Tuurlijk niet, jij neukt immers nietquote:Op maandag 16 juli 2007 00:59 schreef remlof het volgende:
TT refereert aan Quickie_Butt en Garisson72 trouwens, ik heb er niks mee te maken
Niet op de Jacob Cremerstraat in ieder gevalquote:Op maandag 16 juli 2007 01:00 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, jij neukt immers niet
waar was je gisteren dan!quote:Op maandag 16 juli 2007 07:43 schreef motorbloempje het volgende:
yeah! Drugs!ik kom in de goeie stad met de goeie fokkers te wonen
![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 09:19 schreef Garisson72 het volgende:
ik wens mij bij deze te distantiëren van de TT.
wel goeie foto´s overigens.
quote:
Wehehehequote:Op maandag 16 juli 2007 09:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
waar was je gisteren dan!
Overigens, die foto hierboven he, met Q_B, Vork en mijzelve aan die tafel...
is dit nou het moment dat Vork zijn omgeflikkerde bierglas weer rechtzet, dat hij net daarvoor bij de argeloze omstander in de achtergrond in de nek heeft gegoten?
gheylquote:Op maandag 16 juli 2007 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
vervolgens wil ik dan nog even het volgende onder de aandacht brengen, en wel dit:
[afbeelding]
stond al in het vorige topic, maar anders raaktie nog in de vergetelheid...
Ga eens werken jijquote:Op maandag 16 juli 2007 09:44 schreef Garisson72 het volgende:
vervolgens wil ik dan nog even het volgende onder de aandacht brengen, en wel dit:
[afbeelding]
stond al in het vorige topic, maar anders raaktie nog in de vergetelheid...
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:01 schreef Ladyxima het volgende:
volgens mij heb ik nog met die met het blauwe shirt in de bus gezeten vandaaglijn 5..
ik kan me er niks van herinneren.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:16 schreef Quickie_Butt het volgende:He Garisson wat deed jij in de bus vanmiddag?
voor een maandagochtend vind ik hem prima door de daartoe bestemde beugel kunnen.quote:
jij als taalpurist?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
voor een maandagochtend vind ik hem prima door de daartoe bestemde beugel kunnen.
Van wie niet?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:49 schreef motorbloempje het volgende:
*zucht*
vanavond maar weer hopen dat 't droog is en ik nog lekker op mn balkon kan smokenmag ik straks in mn nieuwe kamer niet meer
![]()
alleen als het zo uitkomt...quote:
Oh jaquote:Op maandag 16 juli 2007 09:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
alleen als het zo uitkomt...
arnhem. [<-- zie! het is wel ontopic!]
Eh, dat zou kunnen, maar dan moet je me toch echt even helpen herinneren. Wie hoe wat enzo?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:45 schreef motorbloempje het volgende:
die Vork.. laatste keer dat ik hem zag was lang lang geleden op Parkpop..
je ziet me wel een keer in het sonsbeekpark voor een meet ofzoquote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef Vork het volgende:
[..]
Eh, dat zou kunnen, maar dan moet je me toch echt even helpen herinneren. Wie hoe wat enzo?
ook, maar dat spreekt voor zich.quote:
ja stom hequote:Op donderdag 19 juli 2007 13:45 schreef Vork het volgende:
Je gaat het centrum van Arnhem verlaten voor een hutje in Didam? die is gek. Nouja, je kunt wel alvast het eerste enige echte Didam topic openen, want die is er volgens mij nog niet (en goh, hoe zou dat nou komen).
dank je wel!quote:Maar wel gefeliciteed dan hoor, met je nieuwe woning, indien dat doorgaat uiteraard.
ha, die kamer heb ik ook gezienquote:Op donderdag 19 juli 2007 13:52 schreef Muck het volgende:
[..]
ja stom he
nou ja, ik heb nu 8 huisgenoten, van wie ik er 2 wel kan schieten
ik erger me al 2 jaar kapot aan de keuken en badkamer
en in Didam heb ik maar 1 huisgenoot EN een eigen keuken
[..]
dank je wel!
ik ga morgen even kijkenquote:Op donderdag 19 juli 2007 14:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ha, die kamer heb ik ook gezien![]()
maar vond 't iets te ver buiten 't centrum/de stad enzo
mijn moeder heeft een huis op de plantage, en volgens mij is dat naast west. En nou is de plantage wel te doen, maar kan niet echt zeggen dat er veel contact is met PWquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen de arnhemmers mij iets vertellen over Presikhaaf West?
heb daar een benedenwoning aangeboden gekregen.. tuin, voortuin, alles van mezelf en voor maar 223 euro (excl) met centrale verwarming..
is die buurt beter dan Klarendal?
als het huisje maandag leuk is (dan mag ik gaan kijken) dan neem ik die namelijk waarschijnlijk.. kamer afzeggen en een eigen huisjemaarreh.. ervaringen?
Ik woon in Presikhaaf West. Volgens velen een verschikking, maar et valt mij echt heel erg mee. Het is wel een multiculturere buurt, veel Turken, veel ouderen, veel studenten en veel na-oorlogse woningen die ook voor een aanzienlijk deel gesloopt gaan worden. De woningbouw is er nogsteeds van overtuigd dat dat toch echt eind 2008 voor een groot deel plat ligt. Een benedenwoning met tuin enzo klinkt dan ideaal, maar waar welke straat is het en wordt het daar niet over een jaar al gesloopt? Ik zou dat toch wel even checken.quote:Op donderdag 19 juli 2007 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
kunnen de arnhemmers mij iets vertellen over Presikhaaf West?
heb daar een benedenwoning aangeboden gekregen.. tuin, voortuin, alles van mezelf en voor maar 223 euro (excl) met centrale verwarming..
als het huisje maandag leuk is (dan mag ik gaan kijken) dan neem ik die namelijk waarschijnlijk.. kamer afzeggen en een eigen huisjemaarreh.. ervaringen?
Niks is beter dan Klarendalquote:Op donderdag 19 juli 2007 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
Sloop van de straat (Eendrachtstraat) staat voor 2010 op de planning, en als het even meezit woon ik dan alquote:Op donderdag 19 juli 2007 18:42 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik woon in Presikhaaf West. Volgens velen een verschikking, maar et valt mij echt heel erg mee. Het is wel een multiculturere buurt, veel Turken, veel ouderen, veel studenten en veel na-oorlogse woningen die ook voor een aanzienlijk deel gesloopt gaan worden. De woningbouw is er nogsteeds van overtuigd dat dat toch echt eind 2008 voor een groot deel plat ligt. Een benedenwoning met tuin enzo klinkt dan ideaal, maar waar welke straat is het en wordt het daar niet over een jaar al gesloopt? Ik zou dat toch wel even checken.
Op de fiets kan je overal een gek tegenkomen helaas.quote:Op donderdag 19 juli 2007 19:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sloop van de straat (Eendrachtstraat) staat voor 2010 op de planning, en als het even meezit woon ik dan alsamen
ik ben opzich ook wel wat gewend hier in Den Haag, dus heel snel slecht zal ik het niet vinden, maar vroeg me af of het veilig is.. als ik bijvoorbeeld 's avonds naar huis fiets enzo..
Dus zit daar iig dan tot 2010 goeddus dat is fijn
eenschquote:
Ik zie het al Vivare en Portaal hebben in deze wijk huizen. Die van Portaal (voornamelijk de flats) staan al jaren op de slooplijst, maar voor een hoop laagbouw van Vivare is er per mei 2007 een besluit genomen om ze te gaan slopen, zodat die pas in 2010 gesloopt kunnen worden (ivm tijd die ze nodig hebben voor planning en de huidige bewoners die moeten verhuizen etc. etc.) Daar he b je dan mazzel mee. Althans, dat zou wel betekenen dat je over anderhalf jaar ofzo missen tussen de gesloopte woningen komt te zitten.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 00:00 schreef motorbloempje het volgende:
Vivare.
als je googlend zoekt op Presikhaaf West Sloop dan kom je vanzelf op een site (VROM? ) uit waarin staat welke straten wanneer worden gesloopt. De Eendrachtstraat en nog eentje waren voor 2010, en dat heeft de mevuow van Vivare me vanmiddag ook bevestigd
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 15:21 schreef mister_popcorn het volgende:
kick! Morgen Ronde Weide, laatste keer bieren in lange tijd ivm herren / scriptie. (tenminste, dat neem ik me voor...)
Als het weer een beetje meewerkt... Maar ik ben er bang voorquote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:12 schreef Richard_Zutphen het volgende:
Nu ik ook weer in Arnhem woon ga ik dit topic ook maar weer eens volgen.
Morgen nog mensen naar het Sonsbeekpark???
je heelt me de woorden uit de mondquote:Op zondag 22 juli 2007 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Discotheken
Clubs
Pub
Bruine kroeg
dus discotheken en clubs, geen idee
je kan je erzelf wel vermaken. Hangt er wel beetje vanaf wat je zelf wil, maar in principe is er wel iets te doen.quote:Op zondag 22 juli 2007 20:39 schreef UnrealMarc het volgende:
*toekomstig bewoner van Arnhem meld zich
Kan je goed uitgaan in Arnhem? Discotheken/Clubs?![]()
Oh kroegjes en pubs vind ik ook leuk hoor, maar vroeg me af of je in Arnhem ook leuk ergens kan dansen ofzo?quote:Op zondag 22 juli 2007 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Discotheken
Clubs
Pub
Bruine kroeg
dus discotheken en clubs, geen idee
ah, boulevard heuvelinkquote:Op maandag 23 juli 2007 00:41 schreef donroyco het volgende:
o oh....
volgend schooljaar kom ik dus in de stad waar remlof en nog een aantal vooraanstaande Fok!kers woont/verblijft... Wil wel op kamers, maar ben niet intensief aan het zoeken.. Kreeg laatst een kamer aangeboden op de Heuvelink (jullie bekend?), maar was 4e keus... en 24m² voor 300 euro geen geldklopperij...![]()
Dankje!quote:Op maandag 23 juli 2007 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
haha, wéér twee nieuwe namen erbij! ligt het aan mij, of is het verloop onder de Arnhemse Fok!kers de laatste tijd behoorlijk groot?
Hoe dan ook, welkom donroyco en UnrealMarc!
Ik woon nog niet in Arnhem he.. maar ga er wel naar per september naar school...quote:Op maandag 23 juli 2007 09:56 schreef Garisson72 het volgende:
haha, wéér twee nieuwe namen erbij! ligt het aan mij, of is het verloop onder de Arnhemse Fok!kers de laatste tijd behoorlijk groot?
Hoe dan ook, welkom donroyco en UnrealMarc!
Ik bedoelde ook juist dat dat vet goedkoop was, alleen was ik helaas de 4e in de rij, en als een van de eerste drie de kamer niet zou nemen (wat mij toch wel heel onwaarschijnlijk lijkt..) dan zouden ze nog contact met mij opnemen...quote:Op maandag 23 juli 2007 11:51 schreef Muck het volgende:
als je nog op zoek bent donroyco, heb ik binnenkort waarschijnlijk ook een kamer in de aanbieding
en 300 voor 24 m2 is niet zo duur hoor.... als je groter en goedkoper wil, wens ik je veel succes....
ja, ik ben blond, dan begrijp je mensen weleens verkeerd hequote:Op maandag 23 juli 2007 15:04 schreef donroyco het volgende:
Ik bedoelde ook juist dat dat vet goedkoop was, alleen was ik helaas de 4e in de rij, en als een van de eerste drie de kamer niet zou nemen (wat mij toch wel heel onwaarschijnlijk lijkt..) dan zouden ze nog contact met mij opnemen...
Daarbij ben ik wel geinteresseerd in de kamer die je misschien in de aanbieding hebt, zou je daar wat meer informatie over kunnen PM'en of hier neer zetten? Bij voorbaat dank!
PM verstuurd...quote:Op maandag 23 juli 2007 15:40 schreef Muck het volgende:
[..]
Als je meer wilt weten, PM dan gerust even
Alweer eentje terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |