Ik vind dat Marsepein dat best wel een keer mag laten horenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:50 schreef becky27 het volgende:
in dit nummer van FB moet Marsepein echt een datum voor de meeting rond hebben, afgesproken?![]()
![]()
(tevens tvp)
Is dit een hint om er 290 binnen 1 dag bij te krijgen? ( dit is eigenlijk vragen om problemenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:06 schreef Marsepein het volgende:
Mensen vergeef me mijn beperkte aanwezigheid. Ik ben met heel veel heel druk. De meeting komt, echt, en de afspraak wordt binnen de komende 290 posts gemaakt.
Hup naar de keuken en je mond spoelen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:08 schreef Brighteyes het volgende:
Over welke meeting gaat dit? Dat van die klusuitwisseling?
Maar we/jullie kunnen toch ook een datum prikken zonder dat Marsepein daar het voortouw in neemt? Of zeg ik nu iets geks?
Gewoon een topic openen, met bijvoorbeeld als titel: Klein domotica vraagjequote:Op woensdag 18 juli 2007 00:01 schreef ROG het volgende:
[..]
Hmok, ik twijfelde. Centraal domotica topic dan? Want zo groot is mijn vraag ook weer niet.
Kinda done. Evt. TT change en OP wissen naar gelieve.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:11 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Gewoon een topic openen, met bijvoorbeeld als titel: Klein domotica vraagje
kan iemand dit voor me uitschrijven? ik nie snappuhquote:Op woensdag 18 juli 2007 00:22 schreef ROG het volgende:
[..]
Kinda done. Evt. TT change en OP wissen naar gelieve.
En waarom is er eigenlijk geen #K&W op IRC?
Omdat al die klussers hard bezig zijn joh! Die hebben geen tijd om te kletsen op IRC.quote:Op woensdag 18 juli 2007 00:22 schreef ROG het volgende:
[..]
Kinda done. Evt. TT change en OP wissen naar gelieve.
En waarom is er eigenlijk geen #K&W op IRC?
TopicTitel aanpassenquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:23 schreef becky27 het volgende:
[..]
kan iemand dit voor me uitschrijven? ik nie snappuh
Appeltje eitje, vooral voor K&W'ers.quote:Op woensdag 18 juli 2007 07:15 schreef Marsepein het volgende:
Ik zou niet eens weten hoe ik op IRC moet komen![]()
Aaah toe?quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Omdat al die klussers hard bezig zijn joh! Die hebben geen tijd om te kletsen op IRC.
ooh ok.....weer wat geleerd!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:56 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
TopicTitel aanpassen
OpeningPost wissen
Ik heb mIRC nog niet terug gezet op mijn laptop nadat ik hem schoongeveegd heb, dat moet dus eerst, maar daarnaast heb ik IRC echt zelden meer aan staan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:15 schreef ROG het volgende:
[..]
Appeltje eitje, vooral voor K&W'ers.
[..]
Aaah toe?
* Marsepein fluistert: "Ken je de bookmark functie?"quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:34 schreef becky27 het volgende:
BTW nog een vraag, bestaat er een topic met coole/ handige links naar (online)winkels met leuke spullen/ behang/ hebbendingen voor je huis/ muurstickers ed.
ik zie heel vaak leuke links voorbij komen met *dit moet ik onthouden* en thuis kan ik ze niet meer vinden om aan mijn eigen favo's toe te voegen.
Met bookmark begrijp ik, sla je een heel topic op.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:10 schreef Marsepein het volgende:
Klik maar eens op [afbeelding] boven aan een topic
Zo eens even kijkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:59 schreef Marsepein het volgende:
Ik zie het ja, maar het is een herhaling uit het eerste seizoen hoor ik net van mijn ega
Oh, Klussers helpen klussers, de meet en greet.
hier ben ikquote:Op woensdag 18 juli 2007 22:13 schreef Reese het volgende:
Waar is Truttebosje?
Zij had laatst een topic over een soort Austin Powers kast met vakken en ronde vormen enzo. Inspiratiebron was een plaatje van de Rotterdamse vestiging van Shoebaloo.
Nu zag op de site van Shoebaloo dat je een heel filmpje kunt zien van het filiaal in Rotterdam. En dus die kasten wat beter kunt bewonderen. Meer foto's vind je hier. Het is bijvoorbeeld ook in de etalage gemaakt en dan kun je er dus dwars doorheen kijken. Heel leuk!Zou ook een leuk scheidingswandje kunnen worden in de slaapkamer. Een hippe versie van de IKEA vakjeskast, zeg maar.
En onder het motto, geen post zonder plaatje, een plaatje! Van de etalage dus.
[afbeelding]
Nou, ja, dit hoort eigenlijk in dat andere topic, maar die kan ik niet vinden
Wat Marsepein zegt inderdaad. Het is weliswaar een lening, maar je mag het redelijk rustig aan terug betalen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 13:11 schreef Marsepein het volgende:
In Nederland bestaat de mogelijkheid voor een aanvullende studiebeurs die je na je studie terugbetaalt. Is dat er niet in Belgie?
Wel shit zeg... pff succes ermee.
Gates maakt indd aandrijfriemen, v-snaren e.d.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:46 schreef MMach het volgende:
Zo, er zijn een aantal dingen om mee rekening te houden.
Als je meer werkt dan 23 dagen, maar minder dan 240u per kwartaal dan blijf je je kindergeld behouden, maar moet je wel extra RSZ betalen, dus niet het voordelige tarief van jobstudent.
Deze middag ga ik op gesprek bij Gates (leverancier van riemen dacht ik) om te zien of ik in aanmerking kom om aan 1 stuk te werken gedurende augustus en september, en eventueel ook in het jaar. Zeer goede verloning (11.5¤ per uur), maar daar gaan nog bijdrages van af. In ploegendienst van afwisselend 6u-14u en 14u tot 22u. Normaal gezien moet ik dan wel aan mijn 3000¤ geraken.
Gewoon eens contact opnemen met de sociale voorzieningen van de hogeschool iddquote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:24 schreef Archont het volgende:
MMach, ik ken wel wat van verdienen als student in belgie en ken alle systemen. Echt wel kut dat ze weer moeilijk doen bij de studiebeurzen, als je geen oficiële studiebeurs kan krijgen kan je nog altijd bij de hogeschool zelf een aanvraag doen, zij geven soms ook studiebeurzen, of toch op zijn minst korting voor inschrijvingsgeld.
quote:Nobody said it was easy,
No one ever said it would be this hard.
Oh take me back to the start.
Geweldig. En gelijk je camionette op de parking van de directie. Tof.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 17:27 schreef MMach het volgende:
Kheb mijn job bij gates, maandag al beginnen![]()
[afbeelding]
Het maakt me eigenlijk geen reet uit, maar een beetje leuk verhaaltje kan je er toch wel van maken als je een topic opent? Het is hier geen dumpbak.quote:Op woensdag 18 juli 2007 22:25 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Leg dat eens uit in ons FB topic?
Zoals in onze FAQ is vermeld staat: In K&W mag je voor iedere klus een eigen topic openen.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Het maakt me eigenlijk geen reet uit, maar een beetje leuk verhaaltje kan je er toch wel van maken als je een topic opent? Het is hier geen dumpbak.
En vonkenboer heeft een eigen topic met info.
Het is hier gelukkig inderdaad niet zo ongezellig en zakelijk als in menig ander fok forumquote:Op zaterdag 21 juli 2007 12:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik wil even zeggen dat ik dit forum echt ge-wel-dig vind
iedereen leeft zo met elkaar meeen het is zooooo leuk om de vorderingen van iedereen te zien en je hoopt echt voor al die lieve mensen dat de hypoyheken, huurcontracten en wat dies meer zij doorgaan
echt: voor Fok!: houden dit forumen voor de users: jullie zijn echt geweldig! Wat een leuke volwassen club mensen zonder gezeik, gezeur enzo..
![]()
dat wilde ik even zeggen
Ik zou zeggen open er een gewoon topic overquote:Op zondag 22 juli 2007 18:25 schreef Ynske het volgende:
*** vraagje ***
Hebben jullie ook tips om aan een appartement te komen? Welke sites zijn betrouwbaar?
Ben ingeschreven bij Woningnet, maar daar moet je tegenwoordig 10 jaar ingeschreven staan en dat duurt voor mij nog wel een jaar of 8
Ik wil graag een appartementje voor mezelf en vraag me af of jullie ervaring hebben met sites zoals DirectWonen en of dit aan te raden is.
ik wacht wel ff afquote:Op zondag 22 juli 2007 19:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm... Ja, dat wel... maar dan wel graag in WGR.
Maar ik zou eerst daar eens even zoeken, want er zijn daar al zoveel 'hoe vind ik snel een huis' en 'wie heeft er ervaring met DirectWonen' topics...
Ligt toch in de buurt van de Biesbos ?quote:Op maandag 23 juli 2007 09:55 schreef Marsepein het volgende:
Drimmelen, in de buurt van Noord Limburg? Volgens mij ben je wat in de war
Have fun Vonk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |