Gedaanquote:Op maandag 16 juli 2007 13:47 schreef 0ttie het volgende:
Hey,
ik weet niet of mijn post opvalt tussen alle gesprekken door..![]()
Maar ik denk dat ik er ook wel bij ga zijn.
Put me dus maar on de list.![]()
Dat zal Quickie_Butt geweest zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 14:20 schreef enter het volgende:
Ik had Vork aan de telen er kwam iemand klaar op de achtergrond
![]()
Nu dit bekend is bedoel je?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal Quickie_Butt geweest zijn
Die trouwens niet naar de Grunn meet kan komen.
Ik wil haar meeten in Arnhemquote:Op maandag 16 juli 2007 14:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat zal Quickie_Butt geweest zijn
Die trouwens niet naar de Grunn meet kan komen.
weet nog nietquote:Op maandag 16 juli 2007 14:26 schreef 0ttie het volgende:
Trouwens, enter, weet je al of je mee durft met mij?
Ik kan het ook niet meer rechtpraten zonder mezelf prijs te geven of wel?quote:
Ga eens leren jij !quote:
Dus onderweg mag ik al je geheimen horenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:32 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet meer rechtpraten zonder mezelf prijs te geven of wel?
sorry enter, ik ben stiekem wel een hele lieve jongen hoor...
![]()
![]()
Onderweg wel ja, maar dan moet je wel instappen...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:33 schreef enter het volgende:
[..]
Dus onderweg mag ik al je geheimen horen![]()
je mag me best alleen laten gaan maar wel dikke kans dat ik daar helemaal geen zin in heb en dus niet kom en inderdaad wij zouden samen dat was afgesproken enzoquote:Op maandag 16 juli 2007 14:34 schreef enter het volgende:
Maar ik ga met Memento-Mori reizen naar Grunn, laat haar niet alleen gaan![]()
*leren
Heb je je PM-functie aan? denk dat ze dat bedoeltquote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Ben ik een n00b of is het niet zo dom van me dat ik dat niet begrijp..
Wij gaan gezellig samen reizen,quote:Op maandag 16 juli 2007 14:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
je mag me best alleen laten gaan maar wel dikke kans dat ik daar helemaal geen zin in heb en dus niet kom en inderdaad wij zouden samen dat was afgesproken enzo
Jij brengt je er wel heel makkelijk vanaf he?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:38 schreef enter het volgende:
[..]
Wij gaan gezellig samen reizen,![]()
. We meeten Ottie wel in Grunn.
Ik ben eigenlijk heel gevaarlijkquote:Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Jij brengt je er wel heel makkelijk vanaf he?
maja, ik vind alles best. ik ben waarschijnlijk toch 2 dagen eerder vrij van mn werk op Schiphol...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |