En dan? komt het buiten op de grond terecht, daar heb ik wat aan.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef je_oma het volgende:
Gooi een emmer water naar beneden zou ik zeggen!!!
Lekker mee rokenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:25 schreef Keiichi het volgende:
Het blowen is in NL geen onbekend verschijnsel.
Zeker niet als je boven een continu blowend buren woont en het warm buiten is dat je lekker je ramen open wilt hebben.
Binnen no-time stinkt je godganse huis erna en praten met de buren wilt ook niet helpen, die blowen net zo hard door![]()
Ik hou er niet van. En zeker niet als het huis dan een dag lang moet doorwaaien voordat die ellende het huis uit is.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Gratis stuff, wat wil je nog meer
Ze wonen toch onder je? Of bedoel je dat de rook van binnen naar buiten gaat en bij jou weer naar binnen?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef Keiichi het volgende:
[..]
En dan? komt het buiten op de grond terecht, daar heb ik wat aan.
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef PeZu het volgende:
open er een topic over
ooh wacht
ga gewoon langs die vriendlijke smoker en bespreek het ipv hier de keyboard piraat uit te hangen_!
L-E-Z-E-N !!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:25 schreef Keiichi het volgende:
en praten met de buren wilt ook niet helpen, die blowen net zo hard door![]()
lezen, so overratedquote:
Goed ideequote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
lezen, so overrated
klop gewoon aan met een voorhamer en aai hem daarmee keihard op zijn hoofd
hee er zit een kale plek achter op je hoofdquote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Goed ideemaar dat mag ik niet doen van mijn vriendin
![]()
Dan schuif je die even aan de kant.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Keiichi het volgende:
[..]
![]()
Klop je haar eerst neerquote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Keiichi het volgende:
[..]
![]()
Zo'n blowert zak wel niet uren lang aan een jonko lopen lurken.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef gewoon_doen het volgende:
als iemand zijn huis vervuilt en een stank veroorzaakt mag je toch ook klagen bij de politie?
Mensen zonder eigen meningquote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Keiichi het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou je je niet mogen ergeren? Dat is ook een reactie van een ander levende mens.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:07 schreef erodome het volgende:
Laat mensen gewoon lekker leven en doe je eigen ding, een boel irritatie is irritatie omdat je je er zo bewust van bent, je er bewust aan irriteerd, laat lekker gaan, doe je eigen ding en doe niet zo moeilijk....
Oh de gruwel, wat blowlucht, er zijn ergere dingen in het leven hoor, zet je andere raam open en laat het lekker doorluchten, steek een wierookje aan met een geur die je wel lekker vindt, er zijn zat oplossingen...
En dan? komt het buiten op de grond terecht, daar heeft ie wat aan.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ga schapen slachten op je balkon, dan stroomt het bloed omlaag, dat zal ze leren!![]()
Je mag alles wat je wilt, of je er wat mee opschiet is een 2de......quote:Op zondag 15 juli 2007 23:09 schreef Skic. het volgende:
[..]
Waarom zou je je niet mogen ergeren? Dat is ook een reactie van een ander levende mens.
je mag helemaal niet alles wat je wiltquote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Je mag alles wat je wilt, of je er wat mee opschiet is een 2de......
Dat is waar. Het leven is niet makkelijk. Sommige hebben het niet door en leven een makkelijk leven, een ander zou zelfmoord plegen als iemand zo'n leven leeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Je mag alles wat je wilt, of je er wat mee opschiet is een 2de......
Oh jawel hoor, alleen zitten er aan de meeste dinfen consequentie's, je doet wat je wil, wat eruit voorkomt is de vraag...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag helemaal niet alles wat je wilt_!
Volgende keer gewoon de politie bellen en zeggen dat je buurman een heel oerwoud in zn keldertje heeft liggenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef gewoon_doen het volgende:
als iemand zijn huis vervuilt en een stank veroorzaakt mag je toch ook klagen bij de politie?
ik krijg instant koppijn van die wietlucht, dus ja, natuurlijk erger ik me eraan!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:07 schreef erodome het volgende:
Laat mensen gewoon lekker leven en doe je eigen ding, een boel irritatie is irritatie omdat je je er zo bewust van bent, je er bewust aan irriteerd, laat lekker gaan, doe je eigen ding en doe niet zo moeilijk....
Oh de gruwel, wat blowlucht, er zijn ergere dingen in het leven hoor, zet je andere raam open en laat het lekker doorluchten, steek een wierookje aan met een geur die je wel lekker vindt, er zijn zat oplossingen...
stankoverlast is idd ook gewoon overlast, en kun je behalve melden bij de politie, ook melden bij de woningbouw als je daar huurt.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef gewoon_doen het volgende:
M'n buurman heeft zich al 8 jaar niet gedoucht, ik bel nu de politiequote:Op maandag 16 juli 2007 12:09 schreef gerron23 het volgende:
[..]
stankoverlast is idd ook gewoon overlast, en kun je behalve melden bij de politie, ook melden bij de woningbouw als je daar huurt.
Jemig, ligt ie al zo lang dood in bed?... jemig ja dat zal stinken... dat je het nu pas genoeg vind...quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
M'n buurman heeft zich al 8 jaar niet gedoucht, ik bel nu de politie![]()
dat plus net alsof er constant gesmoked wordt, die paar minuten wietlucht, poe poe wat erg heequote:Op maandag 16 juli 2007 18:32 schreef fransbreda het volgende:
Mijn buurman kan ook niet van een goede wietlucht genieten. de pauper![]()
Ga lekker verhuizen naar een afgelegen dorp in een vrijstaand huis ofzo en laat de man gewoon rustig zn joint roken.
Kan je daar gaan klagen over dat de koetjes zo stinken![]()
Je zal een buurjongen hebben die constant jump(muziek) draait met zn subwooferke aan...quote:Op maandag 16 juli 2007 18:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat plus net alsof er constant gesmoked wordt, die paar minuten wietlucht, poe poe wat erg hee
constant jump muziek? ik zou hem van het dak af laten jumpenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:42 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Je zal een buurjongen hebben die constant jump(muziek) draait met zn subwooferke aan...
of zo'n allochtoon gezin met bijbehorende kookkunsten..... of een zeikerd die om elk wissewasje een topic opent op het FOK-forum![]()
Wierook was maar een idee, als een oplossing, er zijn er vele, gebruik eens wat creativiteit...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik krijg instant koppijn van die wietlucht, dus ja, natuurlijk erger ik me eraan!
waarom zou ik wierook (wat ik trouwens echt het smerigste spul ooit vind) moeten branden omdat mijn onderburen stank veroorzaken?!
ik woon niet in een flat, en ik blijf van mening dat je een beetje rekening met elkaar kunt houden. Als je zo nodig wilt blowen, doe je dat maar, maar niet onder mijn raam. Dan ga je maar op je kamer zitten met de ramen dicht.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Wierook was maar een idee, als een oplossing, er zijn er vele, gebruik eens wat creativiteit...
Daarbij zijn er walgelijk veel verschillende soorten wierook, zo heb ik hier wierook die je huis laat geuren alsof er een enorme bos rozen staat.
Of je ze allemaal vies vindt is dus nogal de vraag.
Waarom je iets zou moeten verzinnen om je probleem op te lossen, omdat je anders last blijft houden, zij blijven blowen, mogen ook gewoon blowen in hun eigen huis, dus je zal iets moeten vinden buiten het idee je buren op te laten houden met blowen om je probleem op te lossen.
Denk bv eens aan van die luchtverfrissers, die neutraal zijn verder, maar vieze luchtjes opnemen.
Of ga ergens anders wonen dan in een flat, heb je geen last van de bezigheden van je onderburen.
Doe iets, doe iets aan die irritatie, je hebt alleen jezelf er maar mee...
Waarom moeten wij dan wel lijden onder je gezeur?????quote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik woon niet in een flat, en ik blijf van mening dat je een beetje rekening met elkaar kunt houden. Als je zo nodig wilt blowen, doe je dat maar, maar niet onder mijn raam. Dan ga je maar op je kamer zitten met de ramen dicht.
anderen hoeven niet te lijden onder jouw smerige gewoonte
Amenquote:Op maandag 16 juli 2007 22:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom moeten wij dan wel lijden onder je gezeur?????
Waarom dat wel en blowen niet????
Je woont iig ergens waar er mensen onder je wonen, flat, termietenheuvel, het zal me mijn reet roesten, als je echt geen last wil hebben van andere mensen moet je maar vrij gaan wonen, goed vrij...
Zolang je niet aan simpele oplossingen zoals luchtverfrissers die neutraliseren, wierookjes en andere dingen wilt denken moet je niet zeiken, je hebt last van je eigen zeurzak die geen oplossing wil vinden maar die iets te zeiken moet hebben.
Het eerste dus. Ik heb een ontzettende hekel aan de kutmuziek die hij draait (happy hardcore en hij draait iets van 5 nummers de hele dag, elke dag weer), maar ik blow en daar heeft hij weer een hekel aan. Ik zet gewoon m'n eigen muziek aan/harder, kein problem. Of je ergert je en gaat een beetje huilen op een internetforum, of je doet er wat aan, zoals Erodome al zei.quote:Op maandag 16 juli 2007 18:42 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Je zal een buurjongen hebben die constant jump(muziek) draait met zn subwooferke aan...
of zo'n allochtoon gezin met bijbehorende kookkunsten..... of een zeikerd die om elk wissewasje een topic opent op het FOK-forum![]()
Waarom ben jij diegene die bepaalt wat een smerige gewoonte is?quote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef Muck het volgende:
anderen hoeven niet te lijden onder jouw smerige gewoonte
Wat een belachelijke redenatiequote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Wierook was maar een idee, als een oplossing, er zijn er vele, gebruik eens wat creativiteit...
Daarbij zijn er walgelijk veel verschillende soorten wierook, zo heb ik hier wierook die je huis laat geuren alsof er een enorme bos rozen staat.
Of je ze allemaal vies vindt is dus nogal de vraag.
Waarom je iets zou moeten verzinnen om je probleem op te lossen, omdat je anders last blijft houden, zij blijven blowen, mogen ook gewoon blowen in hun eigen huis, dus je zal iets moeten vinden buiten het idee je buren op te laten houden met blowen om je probleem op te lossen.
Denk bv eens aan van die luchtverfrissers, die neutraal zijn verder, maar vieze luchtjes opnemen.
Of ga ergens anders wonen dan in een flat, heb je geen last van de bezigheden van je onderburen.
Doe iets, doe iets aan die irritatie, je hebt alleen jezelf er maar mee...
volgens mij heb JIJ juist nog veel te leren, als een geciviliseerd mens hou je idd rekening met elkaar, en als je daar niet volwassen genoeg voor bent dan ga je maar in een studentenhuis wonen...en zelfs daar zitten mensen die een grens hebbenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:26 schreef Timar_ het volgende:
[..]
Waarom ben jij diegene die bepaalt wat een smerige gewoonte is?![]()
Waarom bepaal jij dat iemand niet onder jouw raam mag roken?
Jij verwacht dat mensen rekening met jou hebben te houden?Wat heb jij nog veel te leren.
Als ik je advies mag geven, ga gewoon naar een klein dorpje op het platte land. Daar is iedereen het (nog) met je eens.
Nou je kunt medestoned worden van die lucht, en als je niet blowt dan zit je daar niet op te wachten immers?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:26 schreef Timar_ het volgende:
[..]
Waarom ben jij diegene die bepaalt wat een smerige gewoonte is?![]()
Waarom bepaal jij dat iemand niet onder jouw raam mag roken?
Jij verwacht dat mensen rekening met jou hebben te houden?
Wat heb jij nog veel te leren.
Als ik je advies mag geven, ga gewoon naar een klein dorpje op het platte land. Daar is iedereen het (nog) met je eens.
En wat als er kids zijn?quote:Op maandag 16 juli 2007 23:53 schreef Edie86 het volgende:
Goh wat erg, een wietluchtje in je huis die binnen hooguit 30 minuten weer weg is![]()
Alsof hun weten wat het is..? Schadelijk is het niet, dat beetje rook wat superverdunt af en toe meeblaast je raampje in?quote:
Ik hou wel rekening met andere mensen, ik ben alleen nog een stapje verder met leren. Als dit ook zo was in jouw geval dan hoefde je ook niet direct te concluderen uit alleen dat, dat juist ik niet zo ver ben. Je houdt rekening uit betrokkenheid, niet omdat dat "normaal" is. Niet omdat dat van je wordt verwacht.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:43 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
volgens mij heb JIJ juist nog veel te leren, als een geciviliseerd mens hou je idd rekening met elkaar, en als je daar niet volwassen genoeg voor bent dan ga je maar in een studentenhuis wonen...en zelfs daar zitten mensen die een grens hebben![]()
sinds wanneer wordt een ander stoned van een scheet..quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:30 schreef Timar_ het volgende:
[..]
Ik hou wel rekening met andere mensen, ik ben alleen nog een stapje verder met leren. Als dit ook zo was in jouw geval dan hoefde je ook niet direct te concluderen uit alleen dat, dat juist ik niet zo ver ben. Je houdt rekening uit betrokkenheid, niet omdat dat "normaal" is. Niet omdat dat van je wordt verwacht.
Word wakker. Overal zijn van die stomme regeltjes voor om een veel te ingewikkeld systeem ingewikkelder te maken. Dat is goed, dat is vooruitgang.
Wat jij zegt komt in feite hier op neer: Je hebt maar rekening met elkaar te houden, anders rot je maar op naar de rimboe.
Nog grappiger: Stel, ik laat een scheet terwijl het stikt van de mensen om mij heen. Dat doe ik bewust, want ik heb zin om een scheet te laten. Dan moet ik me eigenlijk schamen, me nederig opstellen tegen over die mensen (bijvoorbeeld vreemde mensen in de trein). Want die mensen gaan er toch zeker wel van uit dat ik dat niet zomaar kan doen in hun bijzijn.
Oh, wat ben ik blij dat ik geen geciviliseerd mens ben. Dat zie ik puur als vooruitgang waar de mens geen baat bij heeft.
Om het weer even te betrekken bij het ontopic. Die mensen die blowen zijn duidelijk ook geciviliseerd mens, dus inderdaad, als ze er voor kiezen hebben ze rekening te houden ook. Niet uit betrokkenheid, want je bent immers geciviliseerd, nee, je hebt rekening te houden omdat dat nou eenmaal zo hoort!
Sinds wanneer word je stoned van wietlucht?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
sinds wanneer wordt een ander stoned van een scheet..
jezus wat een vergelijking
ik heel erg!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:39 schreef Edie86 het volgende:
[..]
Sinds wanneer word je stoned van wietlucht?![]()
![]()
ik vraag echt serieus af hoeveel rook er nu werkelijk naar binnen kan komen als je benden buren roken cq blowenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:56 schreef LennyKravitz het volgende:
Ik verbaas me in dit topic werkelijk over de reacties...
Een reactie als... je moet niet zeiken, dan ga je maar met wierook spelen en zo... is toch gewoon een voorbeeld van de egoistische, individualistische maatschappij van tegenwoordig.
Als je buren iedere dag keihard de muziek aanzetten, en je hebt er last van... dan kun je er wat van zeggen... en na een aantal keer bel je de politie. Hoe zit dat dan met stankoverlast?
Ik vindt dat als voor geluidsoverlast, ook hetzelfde geldt voor blow-rook. Waarom? Omdat TS het recht heeft om het irritant te vinden om iedere dag een walm van de smerige blowlucht zijn huis in te krijgen.
Mensen, probeer je eens voor te stellen dat je dat regelmatig overkomt, en dat je die lucht niet lekker vind. Wat moet je dan doen? Dan roept er iemand... ja ga maar wierook branden of zo... dus de ene putlucht met de andere putlucht vervangen... lekkere oplossing... TS wil gewoon normale frisse lucht in zijn huis... kunnen je je dat nou even voorstellen??? Gekke gedachte hè, frisse lucht in je huis??
Dan nog reacties als "niet zeuren, om die paar minuutjes van die lucht" ... nou dus echt wel... dat mag TS wel... want een paar seconden van die putlucht is mij al te veel... en zeker als het vaker/regelmatig gebeurt is dat ergerlijk... en dus mag TS zich toch hier uiten, of hoe zit dat?
En dannog van die kul-adviezen van... ga op het platteland wonen en zo... met de ondertoon dat TS een zeikerd is... Nee helemaal niet... dit is KLB... en TS mag daar toch zijn klacht schrijven, of hoe zit dat...
Als je in een appartementencomplex woont dan weet je dat je zo nu en dan "iets" zal horen, en wellicht "iets" zal ruiken... maar er mogen limieten aan zitten.
Zoals ik al eerder zei, wonen onder mij ook buren die roken... op het balkon... en vervolgens mag ik alles dichtgooien omdat die smerige sigarettenlucht om te kotsen is. Ik heb er niets van gezegd en doe dus iedere keer mijn ramen dicht als de eerste walm binnenkomt drijven... niet echt leuk, met name in de zomer...
Nu ja... mijn mening... ik heb een hekel aan rook... erger zelfs ik kan er niet tegen... ik wordt er ziek van. Ik vind roken nutteloos, en heb medelijden met rokers... dat ze niet zonder dat stomme stokje op de lip kunnen... Kan niet wachten op het rookverbod.
Precies!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vraag echt serieus af hoeveel rook er nu werkelijk naar binnen kan komen als je benden buren roken cq blowen
is dat nu echt zoveel dat je hele huis er van gaat stinken etc etc
kan het me haast niet voorstellen
Als je dat soort dingen niet wilt, is een hutje op de hei toch echt een betere plaats. Wanneer je buren hebt zijn die wel eens luidruchtig, wordt er wel eens iets gerookt (al dan niet met iets er in), wordt er gebbq'd, gekookt (of gefrituurdquote:Op maandag 16 juli 2007 23:40 schreef zwartedoos het volgende:
En ja ik heb het zelf ook gedaan maar als andere mensen er last van hebben moet je daar ook respect voor kunnen opbrengen. En zeker moeten ze kunnen blowen in eigen huis maar dan houden ze maar fijn ook de ramen dicht. Tis van de zotte dat TS vanalles moet aanschaffen om die geur niet binnen te krijgen.
Waar zie jij dat staan?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:35 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
sinds wanneer wordt een ander stoned van een scheet..
jezus wat een vergelijking
my god zeg, je bent nog raarder dan ik al dachtquote:Op maandag 16 juli 2007 22:03 schreef erodome het volgende:
[..]
Waarom moeten wij dan wel lijden onder je gezeur?????
Waarom dat wel en blowen niet????
Je woont iig ergens waar er mensen onder je wonen, flat, termietenheuvel, het zal me mijn reet roesten, als je echt geen last wil hebben van andere mensen moet je maar vrij gaan wonen, goed vrij...
Zolang je niet aan simpele oplossingen zoals luchtverfrissers die neutraliseren, wierookjes en andere dingen wilt denken moet je niet zeiken, je hebt last van je eigen zeurzak die geen oplossing wil vinden maar die iets te zeiken moet hebben.
Ja ja, mijn blowen zal hier vast wat mee te maken hebben zeg....quote:Op maandag 16 juli 2007 23:40 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Wat een belachelijke redenatieIedereen moet doen en laten wat hij wilt maar je kan echt wel rekening houden met anderen. Typisch een reactie van iemand die zelf blowt
![]()
En ja ik heb het zelf ook gedaan maar als andere mensen er last van hebben moet je daar ook respect voor kunnen opbrengen. En zeker moeten ze kunnen blowen in eigen huis maar dan houden ze maar fijn ook de ramen dicht. Tis van de zotte dat TS vanalles moet aanschaffen om die geur niet binnen te krijgen.
Wat is er egoistisch aan de TIP wierook te branden of een luchtverfrisser aan te schaffen die luchtjes neutraliseert??????quote:Op dinsdag 17 juli 2007 00:56 schreef LennyKravitz het volgende:
Ik verbaas me in dit topic werkelijk over de reacties...
Een reactie als... je moet niet zeiken, dan ga je maar met wierook spelen en zo... is toch gewoon een voorbeeld van de egoistische, individualistische maatschappij van tegenwoordig.
Als je buren iedere dag keihard de muziek aanzetten, en je hebt er last van... dan kun je er wat van zeggen... en na een aantal keer bel je de politie. Hoe zit dat dan met stankoverlast?
Ik vindt dat als voor geluidsoverlast, ook hetzelfde geldt voor blow-rook. Waarom? Omdat TS het recht heeft om het irritant te vinden om iedere dag een walm van de smerige blowlucht zijn huis in te krijgen.
Mensen, probeer je eens voor te stellen dat je dat regelmatig overkomt, en dat je die lucht niet lekker vind. Wat moet je dan doen? Dan roept er iemand... ja ga maar wierook branden of zo... dus de ene putlucht met de andere putlucht vervangen... lekkere oplossing... TS wil gewoon normale frisse lucht in zijn huis... kunnen je je dat nou even voorstellen??? Gekke gedachte hè, frisse lucht in je huis??
Dan nog reacties als "niet zeuren, om die paar minuutjes van die lucht" ... nou dus echt wel... dat mag TS wel... want een paar seconden van die putlucht is mij al te veel... en zeker als het vaker/regelmatig gebeurt is dat ergerlijk... en dus mag TS zich toch hier uiten, of hoe zit dat?
En dannog van die kul-adviezen van... ga op het platteland wonen en zo... met de ondertoon dat TS een zeikerd is... Nee helemaal niet... dit is KLB... en TS mag daar toch zijn klacht schrijven, of hoe zit dat...
Als je in een appartementencomplex woont dan weet je dat je zo nu en dan "iets" zal horen, en wellicht "iets" zal ruiken... maar er mogen limieten aan zitten.
Zoals ik al eerder zei, wonen onder mij ook buren die roken... op het balkon... en vervolgens mag ik alles dichtgooien omdat die smerige sigarettenlucht om te kotsen is. Ik heb er niets van gezegd en doe dus iedere keer mijn ramen dicht als de eerste walm binnenkomt drijven... niet echt leuk, met name in de zomer...
Nu ja... mijn mening... ik heb een hekel aan rook... erger zelfs ik kan er niet tegen... ik wordt er ziek van. Ik vind roken nutteloos, en heb medelijden met rokers... dat ze niet zonder dat stomme stokje op de lip kunnen... Kan niet wachten op het rookverbod.
Gaat heen zeg, misschien als je naast een blower zit en de lucht direct binnen krijgt(nou ja misschien, dat kan je echt wel voelen).quote:
Je kan ook gewoon je probleem dodelijk simpel oplossen, zoals ik al meerdere keren heb gezegd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:44 schreef Muck het volgende:
[..]
my god zeg, je bent nog raarder dan ik al dacht![]()
ik hoef toch niet in de stank te gaan zitten waar ik barstende koppijn van krijg, als mijn huisgenoot (ja, dat dus) op 100 andere plaatsen kan blowen?!
de buurman is degene die de overlast veroorzaakt, simpele....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:41 schreef J.Herrer het volgende:
Niet zo huilen
Jij kan ook het raam dichtdoen
Nee, niks overlast. Hij heeft gewoon het recht om een sticky te roken hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:44 schreef gerron23 het volgende:
[..]
de buurman is degene die de overlast veroorzaakt, simpele....![]()
Dat is overlastquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:50 schreef Keiichi het volgende:
Dus volgens sommige zou ik gerust de hele nacht met de kettingzaag mogen werken.
Die mensen kunnen gerust dubbele beglazing nemen![]()
Hij kan ook een bak schijt met een paar kilo rottend vlees op zn balkon zetten. Misschien vindt een andere buurman die geur aangenaam.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee, niks overlast. Hij heeft gewoon het recht om een sticky te roken hoor
En jij hebt er last van, maar misschien vind zijn andere buurman die geur juist heel aangenaam.
En als jij er last van hebt, moet je het raam maar dichtdoen
Als je je ramen bij 30C buiten en binnen het dubbele dicht moet houden, omdat je anders instant vergaat van de koppijn door een rook of wietlucht...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is overlast
Voor zoiets kun je de politie bellen
Omg je word met elke reply grappigerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef gerron23 het volgende:
[..]
Hij kan ook een bak schijt met een paar kilo rottend vlees op zn balkon zetten. Misschien vindt een andere buurman die geur aangenaam.
Hij heeft geen recht om stankoverlast te veroorzaken, idioot. Als zn buurman dagelijks keihard muziek draait dan moet ie zeker ook zelf geluidsisolatie aan gaan brengen.
Jij bepaalt niet wat overlast is en wat niet, idioot. Het wil er bij jou blijkbaar nog steeds niet in dat stankoverlast OOK overlast is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Omg je word met elke reply grappiger![]()
Kijk sjaak, je buurman heeft gewoon het recht om een joint te roken in zijn eigen huis.
Wie ben jij om daarover te gaan klagen? Zoals ik al zei: dan doe je gewoon je eigen raam dicht.
En wat is overlast? Een beetje wietgeur die zich in je huis verspreidGa even ergens in een hoekje zitten janken ofzo
![]()
Als je buurman dagelijks zn muziek opzet waar de hele buurt op mee kan zingen, ja dat is overlast.
Een groep Marokkanen voor je deur, dat is overlast
ik heb dit topic niet geopend, mongoolquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:54 schreef J.Herrer het volgende:
Ok wat jij wilt
Ga anders op een boerderij wonen ofzo
Maar niet huilen als je last hebt van koeiemest
ik klaag helemaal niet over stank.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:10 schreef J.Herrer het volgende:
Geldt voor alle huilies die klagen over stankoverlast, waar jij ook onder valt
Ow boy yes... reken maar... dat huis van mijn buren beneden zal wel blauw moeten staan... en als de balkondeur open gaat... komt het bij mij naar binnen... zit j net te eten met een open raam...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vraag echt serieus af hoeveel rook er nu werkelijk naar binnen kan komen als je benden buren roken cq blowen
is dat nu echt zoveel dat je hele huis er van gaat stinken etc etc
kan het me haast niet voorstellen
miss stak hij er net ene op omdat die zon vieze spruitenlucht rookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:36 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ow boy yes... reken maar... dat huis van mijn buren beneden zal wel blauw moeten staan... en als de balkondeur open gaat... komt het bij mij naar binnen... zit j net te eten met een open raam...Mijn buurman kun van van een paar honderd meter ruiken...
ik heb gvd boven een coffeeshop gewoond en zelfs daar had ik er geen last vanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:36 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ow boy yes... reken maar... dat huis van mijn buren beneden zal wel blauw moeten staan... en als de balkondeur open gaat... komt het bij mij naar binnen... zit j net te eten met een open raam...Mijn buurman kun van van een paar honderd meter ruiken...
mkay.... dus omdat jij geen last van een coffeeshop had...kan ik de rook van mijn onderburen niet ruiken?...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb gvd boven een coffeeshop gewoond en zelfs daar had ik er geen last van
aanstellerts
dat staat er nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:29 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
mkay.... dus omdat jij geen last van een coffeeshop had...kan ik de rook van mijn onderburen niet ruiken?...
Goede redenatie...
waarom moet ik me aan mijn onderburen aanpassen, DAT vraag ik me afquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je probleem dodelijk simpel oplossen, zoals ik al meerdere keren heb gezegd.
Waarom moet iedereen zich aan jou aanpassen, vraag je dat eens af...
zeikwijf.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom moet ik me aan mijn onderburen aanpassen, DAT vraag ik me af
bij 9 van de 10 is het gewoon aanstellerij..quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef Pavement het volgende:
Lijkt me idd vervelend, als ik zelf geen smoker zou zijn![]()
yeah rightquote:
Als de woningbouw een vrijstaande woning voor me zou hebben, dan had ik het gelijk gedaan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:32 schreef FUFR het volgende:
in meerdere zaken heeft de rechter al uitgesproken dat wonen met buren overlast veroorzaakt en dat je dat maar te pikken hebt tot op bepaalde hoogte. Anders moet je vrijstaand gaan wonen.
Misschien eens een hobby zoeken ipv je buren op de lip te zitten?
Als ik buiten blow gaat dat jou niets aan, als jij bbq't hebben zij daar misschien ook last van, maar daar kan ik geen topique over vinden op fok.
Ofwel: get a life
wat wil je nou? wieRRook of wieTRook?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef Muck het volgende:
[..]
yeah right
in die 2 jaar dat i ker nu woon, heb i ker welgeteld 1 keer wat van gezegd, en nu ben ik een zeikwijf omdat ik geen wierrook in mijn huis wil?
lekkere conclusies kun jij trekken
Je moet helemaal niets, je kan jezelf ook een hartaanval stressen, de keuze is aan jou....quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom moet ik me aan mijn onderburen aanpassen, DAT vraag ik me af
leven en laten leven.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:39 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Als de woningbouw een vrijstaande woning voor me zou hebben, dan had ik het gelijk gedaan.
Als de woningprijzen niet zo absurbt waren, had ik eigen woning gekocht.
Ik ben niet vaak thuis en wanneer ik thuis ben heb ik geen zin om in een wiet lucht te zitten. (Heb jij een hobby die dusdanig veel tijd vergt, dat je vanuit je werk een hobby gaat doen vervolgens naar huis gaat om te slapen?)
Vermoedelijk hoef ik niet te gaan proberen te BBQ op het balkon (bijvoorbeeld), gegarandeerd dat mensen er last van hebben.
JAquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:39 schreef Keiichi het volgende:
[..]
(Heb jij een hobby die dusdanig veel tijd vergt, dat je vanuit je werk een hobby gaat doen vervolgens naar huis gaat om te slapen?)
Een BBQ aansteken gaat bij mij met de nodige rookontwikkeling, daar waar niemand blij van wordquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:41 schreef FUFR het volgende:
[..]
leven en laten leven.
Ik zeik niet als jij je BBQ aanfikt, jij zeikt niet als ik blow op het balkon.
er zijn ook electrische.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:46 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Een BBQ aansteken gaat bij mij met de nodige rookontwikkeling, daar waar niemand blij van word![]()
Vissen, DJ'en..quote:
Denk je bij alles wat je doet na of mensen er eventueel hinder van kunnen ondervinden?quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:39 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Vermoedelijk hoef ik niet te gaan proberen te BBQ op het balkon (bijvoorbeeld), gegarandeerd dat mensen er last van hebben.
ik loop helemaal niet te stressen!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Je moet helemaal niets, je kan jezelf ook een hartaanval stressen, de keuze is aan jou....
Je kan ook zo'n luchtverfrisser nemen, je stopt dat ding in een stopcontact en dat ding neutraliseert dan allerlei luchtjes waaronder die wietlucht.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:36 schreef Muck het volgende:
[..]
yeah right
in die 2 jaar dat i ker nu woon, heb i ker welgeteld 1 keer wat van gezegd, en nu ben ik een zeikwijf omdat ik geen wierrook in mijn huis wil?
lekkere conclusies kun jij trekken
natuurlijk niet...quote:
ik vind alleen dat het stinkt en ik er koppijn van krijg, verder doe ik niks!quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:56 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan ook zo'n luchtverfrisser nemen, je stopt dat ding in een stopcontact en dat ding neutraliseert dan allerlei luchtjes waaronder die wietlucht.
Geen geurtjes die je niet aanstaan in huis, geen probleem meer.
Dus ja je bent een zeikert omdat je niet naar oplossingen wil zoeken, maar gewoon wat te zeuren wil hebben.
Sorry, hierin ben ik net een vent, niet janken, oplossen
Had ik al gedaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:28 schreef Crush65 het volgende:
Anoniem telefoontje dat je vermoed dat er een wiet-plantage zit...moe jij eens kijken wat er gebeurt!
Held!quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:34 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Had ik al gedaanalthans, een mailtje naar iemand van de woningbouw
![]()
De wijkagent had me hier ook over opgebeld toen, heb wel gezegd dat ik niet het vermoeden heb dat er onder me iets aan de hand is, maar ergens in de buurtRuzie met de buren is ook niet echt een optie
![]()
de NSB'er uithangen ook nietquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:34 schreef Keiichi het volgende:
[..]
![]()
De wijkagent had me hier ook over opgebeld toen, heb wel gezegd dat ik niet het vermoeden heb dat er onder me iets aan de hand is, maar ergens in de buurtRuzie met de buren is ook niet echt een optie
![]()
Dat zal de omstandigheden echt verbeteren in je woonomgeving zeg, echt veel beter dan zo nu en dan een vleugje wietlucht...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:28 schreef Crush65 het volgende:
Anoniem telefoontje dat je vermoed dat er een wiet-plantage zit...moe jij eens kijken wat er gebeurt!
Ik moest van iemand hier toch een hobby zoekenquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Is toch gewoon ziek of niet soms om dat te doen, buren treiteren, politie over de vloer, gezeur over de vloer om niks, alleen omdat jij wilt treiteren.
Idd als je dit soort praktijken uitvoert ben je een echte NSB-er.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:34 schreef Keiichi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een kul. Die buren veroorzaken overlast. Blow maar binnen met de ramen dicht.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:07 schreef erodome het volgende:
Als je er samen niet uitkomt omdat de blowende buurman niets er aan wil doen, dan heb je weinig keuze...quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat zal de omstandigheden echt verbeteren in je woonomgeving zeg, echt veel beter dan zo nu en dan een vleugje wietlucht...
Echt een leuk idee dat je buren om te treiteren politie op je dak sturen, nee dan is dat beetje wietlucht overlast en vervelend....sorry hoor, maar dan ben jij de aso, niet degene die dat vluegje wietlucht produceert.
Is toch gewoon ziek of niet soms om dat te doen, buren treiteren, politie over de vloer, gezeur over de vloer om niks, alleen omdat jij wilt treiteren.
Wiet roken is legaal mits het binnen privé kringen of in coffeeshops wordt genuttigd. Het gebruik buiten op straat, is niet legaal en wordt meestal gedoogd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:50 schreef spoorrails het volgende:
Wiet lucht vind ik persoonlijk 1 van de meest onaangename geuren die er zijn.
BTW. wiet roken is niet legaal, het word gedoogd.
Dus als mensen er last van hebben valt dat buiten het gedoogbeleid .....
Daar word het ook gedoogd, zolang het geen overlast veroorzaakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:57 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wiet roken is legaal mits het binnen privé kringen of in coffeeshops wordt genuttigd. Het gebruik buiten op straat, is niet legaal en wordt meestal gedoogd.
Anders zou je binnen een coffeeshop niet mogen roken huh?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef Keiichi het volgende:
Godver de godver!!
Alle ramen dicht en die troep komt nog binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je zeker dat het niet psychisch is?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef Keiichi het volgende:
Godver de godver!!
Alle ramen dicht en die troep komt nog binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als de huizenprijzen eens wat normaler lagenquote:
Nee, m'n vriendin kwam al naar me toe gelopen gisteren om te vragen of er ramen open stonden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 07:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet psychisch is?
Anoniem de politie bellen met een tip over een plantagequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:00 schreef laraly het volgende:
Hallooo,...ik heb sinds een paar weken ook last van een ontzettende wietlucht in mn huis,....ik woon in een 1gezinshoekwoning en de geur is het ergst beneden in mn woonkamer die aan de buren de woonkamer grenst.Ik dacht eerst dat buurjongen in zn tuin een blowtje rookte maar goed buiten ruik je niksDaar zou ik trouwens echt geen punt van maken.....maar t komt echt uit die ene hoek,waar ook mn pc staat dus zit nu zo`n beetje ongewild high te worden hierooo!!!!
Ga toch sterke vermoedens krijgen dat ze mischien een plantage in de (kruip)kelder hebben ofzo....mja ik ruik t alleen s `avonds???
De buren staan zowiezo als asociaal bekend maar wij hebben hier nooit moeliijk over gedaan,maar die lucht vind ik vreselijk en heb ook nog kinderen.Ik zat dus een beetje info te zoeken en kwam hier terecht......k weet nog steeds niet wat en of ik iets ga ondernemen,...ik kijk het nog even aan en anders de woningbouwvereniging ofzooo
Mjaaa,...voor t zzelfde geldt roken ze gwn een blowtje in hun eigen huis dan is dat vervelend voor mij maar kan t ze niet verbieden lijkt mij .....een weetplantage naast me is een andere zaak,....wat moet/kan ik doen?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:00 schreef laraly het volgende:
Hallooo,...ik heb sinds een paar weken ook last van een ontzettende wietlucht in mn huis,....ik woon in een 1gezinshoekwoning en de geur is het ergst beneden in mn woonkamer die aan de buren de woonkamer grenst.Ik dacht eerst dat buurjongen in zn tuin een blowtje rookte maar goed buiten ruik je niksDaar zou ik trouwens echt geen punt van maken.....maar t komt echt uit die ene hoek,waar ook mn pc staat dus zit nu zo`n beetje ongewild high te worden hierooo!!!!
Ga toch sterke vermoedens krijgen dat ze mischien een plantage in de (kruip)kelder hebben ofzo....mja ik ruik t alleen s `avonds???
De buren staan zowiezo als asociaal bekend maar wij hebben hier nooit moeliijk over gedaan,maar die lucht vind ik vreselijk en heb ook nog kinderen.Ik zat dus een beetje info te zoeken en kwam hier terecht......k weet nog steeds niet wat en of ik iets ga ondernemen,...ik kijk het nog even aan en anders de woningbouwvereniging ofzooo
Mjaaa,...voor t zzelfde geldt roken ze gwn een blowtje in hun eigen huis dan is dat vervelend voor mij maar kan t ze niet verbieden lijkt mij .....een weetplantage naast me is een andere zaak,....wat moet/kan ik doen?
En jij er achter aan, lekker stuiteren op die buik van jequote:Op maandag 16 juli 2007 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
constant jump muziek? ik zou hem van het dak af laten jumpen_!
Inderdaad. Ik ben in mijn jongere jaren ook geterroriseerd met de geluidsoverlast van mijn buurmeisje. Hele orgies hield zij in haar kamer, die nota bene grenst aan de mijne. Keiharde muziek aan, die ellende.quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:20 schreef showmelove het volgende:
Ik woon in een flat, buren alom dus. Als ik een blowtje rook dan gooi ik de boel lekker open zodat de wietlucht snel uit mijn huis is.Dat de buren daar eventueel wel eens last van zouden kunnen hebben hou ik totaal geen rekening mee. Doen ze met mij ook niet met hun frituur en BBQ en schreeuwende kinderen en gaten boren op zondagochtend om 8:00u.
Geven en nemen zeg ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |