Neequote:Op maandag 16 juli 2007 13:48 schreef Leandra het volgende:
Veulen
Nog spannende wilde dingen meegemaakt??
Waar heb je zitten zuipen dan?? Een biertje kost hier in de kroeg beduidend minder dan in de stad...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee![]()
Wel veel beesten gezien. En een hele smak geld kwijt
Ik was alleen al 20 euro kwijt aan park de hoge veluwequote:Op maandag 16 juli 2007 13:55 schreef Leandra het volgende:
Waar heb je zitten zuipen dan?? Een biertje kost hier in de kroeg beduidend minder dan in de stad...
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
En ja.
Dat was het enige dat ik kwam melden
Speciaal voor mijquote:Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
En ja.
Buiten het park is de natuur gratisquote:Op maandag 16 juli 2007 14:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik was alleen al 20 euro kwijt aan park de hoge veluwe![]()
Stelletje oplichters... Natuur hoort gratis te zijn hoor.
Enne ik drink geen alcohol![]()
Kutnewbie Schnitzeltjequote:Op maandag 16 juli 2007 14:40 schreef Ian_Nick het volgende:
En ja.
Dat is waarquote:
Tsja... dat geldt natuurlijk ook voor het Rijksmuseum en alle andere kunst die eigendom van de staat is..quote:Op maandag 16 juli 2007 15:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat is waar![]()
Maar op de 1 of andere manier blijft het me steken dat je gewoon 7 euro per dag kwijt bent voor een stuk natuur. Waar je ook nog eens belasting enzo voor betaald...
Die worden gelukkig ook steeds goedkoper.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:15 schreef Leandra het volgende:
Tsja... dat geldt natuurlijk ook voor het Rijksmuseum en alle andere kunst die eigendom van de staat is..
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die worden gelukkig ook steeds goedkoper.
Ik zit even terug te lezen...
Wat een verbeelding hierzo![]()
Doe ff een post van een halve meter met daarin alle quotes en jouw reactie daaropquote:Op maandag 16 juli 2007 15:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Die worden gelukkig ook steeds goedkoper.
Ik zit even terug te lezen...
Wat een verbeelding hierzo![]()
Neeh... Het ging allemaal over sexquote:Op maandag 16 juli 2007 15:36 schreef Leandra het volgende:
Doe ff een post van een halve meter met daarin alle quotes en jouw reactie daarop![]()
![]()
Ik had ze nog nooit gehad, ze lagen er en ik vond dat ik iig een keer moest proberen hoe ze smaken (uitstekend)quote:Op maandag 16 juli 2007 15:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh... Het ging allemaal over sexMijn sex over dat ik dat wel ging hebben ofzo.
Dus niet heIk kan al heel wat jaartjes voor mezelf denken
En verder vind ik inderdaad dat je geen kikkerbilletjes hoort te eten .
Proberen kan opzich geen kwaad. Ik heb zat vlees dingen geprobeerd voor ik vegie werd. Zolang we ons maar realiseren dat er dieren voor ons sterven. Sommige van die dieren hebben het ook niet makkelijk, hoe lekker de artikelen er van ook zijn. Denk aan kaviaar, kreeft, kikkerbilletjes. Maar ook aan dingen dichter bij huis kalkoenen bv.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:44 schreef Leandra het volgende:
Ik had ze nog nooit gehad, ze lagen er en ik vond dat ik iig een keer moest proberen hoe ze smaken (uitstekend)
Verder weet ik heel goed onder wat voor omstandigheden het Nederlandse pluimee in hun "flats" zitten en daar doet ook vrijwel niemand moeilijk over....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |