n00bquote:Op maandag 16 juli 2007 13:11 schreef WurM het volgende:
Jullie gaan te snel voor mijn ADSL-lite verbinding
Sluit domi niet uitquote:
ddrumquote:Op maandag 16 juli 2007 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
die heeft onze drummer
ik vind em vet
[afbeelding]
mooie kit !!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:10 schreef Dribbel_ het volgende:
die heeft onze drummer
ik vind em vet
[afbeelding]
ik weet toch niet dat domi ook drumt...quote:
Gaat eens wat research doenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ik weet toch niet dat domi ook drumt...
je kan het niet ruiken ofzo...
Goede drummers zijn ook haast niet te vinden...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Normaal zijn drummers nooit te vinden en hier struikel je erover![]()
domi= lekkerquote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
ik weet toch niet dat domi ook drumt...
je kan het niet ruiken ofzo...
PDL moet auch komenquote:
Daar struikel je over jaquote:Op maandag 16 juli 2007 13:17 schreef outsidr het volgende:
[..]
Goede drummers zijn ook haast niet te vinden...
Slechte gitaristen daarintegen wel
Vooral slechte gitaristen met zon crappy Ibanez/Jackson, Fender strat. ripoff gitaarquote:
True maar van een gitarist kan je altijd nog een cheap ass bassist makenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:24 schreef Drummer-Itchy het volgende:
bassisten zijn schaars !!
of gibson !quote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef outsidr het volgende:
[..]
Vooral slechte gitaristen met zon crappy Ibanez/Jackson, Fender ripoff gitaar
Echte goede gitaristen horen een LP of een echte Fender te hebben
LP = Gibsonquote:
hey ik ben een drummer hequote:
Dat ligt nog altijd aan je muziekstijl en wat je fijn vind spelenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef outsidr het volgende:
[..]
Vooral slechte gitaristen met zon crappy Ibanez/Jackson, Fender strat. ripoff gitaar
Echte goede gitaristen horen een LP of een echte Fender te hebben
En drummers hebben het voordeel dat ze veel sneller een ander instrument kunnen bespelen wat gitaristen ook niet kennenquote:Op maandag 16 juli 2007 13:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
True maar van een gitarist kan je altijd nog een cheap ass bassist makendat lukt met drummen weer niet
1 instrument is genoeg johquote:Op maandag 16 juli 2007 13:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
En drummers hebben het voordeel dat ze veel sneller een ander instrument kunnen bespelen wat gitaristen ook niet kennen
Ik ben een voorbeeld daarvan
vertel !! vertel !! leg uitquote:Op maandag 16 juli 2007 13:28 schreef outsidr het volgende:
[..]
En drummers hebben het voordeel dat ze veel sneller een ander instrument kunnen bespelen wat gitaristen ook niet kennen
Ik ben een voorbeeld daarvan![]()
Bullshitquote:Op maandag 16 juli 2007 13:28 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dat ligt nog altijd aan je muziekstijl en wat je fijn vind spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |