Tuurlijk niet, jij neukt immers nietquote:Op maandag 16 juli 2007 00:59 schreef remlof het volgende:
TT refereert aan Quickie_Butt en Garisson72 trouwens, ik heb er niks mee te maken
Niet op de Jacob Cremerstraat in ieder gevalquote:Op maandag 16 juli 2007 01:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij neukt immers niet
waar was je gisteren dan!quote:Op maandag 16 juli 2007 07:43 schreef motorbloempje het volgende:
yeah! Drugs!ik kom in de goeie stad met de goeie fokkers te wonen
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:19 schreef Garisson72 het volgende:
ik wens mij bij deze te distantiėren van de TT.
wel goeie foto´s overigens.
quote:
Wehehehequote:Op maandag 16 juli 2007 09:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
waar was je gisteren dan!
Overigens, die foto hierboven he, met Q_B, Vork en mijzelve aan die tafel...
is dit nou het moment dat Vork zijn omgeflikkerde bierglas weer rechtzet, dat hij net daarvoor bij de argeloze omstander in de achtergrond in de nek heeft gegoten?
gheylquote:Op maandag 16 juli 2007 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
vervolgens wil ik dan nog even het volgende onder de aandacht brengen, en wel dit:
[afbeelding]
stond al in het vorige topic, maar anders raaktie nog in de vergetelheid...
Ga eens werken jijquote:Op maandag 16 juli 2007 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
vervolgens wil ik dan nog even het volgende onder de aandacht brengen, en wel dit:
[afbeelding]
stond al in het vorige topic, maar anders raaktie nog in de vergetelheid...
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:01 schreef Ladyxima het volgende:
volgens mij heb ik nog met die met het blauwe shirt in de bus gezeten vandaaglijn 5..
ik kan me er niks van herinneren.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:16 schreef Quickie_Butt het volgende:He Garisson wat deed jij in de bus vanmiddag?
voor een maandagochtend vind ik hem prima door de daartoe bestemde beugel kunnen.quote:
jij als taalpurist?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
voor een maandagochtend vind ik hem prima door de daartoe bestemde beugel kunnen.
Van wie niet?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
*zucht*
vanavond maar weer hopen dat 't droog is en ik nog lekker op mn balkon kan smokenmag ik straks in mn nieuwe kamer niet meer
![]()
alleen als het zo uitkomt...quote:
Oh jaquote:Op maandag 16 juli 2007 09:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
alleen als het zo uitkomt...
arnhem. [<-- zie! het is wel ontopic!]
Eh, dat zou kunnen, maar dan moet je me toch echt even helpen herinneren. Wie hoe wat enzo?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
die Vork.. laatste keer dat ik hem zag was lang lang geleden op Parkpop..
je ziet me wel een keer in het sonsbeekpark voor een meet ofzoquote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Eh, dat zou kunnen, maar dan moet je me toch echt even helpen herinneren. Wie hoe wat enzo?
ook, maar dat spreekt voor zich.quote:
ja stom hequote:Op donderdag 19 juli 2007 13:45 schreef Vork het volgende:
Je gaat het centrum van Arnhem verlaten voor een hutje in Didam? die is gek. Nouja, je kunt wel alvast het eerste enige echte Didam topic openen, want die is er volgens mij nog niet (en goh, hoe zou dat nou komen).
dank je wel!quote:Maar wel gefeliciteed dan hoor, met je nieuwe woning, indien dat doorgaat uiteraard.
ha, die kamer heb ik ook gezienquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ja stom he
nou ja, ik heb nu 8 huisgenoten, van wie ik er 2 wel kan schieten
ik erger me al 2 jaar kapot aan de keuken en badkamer
en in Didam heb ik maar 1 huisgenoot EN een eigen keuken
[..]
dank je wel!
ik ga morgen even kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ha, die kamer heb ik ook gezien![]()
maar vond 't iets te ver buiten 't centrum/de stad enzo
mijn moeder heeft een huis op de plantage, en volgens mij is dat naast west. En nou is de plantage wel te doen, maar kan niet echt zeggen dat er veel contact is met PWquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen de arnhemmers mij iets vertellen over Presikhaaf West?
heb daar een benedenwoning aangeboden gekregen.. tuin, voortuin, alles van mezelf en voor maar 223 euro (excl) met centrale verwarming..
is die buurt beter dan Klarendal?
als het huisje maandag leuk is (dan mag ik gaan kijken) dan neem ik die namelijk waarschijnlijk.. kamer afzeggen en een eigen huisjemaarreh.. ervaringen?
Ik woon in Presikhaaf West. Volgens velen een verschikking, maar et valt mij echt heel erg mee. Het is wel een multiculturere buurt, veel Turken, veel ouderen, veel studenten en veel na-oorlogse woningen die ook voor een aanzienlijk deel gesloopt gaan worden. De woningbouw is er nogsteeds van overtuigd dat dat toch echt eind 2008 voor een groot deel plat ligt. Een benedenwoning met tuin enzo klinkt dan ideaal, maar waar welke straat is het en wordt het daar niet over een jaar al gesloopt? Ik zou dat toch wel even checken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen de arnhemmers mij iets vertellen over Presikhaaf West?
heb daar een benedenwoning aangeboden gekregen.. tuin, voortuin, alles van mezelf en voor maar 223 euro (excl) met centrale verwarming..
als het huisje maandag leuk is (dan mag ik gaan kijken) dan neem ik die namelijk waarschijnlijk.. kamer afzeggen en een eigen huisjemaarreh.. ervaringen?
Niks is beter dan Klarendalquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Sloop van de straat (Eendrachtstraat) staat voor 2010 op de planning, en als het even meezit woon ik dan alquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik woon in Presikhaaf West. Volgens velen een verschikking, maar et valt mij echt heel erg mee. Het is wel een multiculturere buurt, veel Turken, veel ouderen, veel studenten en veel na-oorlogse woningen die ook voor een aanzienlijk deel gesloopt gaan worden. De woningbouw is er nogsteeds van overtuigd dat dat toch echt eind 2008 voor een groot deel plat ligt. Een benedenwoning met tuin enzo klinkt dan ideaal, maar waar welke straat is het en wordt het daar niet over een jaar al gesloopt? Ik zou dat toch wel even checken.
Op de fiets kan je overal een gek tegenkomen helaas.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sloop van de straat (Eendrachtstraat) staat voor 2010 op de planning, en als het even meezit woon ik dan alsamen
ik ben opzich ook wel wat gewend hier in Den Haag, dus heel snel slecht zal ik het niet vinden, maar vroeg me af of het veilig is.. als ik bijvoorbeeld 's avonds naar huis fiets enzo..
Dus zit daar iig dan tot 2010 goeddus dat is fijn
eenschquote:
Ik zie het al Vivare en Portaal hebben in deze wijk huizen. Die van Portaal (voornamelijk de flats) staan al jaren op de slooplijst, maar voor een hoop laagbouw van Vivare is er per mei 2007 een besluit genomen om ze te gaan slopen, zodat die pas in 2010 gesloopt kunnen worden (ivm tijd die ze nodig hebben voor planning en de huidige bewoners die moeten verhuizen etc. etc.) Daar he b je dan mazzel mee. Althans, dat zou wel betekenen dat je over anderhalf jaar ofzo missen tussen de gesloopte woningen komt te zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:00 schreef motorbloempje het volgende:
Vivare.
als je googlend zoekt op Presikhaaf West Sloop dan kom je vanzelf op een site (VROM? ) uit waarin staat welke straten wanneer worden gesloopt. De Eendrachtstraat en nog eentje waren voor 2010, en dat heeft de mevuow van Vivare me vanmiddag ook bevestigd
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:21 schreef mister_popcorn het volgende:
kick! Morgen Ronde Weide, laatste keer bieren in lange tijd ivm herren / scriptie. (tenminste, dat neem ik me voor...)
Als het weer een beetje meewerkt... Maar ik ben er bang voorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:12 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Nu ik ook weer in Arnhem woon ga ik dit topic ook maar weer eens volgen.
Morgen nog mensen naar het Sonsbeekpark???
je heelt me de woorden uit de mondquote:Op zondag 22 juli 2007 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Discotheken
Clubs
Pub
Bruine kroeg
dus discotheken en clubs, geen idee
je kan je erzelf wel vermaken. Hangt er wel beetje vanaf wat je zelf wil, maar in principe is er wel iets te doen.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:39 schreef UnrealMarc het volgende:
*toekomstig bewoner van Arnhem meld zich
Kan je goed uitgaan in Arnhem? Discotheken/Clubs?![]()
Oh kroegjes en pubs vind ik ook leuk hoor, maar vroeg me af of je in Arnhem ook leuk ergens kan dansen ofzo?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Discotheken
Clubs
Pub
Bruine kroeg
dus discotheken en clubs, geen idee
ah, boulevard heuvelinkquote:Op maandag 23 juli 2007 00:41 schreef donroyco het volgende:
o oh....
volgend schooljaar kom ik dus in de stad waar remlof en nog een aantal vooraanstaande Fok!kers woont/verblijft... Wil wel op kamers, maar ben niet intensief aan het zoeken.. Kreeg laatst een kamer aangeboden op de Heuvelink (jullie bekend?), maar was 4e keus... en 24m² voor 300 euro geen geldklopperij...![]()
Dankje!quote:Op maandag 23 juli 2007 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
haha, wéér twee nieuwe namen erbij! ligt het aan mij, of is het verloop onder de Arnhemse Fok!kers de laatste tijd behoorlijk groot?
Hoe dan ook, welkom donroyco en UnrealMarc!
Ik woon nog niet in Arnhem he.. maar ga er wel naar per september naar school...quote:Op maandag 23 juli 2007 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
haha, wéér twee nieuwe namen erbij! ligt het aan mij, of is het verloop onder de Arnhemse Fok!kers de laatste tijd behoorlijk groot?
Hoe dan ook, welkom donroyco en UnrealMarc!
Ik bedoelde ook juist dat dat vet goedkoop was, alleen was ik helaas de 4e in de rij, en als een van de eerste drie de kamer niet zou nemen (wat mij toch wel heel onwaarschijnlijk lijkt..) dan zouden ze nog contact met mij opnemen...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:51 schreef Muck het volgende:
als je nog op zoek bent donroyco, heb ik binnenkort waarschijnlijk ook een kamer in de aanbieding
en 300 voor 24 m2 is niet zo duur hoor.... als je groter en goedkoper wil, wens ik je veel succes....
ja, ik ben blond, dan begrijp je mensen weleens verkeerd hequote:Op maandag 23 juli 2007 15:04 schreef donroyco het volgende:
Ik bedoelde ook juist dat dat vet goedkoop was, alleen was ik helaas de 4e in de rij, en als een van de eerste drie de kamer niet zou nemen (wat mij toch wel heel onwaarschijnlijk lijkt..) dan zouden ze nog contact met mij opnemen...
Daarbij ben ik wel geinteresseerd in de kamer die je misschien in de aanbieding hebt, zou je daar wat meer informatie over kunnen PM'en of hier neer zetten? Bij voorbaat dank!
PM verstuurd...quote:Op maandag 23 juli 2007 15:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je meer wilt weten, PM dan gerust even
Alweer eentje terugquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 juli 2007 17:32 schreef motorbloempje het volgende:![]()
![]()
![]()
zie mijn sig![]()
vrijdag contract tekenen! Vork! Je wordt mn bijna-buurman![]()
![]()
foto's komen vanavond, zit nu nog bij mn ouders thuis![]()
vrijdag contract tekenen![]()
Een straat verder dan waar ik woonquote:Op maandag 23 juli 2007 22:05 schreef remlof het volgende:
Gefeli motorbloempje! Maar waar is het nu precies?
Als er niet een blok flats tussen zou staan zou een steenworpafstand zo letterlijk zijn, dan de kans dat ik daarmee een van haar ruiten zou kunnen sneuvelen vanaf mijn woning ineens reeel zou worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 22:08 schreef remlof het volgende:
Ow dus ik moest dat "buurman" bijna letterlijk nemen!
Ik lees ook meequote:Op maandag 23 juli 2007 22:13 schreef Muck het volgende:
ik wel
als ik weg ben uit het huis waar ik nu woon, gooi ik er een steen doorheen
dan ontwijk ik jouw raam natuurlijkquote:
Om zelf de eerste steen te leggenquote:
Wel goed mikken danquote:Op maandag 23 juli 2007 22:26 schreef Muck het volgende:
[..]
dan ontwijk ik jouw raam natuurlijk
ik mik op een bepaalde huisgenote
quote:
I'll tryquote:[..]
Wel goed mikken dan
arnhem topic, FTWquote:
Mijn broer had ooit eens een vriendin uit Didam. Die noemden we altijd "watzegtze", 3x raden waaromquote:
gave treinrit altijd...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:09 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ben ooit eens met de trein door Didam gekomen. M'n pappa hield z'n handen voor m'n oogjes.
Zou zo maar kunnen, we konden er geen chocola van maken iigquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:10 schreef Adelante het volgende:
Ze praatte met volle mond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
volgens mij zit er één uitbater die alle café's daar beheert en is dat onderdeel van de plokquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:15 schreef -skippybal- het volgende:
Didam heeft gewoon een filmhuis met nog toffe films ook [afbeelding]
Kun je er ook alcohol halen?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:34 schreef Muck het volgende:
Jongens, jongens, mijn blijheid om mijn huisje! wat doen jullie!
*grinnik
Ja dank je...quote:
Klopt, ik heb wel internet en telefoon van UPC. Telefoon werkt prima, maar is alleen voordeling met internet erbij en laat dat nou juist gammel zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:33 schreef Garisson72 het volgende:
TV van UPC, verder moet je nix bij die sjaggeraars afnemen. Ik hoor nooit iets anders dan ellende van die toko.
Ik heb internet via Tiscali (KPN).
omdat je die periodes dat internet eruit ligt wel als lekker rustgevend ervaart?quote:Op woensdag 25 juli 2007 12:33 schreef remlof het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit problemen met internet van UPC
*afklopt
Ik en geen internet? Grapjasquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:35 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
omdat je die periodes dat internet eruit ligt wel als lekker rustgevend ervaart?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 19:50 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Vandaag nog een kerel uit Het Dorp geholpen..kwam met volle snelheid in zijn scootmobiel eraan..klapt die tegen een lataarnpaal op t Willemsplein![]()
Bij Dudok op de markt hebben ze wifi. Weet alleen niet of het gratis is.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 14:27 schreef Smeich het volgende:
Weet iemand waar je hier zoiets hebt als Starbucks? En dan doel ik niet op de overheerlijke frap's maar over het idee dat ze daar een wifi connectie ter beschikking hebben en je zo dus kunt relaxen/werken met een laptop onder het genot van een kopje koffie.
Of ze rijden helemaal links op het fietspad, met hun hondje helemaal aan de rechterkant zodat die riem het hele fietspad blokkeertquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:45 schreef Tha_Mars het volgende:
soms gaan ze echt hard, vooral op de amsterdamseweg, kom je naar beneden gezoeft, moet je opeens vol in de remmen...
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:36 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Of ze rijden helemaal links op het fietspad, met hun hondje helemaal aan de rechterkant zodat die riem het hele fietspad blokkeert
Gefeliciteerd, bijna-arnhemmerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
nou mensen![]()
ik heb de sleutels
over 2 weken woon ik echt bij julie
![]()
Is er wat te doen?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:55 schreef remlof het volgende:
Gaan er nog menschen naar Bosch vanavond trouwens?
Een DJ met "Swingende alt-pop in de breedste zin van het woord" - niet echt heel bijzonder dusquote:
Gewoon bier dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:58 schreef remlof het volgende:
Een DJ met "Swingende alt-pop in de breedste zin van het woord" - niet echt heel bijzonder dus
Hehe ja..! en dan van links naar rechts slingeren tussen de bussen door..quote:Op donderdag 26 juli 2007 21:45 schreef Tha_Mars het volgende:
soms gaan ze echt hard, vooral op de amsterdamseweg, kom je naar beneden gezoeft, moet je opeens vol in de remmen...
Gezellig!!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
nou mensen![]()
ik heb de sleutels
over 2 weken woon ik echt bij julie
![]()
als het goed is, wordt het steeds mooier de komende dagen, beginnend ong donderdag as...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
hopen dat augustus nog een paar mooie weekenden geeft![]()
En dan lekker hangen in t Sonbeekparkquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
als het goed is, wordt het steeds mooier de komende dagen, beginnend ong donderdag as...
Dus laten we hopen dat net wanneer ik nog 1 en misschien 2 weekjes vakantie heb, het eindelijk mooi weer is![]()
Als het tijdens Sonsbeek Avenue (over twee weken geloof ik) maar mooi weer isquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:46 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
als het goed is, wordt het steeds mooier de komende dagen, beginnend ong donderdag as...
Dus laten we hopen dat net wanneer ik nog 1 en misschien 2 weekjes vakantie heb, het eindelijk mooi weer is![]()
A) waar haal jij vandaan dat er een hittegolf komt dan??? Ik heb echt wel zin in wat zon en hogere temperaturen, maar voorlopig komt die volgens de knmi rond de 23 graden aan het eind van de week... Of weet jij meer dan ik?quote:Op maandag 30 juli 2007 07:43 schreef motorbloempje het volgende:
fijn.. straks een hittegolf als ik aan het verhuizen ben
yeah..
Ga je weer ergens in een weiland staan?quote:Op maandag 30 juli 2007 12:25 schreef -skippybal- het volgende:
Vanaf zaterdag lekker 1.5 week weg uit Arnhem![]()
ha een kloonquote:Op maandag 30 juli 2007 13:36 schreef Quickie_Bijt het volgende:
He een rel in het Arnhemtopic?
[afbeelding]
Weerquote:Op maandag 30 juli 2007 13:37 schreef Quickie_Bijt het volgende:
[..]
Ga je weer ergens in een weiland staan?
aidsquote:Op maandag 30 juli 2007 13:49 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Weer?
Neuh ik ga naar Sziget lekker stinken en AIDS oplopen![]()
Niet schilderen ofzo???quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 16:47 schreef Tha_Mars het volgende:
Is er nog iets te doen in Arnhem komende week?
Was wel leuk vorig jaar, in de bagger.quote:Evenement: Sonsbeek Theater Avenue
Datum: 09-08-2007 t/m 12-08-2007
In tenten met velerlei gezichten kunnen bezoekers genieten van verschillende muziek-, cabaret- en theatervoorstellingen voor jong en oud. Men wandelt van de ene voorstelling naar de andere of gaat op het terras zitten om te genieten van de sfeer, de mensen en het park. De Sonsbeek Theater Avenue maakt deel uit van Sonsbeek Festivals.
Als het wel lekker weer is is het wel één van de leukste evenementen in Arnhemquote:Op maandag 30 juli 2007 18:33 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was wel leuk vorig jaar, in de bagger.
In juli gaan ze op zaterdag ook om 2 uur dicht. Maar tijdens het weekend van de Theater Avenue zijn ze op vrijdag tot 4 uur en op zaterdag tot 5 uur open.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:38 schreef -skippybal- het volgende:
En wtf was er met Bosch zaterdagavond? Kom ik daaraan zit de deur gewoon dicht.Ging ik kloppen en toen kwam er zo'n wijf boos zeggen dat ze gesloten waren en tiefde de deur weer dicht![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:44 schreef -skippybal- het volgende:
Oh, ik wist niet eens meer dat ik je gebeld had
Joah gaat goed hier, afgelopen donderdag sollicitatiegesprek gehad, ben door naar de 2e rondequote:Op maandag 30 juli 2007 18:18 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hey Magika, alles goed? al nieuw werk gevonden?
Hilarisch lijn 5 momentje trouwens; Whehe.. Je hebt van die momenten...
Ah tof, succesquote:Op maandag 30 juli 2007 18:57 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Joah gaat goed hier, afgelopen donderdag sollicitatiegesprek gehad, ben door naar de 2e ronde![]()
Jij al iets gevonden?
Las dat topic gister ja, geweldig
Ah ok, draaien idd erg mooie films, was hiervoor niet echt bekend met 'filmhuis films' maar zitten echt steengoede films tussen. Je moet eigenlijk voor donderdag nog After The Wedding proberen te zienquote:Op maandag 30 juli 2007 20:48 schreef ZwarteMagika het volgende:
Euh tot nu toe wel ehm.. 2 keer geweest geloof ikIk ben zo'n 'oh die film wil ik nog zien maar het komt er niet van' type
Maar filmhuizen zijn goed, lekker kleine zaaltjes en veel mooiere films als de reguliere bioscopen
deels mee eens. Blikken bioscoop is echt dra-ma. Als je daar geen bontkraag hebt op je neppe lerenjackie, geen rmb op je telefoon aan hebt staan en niet om de 10 seconden kk stoer roept hoor je daar echt niet thuis. De rembrandt vind ik daarentegen gewoon rieleks...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:13 schreef -skippybal- het volgende:
Filmhuizen![]()
"Normale" bioscopen zijn voor proleten![]()
Denk dat het vooral van de film afhangt, heb in Rembrandt ook een keer in een halflege zaal gezeten met achterin allemaal gillende breezahpubahsquote:Op maandag 30 juli 2007 21:23 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
deels mee eens. Blikken bioscoop is echt dra-ma. Als je daar geen bontkraag hebt op je neppe lerenjackie, geen rmb op je telefoon aan hebt staan en niet om de 10 seconden kk stoer roept hoor je daar echt niet thuis. De rembrandt vind ik daarentegen gewoon rieleks...
en wil je ook duidelijk maken naar welke film je toen bent geweest?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:41 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ja beetje jammer dat ik nou The Fountain heb gemist, die heeft volgens mij maar heel even gedraaid (heb 'm al 2 keer gezien maar wil 'm nog op het grote doek zien). Inland Empire komt er ook aan zo te zien (ein-de-lijk) alleen een beetje jammer dat ik David Lynch-films eigenlijk te eng vind voor in de biosDus ik twijfel nog
[..]
Denk dat het vooral van de film afhangt, heb in Rembrandt ook een keer in een halflege zaal gezeten met achterin allemaal gillende breezahpubahs![]()
Ehm.. Music and Lyricsquote:Op maandag 30 juli 2007 21:54 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
en wil je ook duidelijk maken naar welke film je toen bent geweest?![]()
Mijn laatste daar waren rocky (YEAH!) en PoC 3 (ruk film) Beide weinig publiek en rust.
Ik denk dat ik 'm idd maar gewoon download koop, al is het maar om het geluid uit te kunnen zettenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:57 schreef -skippybal- het volgende:
Inland Empire zou ik gewoon thuis op de bank kijken, kan je tenminste nog eens gaan op staan en lopen tijdens een 3 uur durende freakshow![]()
Lul niet, jij bent er gewoonquote:Op maandag 30 juli 2007 23:31 schreef Vork het volgende:
Hallo. Mijn agenda schijnt alweer vol te staan met vanalles en nogwat nu
aha! De eerste nacht hopelijk in mn nieuwe stulpje, dus ik en mijnquote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef remlof het volgende:
Ok, weer een poging tot een FOK! Arnhem Meet
Zaterdagavond 11 augustus in Sonsbeek, tijdens Theater Avenue.
Komers:
Vork
enter
Memento-Mori
remlof
Quickie-Bijt
Garrison72
Wauw ik ben een komerquote:Op maandag 30 juli 2007 23:15 schreef remlof het volgende:
Ok, weer een poging tot een FOK! Arnhem Meet
Zaterdagavond 11 augustus in Sonsbeek, tijdens Theater Avenue.
Komers:
Vork
enter
Memento-Mori
remlof
Quickie-Bijt
Garrison72
Misschieners:
moblo +
Natuurlijk ben je er, je kan terug kruipen meid!quote:
Oh in dat geval vind ik dat Boem-Dikkie ook wel kan komenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je er, je kan terug kruipen meid!
En enter en M-M zijn utrechters maar ze komen naar Arnhem voor deze meet
Enter komt nog altijd uit Den Haag hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk ben je er, je kan terug kruipen meid!
En enter en M-M zijn utrechters maar ze komen naar Arnhem voor deze meet
Ow jahquote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:54 schreef Quickie_Bijt het volgende:
[..]
Oh in dat geval vind ik dat Boem-Dikkie ook wel kan komen
Ow jahquote:Op dinsdag 31 juli 2007 08:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Enter komt nog altijd uit Den Haag hoor
Ow jahquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:00 schreef Garisson72 het volgende:
wow man, ik schijn ook te komen!
zater-avond een Fok!-Arnhem-meet en dan de dag erna 's middags een Fok!-pool-meet in Utrecht... Dat moet ook niet veel gekker worden al met al.
Da's behoorlijk lastig in Arnhem-Noord. Ik heb zelf meer dan een jaar zonder gezeten en ben er nu naar een op zoek voor m'n vader die is terugverhuisd naar Arnhem. De meesten hebben een patientenstop en het enige dat je kan doen is ze van tijd tot tijd allemaal afbellen of ze weer nieuwe patienten aannemen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
iemand trouwens nog een goede huisarts in de aanbieding?
mijn dokter zit daar, maar daar zitten er wel meer. Weet ook niet echt of mijn dokter goed is of niet, ben er maar één keer geweest. Kan nooit representatief zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:44 schreef PallominnoX het volgende:
Volgens mij moet je niet naar die op de Lawick v. Pabstraat gaan, geloof dat dat niet veel soeps is.
Ah de vervanger van Muck komt er al aanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:21 schreef LaUraa het volgende:
Over twee weekjes ga ik de Achterhoek verlaten voor mijn nieuwe appartementje in Arnhem
Alvast welkomquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:21 schreef LaUraa het volgende:
Over twee weekjes ga ik de Achterhoek verlaten voor mijn nieuwe appartementje in Arnhem
Is dat nou moeilijker voor iemand uit de Achterhoek?quote:
Hey tof, ik ga ook Communicatie studeren aan de HAN!quote:
Echt welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is dat nou moeilijker voor iemand uit de Achterhoek?
Oke leuk! Ga je in september beginnen? Het is wel een leuke opleiding, alleen het eerste jaar (gemeenschappelijke Propedeuse) moet je ff door heen.. Grappig dat Nijmegen dan nog dichterbij is, had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hey tof, ik ga ook Communicatie studeren aan de HAN!
Alleen ga ik het in Nijmegen volgen, lijkt me leuker dan presikhaaf en omdat ik in Arnhem Zuid woon is het kwa reistijd zelfs dichterbij
Februari helaas, was iets te laat met veranderen studiekeuze en moet nog een toelatingstest afleggen omdat niet juiste havo profiel heb.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:01 schreef LaUraa het volgende:
[..]
Oke leuk! Ga je in september beginnen? Het is wel een leuke opleiding, alleen het eerste jaar (gemeenschappelijke Propedeuse) moet je ff door heen.. Grappig dat Nijmegen dan nog dichterbij is, had ik niet verwacht.
Daar heb ik een tijdje bij gezeten, die is idd erg goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:47 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Johan de Witlaan zit wel een relaxe...alleen niet echt om de hoek.
Die gemeenschappelijke propedeuse is niet zoveel aan nee.. Je krijgt veel vakken waar je later eigenlijk niks meer over hoort, maargoed moet maar ff he..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:19 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Februari helaas, was iets te laat met veranderen studiekeuze en moet nog een toelatingstest afleggen omdat niet juiste havo profiel heb.
Is die gemeenschappelijke propedeuse moeilijk dan of gewoon weinig aan?
Welke taal doe jij erbij? Ik wil graag spaans doen
Ben wel al bij de HAN in presikhaaf geweest voor een orienterend gesprekje met Marion Elshof, die ken je vast wel
als je nou eerst de informaticapropedeuse daar gaat doenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:48 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Hey tof, ik ga ook Communicatie studeren aan de HAN!
Alleen ga ik het in Nijmegen volgen, lijkt me leuker dan presikhaaf en omdat ik in Arnhem Zuid woon is het kwa reistijd zelfs dichterbij
Geen van beidequote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:17 schreef Tha_Mars het volgende:
Pff Als C-er maak je heel wat mee met I-ers die je in de projecten tegen komt![]()
Communicatie in de vorm van Digitale Communicatie en Communicatie en Multimedia Design?
Ik ga nu mijn 3e jaar in van CMD.
Ik doe geen ICTquote:
Zei je iets?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:08 schreef Adelante het volgende:
IT-ers communiceren niet toch?
't Klopt wel wattie zegt, Nylz.quote:
Toen ik m'n opleiding nog deed zat die hele C er ook nog niet in. Hell, toen was er nog niet eens ISDNquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:34 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Klopt wel wattie zegt, Nylz.
Wij ICT'ers krommuniceren.
ze zijn echt verbazingwekkend mooi, vooral als je bedenkt dat ik ze met mijn telefoon gemaakt heb om naar mijn vriend te MMS'en die toen in tsjechie zat waar het alleen maar regendequote:
tof!quote:Toen had ik volgens mij (zal wel, want volgens mij was er maar één dag echt sneeuw) daar met de MTB rondgecrossed.
Zo tof, van de stijle, onverharde kant afcrossen zonder te weten of er een dikke stronk of kuil onder de sneeuw ligt![]()
Als je ze op ware grootte bekijkt zijn ze wel een beetje pixelig, maar als je ze op fok-formaat kijkt zijn ze goed te doen inderdaadquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ze zijn echt verbazingwekkend mooi, vooral als je bedenkt dat ik ze met mijn telefoon gemaakt heb om naar mijn vriend te MMS'en die toen in tsjechie zat waar het alleen maar regende
preciesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:47 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Als je ze op ware grootte bekijkt zijn ze wel een beetje pixelig, maar als je ze op fok-formaat kijkt zijn ze goed te doen inderdaad
Sportfiets in ieder geval, iets hybride, maar wat wel en wat niet ben ik nog niet helemaal over uit. Dat ze bij een fabriek bestellen had ik al door, maar aangezien ik niet zo heel erg veel verstand er van heb, zoek ik een verkooppunt dat een beetje zinnige dingen kan roepen over fietsen enzo.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef -skippybal- het volgende:
Ligt er aan wat voor een fiets je wilt. De meeste zaken bestellen het toch gewoon bij de fabriek, dus het enige verschil zit 'm in de prijs en service.
De Mantel in de Lawick van Pabstraat is op zicht wel goed te doen. Wel best druk vaak, dus beter ga je wat vroeger zodat je zeker weet dat ze de tijd voor je nemen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:55 schreef Vork het volgende:
[..]
Sportfiets in ieder geval, iets hybride, maar wat wel en wat niet ben ik nog niet helemaal over uit. Dat ze bij een fabriek bestellen had ik al door, maar aangezien ik niet zo heel erg veel verstand er van heb, zoek ik een verkooppunt dat een beetje zinnige dingen kan roepen over fietsen enzo.
Joh!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:18 schreef Smeich het volgende:
Nog meer mensen die vier rare lichten in de hemel gezien vannacht!?!! Aliens .. echt! Die gingen waarschijnlijk kijken hoe het stond met de update van hun nieuwe mothership, het nieuwe CS!
Jouw kuiten bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:21 schreef -skippybal- het volgende:
De UFO-hype is nu ook al in dit o zo schone topic
Waarom zou een UFO in godsnaam Arnhem willen checken?
Hoeveel had je toen al op?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:32 schreef Smeich het volgende:
Dat zeg ik, die zijn jaloers op hoe het Centraal Station uitkomt te zien! Nee, het was echt heeeeeel vreemd! We zaten bij de 5th buiten en boven de plaza kwamen plots vier lichtjes langzaam aan in een soort vierkant vorm en die verplaatsten zich langzaam naar sonsbeekkant toe en de vorm werd plots anders daar de twee ondersten meer naar links toetrokken en dichter bij elkaar kwamen te staan. De twee linkerlichten werden toen minder fel en plots weg en die twee andere gingen minutenlang om en om flikkeren.. alsof deze met elkaar aan het communiceren waren en plots.. weg... donker wederom....
Als ik hier morgen niks schrijf ben ik ontvoerdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:32 schreef Smeich het volgende:
Dat zeg ik, die zijn jaloers op hoe het Centraal Station uitkomt te zien! Nee, het was echt heeeeeel vreemd! We zaten bij de 5th buiten en boven de plaza kwamen plots vier lichtjes langzaam aan in een soort vierkant vorm en die verplaatsten zich langzaam naar sonsbeekkant toe en de vorm werd plots anders daar de twee ondersten meer naar links toetrokken en dichter bij elkaar kwamen te staan. De twee linkerlichten werden toen minder fel en plots weg en die twee andere gingen minutenlang om en om flikkeren.. alsof deze met elkaar aan het communiceren waren en plots.. weg... donker wederom....
The Truth is in Here...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 01:56 schreef Smeich het volgende:
Dat is het rare.. zonder alcohol! Of ellicht zat er iets in die overheerlijke kruidenboter van De Ark van NoachNa ja.. dan niet he.. you non-believers!
Ik was in ieder geval niet de enige die het zag! Jammer dat wij geen camera bij ons hadden..ben benieuwd of het sowieso goed zichtbaar zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |