kom ook danquote:
Je hebt nog 75 dagen om te sparenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef Drummer-Itchy het volgende:
hey tom,
beter gaan we met je auto !!
trein kaartje retour is namelijk 25 euro...
daar zit de korting van mijn OV kaart dan al bij....![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
kom ook dan
en neem je teefje mee
Groningen is een beetje uit de richting hequote:
Dordrecht is verder weg !!quote:Op maandag 16 juli 2007 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Groningen is een beetje uit de richting he
Ik moet uit Den Haag komenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Op de meet ga ik je mondsnoerenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:53 schreef Drummer-Itchy het volgende:
ja maar dat geld kan ik beter aan bier besteden
Waarschijnlijk wel ja, hoezo?quote:
Dordrecht en Den Haag is niet even verquote:
quote:
FB doet het naast Dribbel alleen met wijfjesquote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dribbel, jij komt gewoon
dan kan FB eens gedekt worden door echte reuen
Voor alexxxx maak ik een uitzondering hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 12:59 schreef enter het volgende:
[..]
FB doet het naast Dribbel alleen met wijfjes
En voor drummers ?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Voor alexxxx maak ik een uitzondering hoor![]()
PDl en enterquote:
maar drummers zijn wel heeeeel behendig met hun stokkiequote:
Genoteerd voor in deel 6quote:Op maandag 16 juli 2007 13:02 schreef outsidr het volgende:
Oh, _nWo_ ken eruit en outsidr ken in de OP
Maar maar, ik gebruik 2A'squote:
ok jij wint ik gebruik 5A....quote:
Mits je FB meeneemntquote:
Hoe lager het getal, des te dikker de stokjesquote:
jajaquote:Op maandag 16 juli 2007 13:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mits je FB meeneemnt
(je weet dat dit mn @ work account is he?)
7A dunquote:
Slinky'squote:
3 op het momentquote:Op maandag 16 juli 2007 13:08 schreef WurM het volgende:
[..]
Betekent dit dat er meer dan 1 drummert op de meet komt?
neej er komen er 2....quote:Op maandag 16 juli 2007 13:08 schreef WurM het volgende:
[..]
Betekent dit dat er meer dan 1 drummert op de meet komt?
wie is de 3e ?quote:
n00bquote:Op maandag 16 juli 2007 13:11 schreef WurM het volgende:
Jullie gaan te snel voor mijn ADSL-lite verbinding
Sluit domi niet uitquote:
ddrumquote:Op maandag 16 juli 2007 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
die heeft onze drummer
ik vind em vet
[afbeelding]
mooie kit !!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
die heeft onze drummer
ik vind em vet
[afbeelding]
ik weet toch niet dat domi ook drumt...quote:
Gaat eens wat research doenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ik weet toch niet dat domi ook drumt...
je kan het niet ruiken ofzo...
Goede drummers zijn ook haast niet te vinden...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Normaal zijn drummers nooit te vinden en hier struikel je erover![]()
domi= lekkerquote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ik weet toch niet dat domi ook drumt...
je kan het niet ruiken ofzo...
PDL moet auch komenquote:
Daar struikel je over jaquote:Op maandag 16 juli 2007 13:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
Goede drummers zijn ook haast niet te vinden...
Slechte gitaristen daarintegen wel
Vooral slechte gitaristen met zon crappy Ibanez/Jackson, Fender strat. ripoff gitaarquote:
True maar van een gitarist kan je altijd nog een cheap ass bassist makenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:24 schreef Drummer-Itchy het volgende:
bassisten zijn schaars !!
of gibson !quote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef outsidr het volgende:
[..]
Vooral slechte gitaristen met zon crappy Ibanez/Jackson, Fender ripoff gitaar
Echte goede gitaristen horen een LP of een echte Fender te hebben
LP = Gibsonquote:
hey ik ben een drummer hequote:
Dat ligt nog altijd aan je muziekstijl en wat je fijn vind spelenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef outsidr het volgende:
[..]
Vooral slechte gitaristen met zon crappy Ibanez/Jackson, Fender strat. ripoff gitaar
Echte goede gitaristen horen een LP of een echte Fender te hebben
En drummers hebben het voordeel dat ze veel sneller een ander instrument kunnen bespelen wat gitaristen ook niet kennenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
True maar van een gitarist kan je altijd nog een cheap ass bassist makendat lukt met drummen weer niet
1 instrument is genoeg johquote:Op maandag 16 juli 2007 13:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
En drummers hebben het voordeel dat ze veel sneller een ander instrument kunnen bespelen wat gitaristen ook niet kennen
Ik ben een voorbeeld daarvan
vertel !! vertel !! leg uitquote:Op maandag 16 juli 2007 13:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
En drummers hebben het voordeel dat ze veel sneller een ander instrument kunnen bespelen wat gitaristen ook niet kennen
Ik ben een voorbeeld daarvan![]()
Bullshitquote:Op maandag 16 juli 2007 13:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat ligt nog altijd aan je muziekstijl en wat je fijn vind spelen![]()
Precies iron maiden speelt met superstrats dat zijn dus humbuckers in singlecoil formaat geen gewone fenders dusquote:Op maandag 16 juli 2007 13:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Bullshit
Mijn gitarist gebruikt een LP en shred als een motherfucker...
Ohja, kijk eens voor de gein wat voor gitaren de gitaristen van Iron Maiden gebruiken![]()
LP en Fender is multi inzetbaar mits goede pickups enzo![]()
ja maar het ook wil ook watquote:Op maandag 16 juli 2007 13:30 schreef outsidr het volgende:
[..]
Bullshit
Mijn gitarist gebruikt een LP en shred als een motherfucker...
Ohja, kijk eens voor de gein wat voor gitaren de gitaristen van Iron Maiden gebruiken![]()
LP en Fender is multi inzetbaar mits goede pickups enzo![]()
Nietusquote:Op maandag 16 juli 2007 13:31 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Precies iron maiden speelt met superstrats dat zijn dus humbuckers in singlecoil formaat geen gewone fenders duspwnd
Die gitaren hebben inderdaad een veel dunnere hals spelen veel sneller, bij gibson heb je net een boomstam in je handen kan relax spelen vooral voor solo dingen en fender zit daar beetje tusseninquote:Op maandag 16 juli 2007 13:31 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ja maar het ook wil ook wat
Jackson heeft mooie gitaren...
en ik heb vernomen van een ex-gitarist dat hij ook een lekkere hals heeft...
Ibanez schijnt ook een lekkere hals te hebben...
Domi, PDL en enter hebben ook een lekkere halsquote:Op maandag 16 juli 2007 13:31 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ja maar het ook wil ook wat
Jackson heeft mooie gitaren...
en ik heb vernomen van een ex-gitarist dat hij ook een lekkere hals heeft...
Ibanez schijnt ook een lekkere hals te hebben...
quote:Op maandag 16 juli 2007 13:33 schreef outsidr het volgende:
[..]
Domi, PDL en enter hebben ook een lekkere hals
Ja maar compleet omgebouwdquote:Op maandag 16 juli 2007 13:32 schreef outsidr het volgende:
[..]
Nietus
Ze spelen met Fendah's, klootviool... de rest boeit me geen flikker
Zie hier: het voorbeeld van een slechte gitaristquote:Op maandag 16 juli 2007 13:33 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die gitaren hebben inderdaad een veel dunnere hals spelen veel sneller, bij gibson heb je net een boomstam in je handen kan relax spelen vooral voor solo dingen en fender zit daar beetje tusseninmensendie denken dat er maar 2 merken gitaren zijn die goed zijn
![]()
jaquote:Op maandag 16 juli 2007 13:34 schreef outsidr het volgende:
[..]
Zie hier: het voorbeeld van een slechte gitarist![]()
Als ik in je ballen mag trappenquote:
Lekker weer is, ik ga even in de tuin chillenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:35 schreef Memento-Mori het volgende:
Meet,.tof
Ik ben aan het werkquote:Op maandag 16 juli 2007 13:36 schreef enter het volgende:
[..]
Lekker weer is, ik ga even in de tuin chillen![]()
![]()
Via FOK jaquote:
Netjesquote:Op maandag 16 juli 2007 13:37 schreef outsidr het volgende:
[..]
Via FOK ja
Maar er is altijd ruimte voor meer
wat voor werk doe je ?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:37 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik ben aan het werk
Ik moet nog 10 boringen tekenen
Trash/Heavy metalquote:
Technisch Tekenaar bij een Technisch Teken/Ingenieurs bureau in Rotterdam.quote:
Wordquote:
Dat niet, maar hou er maar rekening mee dat het retestrak klinktquote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
owjee![]()
heb je iets om te laten horen ?
chillendquote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef outsidr het volgende:
[..]
Technisch Tekenaar bij een Technisch Teken/Ingenieurs bureau in Rotterdam.
Autocad FTWquote:Op maandag 16 juli 2007 13:43 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
chillend
tekenen is vet
alleen technisch vind ik altijd wat minder...![]()
ik hou niet echt van linialen...
Geef maar een gil als je gaat optreden dan een keer als het in de buurt is kom ik wel eens kijkenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:43 schreef outsidr het volgende:
[..]
Dat niet, maar hou er maar rekening mee dat het retestrak klinkt![]()
Ohja... schaamteloze, kijk mijn skillz post eensquote:
ik heb alleen deze 2 filmpjesquote:Op maandag 16 juli 2007 13:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
owjee![]()
heb je iets om te laten horen ?
Tof net wat te hard voor mequote:Op maandag 16 juli 2007 13:48 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ik heb alleen deze 2 filmpjes
filmpje 1
filmpje 2
is mijn bandje
ook nog een myspace
Alles beter dan een dronken remlof aan de telefoonquote:Op maandag 16 juli 2007 13:52 schreef remlof het volgende:
Sjeez, het lijkt hier wel een MUZ slowchat
Hij heeft ook écht iedereen gebelt hequote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef outsidr het volgende:
[..]
Alles beter dan een dronken remlof aan de telefoon![]()
ja kloptquote:Op maandag 16 juli 2007 13:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Tof net wat te hard voor mehou niet zo van dat gegruntgekreun achtige
jullie hebben ook een filmpje van BSE
daar hebben we ook een keer mee gespeeld
totaal gek die gasten
![]()
Bonnie. Met mijn telefoonquote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij heeft ook écht iedereen gebelt he
Ja maar ik had je niet gebeld dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik had toch echt jou aan de telefoon
klinkt zeker grappigquote:Op maandag 16 juli 2007 13:57 schreef Dribbel_ het volgende:
Al dat gescheeuwDaar zit je dan met je blije bandje
![]()
Gewoon die van de AHquote:Op maandag 16 juli 2007 14:13 schreef Drummer-Itchy het volgende:
welk merk worstbroodjes ?
Gedaanquote:Op maandag 16 juli 2007 13:47 schreef 0ttie het volgende:
Hey,
ik weet niet of mijn post opvalt tussen alle gesprekken door..![]()
Maar ik denk dat ik er ook wel bij ga zijn.
Put me dus maar on de list.![]()
Dat zal Quickie_Butt geweest zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 14:20 schreef enter het volgende:
Ik had Vork aan de telen er kwam iemand klaar op de achtergrond
![]()
Nu dit bekend is bedoel je?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal Quickie_Butt geweest zijn
Die trouwens niet naar de Grunn meet kan komen.
Ik wil haar meeten in Arnhemquote:Op maandag 16 juli 2007 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal Quickie_Butt geweest zijn
Die trouwens niet naar de Grunn meet kan komen.
weet nog nietquote:Op maandag 16 juli 2007 14:26 schreef 0ttie het volgende:
Trouwens, enter, weet je al of je mee durft met mij?
Ik kan het ook niet meer rechtpraten zonder mezelf prijs te geven of wel?quote:
Ga eens leren jij !quote:
Dus onderweg mag ik al je geheimen horenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:32 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet meer rechtpraten zonder mezelf prijs te geven of wel?
sorry enter, ik ben stiekem wel een hele lieve jongen hoor...
![]()
![]()
Onderweg wel ja, maar dan moet je wel instappen...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef enter het volgende:
[..]
Dus onderweg mag ik al je geheimen horen![]()
je mag me best alleen laten gaan maar wel dikke kans dat ik daar helemaal geen zin in heb en dus niet kom en inderdaad wij zouden samen dat was afgesproken enzoquote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef enter het volgende:
Maar ik ga met Memento-Mori reizen naar Grunn, laat haar niet alleen gaan![]()
*leren
Heb je je PM-functie aan? denk dat ze dat bedoeltquote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Ben ik een n00b of is het niet zo dom van me dat ik dat niet begrijp..
Wij gaan gezellig samen reizen,quote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je mag me best alleen laten gaan maar wel dikke kans dat ik daar helemaal geen zin in heb en dus niet kom en inderdaad wij zouden samen dat was afgesproken enzo
Jij brengt je er wel heel makkelijk vanaf he?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef enter het volgende:
[..]
Wij gaan gezellig samen reizen,![]()
. We meeten Ottie wel in Grunn.
Ik ben eigenlijk heel gevaarlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Jij brengt je er wel heel makkelijk vanaf he?
maja, ik vind alles best. ik ben waarschijnlijk toch 2 dagen eerder vrij van mn werk op Schiphol...
![]()
hehe...quote:
Dan film ik wel vanuit zo'n haaien-veiligheidskooiquote:Op maandag 16 juli 2007 14:42 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel gevaarlijkvoor vrouwen ben ik lief
![]()
Niks niet makkelijk dit was al afgesprokenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Jij brengt je er wel heel makkelijk vanaf he?
maja, ik vind alles best. ik ben waarschijnlijk toch 2 dagen eerder vrij van mn werk op Schiphol...
![]()
haha, ik wilde meneer al pmen voor uitlegquote:Op maandag 16 juli 2007 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niks niet makkelijk dit was al afgesproken
bonnie st clair ?quote:
Enter en ik hadden het er ook over gehad, maar het was al een verloren zaak...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niks niet makkelijk dit was al afgesproken
Net zoals de Randstad voor ons ook uit de richting is, zeg maar.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Wat is je punt ?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Net zoals de Randstad voor ons ook uit de richting is, zeg maar.
Klopt, toen hadden M-M en ik nog niet gemeet, de meet was zo tof, nu gaan wel lekker samen reizenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:51 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Enter en ik hadden het er ook over gehad, maar het was al een verloren zaak...
![]()
![]()
Jij had trouwens ook mee mogen rijden hoor, maar ik heb mijn rooster er nog even op nageslagen, ik ga 2 dagen eerder naar huis..
Waar ben je nu dan? je bent vrij maar je wacht op een collegaquote:Op maandag 16 juli 2007 14:57 schreef 0ttie het volgende:
Je moet wat op je vrije maandagmiddag, ik denk dat ik zo ff milkshake ga doen ofzo, maar mn collega is nog lang niet klaar met whatever hij aan het doen is..
Hij vindt het vast niet erg als iemand hem ff meehelptquote:Op maandag 16 juli 2007 14:57 schreef 0ttie het volgende:
Je moet wat op je vrije maandagmiddag, ik denk dat ik zo ff milkshake ga doen ofzo, maar mn collega is nog lang niet klaar met whatever hij aan het doen is..
Het is niks verder dan de afstanden die wij normaal bij meets moeten overbruggen. En dan zie je ook nog eens een mooie stad.quote:
Aha, dus je woont samen met je collega!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:06 schreef 0ttie het volgende:
hmmz, weer iets prijs gegeven van mijn identiteit..
ik woon in Groningen en ik werk op schipphol, ik ga zeg maar niet iedere dag op en neer..
vandaar
Wat heeft het feit dat ik het te ver vind er mee te maken dat jullie het niet te ver vinden?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is niks verder dan de afstanden die wij normaal bij meets moeten overbruggen. En dan zie je ook nog eens een mooie stad.
Als je een vrouw was zei ik:quote:
zoiets, ik slaap niet op dezelfde kamer als hij, maar wel in een gebouw met zo'n 200 collegae..quote:
Mooi, dan kun je er ook nog wel een keer heen met je echte vriendenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heeft het feit dat ik het te ver vind er mee te maken dat jullie het niet te ver vinden?
Vaak zat in Groningen geweest trouwens
Ach, laat ook maar. Het is geen moeten.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heeft het feit dat ik het te ver vind er mee te maken dat jullie het niet te ver vinden?
Nuchter is het ook heel mooi.quote:Vaak zat in Groningen geweest trouwens
Betaal jij m'n bier dan ?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je er ook nog wel een keer heen met je echte vrienden
point takenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je een vrouw was zei ik:, maar nu moet ik toch even duidelijk maken dat er door mannen niet met mij gesleept gaat worden.
![]()
Ik niet. Ik ga niet naar Schiphol om een milkhake en een vliegtuig. Als ik vanavond sta te lossen en te laden in Amsterdam-Westpoort kijk ik wel een keer mhoog als er een vliegtuig langskomt.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:19 schreef 0ttie het volgende:
Ik ga ff milkshake halen en vliegtuigjes kijken, nee ik heb geen leven of iets beters te doen.
wie doet mee??!!!
Vliegtuigen kijken is best ok, mits bananen milkshake, maar ik moet leren,quote:Op maandag 16 juli 2007 15:19 schreef 0ttie het volgende:
Ik ga ff milkshake halen en vliegtuigjes kijken, nee ik heb geen leven of iets beters te doen.
wie doet mee??!!!
op CS meer dan 30, ruimte zatquote:Op maandag 16 juli 2007 15:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
gelukkig hebben we in Groningen een heleboel bushokjes.![]()
Op het Zuiderdiep staan er ook nog wel een paar.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
op CS meer dan 30, ruimte zat![]()
iig zat om een flink aantal kutnewbies erdoorheen te tiefenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op het Zuiderdiep staan er ook nog wel een paar.
Uhm..neequote:Op maandag 16 juli 2007 11:08 schreef Drummer-Itchy het volgende:
owja...Tom zullen wij ook met de auto gaan ?![]()
![]()
het is 25 euro om met de trein te gaanquote:
het is duurder met de auto.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:26 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
het is 25 euro om met de trein te gaan
en dan nog 13 euro jongerenhotel...
Dan regel jij je rijbewijs + een auto en ga je lekker zelf rijdenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:26 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
het is 25 euro om met de trein te gaan
en dan nog 13 euro jongerenhotel...
--> KLBquote:Op maandag 16 juli 2007 17:36 schreef TheSorrow het volgende:
Kanker KPN, hang nu al 10 mins aan de lijn te w8en, en dan zegt die kneus opeens "U kunt beter dit nummer bellen" .... krijg een ziekte!![]()
Leuk, je foon inleveren en net zo kut terugkrijgen, kankerhoeren![]()
![]()
Excuses
Je hebt gelijk, de bananen milkshake was lekker!!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:26 schreef enter het volgende:
[..]
Vliegtuigen kijken is best ok, mits bananen milkshake, maar ik moet leren,. klote.
aju![]()
ik slaap zu hausequote:Op maandag 16 juli 2007 17:37 schreef TheSorrow het volgende:
Iig, ik verw8 dat mensjes dingen posten over wie er blijft maffen, waar dat hostelis, und zo weiter
Ik ben weer ff beneden!
![]()
quote:
Mensen/mannen/jongens die 'chillen' zeggen zijn eng. Helemaal als je 's nachts met ze op één kamer ligt.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:11 schreef TheSorrow het volgende:
Nah, als ik in de buurt zou wonen zou ik ook thuis slapen, bespaart me poenMaar lijkt me wel lache joh, beetje chillen met FOK!kers in dat hotel
Ik heb echt geen gay gevoelens, zelfs niet onder invloed, wees niet bangquote:Op maandag 16 juli 2007 19:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Mensen/mannen/jongens die 'chillen' zeggen zijn eng. Helemaal als je 's nachts met ze op één kamer ligt.
Ja, ik spreek uit ervaring
Mag wel hoor. Ik blijf wss toch niet slapenquote:Op maandag 16 juli 2007 19:19 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ik heb echt geen gay gevoelens, zelfs niet onder invloed, wees niet bang
Bah, viezerik!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:20 schreef WurM het volgende:
[..]
Mag wel hoor. Ik blijf wss toch niet slapen
quote:
onze tuin staat helemaal blank....quote:
HAHA,quote:Op maandag 16 juli 2007 19:13 schreef WurM het volgende:
[..]
Mensen/mannen/jongens die 'chillen' zeggen zijn eng. Helemaal als je 's nachts met ze op één kamer ligt.
Ja, ik spreek uit ervaring
Ik heb echt fucking hoofdpijn, misschien door het weer ofzo....quote:Op maandag 16 juli 2007 19:39 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
onze tuin staat helemaal blank....
quote:Op maandag 16 juli 2007 20:55 schreef WurM het volgende:
[..]
Als je zo boos blijft doen, haal ik die banner weg hoor
Flauw hoorquote:
moiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:34 schreef enter het volgende:
Ik heb geslapen van 21.30 tot 09.30maar ik had ook fucking hoofdpijn..
Ik van 22:30 tot 8:30, wel eens tof om voor de verandering lang te slapenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:34 schreef enter het volgende:
Ik heb geslapen van 21.30 tot 09.30maar ik had ook fucking hoofdpijn..
Bedoel je niet 7a ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 13:33 schreef dominique.90 het volgende:
[..]
Ik heb 8a
En zwarte Vic Firth stokjes!
Het ging over drummenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:15 schreef enter het volgende:
Deze foto heeft ook echt iets te maken met de Groningen meet![]()
Deel 1 was matigquote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:17 schreef outsidr het volgende:
Ik heb gister the hills have eyes 2 gekeken tot half 2... en zit nu met een brakke kop op me werk
Deel 1 was beter...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:53 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Deel 1 was matig
Hoe was deel 2 ?
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:39 schreef nietzman het volgende:
Als Nikky me mist en ook komt mag ik ook op het kom-lijstje.
Volgende deel, ik kan alleen de wiki aanpassenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:52 schreef 0ttie het volgende:
ik wil ook in de lijst![]()
Ben trouwens net wakker, ik heb geslapen van 07:00 tot 14:45 oid.![]()
inderdaad het ging over drummen !!quote:
----> MUZquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:55 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
inderdaad het ging over drummen !!
verkeerde been uit bed gestapt ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
----> MUZ
Ga daar maar heen met je verkapte-ik-speel-triangel-in-de-josti-band-posts.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:11 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
verkeerde been uit bed gestapt ?
Je kunt lullen wat je wilt, maar ik geloof lekker toch niet dat die van jou groter is dan die van mijquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja.Ik stond op mijn derde been en toen stootte ik met mijn eikel tegen de poten van de bureaustoel.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:17 schreef WurM het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt, maar ik geloof lekker toch niet dat die van jou groter is dan die van mij
Kom maar naar de meet, dan zullen we zien wie de grootste lul isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:17 schreef WurM het volgende:
[..]
Je kunt lullen wat je wilt, maar ik geloof lekker toch niet dat die van jou groter is dan die van mij
Voel eens aan je voorhoofd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef Ladidadida het volgende:
Als jullie nou allebei foto's gaan maken op de meet, dan kan de rest van Fok het daarna beoordelen.
is of heeft ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kom maar naar de meet, dan zullen we zien wie de grootste lul is![]()
Dat win ik nooit, dat ben jij al.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Heet oeehquote:
Ik blijf awards winnenquote:
dan doe ik niet mee !!quote:
Het feit dat RealZeus het geen goed idee vindt, zegt al genoegquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef Ladidadida het volgende:
Als jullie nou allebei foto's gaan maken op de meet, dan kan de rest van Fok het daarna beoordelen.
Maar goed, ik heb hem ook alleen maar voor het plassen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:24 schreef WurM het volgende:
[..]
Het feit dat RealZeus het geen goed idee vindt, zegt al genoeg
ja toch chillendquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:29 schreef TheSorrow het volgende:
Klaar met werken, chillen met een dampie
Ik leg me blauwe zak wel op je neus en sla met me zwabber je voorhoofd wel kapotquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dan ga ik ook naar huis, want anders rijden er geen bussen meerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:29 schreef enter het volgende:
[..]
wel een beetje avond toch, om 20.00 schop ik je naar huis.![]()
Ik kom welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Jij komt toch niet
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dan ga ik ook naar huis, want anders rijden er geen bussen meer
met een beetje mazzel ben ik dan om 10 uur thuisquote:
Wel even smsen anders ben ik ongerustquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
met een beetje mazzel ben ik dan om 10 uur thuis
ik stuur wel een postduif, compleet met foto om jezelf op te soppenquote:
gaan we nog vozen op de meetquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik stuur wel een postduif, compleet met foto om jezelf op te soppen
Mits rookworst.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:43 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik stuur wel een postduif, compleet met foto om jezelf op te soppen
mits warmquote:
haha nee, dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:35 schreef Afwazig het volgende:
RealZeus is toch die éne van die MILF neuk topicreeks?
zonder mosterd, komt helemaal goedquote:
mits geen smaakpapillenquote:
Yes! ik kan komenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:30 schreef remlof het volgende:
Dit is de dresscode:
[afbeelding]
(topje mag ook)
En als je die niet hebt?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:30 schreef remlof het volgende:
Dit is de dresscode:
[afbeelding]
(topje mag ook)
Ik heb wel FOK condooms.... is dat ook goed ?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:30 schreef remlof het volgende:
Dit is de dresscode:
[afbeelding]
(topje mag ook)
Mits zichtbaar gedragenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:34 schreef outsidr het volgende:
[..]
Ik heb wel FOK condooms.... is dat ook goed ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |