hehe...quote:
Dan film ik wel vanuit zo'n haaien-veiligheidskooiquote:Op maandag 16 juli 2007 14:42 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk heel gevaarlijkvoor vrouwen ben ik lief
![]()
Niks niet makkelijk dit was al afgesprokenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Jij brengt je er wel heel makkelijk vanaf he?
maja, ik vind alles best. ik ben waarschijnlijk toch 2 dagen eerder vrij van mn werk op Schiphol...
![]()
haha, ik wilde meneer al pmen voor uitlegquote:Op maandag 16 juli 2007 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niks niet makkelijk dit was al afgesproken
bonnie st clair ?quote:
Enter en ik hadden het er ook over gehad, maar het was al een verloren zaak...quote:Op maandag 16 juli 2007 14:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Niks niet makkelijk dit was al afgesproken
Net zoals de Randstad voor ons ook uit de richting is, zeg maar.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:53 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
[..]
Groningen is een beetje uit de richting he
Wat is je punt ?quote:Op maandag 16 juli 2007 14:52 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Net zoals de Randstad voor ons ook uit de richting is, zeg maar.
Klopt, toen hadden M-M en ik nog niet gemeet, de meet was zo tof, nu gaan wel lekker samen reizenquote:Op maandag 16 juli 2007 14:51 schreef 0ttie het volgende:
[..]
Enter en ik hadden het er ook over gehad, maar het was al een verloren zaak...
![]()
![]()
Jij had trouwens ook mee mogen rijden hoor, maar ik heb mijn rooster er nog even op nageslagen, ik ga 2 dagen eerder naar huis..
Waar ben je nu dan? je bent vrij maar je wacht op een collegaquote:Op maandag 16 juli 2007 14:57 schreef 0ttie het volgende:
Je moet wat op je vrije maandagmiddag, ik denk dat ik zo ff milkshake ga doen ofzo, maar mn collega is nog lang niet klaar met whatever hij aan het doen is..
Hij vindt het vast niet erg als iemand hem ff meehelptquote:Op maandag 16 juli 2007 14:57 schreef 0ttie het volgende:
Je moet wat op je vrije maandagmiddag, ik denk dat ik zo ff milkshake ga doen ofzo, maar mn collega is nog lang niet klaar met whatever hij aan het doen is..
Het is niks verder dan de afstanden die wij normaal bij meets moeten overbruggen. En dan zie je ook nog eens een mooie stad.quote:
Aha, dus je woont samen met je collega!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:06 schreef 0ttie het volgende:
hmmz, weer iets prijs gegeven van mijn identiteit..
ik woon in Groningen en ik werk op schipphol, ik ga zeg maar niet iedere dag op en neer..
vandaar
Wat heeft het feit dat ik het te ver vind er mee te maken dat jullie het niet te ver vinden?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het is niks verder dan de afstanden die wij normaal bij meets moeten overbruggen. En dan zie je ook nog eens een mooie stad.
Als je een vrouw was zei ik:quote:
zoiets, ik slaap niet op dezelfde kamer als hij, maar wel in een gebouw met zo'n 200 collegae..quote:
Mooi, dan kun je er ook nog wel een keer heen met je echte vriendenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heeft het feit dat ik het te ver vind er mee te maken dat jullie het niet te ver vinden?
Vaak zat in Groningen geweest trouwens
Ach, laat ook maar. Het is geen moeten.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wat heeft het feit dat ik het te ver vind er mee te maken dat jullie het niet te ver vinden?
Nuchter is het ook heel mooi.quote:Vaak zat in Groningen geweest trouwens
Betaal jij m'n bier dan ?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:11 schreef WurM het volgende:
[..]
Mooi, dan kun je er ook nog wel een keer heen met je echte vrienden
point takenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je een vrouw was zei ik:, maar nu moet ik toch even duidelijk maken dat er door mannen niet met mij gesleept gaat worden.
![]()
Ik niet. Ik ga niet naar Schiphol om een milkhake en een vliegtuig. Als ik vanavond sta te lossen en te laden in Amsterdam-Westpoort kijk ik wel een keer mhoog als er een vliegtuig langskomt.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:19 schreef 0ttie het volgende:
Ik ga ff milkshake halen en vliegtuigjes kijken, nee ik heb geen leven of iets beters te doen.
wie doet mee??!!!
Vliegtuigen kijken is best ok, mits bananen milkshake, maar ik moet leren,quote:Op maandag 16 juli 2007 15:19 schreef 0ttie het volgende:
Ik ga ff milkshake halen en vliegtuigjes kijken, nee ik heb geen leven of iets beters te doen.
wie doet mee??!!!
op CS meer dan 30, ruimte zatquote:Op maandag 16 juli 2007 15:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
gelukkig hebben we in Groningen een heleboel bushokjes.![]()
Op het Zuiderdiep staan er ook nog wel een paar.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
op CS meer dan 30, ruimte zat![]()
iig zat om een flink aantal kutnewbies erdoorheen te tiefenquote:Op maandag 16 juli 2007 15:38 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op het Zuiderdiep staan er ook nog wel een paar.
Uhm..neequote:Op maandag 16 juli 2007 11:08 schreef Drummer-Itchy het volgende:
owja...Tom zullen wij ook met de auto gaan ?![]()
![]()
het is 25 euro om met de trein te gaanquote:
het is duurder met de auto.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:26 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
het is 25 euro om met de trein te gaan
en dan nog 13 euro jongerenhotel...
Dan regel jij je rijbewijs + een auto en ga je lekker zelf rijdenquote:Op maandag 16 juli 2007 17:26 schreef Drummer-Itchy het volgende:
[..]
het is 25 euro om met de trein te gaan
en dan nog 13 euro jongerenhotel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |