pianoleraarquote:Op maandag 16 juli 2007 12:12 schreef mazaru het volgende:
Zag ik Huub nou met Joris lopen?
Pianoleraarquote:Op maandag 16 juli 2007 12:12 schreef mazaru het volgende:
en je avator gelijk weer verander .hihh......quote:Op maandag 16 juli 2007 12:12 schreef beequeen het volgende:
FOK doet ook al moeilijk.
Mja met PM ook alquote:Op maandag 16 juli 2007 12:12 schreef beequeen het volgende:
FOK doet ook al moeilijk.
Thanks.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:07 schreef yvonne het volgende:
Fijne vakantie CC
Ik begrijp niet dat ze kan doen alsof er niks aan de hand is en iedereen vrolijk loopt te kussen en schouderklopjes geven, met name bij Brian.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:07 schreef DrsH het volgende:
Nou met Tilly ben ik ook helemaal klaar weg met die verlopen kop
Ja, Tilly is echt niet meer pro-huub itt eerdere dagenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:13 schreef Yollie het volgende:
Tilly zegt Brian wel gedag en met Huub gaat ze woensdag wel even praten,
Fijne vakantie Cc!quote:Op maandag 16 juli 2007 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks.
De minuten tikken weg, de aso's mogen doortikken. En daar bedoel ik uiteraard niet de streamers mee.
De berichtjes op Tien gaan weer over ditjes ende datjes.
idd zullen we het ontopic houden...ennuh..weet eigenlijk niet wat ik hier op moet zeggen..ik bedoel..ben jij de motherfucking broer van brian ofzo...psychootje??quote:Op maandag 16 juli 2007 12:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar die lelijke rotkop van je willen kijken
Dat mens spoort ook voor geen meter. Allemaal struisvogels.... kop in het zand, zolang ze hun werk maar kunnen doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat ze kan doen alsof er niks aan de hand is en iedereen vrolijk loopt te kussen en schouderklopjes geven, met name bij Brian.
was dat niet Ivar?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:13 schreef elcastel het volgende:
Ik zie allemaal vreemde koppen, met wie liep Huub net ?
(gozer met half lang haar)
Er blijven er genoeg over hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Fijne vakantie Cc!
Weer een normale user die we moeten missen![]()
![]()
Doet ze expres zodat Lieke dan meer moet betalenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:13 schreef mootie het volgende:
Amanda is ook gewoon te verrot om die dingen te gaan zoeken, die wil alles gewoon nieuw bestellen.
Eend vind het leuk om van die huilsmileys te plaatsen om zo duidelijk te maken hoe zielig heel veel fokkers wel niet zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
idd zullen we het ontopic houden...ennuh..weet eigenlijk niet wat ik hier op moet zeggen..ik bedoel..ben jij de motherfucking broer van brian ofzo...psychootje??
Ik zie Lieke en huub er ook niet moeilijk over doen hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mens spoort ook voor geen meter. Allemaal struisvogels.... kop in het zand, zolang ze hun werk maar kunnen doen.
Precies, ze zijn de enige twee met nog een beetje normbesef. Zeker Lieke.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat de donderpreek weinig nut heeft gehad op de verschrikkelijke 6.
Waarschijnlijk zal Huub en Lieke zich weer alles hebben aangetrokken, de rest is daar gewoon te stom voor...
indd SCHANDE! laten we naar haar huis gaan om bakstenen door de ruit te gooienquote:Op maandag 16 juli 2007 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat ze kan doen alsof er niks aan de hand is en iedereen vrolijk loopt te kussen en schouderklopjes geven, met name bij Brian.
Sorry hoor, Tilly heeft er niets mee te maken. Doe normaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
indd SCHANDE! laten we naar haar huis gaan om bakstenen door de ruit te gooienvanaf heden is Tillie ook vijand van de angry fok mob laat de kaartenacties beginnen
Ik denk dat het met Jaap te maken heeft.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef Lobasca het volgende:
Ik denk dat er geen donderpreek is geweest...
die indruk krijg ik ook niet, zowel snollie als natasia gaan rustig verder met haat zaaienquote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef Lobasca het volgende:
Eigenlijk de hele ochtend al niet....quote:Op maandag 16 juli 2007 12:19 schreef Meganog het volgende:
Iemand Jaap al gezien?
Misschien was het wel iets over Cora en Jaap, wat iemand anders ook al suggereerde.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef Lobasca het volgende:
je werkt voor dat zootje of nietquote:Op maandag 16 juli 2007 12:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry hoor, Tilly heeft er niets mee te maken. Doe normaal.
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie Lieke en huub er ook niet moeilijk over doen hoor![]()
En nee, er was geen storing. Ik had me pagina offline gehaald![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Daaaaag Stomapreamerquote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
idd zullen we het ontopic houden...ennuh..weet eigenlijk niet wat ik hier op moet zeggen..ik bedoel..ben jij de motherfucking broer van brian ofzo...psychootje??
volgens mij met ivar de pianoleraarquote:Op maandag 16 juli 2007 12:12 schreef mazaru het volgende:
Het sarcasme droop eraf. Niet gemerkt?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:18 schreef akveor het volgende:
[..]
De rest is er inmiddels tijdens vechtpartijen uitgetrokken.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:20 schreef Day het volgende:
Heeft Lieke nou alleen nog maar aan de achterkant 1 lange strook extensions zitten?
quote:
Geen streams meer hier, dus geen idee.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:16 schreef HiDiHo het volgende:
En nee, er was geen storing. Ik had me pagina offline gehaald![]()
Klopt.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef tipsch het volgende:
was dat niet Ivar?
Gisteren na de 'groepsaanranding' zoomde een camera in op verschillende extensions die op de bank lagen.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:20 schreef Day het volgende:
Heeft Lieke nou alleen nog maar aan de achterkant 1 lange strook extensions zitten?
Vanmorgen bij het ontbijt, voor dat de anderen kwamen zat hij aan tafel, Lieke groete hem nog een paar keer, maar hijantwoorde niet.quote:
Amanda zeikt Lieke af en Tilly zit instemmend te knikken. Mogen we haar daar niet om afzeiken? Ik vind het nogal ver gaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:21 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
Nee maar ik snap niet waarom Tilly gebashed moet worden. Amanda is de zaak nog steds aan het opruien. Terwijl Lieke Tilly gisteren al gebeld heeft (rond 15.00u) om excuses te maken en aangeboden heeft alles te vergoeden...
quote:
Doei normale usert, veel plezier ;Wquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:22 schreef grazygirl het volgende:
Lieke heeft de bezittingen van Amanda verduistert. Het zijn niet zomaar spullen, maar de spullen die Amanda nodig heeft als nagelstyliste. Stap voor stap gaat ze met Tilly de inventarisatielijst langs. “Je verwijdert de nagellak, dus nagellakremover”, begint Tilly. “Wat doe je dan? Vijlen”, gaat ze verder. Amanda noteert keurig wat ze mist en dus weer opnieuw moet bestellen. “De rekening gaat wel naar Lieke, hè?”, vraagt ze voor de zekerheid. “Ja”, antwoordt Tilly. “Een kwast, nummer tien”, zegt Tilly. Het wordt een waar verlanglijstje. Net Sinterklaas!
bron 10
Lieke zat van boven tot onder helemaal onder de blauwe plekken.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:21 schreef Meganog het volgende:
[..]
De rest is er inmiddels tijdens vechtpartijen uitgetrokken.
eend huilt in zijn hart welquote:Op maandag 16 juli 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eend vind het leuk om van die huilsmileys te plaatsen om zo duidelijk te maken hoe zielig heel veel fokkers wel niet zijn.
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:23 schreef grazygirl het volgende:
Amanda en Tilly gaan op zoek naar Lieke. “Ik heb echt aceton nodig”, zegt Tilly. “Waar heb je die gelaten?”, vraagt ze. Lieke zegt de spullen verspreid te hebben. “Ik maak wel even een rondje”, zegt de blondine en ze gaat op zoek. Tilly en Amanda zoeken ook bij de vijver. “Wat is dit?”, zegt de nagelstyliste als ze een bakje uit de vijver vist. “O, de tipdoos!”, roept Amanda enthousiast. De zoektocht gaat verder. Ook in het kantoor vinden ze restanten van de cursus. Gelukkig, kan Amanda zo toch nog aan de slag!
bron 10
Dus een preek.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:24 schreef Disana het volgende:
We zijn nu toch weer lief en aardig tegen elkaar? We zijn allemaal beste vrienden van elkaar.
Dit is wat Dennis zegt tegen Natasia als ze vraagt wat hij ervan vindt.
En volgens mij zei hij ook dat hij nu bij hun zit, o.i.d. Een exit van blablasia is dus helemaal niet besproken. Blablasia gaat lekker verder met het opruien van haat richting de 2.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:24 schreef Disana het volgende:
We zijn nu toch weer lief en aardig tegen elkaar? We zijn allemaal beste vrienden van elkaar.
Dit is wat Dennis zegt tegen Natasia als ze vraagt wat hij ervan vindt.
Als je een beetje objectieve info wilt hebben moet je heeeeeeeeel ver weg blijven van villa vandaagquote:Op maandag 16 juli 2007 12:25 schreef Ashaa het volgende:
Als niemand nu nog niet begrijpt dat streamen zonde van je tijd is. Get a life...
Zolang het programma al duurt worden we/jullie om de tuin geleid. Ik ben er al vele maanden klaar mee, volg alleen nog de Villa Vandaag (bedankt Soylent) en soms buurt ik ff hier om te kijken of er al iemand wijzer is geworden. Niet dus. Zo en nu weer back to normal life.
ik weet het (zucht)quote:Op maandag 16 juli 2007 12:25 schreef Ashaa het volgende:
Als niemand nu nog niet begrijpt dat streamen zonde van je tijd is. Get a life...
Zolang het programma al duurt worden we/jullie om de tuin geleid. Ik ben er al vele maanden klaar mee, volg alleen nog de Villa Vandaag (bedankt Soylent) en soms buurt ik ff hier om te kijken of er al iemand wijzer is geworden. Niet dus. Zo en nu weer back to normal life.
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:26 schreef lurf_doctor het volgende:
Zou het incident eigenlijk de TV uitzending halen?
Heeej debiel, heb jij een PC eend obsessie ofzoquote:Op maandag 16 juli 2007 12:23 schreef PumaStreamer het volgende:
Pc eend heet jij Jorit toevallig?? Jah he....
Wat denk je zelf.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:26 schreef lurf_doctor het volgende:
tuurlijk niet ..er wordt ook nergens over gesprokenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:26 schreef lurf_doctor het volgende:
ach in grote lijnen is het objectief genoeg. Wat vandaag gebeurt is morgen toch vergeten.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je een beetje objectieve info wilt hebben moet je heeeeeeeeel ver weg blijven van villa vandaag![]()
Wel lekkere curry is dat.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:24 schreef burtbeej het volgende:
[afbeelding]
Lekker ontbijtje!
En weer fluisteren
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:22 schreef grazygirl het volgende:
Lieke heeft de bezittingen van Amanda verduistert. Het zijn niet zomaar spullen, maar de spullen die Amanda nodig heeft als nagelstyliste. Stap voor stap gaat ze met Tilly de inventarisatielijst langs. “Je verwijdert de nagellak, dus nagellakremover”, begint Tilly. “Wat doe je dan? Vijlen”, gaat ze verder. Amanda noteert keurig wat ze mist en dus weer opnieuw moet bestellen. “De rekening gaat wel naar Lieke, hè?”, vraagt ze voor de zekerheid. “Ja”, antwoordt Tilly. “Een kwast, nummer tien”, zegt Tilly. Het wordt een waar verlanglijstje. Net Sinterklaas!
bron 10
Amen! Hier heb ik haast niest aan toe te voegen. Er waren toch niet serieus mensen die dachten dat er een verwijdering zou volgen of iets dergelijks, de fanatieke streamers die zouden toch beter moeten weten, we kennen Tien/DGK toch al langer dan vandaag?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:25 schreef Ashaa het volgende:
Ze heeft bij de preek waarschijnlijk een persoonlijke berisping gekregen en dat is natuurlijk onterecht.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:26 schreef Disana het volgende:
Natasia is duidelijk niet blij en denkt er het hare van.
[afbeelding]
Waarom nietquote:
Heerlijke objectieve info, veel leesplezier.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:25 schreef Ashaa het volgende:
Dat is toch iets anders dan wat ik in de COS las...quote:Op maandag 16 juli 2007 12:22 schreef grazygirl het volgende:
bron 10
Geen kans op. Ze doen niet voor niets hun best om het NERGENS te melden. Zelfs berichten op hun eigen forum over de aanranding worden meteen verwijderd.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:26 schreef lurf_doctor het volgende:
en dan nogquote:Op maandag 16 juli 2007 12:27 schreef mootie het volgende:
Dat het mormel er gewoon nog zit........ ik kan er niet over uit.... Ze moet echt iemand vermoorden he?
Villa vandaag, geeft totaal geen realistisch beeld wat er eigenlijk gebeurd.. kan je beter de dagverslagen van VOL lezenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:25 schreef Ashaa het volgende:
zo das duidelijk..dan zou ik nu je smoel maar houden..quote:Op maandag 16 juli 2007 12:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeej debiel, heb jij een PC eend obsessie ofzo
Sorry ik ben geen homo
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:23 schreef PumaStreamer het volgende:
Pc eend heet jij Jorit toevallig?? Jah he....
Mag het hier bij blijven? Anders graag naar een ander topic.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heeej debiel, heb jij een PC eend obsessie ofzo
Sorry ik ben geen homo
Voor jou zekerquote:Op maandag 16 juli 2007 12:30 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
zo das duidelijk..dan zou ik nu je smoel maar houden..
Misschien waren er gasten bij.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:32 schreef Visual het volgende:
1 ding snap ik niet waarom moesten ze allemaal nette kleding aaan voor een preek die streamers ook nog niet konden zien
zouden ze ook eens mogen doen met berichten die oproepen tot het in brand steken van tilly's zaakquote:Op maandag 16 juli 2007 12:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen kans op. Ze doen niet voor niets hun best om het NERGENS te melden. Zelfs berichten op hun eigen forum over de aanranding worden meteen verwijderd.
Krijg je uberhaupt wel een realistisch beeld te zien. Niet dus. Wie maakt wie nu wat wijs.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:29 schreef Desii het volgende:
[..]
Villa vandaag, geeft totaal geen realistisch beeld wat er eigenlijk gebeurd.. kan je beter de dagverslagen van VOL lezen
Ik denk dat Ome Sjon er zelf was.quote:
Dat zei ik ook al, maar hij is nogal hardleers en heeft moeite met normaal functionerenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
[..]
Mag het hier bij blijven? Anders graag naar een ander topic.
Lijkt me sterk, want Huub heeft meerdere keren vannacht uitgesproken dat Natasia zonder twijfel een sanctie moet krijgen. Dat is dus blijkbaar niet gebeurd. Ik kan me dan niet voorstellen dat hij nu blij is.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:32 schreef akveor het volgende:
Huub is blij....
Voor JdMquote:Op maandag 16 juli 2007 12:32 schreef Visual het volgende:
1 ding snap ik niet waarom moesten ze allemaal nette kleding aaan voor een preek die streamers ook nog niet konden zien
En wat bereik je daarmee ?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:32 schreef blomst het volgende:
Ik hoop dat al die mailtjes die verstuurd zijn op vol, betekend dat DGK stopt, en dat De Mol nooit zijn programma kan verkopen.
iig dat huub niet wintquote:Op maandag 16 juli 2007 12:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En wat bereik je daarmee ?
Stiekem zijn ze verliefd op elkaar, wc eend is ook gayquote:Op maandag 16 juli 2007 12:33 schreef Day het volgende:
Pumastreamer en PCeend, kunnen jullie die ergens anders voortzetten?
Sjesus.... ik hoor hem toch blij zijn en lachen...?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want Huub heeft meerdere keren vannacht uitgesproken dat Natasia zonder twijfel een sanctie moet krijgen. Dat is dus blijkbaar niet gebeurd. Ik kan me dan niet voorstellen dat hij nu blij is.
Wou je ook beginnen schattiequote:Op maandag 16 juli 2007 12:35 schreef CoT het volgende:
[..]
Stiekem zijn ze verliefd op elkaar, wc eend is ook gay
Maar Huub is ook iemand die altijd naar de buren luisterd...quote:Op maandag 16 juli 2007 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want Huub heeft meerdere keren vannacht uitgesproken dat Natasia zonder twijfel een sanctie moet krijgen. Dat is dus blijkbaar niet gebeurd. Ik kan me dan niet voorstellen dat hij nu blij is.
Huub is niet down ofzo hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Das Jammer, Tilly nagelstudio zit aan de Beethovenstraat in Zuid (ik woon in zuid en fiets er vaak langs) Nicolaas heeft dit ook al eens gezegd dat haar zaak bij hem in de buurt zat.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:33 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
zouden ze ook eens mogen doen met berichten die oproepen tot het in brand steken van tilly's zaak![]()
PAARDTJE 77 zei om 12:22 op 16 JULI 2007
Tilly’s Nailstudio Nieuwmarkt 22/HS, 1012CR Amsterdam ---020 6229114 ------ALLE RAMEN AAN DIGGELEN EN IN DE FIK DIE STUDIO MET NAGELTJES!!! =====TALPA GEEFT GEEN SANCTIES, DAN MOETEN WE ZELF MAAR INGRIJPEN!!! =======
![]()
Heb het idee dat die sancties vanavond komen...quote:Op maandag 16 juli 2007 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee... dan is hij dus echt blijquote:Op maandag 16 juli 2007 12:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Sjesus.... ik hoor hem toch blij zijn en lachen...?
Hij luistert volgens mij juist het minstquote:Op maandag 16 juli 2007 12:37 schreef Desii het volgende:
[..]
Maar Huub is ook iemand die altijd naar de buren luisterd...
Ga je nou daar je hoop opzetten? Lijkt me echt niet nodig. Er gaat niets meer gebeuren.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:38 schreef riri het volgende:
[..]
Heb het idee dat die sancties vanavond komen...
Waarom moesten ze dan in nette kleding op de bank? Er was denk ik wel hoog bezoek die ff nieuwe orders uitdeeldequote:Op maandag 16 juli 2007 12:37 schreef axis303 het volgende:
lol @ degene die denken dat JDM er persoonlijk was...
Die man heeft wel belangrijkere zaken aan zijn hoofd zoals zijn investeringsfondsen Cyrte investments en viertal andere vehikels.
Hij gaat zich een beetje bezig houden met acteurs die gescript worden...
Heb je daar ook een reden voor waarom je dat denkt?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:38 schreef riri het volgende:
[..]
Heb het idee dat die sancties vanavond komen...
Ja er is weer besloten dat iedereen lief tegen elkaar moet doen. Dus einde terror helaas.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef riri het volgende:
huub is ergens heel blij om....aan zijn grote lach op zijn gezicht te zien
ja dank je....hoe krijg ik em weer terugquote:Op maandag 16 juli 2007 12:40 schreef kleinzusje het volgende:
Voor wie HiDiHo heeft, F5 even
Super beeld![]()
![]()
![]()
Heb je hulp gezocht ?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:41 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
ja dank je....hoe krijg ik em weer terug![]()
Heb je HiDiHo streams ?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:43 schreef elcastel het volgende:
Ik verbaas me er nog over dat ik gisteren al hartkloppingen kreeg voor het hele gebeuren en vervolgens nóg geshocked was.
Nee, linkje ?quote:
"ruzie maken wordt 'm niet he"quote:Op maandag 16 juli 2007 12:46 schreef Disana het volgende:
Dennis, spottend, tegen Jaap: 't IS me allemaal wat. 't Is niet NIKS.
Jaap = NEPquote:Op maandag 16 juli 2007 12:43 schreef BarryK het volgende:
Jaap haat de hele toko, in het begin was het een geintje maar nu is het echt
Het is wel duidelijk dat ze voorlopig geen ruzie mogen maken, ja. Zoiets zei Natasia net ook al en ze zei er gelijk bij dat ze niet van plan is met ze (H&L neem ik aan) te praten.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:46 schreef Disana het volgende:
Jaap: Waar heb ik eens zin in. Nou, we gaan niet ruziemaken voorlopig...
Nee wat moet die Nix nu, nu hij niet meer kan stoken.quote:
Dus toch een preek?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:46 schreef Disana het volgende:
Jaap: Waar heb ik eens zin in. Nou, we gaan niet ruziemaken voorlopig...
ah zo, dankquote:Op maandag 16 juli 2007 12:46 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Hij linkt net door naar www.slachtofferhulp.nl
We weten nu dat er niets komt, maar het is moeilijk te bevatten.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga je nou daar je hoop opzetten? Lijkt me echt niet nodig. Er gaat niets meer gebeuren.
Ja zeker nu hij net heeft gezegd (al dagen) dat die popu drang van Huub nergens op slaat. Die streamers zijn nergens goed voor, dus open ik een website, zodat niremand kijkt. Paar sponsors erop en klaar. Dat wordt flink geld verdienen Jaap.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:47 schreef Meganog het volgende:
Jaap denkt dat hij een website kan opzetten waarop hij elke avond foto's zet van feesten en gebeurtenissen en daarmee geld kan verdienen.
Hij vindt het een briljant plan.
En Dennis zei het tegen Natasia, zoals ik eerder noteerde. Het is wel balen dat je alleen die kleine zinsnedes hebt om te proberen toch nog enigszins een idee te krijgen van wat er achter de streamlock zat.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef Day het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat ze voorlopig een ruzie mogen maken, ja. Zoiets zei Natasia net ook al en ze zei er gelijk bij dat ze niet van plan is met ze (H&L neem ik aan) te praten.
Met Jaap zijn fantasie is niets mis.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef BarryK het volgende:
Jaap: "waar heb ik zin in, we gaan niet ruzie maken voorlopig"
Jaap z'n idee was om met een cam rond te gaan op feesten enzo, dat je op kingjaap.nl elke avond om acht uur jaap's humor kan zien... dennix en jaap zijn het erover eens dat het een succes wordt...
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:35 schreef CoT het volgende:
[..]
Stiekem zijn ze verliefd op elkaar, wc eend is ook gay
En hij roept steeds maar dat ie grappig is.................Nou Jaap.......ik wens je succes !quote:Op maandag 16 juli 2007 12:50 schreef BarryK het volgende:
Jaap is nu gewoon aan het zoeken naar iemand die er wat in ziet en wat geld erin durft te steken.
Nu heeft jaap het weer over een cult-film maken...
Hij heeft het nu over 25k
Ik ga meequote:
Beetje zielig is het wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja zeker nu hij net heeft gezegd (al dagen) dat die popu drang van Huub nergens op slaat. Die streamers zijn nergens goed voor, dus open ik een website, zodat niremand kijkt. Paar sponsors erop en klaar. Dat wordt flink geld verdienen Jaap.
dennis, wat een miskleun. Ik ga lekker in de tuin liggenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:46 schreef Disana het volgende:
Dennis, spottend, tegen Jaap: 't IS me allemaal wat. 't Is niet NIKS.
zou jaap wel willen zien in die stringquote:Op maandag 16 juli 2007 12:53 schreef CoT het volgende:
Jaap gaat zich vergelijken met Borat, hij wil oook een film maken
Dat is dan wederzijdsquote:Op maandag 16 juli 2007 12:57 schreef oetelmen het volgende:
"" iK HAAT JULLIE STELLETJE FOKKERS" zei jaap zojuist achter de piano
Zwaar off-topic, maar zag je hem gisteren ook bij de Tour de France een stukje meerennen ?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:55 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
zou jaap wel willen zien in die string
en dan post je geen link?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:57 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik wil toch nog even zeggen voor de gene die het filmpje gemist heeft. maar,...het filmpje op de site van ghost natasia is een ander camera punt gebruikt...dit is officieel aanranding..en daar valt geen speld tussen te krijgen.....Nadia Amanda en Natasia moeten aangeklaagd worden en niet zomaar maar serieus.
Stuur het filmpje naar www.nu.nl , deze site is nog vrij neutraalquote:Op maandag 16 juli 2007 12:57 schreef PumaStreamer het volgende:
Ik wil toch nog even zeggen voor de gene die het filmpje gemist heeft. maar,...het filmpje op de site van ghost natasia is een ander camera punt gebruikt...dit is officieel aanranding..en daar valt geen speld tussen te krijgen.....Nadia Amanda en Natasia moeten aangeklaagd worden en niet zomaar maar serieus.
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zwaar off-topic, maar zag je hem gisteren ook bij de Tour de France een stukje meerennen ?
gedaan,,,maar nogmaals:quote:
Ja klopt, BB is nooit aan het buitenland verkocht.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:02 schreef BarryK het volgende:
Jaap en Dennix hadden het toenet over hoeveel invloed dgk nog had op je leven nadat dgk zou stoppen.
Dennix dacht dat het meer invloed zou hebben dan BB1, Jaap zegt dat dat waarschijnlijk niet zo is : bb had soms 2.5miljoen kijkers, dgk slechts 0.5 miljoen..."maar t gaat ook om t buitenland he" zegt jaap
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zwaar off-topic, maar zag je hem gisteren ook bij de Tour de France een stukje meerennen ?
Verbaast het je ?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:04 schreef solara4 het volgende:
Huub ziet er slecht uit...
Ik hoop dat Jaap-schijtluis helemaal niks gaat verdienen..de engerd..wie is nou geintereseerd in zo'n zwakke eikel..??quote:Op maandag 16 juli 2007 12:47 schreef Meganog het volgende:
Jaap denkt dat hij een website kan opzetten waarop hij elke avond foto's zet van feesten en gebeurtenissen en daarmee geld kan verdienen.
Hij vindt het een briljant plan.
Hij wordt geacht slimmer te zijn dan de andere bewoners. Hij moet inmiddels toch wel begrijpen dat hij dit programma nooit zal winnen, zolang de andere bewoners een handje boven het hoofd gehouden wordt? Hij moet gewoon uit het programma stappen, hij verspilt z`n tijd daar. Of hij moet zich aan gaan passen aan de andere bewoners, en mensen gewoon keihard op hun bek gaan slaan...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:04 schreef solara4 het volgende:
Hij heeft door dat er opnieuw geen sancties komen voor het meest walgelijke wat ik ooit in een reality programma heb gezien.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:04 schreef solara4 het volgende:
En blijven kijken hequote:Op maandag 16 juli 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft door dat er opnieuw geen sancties komen voor het meest walgelijke wat ik ooit in een reality programma heb gezien.
Huub: bij het kijken naar die beelden werd ik zo mogelijk nog bozerquote:Op maandag 16 juli 2007 13:08 schreef CoT het volgende:
ze hebben beelden gezien?
Amen, dit is overigens ook pure psychologische terreur voor Huub, je wordt vastgehouden terwijl jouw vriendin voor je ogen haar BH moet uittrekken en wordt betast en wat nog meer door 4 anderen, dit vind ik enorm schokkend en ik denk dat huub er helemaal klaar mee is. Of hij knapt binnen nu en een aantal dagen/weken of hij stapt op. Om heel eerlijk te zijn hoop ik dat huub knapt en een aantal mensen met een mes bewerkt!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij heeft door dat er opnieuw geen sancties komen voor het meest walgelijke wat ik ooit in een reality programma heb gezien.
Nee hoor.. Geen streams meer hier. Maar FOk blijft wel de moeite waardquote:
Schrijft bokito deze onzin zelf? of wordt het verzonnen door 1 of andere kansjongere?quote:En het mooiste is, de redactie durft er helemaal niets meer van te zeggen. Hahahaha, ik heb het gezicht van Nadia opengekrabt en er niet eens een boete voor gekregen. Ik ben namelijk onschendbaar.
gedaan........quote:Op maandag 16 juli 2007 12:59 schreef NS het volgende:
[..]
Stuur het filmpje naar www.nu.nl , deze site is nog vrij neutraal
Nadia en Dennis hadden het er over dat ze er op de beelden zo stom uitzagen. Niks over wat ze deden.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:11 schreef petraa het volgende:
Huub heeft gezegd tegen ze Jullie moesten je schamen stuk voor stuk. Dat ze dat niet doen zegt genoeg over hun.
http://goudennatasia.web-log.nl/quote:Op maandag 16 juli 2007 13:11 schreef Sora het volgende:
dit gaat echt werkelijk alle grenzen te buiten. ik kijk nooit de gouden kooi maar gisteren gaf iemand op MSN me een link naar dit filmpje. Als hier geen aangifte op volgt dan is mijn klomp echt gebroken. kan iemand ff een korte samenvatting geven van wat er aan voorafging?
Kopers voor programma ? of villa ?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef avonne het volgende:
Volgens Huub komt er een rondleiding (voor potentiele kopers van het programma, dus)
Zo praten ze het goed natuurlijk. Het was 'actie reactie' ... Wat een stelletje imbecielen. Ik hoop toch echt dat dit nog een staartje gaat hebben. Hier kan TIEN toch niet mee weg komen. Ze willen de bewoners laten geloven dat iedereen fout is geweest. De beste tactiek om iets in de doofpot te stoppen, zo van: "Dat is beter voor iedereen".quote:Op maandag 16 juli 2007 13:11 schreef Meganog het volgende:
Huub: "Er gebeurt dus niks mee."
Lieke: "Ze zeggen; maar dit, maar dat, actie reactie."
denk de villa..want het programma is al eeuwen gelee verkocht hoor....daarvoor hoeft het niet te lopen..dat hier nou mensen van onder een steen zijn gehaald wil niet zeggen dat het in een ander land niet werkt!?!?!?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kopers voor programma ? of villa ?
ze moeten weer lief tegen elkaar zijn van de grote baasquote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef Marrije het volgende:
Wat doet Nadia nou naast huub? oprotten trut
Kopers voor die hut misschien?quote:Op maandag 16 juli 2007 13:14 schreef Dark het volgende:
Volgens Huub komt er een rondleiding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |