Dus toch een preek?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:46 schreef Disana het volgende:
Jaap: Waar heb ik eens zin in. Nou, we gaan niet ruziemaken voorlopig...
ah zo, dankquote:Op maandag 16 juli 2007 12:46 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Hij linkt net door naar www.slachtofferhulp.nl
We weten nu dat er niets komt, maar het is moeilijk te bevatten.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga je nou daar je hoop opzetten? Lijkt me echt niet nodig. Er gaat niets meer gebeuren.
Ja zeker nu hij net heeft gezegd (al dagen) dat die popu drang van Huub nergens op slaat. Die streamers zijn nergens goed voor, dus open ik een website, zodat niremand kijkt. Paar sponsors erop en klaar. Dat wordt flink geld verdienen Jaap.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:47 schreef Meganog het volgende:
Jaap denkt dat hij een website kan opzetten waarop hij elke avond foto's zet van feesten en gebeurtenissen en daarmee geld kan verdienen.
Hij vindt het een briljant plan.
En Dennis zei het tegen Natasia, zoals ik eerder noteerde. Het is wel balen dat je alleen die kleine zinsnedes hebt om te proberen toch nog enigszins een idee te krijgen van wat er achter de streamlock zat.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef Day het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat ze voorlopig een ruzie mogen maken, ja. Zoiets zei Natasia net ook al en ze zei er gelijk bij dat ze niet van plan is met ze (H&L neem ik aan) te praten.
Met Jaap zijn fantasie is niets mis.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:48 schreef BarryK het volgende:
Jaap: "waar heb ik zin in, we gaan niet ruzie maken voorlopig"
Jaap z'n idee was om met een cam rond te gaan op feesten enzo, dat je op kingjaap.nl elke avond om acht uur jaap's humor kan zien... dennix en jaap zijn het erover eens dat het een succes wordt...
quote:Op maandag 16 juli 2007 12:35 schreef CoT het volgende:
[..]
Stiekem zijn ze verliefd op elkaar, wc eend is ook gay
En hij roept steeds maar dat ie grappig is.................Nou Jaap.......ik wens je succes !quote:Op maandag 16 juli 2007 12:50 schreef BarryK het volgende:
Jaap is nu gewoon aan het zoeken naar iemand die er wat in ziet en wat geld erin durft te steken.
Nu heeft jaap het weer over een cult-film maken...
Hij heeft het nu over 25k
Ik ga meequote:
Beetje zielig is het wel.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:49 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ja zeker nu hij net heeft gezegd (al dagen) dat die popu drang van Huub nergens op slaat. Die streamers zijn nergens goed voor, dus open ik een website, zodat niremand kijkt. Paar sponsors erop en klaar. Dat wordt flink geld verdienen Jaap.
dennis, wat een miskleun. Ik ga lekker in de tuin liggenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:46 schreef Disana het volgende:
Dennis, spottend, tegen Jaap: 't IS me allemaal wat. 't Is niet NIKS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |