Spinnen en haaien; verder kan ik alles hebben, wat ik je bromquote:Op maandag 16 juli 2007 05:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mevrouw de dierenambulance vraagt bij de eerste de beste spin al om raad![]()
Pfff als je 3x was blijven zitten zat je daar nog, broekiequote:Op maandag 16 juli 2007 05:07 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Noohhhhh m'n basisschoolbijnaam.
Ok pietje precies, zijn dat de enige hobbies die je hebtquote:
Wat, spellen?quote:Op maandag 16 juli 2007 05:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ok pietje precies, zijn dat de enige hobbies die je hebt![]()
Als je BB vaak saai vond is dit vast en zeker meer jouw dingquote:Op maandag 16 juli 2007 05:08 schreef Stereotomy het volgende:
Maareh, eend, dit is dus leuker dan BB?
Ik vond BB5 helemaal geweldig en BB6 was ok.quote:Op maandag 16 juli 2007 05:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als je BB vaak saai vond is dit vast en zeker meer jouw ding![]()
quote:
quote:Op maandag 16 juli 2007 05:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
en
Schrijven, Ivy, dieren, sex, films, lezen, acteren, grammatica, reizen, liefde, Tarantino, gamen, winkelen, eten, geld, computers, lieve mensen, Shakespeare, groen, geel en rood, 'foute' TV, etc..
Valt me wel een beetje tegen van je![]()
Dan is dit misschien toch iets te heavy voor jequote:Op maandag 16 juli 2007 05:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vond BB5 helemaal geweldig en BB6 was ok.
Niets van te merkenquote:
Geen Jostiflips, nee?quote:Op maandag 16 juli 2007 05:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dan is dit misschien toch iets te heavy voor je
Besteed je wel genoeg tijd aan je hobbiesquote:
Hier worden de bewoners zelf gefliptquote:
Spinnenneuken?quote:Op maandag 16 juli 2007 05:14 schreef TherAngelina het volgende:
Oké ik ga nu beneden op de bank slapen...
Stomme rotspin. [afbeelding]
Ben je zo geil dat je die spin bespringtquote:Op maandag 16 juli 2007 05:14 schreef TherAngelina het volgende:
Oké ik ga nu beneden op de bank slapen...
Stomme rotspin. [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |