pianoleraarquote:Op maandag 16 juli 2007 12:12 schreef mazaru het volgende:
Zag ik Huub nou met Joris lopen?
Pianoleraarquote:Op maandag 16 juli 2007 12:12 schreef mazaru het volgende:
Zag ik Huub nou met Joris lopen?
en je avator gelijk weer verander .hihh......quote:Op maandag 16 juli 2007 12:12 schreef beequeen het volgende:
FOK doet ook al moeilijk.
Mja met PM ook alquote:Op maandag 16 juli 2007 12:12 schreef beequeen het volgende:
FOK doet ook al moeilijk.
Thanks.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:07 schreef yvonne het volgende:
Fijne vakantie CC
Ik begrijp niet dat ze kan doen alsof er niks aan de hand is en iedereen vrolijk loopt te kussen en schouderklopjes geven, met name bij Brian.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:07 schreef DrsH het volgende:
Nou met Tilly ben ik ook helemaal klaar weg met die verlopen kop
Ja, Tilly is echt niet meer pro-huub itt eerdere dagenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:13 schreef Yollie het volgende:
Tilly zegt Brian wel gedag en met Huub gaat ze woensdag wel even praten,
Fijne vakantie Cc!quote:Op maandag 16 juli 2007 12:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Thanks.
De minuten tikken weg, de aso's mogen doortikken. En daar bedoel ik uiteraard niet de streamers mee.
De berichtjes op Tien gaan weer over ditjes ende datjes.
idd zullen we het ontopic houden...ennuh..weet eigenlijk niet wat ik hier op moet zeggen..ik bedoel..ben jij de motherfucking broer van brian ofzo...psychootje??quote:Op maandag 16 juli 2007 12:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom zou ik naar die lelijke rotkop van je willen kijken
Dat mens spoort ook voor geen meter. Allemaal struisvogels.... kop in het zand, zolang ze hun werk maar kunnen doen.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat ze kan doen alsof er niks aan de hand is en iedereen vrolijk loopt te kussen en schouderklopjes geven, met name bij Brian.
was dat niet Ivar?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:13 schreef elcastel het volgende:
Ik zie allemaal vreemde koppen, met wie liep Huub net ?
(gozer met half lang haar)
Er blijven er genoeg over hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Fijne vakantie Cc!
Weer een normale user die we moeten missen![]()
![]()
Doet ze expres zodat Lieke dan meer moet betalenquote:Op maandag 16 juli 2007 12:13 schreef mootie het volgende:
Amanda is ook gewoon te verrot om die dingen te gaan zoeken, die wil alles gewoon nieuw bestellen.
Eend vind het leuk om van die huilsmileys te plaatsen om zo duidelijk te maken hoe zielig heel veel fokkers wel niet zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
idd zullen we het ontopic houden...ennuh..weet eigenlijk niet wat ik hier op moet zeggen..ik bedoel..ben jij de motherfucking broer van brian ofzo...psychootje??
Ik zie Lieke en huub er ook niet moeilijk over doen hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat mens spoort ook voor geen meter. Allemaal struisvogels.... kop in het zand, zolang ze hun werk maar kunnen doen.
Precies, ze zijn de enige twee met nog een beetje normbesef. Zeker Lieke.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef Desii het volgende:
Ik denk dat de donderpreek weinig nut heeft gehad op de verschrikkelijke 6.
Waarschijnlijk zal Huub en Lieke zich weer alles hebben aangetrokken, de rest is daar gewoon te stom voor...
indd SCHANDE! laten we naar haar huis gaan om bakstenen door de ruit te gooienquote:Op maandag 16 juli 2007 12:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begrijp niet dat ze kan doen alsof er niks aan de hand is en iedereen vrolijk loopt te kussen en schouderklopjes geven, met name bij Brian.
Sorry hoor, Tilly heeft er niets mee te maken. Doe normaal.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
indd SCHANDE! laten we naar haar huis gaan om bakstenen door de ruit te gooienvanaf heden is Tillie ook vijand van de angry fok mob laat de kaartenacties beginnen
Ik denk dat het met Jaap te maken heeft.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef Lobasca het volgende:
Ik denk dat er geen donderpreek is geweest...
die indruk krijg ik ook niet, zowel snollie als natasia gaan rustig verder met haat zaaienquote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef Lobasca het volgende:
Eigenlijk de hele ochtend al niet....quote:Op maandag 16 juli 2007 12:19 schreef Meganog het volgende:
Iemand Jaap al gezien?
Misschien was het wel iets over Cora en Jaap, wat iemand anders ook al suggereerde.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef Lobasca het volgende:
je werkt voor dat zootje of nietquote:Op maandag 16 juli 2007 12:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry hoor, Tilly heeft er niets mee te maken. Doe normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |