Euh, ik sla even overquote:Op maandag 16 juli 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Kan ook,,,vraag je om een bierworst...
Me PM/MSN staat altijd openquote:Op maandag 16 juli 2007 02:43 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Oké, wat is het dan precies wat je denkt? Misschien heb je gelijk? Misschien heb je het mis?
Ik ben vanaf nu een muggengrijperdquote:
Nop!quote:
Haarlak? wat moet ik met haarlakquote:Op maandag 16 juli 2007 02:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gratis tip; bekogel de mug met bolletjes sokken, of spuit hem stijf... met haarlak![]()
Spam!quote:Op maandag 16 juli 2007 02:48 schreef Ravii het volgende:
O btw:
Ik, die niet me hand genoeg kan dichtknijpen ivm musquito
Je was even bang dat ik serieus was?quote:Op maandag 16 juli 2007 02:49 schreef Ravii het volgende:
[..]
Edit![]()
(er word hier toch niet gemod toch?)
Jaquote:Op maandag 16 juli 2007 02:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je was even bang dat ik serieus was?![]()
ja merk ikquote:Op maandag 16 juli 2007 02:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor,![]()
Ik ben in een goede bui vandaag ofzo![]()
Hyves?quote:Op maandag 16 juli 2007 02:52 schreef Ravii het volgende:
Nouw.Muggen dood Geen mail meer Geen nieuwe krabbles op Hyves ![]()
een beetje rustig hier Een beetje Moe ![]()
Shitquote:Op maandag 16 juli 2007 02:54 schreef Ravii het volgende:
[..]
mag je niet weten
je mag alleen weten hoe je hem koopt.
maar niet waar
Ik geloof je nietquote:Op maandag 16 juli 2007 02:57 schreef Ravii het volgende:
okidow.
ik ben slapen
maar eerst NOG een fucking mug afmaken.
en nue cht
Oude grapquote:Op maandag 16 juli 2007 03:05 schreef TherAngelina het volgende:
Stillen.
Zoek eens op bij Google en dan bij afbeeldingen; 'stillen'.
Ja oude grap voor jou, DUITSER, hahahaha ja want 'stillen' betekend iets in het Duits maar wat hahahahahaha.quote:Op maandag 16 juli 2007 03:08 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oude grap![]()
Maar euh, jij doet rellen tegenwoordig buiten de daarvoor bestemde topics?![]()
![]()
En juist deze grap is dus al gemaakt.quote:Op maandag 16 juli 2007 03:12 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Ja oude grap voor ja DUITSER hahahaha ja want 'stillen' betekend iets in het Duits maar wat hahahahahaha.
Flashbackhumorquote:Op maandag 16 juli 2007 03:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En juist deze grap is dus al gemaakt.
Maar ik wil wel even lachen hoor.
Ik had al gelachen, dus ik ga het niet nog een keer doenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 03:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik had al gelachen, dus ik ga het niet nog een keer doen
Misschien zijn er hier nog users die over hun al dan niet geschoren intieme delen willen vertellenquote:
IK!quote:Op maandag 16 juli 2007 03:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien zijn er hier nog users die over hun al dan niet geschoren intieme delen willen vertellen![]()
Warmquote:Op maandag 16 juli 2007 03:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoe hangt jouw piemeltje erbij vandaag?![]()
Ik probeer mijn haar op mn tanden juist heel kort te houdenquote:Op maandag 16 juli 2007 03:33 schreef Lobasca het volgende:
Last van haar op mijn tanden..
Met een mesje of epileren?quote:Op maandag 16 juli 2007 03:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik probeer mijn haar op mn tanden juist heel kort te houden![]()
Sebasser slikt.quote:Op maandag 16 juli 2007 03:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
jouw feestje als je maar niet gaat spugen....![]()
Maar vertel eens wat over jezelf.quote:Op maandag 16 juli 2007 03:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
das mooi meegenomen,ik doe dat namelijk uit principe niet....![]()
Goed om te wetenquote:Op maandag 16 juli 2007 03:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Ook niet als het naar frambozen smaakt?quote:Op maandag 16 juli 2007 03:38 schreef cindy10 het volgende:
[..]
en jij denkt vast ook dat natasia morgen de goudenkooi verlaat????quote:Op maandag 16 juli 2007 03:39 schreef Sebasser het volgende:
Deze versier truc werkt altijd ian, morgen lig ik met die cindy in bed DGK te kijken hoor.
zal op amanda manier reageren oke?? ***sterruffff jonguhhhh****quote:Op maandag 16 juli 2007 03:40 schreef Sebasser het volgende:
Heey, schatje, cindy. [afbeelding] neuken?
Die moest vorige week al weg zijn volgens het script.quote:Op maandag 16 juli 2007 03:40 schreef cindy10 het volgende:
[..]
en jij denkt vast ook dat natasia morgen de goudenkooi verlaat????![]()
Ik heb daar wel vaker last van.quote:Op maandag 16 juli 2007 03:41 schreef Lobasca het volgende:
Ik zie op het moment even geen verschil tussen COS en SC... tijd om te gaan slapen...
Was Amanda die brian schopte?quote:Op maandag 16 juli 2007 03:41 schreef cindy10 het volgende:
[..]
zal op amanda manier reageren oke?? ***sterruffff jonguhhhh****![]()
doe bosbessen en ik wil erover denken....quote:Op maandag 16 juli 2007 03:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Ook niet als het naar frambozen smaakt?![]()
was?quote:Op maandag 16 juli 2007 03:41 schreef mootie het volgende:
Sebasser, loopt niet te baggeren in de COS!!!!!
helaas zit ze er nog...helaas voor ons....feest voor haar kids waarschijnlijk!quote:Op maandag 16 juli 2007 03:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die moest vorige week al weg zijn volgens het script.
maar je adamsappel is wel gewoon glad???quote:Op maandag 16 juli 2007 03:43 schreef mootie het volgende:
Mijn kruisloze string lijkt eigenlijk verdomd veel op een klein piemeltje![]()
Tis je klit!quote:Op maandag 16 juli 2007 03:43 schreef mootie het volgende:
Mijn kruisloze string lijkt eigenlijk verdomd veel op een klein piemeltje![]()
Oeh dat betekent dat je van haar houdtquote:Op maandag 16 juli 2007 03:40 schreef Sebasser het volgende:
Heey, schatje, cindy. [afbeelding] neuken?
quote:Op maandag 16 juli 2007 03:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
maar je adamsappel is wel gewoon glad???![]()
ja zit al uren te wachten op de grote vlam in de pan...helaas blijft dat uit!quote:
Ik heb alleen maar een soort waakvlammetje gezienquote:Op maandag 16 juli 2007 04:15 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ja zit al uren te wachten op de grote vlam in de pan...helaas blijft dat uit!![]()
ben inmiddels dus bijna op het punt dat ik mn bed op ga zoeken![]()
dat was ikke,met een gasbrander op de achtergrond...quote:Op maandag 16 juli 2007 04:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een soort waakvlammetje gezien![]()
Was jij datquote:Op maandag 16 juli 2007 04:19 schreef cindy10 het volgende:
[..]
dat was ikke,met een gasbrander op de achtergrond...![]()
niet para worden moppie,je weet je mag altijd achterop rijden om dat te voorkomenquote:Op maandag 16 juli 2007 04:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was jij dat
Ik word weer helemaal para![]()
Zie je wel dat je te lief bentquote:Op maandag 16 juli 2007 04:22 schreef cindy10 het volgende:
[..]
niet para worden moppie,je weet je mag altijd achterop rijden om dat te voorkomen![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zie je wel dat je te lief bent
Je achterkant berijden, is dat om je donkere kant te ont'dekken'![]()
![]()
Dan zit er niks anders op je voorkant te berijdenquote:Op maandag 16 juli 2007 04:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
uiteraard om mn donkere kant te ontdekken...laten we eerlijk zijn,ik ben geil en dom,maar laat me niet zomaar achterop rijden!![]()
![]()
Een kale kikkerquote:Op maandag 16 juli 2007 04:34 schreef mootie het volgende:
Goffer ik word gewoon kaal!
Waar woon je ?quote:Op maandag 16 juli 2007 04:49 schreef TherAngelina het volgende:
ZWARTE MEGASPIN GESPOT! ZWARTE MEGASPIN GESPOT! Ja en wat nu?!!
Leeuwardenquote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 04:56 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Leeuwarden.
Maar ik ben 'em kwijt hoor! Hij zit vast in m'n dekens nu.
Wie was hier nou de expert?quote:Op maandag 16 juli 2007 04:49 schreef TherAngelina het volgende:
ZWARTE MEGASPIN GESPOT! ZWARTE MEGASPIN GESPOT! Ja en wat nu?!!
Wie dan?quote:
Misschien wilt ze wel gewoon dat we even in haar bed kijkenquote:
zal wel niks te zien zijnquote:Op maandag 16 juli 2007 05:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien wilt ze wel gewoon dat we even in haar bed kijken![]()
Mevrouw de dierenambulance vraagt bij de eerste de beste spin al om raadquote:Op maandag 16 juli 2007 05:00 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Wie dan?
Rockafellahhh. Je weetttttt. RemiXxX. G-Unittttttttttt.
Spinnen en haaien; verder kan ik alles hebben, wat ik je bromquote:Op maandag 16 juli 2007 05:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mevrouw de dierenambulance vraagt bij de eerste de beste spin al om raad![]()
Pfff als je 3x was blijven zitten zat je daar nog, broekiequote:Op maandag 16 juli 2007 05:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Noohhhhh m'n basisschoolbijnaam.
Ok pietje precies, zijn dat de enige hobbies die je hebtquote:
Wat, spellen?quote:Op maandag 16 juli 2007 05:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok pietje precies, zijn dat de enige hobbies die je hebt![]()
Als je BB vaak saai vond is dit vast en zeker meer jouw dingquote:Op maandag 16 juli 2007 05:08 schreef Stereotomy het volgende:
Maareh, eend, dit is dus leuker dan BB?
Ik vond BB5 helemaal geweldig en BB6 was ok.quote:Op maandag 16 juli 2007 05:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je BB vaak saai vond is dit vast en zeker meer jouw ding![]()
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 05:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en
Schrijven, Ivy, dieren, sex, films, lezen, acteren, grammatica, reizen, liefde, Tarantino, gamen, winkelen, eten, geld, computers, lieve mensen, Shakespeare, groen, geel en rood, 'foute' TV, etc..
Valt me wel een beetje tegen van je![]()
Dan is dit misschien toch iets te heavy voor jequote:Op maandag 16 juli 2007 05:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond BB5 helemaal geweldig en BB6 was ok.
Niets van te merkenquote:
Geen Jostiflips, nee?quote:Op maandag 16 juli 2007 05:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan is dit misschien toch iets te heavy voor je
Besteed je wel genoeg tijd aan je hobbiesquote:
Hier worden de bewoners zelf gefliptquote:
Spinnenneuken?quote:Op maandag 16 juli 2007 05:14 schreef TherAngelina het volgende:
Oké ik ga nu beneden op de bank slapen...
Stomme rotspin. [afbeelding]
Ben je zo geil dat je die spin bespringtquote:Op maandag 16 juli 2007 05:14 schreef TherAngelina het volgende:
Oké ik ga nu beneden op de bank slapen...
Stomme rotspin. [afbeelding]
quote:Op maandag 16 juli 2007 05:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Spinnenneuken?Zullen je mieren jaloers worden.
Nee, spinnen zoeken vanzelf de vochtige ruimtes opquote:Op maandag 16 juli 2007 05:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ben je zo geil dat je die spin bespringt![]()
![]()
Nah, ik hou toch meer van dat intellectuele van Big Brotherquote:Op maandag 16 juli 2007 05:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hier worden de bewoners zelf geflipt![]()
Letterlijk en figuurlijk![]()
Wie wil er niet met 8 poten tegelijk bevredigd worden.quote:Op maandag 16 juli 2007 05:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, spinnen zoeken vanzelf de vochtige ruimtes op![]()
Ikquote:Op maandag 16 juli 2007 05:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wie wil er niet met 8 poten tegelijk bevredigd worden.![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 05:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, spinnen zoeken vanzelf de vochtige ruimtes op![]()
Ik hou op zich wel van een beetje rellenquote:Op maandag 16 juli 2007 05:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nah, ik hou toch meer van dat intellectuele van Big Brother
quote:
Pfff ik was nog niet eens begonnenquote:
Misschien dacht ze dat je al klaar wasquote:
Zij is nog niet klaar met mij, vandaar dat ze nu ook weg is denk ikquote:Op maandag 16 juli 2007 05:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien dacht ze dat je al klaar was![]()
later Eend, weltrustequote:
Hoe kan ze zonder handjes dat touwtje dan vasthouden?quote:Op maandag 16 juli 2007 02:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Mijn antwoordt op den prijschvraagst!
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:29 schreef TherAngelina het volgende:
Meh, op de bank slapen wil dus niet. OMFG dit wordt weer een toffe dag met een fitte Thera, NOT. Terug in bed en hopen dat 'ie niet tevoorschijn komt
.
Dat touwtje moet misschien wel om mn nekjequote:Op maandag 16 juli 2007 07:46 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoe kan ze zonder handjes dat touwtje dan vasthouden?
Morguh FOK!-ers!
Helleuquote:Op maandag 16 juli 2007 09:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Goeiemorgen lieve SC vriendjes en vriendinnetjes!
Mootie!quote:
Hmmmmmm ik heb nog niet geslapen, frips is toch andersquote:Op maandag 16 juli 2007 09:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mootie!![]()
wat loop je er weer fripsig bij...![]()
Jij ook niet? Ga je dat nog wel doen dan?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmm ik heb nog niet geslapen, frips is toch anders![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Jij ook niet? Ga je dat nog wel doen dan?
verhip! hoe hou je dat vol?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmmmmm ik heb nog niet geslapen, frips is toch anders![]()
Ik ben ook zo duf als een konijn..... als ik nu ga lopen zwiep ik alle kanten opquote:Op maandag 16 juli 2007 09:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
verhip! hoe hou je dat vol?![]()
ik heb tot 3 uur geslapen trouwens, daarna ook niet meer. Voel me wel heel![]()
![]()
hmm, lijkt me niet goed...quote:Op maandag 16 juli 2007 09:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben ook zo duf als een konijn..... als ik nu ga lopen zwiep ik alle kanten op![]()
Eek! Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hmm, lijkt me niet goed...![]()
toch ff slapie proberen?![]()
ik was vóór achten al bij de dokter. voor het priklab. moest ik alsnog een half uur wachtener zijn dus mensen een kwartier te vroeg, zodat ze geen kwartier hoeven te wachten
![]()
Zoonlief had de afgelopen maand 6 tekenbeten. toch maar ff op Lyme laten prikken...![]()
over tien dagen pas..quote:
Neequote:Op maandag 16 juli 2007 13:48 schreef Leandra het volgende:
Veulen
Nog spannende wilde dingen meegemaakt??
Waar heb je zitten zuipen dan?? Een biertje kost hier in de kroeg beduidend minder dan in de stad...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel veel beesten gezien. En een hele smak geld kwijt
Ik was alleen al 20 euro kwijt aan park de hoge veluwequote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef Leandra het volgende:
Waar heb je zitten zuipen dan?? Een biertje kost hier in de kroeg beduidend minder dan in de stad...
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
En ja.
Dat was het enige dat ik kwam melden
Speciaal voor mijquote:Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
En ja.
Buiten het park is de natuur gratisquote:Op maandag 16 juli 2007 14:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was alleen al 20 euro kwijt aan park de hoge veluwe![]()
Stelletje oplichters... Natuur hoort gratis te zijn hoor.
Enne ik drink geen alcohol![]()
Kutnewbie Schnitzeltjequote:Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
En ja.
Dat is waarquote:
Tsja... dat geldt natuurlijk ook voor het Rijksmuseum en alle andere kunst die eigendom van de staat is..quote:Op maandag 16 juli 2007 15:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Maar op de 1 of andere manier blijft het me steken dat je gewoon 7 euro per dag kwijt bent voor een stuk natuur. Waar je ook nog eens belasting enzo voor betaald...
Die worden gelukkig ook steeds goedkoper.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:15 schreef Leandra het volgende:
Tsja... dat geldt natuurlijk ook voor het Rijksmuseum en alle andere kunst die eigendom van de staat is..
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die worden gelukkig ook steeds goedkoper.
Ik zit even terug te lezen...
Wat een verbeelding hierzo![]()
Doe ff een post van een halve meter met daarin alle quotes en jouw reactie daaropquote:Op maandag 16 juli 2007 15:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die worden gelukkig ook steeds goedkoper.
Ik zit even terug te lezen...
Wat een verbeelding hierzo![]()
Neeh... Het ging allemaal over sexquote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef Leandra het volgende:
Doe ff een post van een halve meter met daarin alle quotes en jouw reactie daarop![]()
![]()
Ik had ze nog nooit gehad, ze lagen er en ik vond dat ik iig een keer moest proberen hoe ze smaken (uitstekend)quote:Op maandag 16 juli 2007 15:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh... Het ging allemaal over sexMijn sex over dat ik dat wel ging hebben ofzo.
Dus niet heIk kan al heel wat jaartjes voor mezelf denken
En verder vind ik inderdaad dat je geen kikkerbilletjes hoort te eten .
Proberen kan opzich geen kwaad. Ik heb zat vlees dingen geprobeerd voor ik vegie werd. Zolang we ons maar realiseren dat er dieren voor ons sterven. Sommige van die dieren hebben het ook niet makkelijk, hoe lekker de artikelen er van ook zijn. Denk aan kaviaar, kreeft, kikkerbilletjes. Maar ook aan dingen dichter bij huis kalkoenen bv.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:44 schreef Leandra het volgende:
Ik had ze nog nooit gehad, ze lagen er en ik vond dat ik iig een keer moest proberen hoe ze smaken (uitstekend)
Verder weet ik heel goed onder wat voor omstandigheden het Nederlandse pluimee in hun "flats" zitten en daar doet ook vrijwel niemand moeilijk over....
quote:Op maandag 16 juli 2007 08:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat touwtje moet misschien wel om mn nekje![]()
nou, ik hoorde net anders wel dat kikkerbillen zeer smakelijk zijn...quote:Op maandag 16 juli 2007 16:21 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Je denkt toch niet dat ik iemand een touwtje om jouw nek laat doen?!![]()
Hoi buufje!quote:Op maandag 16 juli 2007 16:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou, ik hoorde net anders wel dat kikkerbillen zeer smakelijk zijn...![]()
![]()
Hoi Talitha...![]()
![]()
i know...quote:Op maandag 16 juli 2007 16:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buufje!![]()
![]()
Als vegatrutje word ik niet echt opgewonden van kikkerbilletjes.![]()
Ik ook niet. Het is veel te warm om me te concentreren op m'n werk.quote:Op maandag 16 juli 2007 16:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
i know...![]()
pff, krijg de dag niet om vandaag...![]()
Hier in de SC hoeft het toch niet over de streams te gaan?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:38 schreef getl0st het volgende:
Gaat weer heerlijk over de streams zo te zien +)
is het in de Cos nou zo erg dat er al geen verschil meer is op te merken met de SC??quote:Op maandag 16 juli 2007 16:38 schreef getl0st het volgende:
nou, zeg dat wel...quote:Op maandag 16 juli 2007 16:39 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het is veel te warm om me te concentreren op m'n werk.![]()
ja, ik las zoiets ja..quote:Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef Veulen het volgende:
Inderdaad warm, en toch hebben ze in Brabant last van hoog water.
Zo veer verschillende weertypes in zo'n klein landje...quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 17:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo veer verschillende weertypes in zo'n klein landje...
Het moet de moesson wel zijn![]()
Heeeeeeee ......quote:Op maandag 16 juli 2007 17:04 schreef Veulen het volgende:
Inderdaad warm, en toch hebben ze in Brabant last van hoog water.
Ik denk dat ik dan in zee woon. Dat is misschien dan weer iets minder.quote:Op maandag 16 juli 2007 17:33 schreef debuurvrouw het volgende:
t moet nog een beetje doorzetten met de opwarming van de aarde, dan woon ik hier aan zee
![]()
goed voor de huizenprijzen..![]()
Las al dat je het leuk hebt gehad (op me werkquote:
Heel leukquote:Op maandag 16 juli 2007 17:48 schreef Soury het volgende:
Las al dat je het leuk hebt gehad (op me werk)
![]()
De wát?quote:Op maandag 16 juli 2007 16:38 schreef getl0st het volgende:
Ze willen ons opheffen misschien ooitquote:Op maandag 16 juli 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
De wát?
Ik ben het met ze eensch.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze willen ons opheffen misschien ooit![]()
Ik ben nog helemaal niet klaar voor 49... Waar moet ik dan heen![]()
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:54 schreef LoveProfusion het volgende:
De bruiloft was geweldig. In een romantisch idyllisch kasteeltje ergens bij Dinant in Belgie. De bruid droeg een Jill Sander creatie namelijk deze:
[afbeelding]
Met een paar geweldige schoenen die ik niet kan vinden. De bruidegom droeg een pak van Hugo Boss.
Ik heb in 2 nachten tijd denk ik 4 uur geslapen, gisteren nog 3 uur lang in een kano gepeddeld en veel gefeest en gezogen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:54 schreef LoveProfusion het volgende:
De bruiloft was geweldig. In een romantisch idyllisch kasteeltje ergens bij Dinant in Belgie. De bruid droeg een Jill Sander creatie namelijk deze:
[afbeelding]
Met een paar geweldige schoenen die ik niet kan vinden. De bruidegom droeg een pak van Hugo Boss.
Ik heb in 2 nachten tijd denk ik 4 uur geslapen, gisteren nog 3 uur lang in een kano gepeddeld en veel gefeest en gezogen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
En het tapijt is ook weer lekker schoon zo te lezen![]()
Hier begint het lekker te waaien. Eindelijk frisse lucht!quote:Op maandag 16 juli 2007 19:25 schreef Soury het volgende:
Tis hier fokking donker ... Lampen en kaarsen aan dat gaat zo weer weergeweld worden
Tis nacht hierquote:Op maandag 16 juli 2007 19:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hier begint het lekker te waaien. Eindelijk frisse lucht!![]()
![]()
![]()
buienradar
Denk het wel, en de wens is de vader van de gedachte.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou het nou een "gezopen" + spelfout zijn of niet?![]()
Met LP weet je het nooit...quote:Op maandag 16 juli 2007 19:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zou het nou een "gezopen" + spelfout zijn of niet?![]()
owowowowow, krijg jij die bui waar ze voor aan het warschuwen zijn..quote:
En muizen zijn 's nachts wakker.quote:
Nou je zegt het ... Maar het speelde door mijn hoofd. Met een dik boek me nest inquote:Op maandag 16 juli 2007 19:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
En muizen zijn 's nachts wakker.
Moet ik dan gaan slapen?
het wordt hier ook bewolkter, maar heul ietsje maar.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je zegt het ... Maar het speelde door mijn hoofd. Met een dik boek me nest in![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:42 schreef Polonium-120 het volgende:
is er hier ook gedonder?
quote:Op maandag 16 juli 2007 19:42 schreef Polonium-120 het volgende:
is er hier ook gedonder?
Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.quote:Op maandag 16 juli 2007 19:49 schreef Talitha het volgende:
Is FOK! bij jullie ook zo aan het fokken...?
quote:Op maandag 16 juli 2007 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Oiieieeieiee mooi .
![]()
En het tapijt is ook weer lekker schoon zo te lezen![]()
PH! long time no see!quote:
Dat valt allemaal nog maar te bezienquote:
Hier wat windvlagen en een paar druppels regen. Verder helemaal niets.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
het is hier echt superkutweer...![]()
![]()
pikdonker, stormachtige wind en slagregen... binnen een minuut...
Ja die had ik ook... looks like scary shit to me...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:27 schreef Talitha het volgende:
Warning
Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /fok2/www/forum/ipbans.php:143) in line 114 of file {config_root}/www.inc/repliqueCore.php![]()
Heb je gewaarschuwdquote:Op maandag 16 juli 2007 21:21 schreef debuurvrouw het volgende:
het is hier echt superkutweer...![]()
![]()
pikdonker, stormachtige wind en slagregen... binnen een minuut...
Ze gaan niet alleen het subforum maar ook de top300 veelposters verwijderen.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja die had ik ook... looks like scary shit to me...![]()
Ik was ook een beetje bang, had eend ook meteen in mn msn hangenquote:Op maandag 16 juli 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze gaan niet alleen het subforum maar ook de top300 veelposters verwijderen.![]()
Oeh... ik sta nog niet in de top 300quote:Op maandag 16 juli 2007 21:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze gaan niet alleen het subforum maar ook de top300 veelposters verwijderen.![]()
jamaar jamaar...quote:
top 300 ga ik niet redden...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Veelposters van DGK.
Daar sta je makkelijk in mevrouwtje.
uh-oh...quote:Op maandag 16 juli 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat er hier in de SC een aantal users aan het radicaliseren waren tegen de "gevestigde orde" als het ware...
Maar wij zijn de fucking teletubbies vergeleken met dat COSvolk...
Geef eens een voorbeeld?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik dacht dat er hier in de SC een aantal users aan het radicaliseren waren tegen de "gevestigde orde" als het ware...
Welke wil jij zijn?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:49 schreef Ian_Nick het volgende:
neeneeneeneenee,quote:
Wat is er dan buuf?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
neeneeneeneenee,
ik ben er ook nog, ik kan de afleiding wel gebruiken...![]()
Die geile kuteend is toch niet weer zo vervelend he?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was ook een beetje bang, had eend ook meteen in mn msn hangen![]()
het is echt nasty weer hier... voorbij leuk zeg maar.quote:
zit te pesten en mijn slome brein snapt er geen ruk meer vanquote:Op maandag 16 juli 2007 21:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die geile kuteend is toch niet weer zo vervelend he?![]()
Wat dacht je van mijquote:Op maandag 16 juli 2007 22:01 schreef mootie het volgende:
[..]
zit te pesten en mijn slome brein snapt er geen ruk meer van![]()
ik mis watquote:Op maandag 16 juli 2007 22:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat dacht je van mij
Waar is hier de nooduitgang branduitgang?![]()
Wat zie jij eruitquote:Op maandag 16 juli 2007 22:03 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kijk nou eens wat ik google!![]()
[afbeelding]
Zit je al in je rubberbootje?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is echt nasty weer hier... voorbij leuk zeg maar.![]()
Komt het door mij?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is echt nasty weer hier... voorbij leuk zeg maar.![]()
vast nietquote:
Heb ff ge-googled op 'ugly'. Ik wilde een lelijke ava om jullie te irriteren.quote:
hij komt me vaag bekend voorquote:
Ik val best op ugly, maar ik haat kattenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb ff ge-googled op 'ugly'. Ik wilde een lelijke ava om jullie te irriteren.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |