Maar Huub is ook iemand die altijd naar de buren luisterd...quote:Op maandag 16 juli 2007 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want Huub heeft meerdere keren vannacht uitgesproken dat Natasia zonder twijfel een sanctie moet krijgen. Dat is dus blijkbaar niet gebeurd. Ik kan me dan niet voorstellen dat hij nu blij is.
Huub is niet down ofzo hoorquote:Op maandag 16 juli 2007 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want Huub heeft meerdere keren vannacht uitgesproken dat Natasia zonder twijfel een sanctie moet krijgen. Dat is dus blijkbaar niet gebeurd. Ik kan me dan niet voorstellen dat hij nu blij is.
Das Jammer, Tilly nagelstudio zit aan de Beethovenstraat in Zuid (ik woon in zuid en fiets er vaak langs) Nicolaas heeft dit ook al eens gezegd dat haar zaak bij hem in de buurt zat.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:33 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
zouden ze ook eens mogen doen met berichten die oproepen tot het in brand steken van tilly's zaak![]()
PAARDTJE 77 zei om 12:22 op 16 JULI 2007
Tilly’s Nailstudio Nieuwmarkt 22/HS, 1012CR Amsterdam ---020 6229114 ------ALLE RAMEN AAN DIGGELEN EN IN DE FIK DIE STUDIO MET NAGELTJES!!! =====TALPA GEEFT GEEN SANCTIES, DAN MOETEN WE ZELF MAAR INGRIJPEN!!! =======
![]()
Heb het idee dat die sancties vanavond komen...quote:Op maandag 16 juli 2007 12:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee... dan is hij dus echt blijquote:Op maandag 16 juli 2007 12:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Sjesus.... ik hoor hem toch blij zijn en lachen...?
Hij luistert volgens mij juist het minstquote:Op maandag 16 juli 2007 12:37 schreef Desii het volgende:
[..]
Maar Huub is ook iemand die altijd naar de buren luisterd...
Ga je nou daar je hoop opzetten? Lijkt me echt niet nodig. Er gaat niets meer gebeuren.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:38 schreef riri het volgende:
[..]
Heb het idee dat die sancties vanavond komen...
Waarom moesten ze dan in nette kleding op de bank? Er was denk ik wel hoog bezoek die ff nieuwe orders uitdeeldequote:Op maandag 16 juli 2007 12:37 schreef axis303 het volgende:
lol @ degene die denken dat JDM er persoonlijk was...
Die man heeft wel belangrijkere zaken aan zijn hoofd zoals zijn investeringsfondsen Cyrte investments en viertal andere vehikels.
Hij gaat zich een beetje bezig houden met acteurs die gescript worden...
Heb je daar ook een reden voor waarom je dat denkt?quote:Op maandag 16 juli 2007 12:38 schreef riri het volgende:
[..]
Heb het idee dat die sancties vanavond komen...
Ja er is weer besloten dat iedereen lief tegen elkaar moet doen. Dus einde terror helaas.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef riri het volgende:
huub is ergens heel blij om....aan zijn grote lach op zijn gezicht te zien
ja dank je....hoe krijg ik em weer terugquote:Op maandag 16 juli 2007 12:40 schreef kleinzusje het volgende:
Voor wie HiDiHo heeft, F5 even
Super beeld![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |