[, danny ongeacht wat je beslissing gaat worden je bent en blijft mijn held, en ik zal je blijven respecteren
als je hem een kneus vind, vraag ik me af wat je van lieve denkt...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is dit sarcasme, of ben je echt zo'n kneus?
Hoezo?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
als je hem een kneus vind, vraag ik me af wat je van lieve denkt...
Dit is geen sarcasme en ik ben niet zon kneus al jij.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is dit sarcasme, of ben je echt zo'n kneus?
och, alleen maar als DGK weer op de frontpage staatquote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
serieus wat trekt dit subforum toch een gigantische mep randjosti's aan...
Niet zo'n kneus als ik?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:56 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dit is geen sarcasme en ik ben niet zon kneus al jij.
Jij vraagt of ik echt zon kneus ben dan vraag ik me af waar jij dat op basseert. Ik baseer dat erop dat jij al gelijk over een oordeel over mij komt terwijl je me niet kent.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:12 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Niet zo'n kneus als ik?
En waar baseer jij dat op?
omdat die nog wel een graadje erger tekeer gaat dan diegene waarop jij reageert misschien?quote:
Ik baseer het op je overdreven slijm post tegenover Danny.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij vraagt of ik echt zon kneus ben dan vraag ik me af waar jij dat op basseert. Ik baseer dat erop dat jij al gelijk over een oordeel over mij komt terwijl je me niet kent.
Ik ken em niet eens. Z'n history is ook niet echt indrukwekend.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:21 schreef Jerruh het volgende:
[..]
omdat die nog wel een graadje erger tekeer gaat dan diegene waarop jij reageert misschien?
Die typefoutenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:14 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Jij vraagt of ik echt zon kneus ben dan vraag ik me af waar jij dat op basseert. Ik baseer dat erop dat jij al gelijk over een oordeel over mij komt terwijl je me niet kent.
Hij is de fok!baasquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik ken em niet eens. Z'n history is ook niet echt indrukwekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |