abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2007 @ 22:47:57 #51
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_51539761
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom moeten wij dan wel lijden onder je gezeur?????
Waarom dat wel en blowen niet????

Je woont iig ergens waar er mensen onder je wonen, flat, termietenheuvel, het zal me mijn reet roesten, als je echt geen last wil hebben van andere mensen moet je maar vrij gaan wonen, goed vrij...

Zolang je niet aan simpele oplossingen zoals luchtverfrissers die neutraliseren, wierookjes en andere dingen wilt denken moet je niet zeiken, je hebt last van je eigen zeurzak die geen oplossing wil vinden maar die iets te zeiken moet hebben.
Amen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 16 juli 2007 @ 23:22:29 #52
17420 DeX090
bastard on parade
pi_51541274
quote:
Op maandag 16 juli 2007 18:42 schreef fransbreda het volgende:

[..]

Je zal een buurjongen hebben die constant jump(muziek) draait met zn subwooferke aan...
of zo'n allochtoon gezin met bijbehorende kookkunsten..... of een zeikerd die om elk wissewasje een topic opent op het FOK-forum
Het eerste dus. Ik heb een ontzettende hekel aan de kutmuziek die hij draait (happy hardcore en hij draait iets van 5 nummers de hele dag, elke dag weer), maar ik blow en daar heeft hij weer een hekel aan. Ik zet gewoon m'n eigen muziek aan/harder, kein problem. Of je ergert je en gaat een beetje huilen op een internetforum, of je doet er wat aan, zoals Erodome al zei.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_51541475
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef Muck het volgende:

anderen hoeven niet te lijden onder jouw smerige gewoonte
Waarom ben jij diegene die bepaalt wat een smerige gewoonte is?

Waarom bepaal jij dat iemand niet onder jouw raam mag roken?
Jij verwacht dat mensen rekening met jou hebben te houden?

Wat heb jij nog veel te leren.

Als ik je advies mag geven, ga gewoon naar een klein dorpje op het platte land. Daar is iedereen het (nog) met je eens.
Melk bestaat grotendeels uit pus :7
  maandag 16 juli 2007 @ 23:40:07 #54
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_51542007
quote:
Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef erodome het volgende:

[..]

Wierook was maar een idee, als een oplossing, er zijn er vele, gebruik eens wat creativiteit...
Daarbij zijn er walgelijk veel verschillende soorten wierook, zo heb ik hier wierook die je huis laat geuren alsof er een enorme bos rozen staat.
Of je ze allemaal vies vindt is dus nogal de vraag.

Waarom je iets zou moeten verzinnen om je probleem op te lossen, omdat je anders last blijft houden, zij blijven blowen, mogen ook gewoon blowen in hun eigen huis, dus je zal iets moeten vinden buiten het idee je buren op te laten houden met blowen om je probleem op te lossen.

Denk bv eens aan van die luchtverfrissers, die neutraal zijn verder, maar vieze luchtjes opnemen.

Of ga ergens anders wonen dan in een flat, heb je geen last van de bezigheden van je onderburen.

Doe iets, doe iets aan die irritatie, je hebt alleen jezelf er maar mee...
Wat een belachelijke redenatie Iedereen moet doen en laten wat hij wilt maar je kan echt wel rekening houden met anderen. Typisch een reactie van iemand die zelf blowt
En ja ik heb het zelf ook gedaan maar als andere mensen er last van hebben moet je daar ook respect voor kunnen opbrengen. En zeker moeten ze kunnen blowen in eigen huis maar dan houden ze maar fijn ook de ramen dicht. Tis van de zotte dat TS vanalles moet aanschaffen om die geur niet binnen te krijgen.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 16 juli 2007 @ 23:43:23 #55
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_51542129
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:26 schreef Timar_ het volgende:

[..]

Jij verwacht dat mensen rekening met jou hebben te houden?Wat heb jij nog veel te leren.

Als ik je advies mag geven, ga gewoon naar een klein dorpje op het platte land. Daar is iedereen het (nog) met je eens.
volgens mij heb JIJ juist nog veel te leren, als een geciviliseerd mens hou je idd rekening met elkaar, en als je daar niet volwassen genoeg voor bent dan ga je maar in een studentenhuis wonen...en zelfs daar zitten mensen die een grens hebben
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_51542132
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:26 schreef Timar_ het volgende:

[..]

Jij verwacht dat mensen rekening met jou hebben te houden?

Wat heb jij nog veel te leren.

Nou je kunt medestoned worden van die lucht, en als je niet blowt dan zit je daar niet op te wachten immers?
Mijn buurman doet dit dus ook onder zijn afzuigkappie, en dan komt die lucht soms ook boven terecht als het raam losstaat dus die laat ik dan maar dicht he..
Helaas, dan de andere kant maar loszetten.
Zit niet te wachten op nachtmerries oid
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51542533
Goh wat erg, een wietluchtje in je huis die binnen hooguit 30 minuten weer weg is
pi_51542816
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:53 schreef Edie86 het volgende:
Goh wat erg, een wietluchtje in je huis die binnen hooguit 30 minuten weer weg is
En wat als er kids zijn?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_51542901
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 00:00 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

En wat als er kids zijn?
Alsof hun weten wat het is..? Schadelijk is het niet, dat beetje rook wat superverdunt af en toe meeblaast je raampje in?

Ik denk dat het raam zeker helemaal openstaat, niet op kiepstand, en dan gewoon lekker klagen..
pi_51543828
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:43 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

volgens mij heb JIJ juist nog veel te leren, als een geciviliseerd mens hou je idd rekening met elkaar, en als je daar niet volwassen genoeg voor bent dan ga je maar in een studentenhuis wonen...en zelfs daar zitten mensen die een grens hebben
Ik hou wel rekening met andere mensen, ik ben alleen nog een stapje verder met leren. Als dit ook zo was in jouw geval dan hoefde je ook niet direct te concluderen uit alleen dat, dat juist ik niet zo ver ben. Je houdt rekening uit betrokkenheid, niet omdat dat "normaal" is. Niet omdat dat van je wordt verwacht.

Word wakker. Overal zijn van die stomme regeltjes voor om een veel te ingewikkeld systeem ingewikkelder te maken. Dat is goed, dat is vooruitgang.

Wat jij zegt komt in feite hier op neer: Je hebt maar rekening met elkaar te houden, anders rot je maar op naar de rimboe.

Nog grappiger: Stel, ik laat een scheet terwijl het stikt van de mensen om mij heen. Dat doe ik bewust, want ik heb zin om een scheet te laten. Dan moet ik me eigenlijk schamen, me nederig opstellen tegen over die mensen (bijvoorbeeld vreemde mensen in de trein). Want die mensen gaan er toch zeker wel van uit dat ik dat niet zomaar kan doen in hun bijzijn.

Oh, wat ben ik blij dat ik geen geciviliseerd mens ben. Dat zie ik puur als vooruitgang waar de mens geen baat bij heeft.

Om het weer even te betrekken bij het ontopic. Die mensen die blowen zijn duidelijk ook geciviliseerd mens, dus inderdaad, als ze er voor kiezen hebben ze rekening te houden ook. Niet uit betrokkenheid, want je bent immers geciviliseerd, nee, je hebt rekening te houden omdat dat nou eenmaal zo hoort!
pi_51543971
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 00:30 schreef Timar_ het volgende:

[..]

Ik hou wel rekening met andere mensen, ik ben alleen nog een stapje verder met leren. Als dit ook zo was in jouw geval dan hoefde je ook niet direct te concluderen uit alleen dat, dat juist ik niet zo ver ben. Je houdt rekening uit betrokkenheid, niet omdat dat "normaal" is. Niet omdat dat van je wordt verwacht.

Word wakker. Overal zijn van die stomme regeltjes voor om een veel te ingewikkeld systeem ingewikkelder te maken. Dat is goed, dat is vooruitgang.

Wat jij zegt komt in feite hier op neer: Je hebt maar rekening met elkaar te houden, anders rot je maar op naar de rimboe.

Nog grappiger: Stel, ik laat een scheet terwijl het stikt van de mensen om mij heen. Dat doe ik bewust, want ik heb zin om een scheet te laten. Dan moet ik me eigenlijk schamen, me nederig opstellen tegen over die mensen (bijvoorbeeld vreemde mensen in de trein). Want die mensen gaan er toch zeker wel van uit dat ik dat niet zomaar kan doen in hun bijzijn.

Oh, wat ben ik blij dat ik geen geciviliseerd mens ben. Dat zie ik puur als vooruitgang waar de mens geen baat bij heeft.

Om het weer even te betrekken bij het ontopic. Die mensen die blowen zijn duidelijk ook geciviliseerd mens, dus inderdaad, als ze er voor kiezen hebben ze rekening te houden ook. Niet uit betrokkenheid, want je bent immers geciviliseerd, nee, je hebt rekening te houden omdat dat nou eenmaal zo hoort!
sinds wanneer wordt een ander stoned van een scheet..
jezus wat een vergelijking
pi_51544067
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 00:35 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Sinds wanneer word je stoned van wietlucht?
pi_51544468
Ik verbaas me in dit topic werkelijk over de reacties...

Een reactie als... je moet niet zeiken, dan ga je maar met wierook spelen en zo... is toch gewoon een voorbeeld van de egoistische, individualistische maatschappij van tegenwoordig.

Als je buren iedere dag keihard de muziek aanzetten, en je hebt er last van... dan kun je er wat van zeggen... en na een aantal keer bel je de politie. Hoe zit dat dan met stankoverlast?

Ik vindt dat als voor geluidsoverlast, ook hetzelfde geldt voor blow-rook. Waarom? Omdat TS het recht heeft om het irritant te vinden om iedere dag een walm van de smerige blowlucht zijn huis in te krijgen.
Mensen, probeer je eens voor te stellen dat je dat regelmatig overkomt, en dat je die lucht niet lekker vind. Wat moet je dan doen? Dan roept er iemand... ja ga maar wierook branden of zo... dus de ene putlucht met de andere putlucht vervangen... lekkere oplossing... TS wil gewoon normale frisse lucht in zijn huis... kunnen je je dat nou even voorstellen??? Gekke gedachte hè, frisse lucht in je huis??

Dan nog reacties als "niet zeuren, om die paar minuutjes van die lucht" ... nou dus echt wel... dat mag TS wel... want een paar seconden van die putlucht is mij al te veel... en zeker als het vaker/regelmatig gebeurt is dat ergerlijk... en dus mag TS zich toch hier uiten, of hoe zit dat?

En dannog van die kul-adviezen van... ga op het platteland wonen en zo... met de ondertoon dat TS een zeikerd is... Nee helemaal niet... dit is KLB... en TS mag daar toch zijn klacht schrijven, of hoe zit dat...

Als je in een appartementencomplex woont dan weet je dat je zo nu en dan "iets" zal horen, en wellicht "iets" zal ruiken... maar er mogen limieten aan zitten.

Zoals ik al eerder zei, wonen onder mij ook buren die roken... op het balkon... en vervolgens mag ik alles dichtgooien omdat die smerige sigarettenlucht om te kotsen is. Ik heb er niets van gezegd en doe dus iedere keer mijn ramen dicht als de eerste walm binnenkomt drijven... niet echt leuk, met name in de zomer...

Nu ja... mijn mening... ik heb een hekel aan rook... erger zelfs ik kan er niet tegen... ik wordt er ziek van. Ik vind roken nutteloos, en heb medelijden met rokers... dat ze niet zonder dat stomme stokje op de lip kunnen... Kan niet wachten op het rookverbod.
pi_51544510
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 00:39 schreef Edie86 het volgende:

[..]

Sinds wanneer word je stoned van wietlucht?
ik heel erg!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 01:00:33 #65
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51544579
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 00:56 schreef LennyKravitz het volgende:

Een reactie als... je moet niet zeiken, dan ga je maar met wierook spelen en zo... is toch gewoon een voorbeeld van de egoistische, individualistische maatschappij van tegenwoordig.

Als je buren iedere dag keihard de muziek aanzetten, en je hebt er last van... dan kun je er wat van zeggen... en na een aantal keer bel je de politie. Hoe zit dat dan met stankoverlast?

Ik vindt dat als voor geluidsoverlast, ook hetzelfde geldt voor blow-rook. Waarom? Omdat TS het recht heeft om het irritant te vinden om iedere dag een walm van de smerige blowlucht zijn huis in te krijgen.
Mensen, probeer je eens voor te stellen dat je dat regelmatig overkomt, en dat je die lucht niet lekker vind. Wat moet je dan doen? Dan roept er iemand... ja ga maar wierook branden of zo... dus de ene putlucht met de andere putlucht vervangen... lekkere oplossing... TS wil gewoon normale frisse lucht in zijn huis... kunnen je je dat nou even voorstellen??? Gekke gedachte hè, frisse lucht in je huis??

Dan nog reacties als "niet zeuren, om die paar minuutjes van die lucht" ... nou dus echt wel... dat mag TS wel... want een paar seconden van die putlucht is mij al te veel... en zeker als het vaker/regelmatig gebeurt is dat ergerlijk... en dus mag TS zich toch hier uiten, of hoe zit dat?

En dannog van die kul-adviezen van... ga op het platteland wonen en zo... met de ondertoon dat TS een zeikerd is... Nee helemaal niet... dit is KLB... en TS mag daar toch zijn klacht schrijven, of hoe zit dat...

Als je in een appartementencomplex woont dan weet je dat je zo nu en dan "iets" zal horen, en wellicht "iets" zal ruiken... maar er mogen limieten aan zitten.

Zoals ik al eerder zei, wonen onder mij ook buren die roken... op het balkon... en vervolgens mag ik alles dichtgooien omdat die smerige sigarettenlucht om te kotsen is. Ik heb er niets van gezegd en doe dus iedere keer mijn ramen dicht als de eerste walm binnenkomt drijven... niet echt leuk, met name in de zomer...

Nu ja... mijn mening... ik heb een hekel aan rook... erger zelfs ik kan er niet tegen... ik wordt er ziek van. Ik vind roken nutteloos, en heb medelijden met rokers... dat ze niet zonder dat stomme stokje op de lip kunnen... Kan niet wachten op het rookverbod.
ik vraag echt serieus af hoeveel rook er nu werkelijk naar binnen kan komen als je benden buren roken cq blowen

is dat nu echt zoveel dat je hele huis er van gaat stinken etc etc

kan het me haast niet voorstellen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  dinsdag 17 juli 2007 @ 01:05:32 #66
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_51544679
ga schijten in de brievebus
I never workout
pi_51544690
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 01:00 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik vraag echt serieus af hoeveel rook er nu werkelijk naar binnen kan komen als je benden buren roken cq blowen

Precies!

Dus TS is een zeiker...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 01:48:52 #68
145942 Stylez
zoals gewoonelijk
pi_51545523
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ik heel erg!
quote:
*neem mij soms niet serieus*
:7
  dinsdag 17 juli 2007 @ 07:06:06 #69
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_51547767
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:40 schreef zwartedoos het volgende:

En ja ik heb het zelf ook gedaan maar als andere mensen er last van hebben moet je daar ook respect voor kunnen opbrengen. En zeker moeten ze kunnen blowen in eigen huis maar dan houden ze maar fijn ook de ramen dicht. Tis van de zotte dat TS vanalles moet aanschaffen om die geur niet binnen te krijgen.
Als je dat soort dingen niet wilt, is een hutje op de hei toch echt een betere plaats. Wanneer je buren hebt zijn die wel eens luidruchtig, wordt er wel eens iets gerookt (al dan niet met iets er in), wordt er gebbq'd, gekookt (of gefrituurd ), etc. Een beetje geven en nemen lijkt me dan.
pi_51548404
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 00:35 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Waar zie jij dat staan?
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:01:30 #71
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_51548592
Als de woningbouw een hutje op de hei verhuurde, zou ik daarvoor allang in mijn slaapzak in de rij ervoor gelegen hebben
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:44:27 #72
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_51549367
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:03 schreef erodome het volgende:

[..]

Waarom moeten wij dan wel lijden onder je gezeur?????
Waarom dat wel en blowen niet????

Je woont iig ergens waar er mensen onder je wonen, flat, termietenheuvel, het zal me mijn reet roesten, als je echt geen last wil hebben van andere mensen moet je maar vrij gaan wonen, goed vrij...

Zolang je niet aan simpele oplossingen zoals luchtverfrissers die neutraliseren, wierookjes en andere dingen wilt denken moet je niet zeiken, je hebt last van je eigen zeurzak die geen oplossing wil vinden maar die iets te zeiken moet hebben.
my god zeg, je bent nog raarder dan ik al dacht
ik hoef toch niet in de stank te gaan zitten waar ik barstende koppijn van krijg, als mijn huisgenoot (ja, dat dus) op 100 andere plaatsen kan blowen?!
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_51562675
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:40 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Wat een belachelijke redenatie Iedereen moet doen en laten wat hij wilt maar je kan echt wel rekening houden met anderen. Typisch een reactie van iemand die zelf blowt
Ja ja, mijn blowen zal hier vast wat mee te maken hebben zeg....

Mijn buren frituren graag, helemaal niet zo erg, ware het niet dat op de een of andere manier die geur op mijn bovenverdieping terrecht komt.
Nu kan ik 2 dingen doen, ik kan over mijn stift gaan, zeiken en klagen, hoop gedoe, stress, niks aan, of ik kan even denken aan een simpele oplossing(ramen tegenover elkaar open in dit geval) en verder mijn schouders ophalen en mijn buren hun in mijn ogen walgelijke gewoonte laten hebben, frituren en dat meerdere keren per week.

Mensen leven nu eenmaal, leer daarmaa leven, zeik niet, zoek een oplossing, ondanks dat ik echt een gruwelijke hekel aan gezeur heb heb ik zelfs 2 optie's gegeven die je kan gebruiken als je wilt, maar het is jouw keuze, of je lost je probleem op, of je zeikt jezelf een hartaanval.

[ Bericht 0% gewijzigd door erodome op 17-07-2007 16:36:03 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_51562906
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 00:56 schreef LennyKravitz het volgende:

Wat is er egoistisch aan de TIP wierook te branden of een luchtverfrisser aan te schaffen die luchtjes neutraliseert??????

Dat de ts dan toevallig wierook goor vindt maakt het geen egoistisch iets, het zou het op kunnen lossen.
Voor jou dezelfde tip, koop iets dat nare luchtjes neutraliseert en je kan gewoon je raam open hebben zonder die lucht, einde probleem(maar wacht, dat willen jullie niet, jullie willen dat anderen zich aanpassen aan jullie, niet zelf wat oplossen!).

Je hebt het over egoistisch, maar als ik bv onder jou woon en blow, wie is er dan egoistisch als er gezeur van komt?
Ik omdat ik blow en die lucht een klein beetje bij jou terrecht komt?
Of jij omdat je mijn plezier vergalt met gezeur?

Beide zijn uiteindelijk egoistisch, jouw vraag om aan te passen aan jouw wil is net zo egoistisch als mijn keuze om lekker te blowen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_51562997
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 00:58 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ik heel erg!
Gaat heen zeg, misschien als je naast een blower zit en de lucht direct binnen krijgt(nou ja misschien, dat kan je echt wel voelen).
Maar als het door de buitenlucht heen moet, een verdieping naar boven en zich daar door het huis verspreid is het zo bar weinig nog maar dat je er echt niet stoned van wordt.
Misschien dat je tussen de oren stoned wordt van het idee, zo heb ik ook weleens iemand in mijn prille tienerjaren dronken zien worden op alcoholvrij bier(ze wist niet dat het dat was ).

De geur is sterk, draagt erg ver, dat is waar, maar de werkzaamheid is er dan wel af hoor
pi_51563050
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:44 schreef Muck het volgende:

[..]

my god zeg, je bent nog raarder dan ik al dacht
ik hoef toch niet in de stank te gaan zitten waar ik barstende koppijn van krijg, als mijn huisgenoot (ja, dat dus) op 100 andere plaatsen kan blowen?!
Je kan ook gewoon je probleem dodelijk simpel oplossen, zoals ik al meerdere keren heb gezegd.

Waarom moet iedereen zich aan jou aanpassen, vraag je dat eens af...
pi_51563216
zoals ik eerder zei; het is stankoverlast en dat is niet acceptabel. de oplossing is dat die lui hun raam dichtdoen als ze blowen, dus dat is makkelijk opgelost.
ik mis die tijd wel met karin en marian whahahahaha
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:41:39 #78
168255 J.Herrer
pi_51563269
Niet zo huilen
Jij kan ook het raam dichtdoen

Wou dat ik een blowende buurman had, hoef ik niet helemaal naar de shop als ik groente moet halen
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_51563361
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:41 schreef J.Herrer het volgende:
Niet zo huilen
Jij kan ook het raam dichtdoen
de buurman is degene die de overlast veroorzaakt, simpele....
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:49:20 #80
168255 J.Herrer
pi_51563509
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:44 schreef gerron23 het volgende:

[..]

de buurman is degene die de overlast veroorzaakt, simpele....
Nee, niks overlast. Hij heeft gewoon het recht om een sticky te roken hoor
En jij hebt er last van, maar misschien vind zijn andere buurman die geur juist heel aangenaam.
En als jij er last van hebt, moet je het raam maar dichtdoen
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:50:05 #81
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_51563537
Dus volgens sommige zou ik gerust de hele nacht met de kettingzaag mogen werken.

Die mensen kunnen gerust dubbele beglazing nemen
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:52:04 #82
168255 J.Herrer
pi_51563616
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:50 schreef Keiichi het volgende:
Dus volgens sommige zou ik gerust de hele nacht met de kettingzaag mogen werken.

Die mensen kunnen gerust dubbele beglazing nemen
Dat is overlast
Voor zoiets kun je de politie bellen
pi_51563723
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:49 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Nee, niks overlast. Hij heeft gewoon het recht om een sticky te roken hoor
En jij hebt er last van, maar misschien vind zijn andere buurman die geur juist heel aangenaam.
En als jij er last van hebt, moet je het raam maar dichtdoen
Hij kan ook een bak schijt met een paar kilo rottend vlees op zn balkon zetten. Misschien vindt een andere buurman die geur aangenaam.

Hij heeft geen recht om stankoverlast te veroorzaken, idioot. Als zn buurman dagelijks keihard muziek draait dan moet ie zeker ook zelf geluidsisolatie aan gaan brengen.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 16:55:03 #84
113667 Keiichi
Konnichiwa!
pi_51563732
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:52 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Dat is overlast
Voor zoiets kun je de politie bellen
Als je je ramen bij 30C buiten en binnen het dubbele dicht moet houden, omdat je anders instant vergaat van de koppijn door een rook of wietlucht...

Het is stikken of stikken op zo'n manier.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:13:35 #85
168255 J.Herrer
pi_51564322
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef gerron23 het volgende:

[..]

Hij kan ook een bak schijt met een paar kilo rottend vlees op zn balkon zetten. Misschien vindt een andere buurman die geur aangenaam.

Hij heeft geen recht om stankoverlast te veroorzaken, idioot. Als zn buurman dagelijks keihard muziek draait dan moet ie zeker ook zelf geluidsisolatie aan gaan brengen.
Omg je word met elke reply grappiger
Kijk sjaak, je buurman heeft gewoon het recht om een joint te roken in zijn eigen huis.
Wie ben jij om daarover te gaan klagen? Zoals ik al zei: dan doe je gewoon je eigen raam dicht.

En wat is overlast? Een beetje wietgeur die zich in je huis verspreid Ga even ergens in een hoekje zitten janken ofzo
Als je buurman dagelijks zn muziek opzet waar de hele buurt op mee kan zingen, ja dat is overlast.
Een groep Marokkanen voor je deur, dat is overlast
pi_51565242
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:13 schreef J.Herrer het volgende:

[..]

Omg je word met elke reply grappiger
Kijk sjaak, je buurman heeft gewoon het recht om een joint te roken in zijn eigen huis.
Wie ben jij om daarover te gaan klagen? Zoals ik al zei: dan doe je gewoon je eigen raam dicht.

En wat is overlast? Een beetje wietgeur die zich in je huis verspreid Ga even ergens in een hoekje zitten janken ofzo
Als je buurman dagelijks zn muziek opzet waar de hele buurt op mee kan zingen, ja dat is overlast.
Een groep Marokkanen voor je deur, dat is overlast
Jij bepaalt niet wat overlast is en wat niet, idioot. Het wil er bij jou blijkbaar nog steeds niet in dat stankoverlast OOK overlast is.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 17:54:12 #87
168255 J.Herrer
pi_51565533
Ok wat jij wilt
Ga anders op een boerderij wonen ofzo
Maar niet huilen als je last hebt van koeiemest
pi_51565588
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 17:54 schreef J.Herrer het volgende:
Ok wat jij wilt
Ga anders op een boerderij wonen ofzo
Maar niet huilen als je last hebt van koeiemest
ik heb dit topic niet geopend, mongool
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:10:12 #89
168255 J.Herrer
pi_51565942
Geldt voor alle huilies die klagen over stankoverlast, waar jij ook onder valt
pi_51566103
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 18:10 schreef J.Herrer het volgende:
Geldt voor alle huilies die klagen over stankoverlast, waar jij ook onder valt
ik klaag helemaal niet over stank.

Wel over achterlijke mongolen zoals jij.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:36:35 #91
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_51566641
Er leven meer mensen op deze wereld dan FOK-mensen, zeik toch eens niet over alles en iedereen, dat lijkt tegenwoordig wel het enige wat mensen goed kunnen; ZEIKEN.

Doe er soms zelf ook wel lekker aan mee , ben niet zo bekrompen dat ik mijn buurjongen zn muziek zachter laat zetten, ik herinner mijn eigen jeugd nog en mijn buren zullen het ook niet altijd op prijs gesteld hebben, maar nooit geen enige wanklank of geklaag gehoord .

We leven nu eenmaal met tig mijloen mensjes op deze aardkloot en dan kan het weleens gebeuren dat je ergens last van hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door fransbreda op 17-07-2007 19:47:05 ]
  dinsdag 17 juli 2007 @ 18:49:16 #92
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_51566952
Tja, de fobische overlast-klager. Een mensentype met een groeiende aanhang. Klaagt heel wat af over de verregaande individualisering van de samenleving maar verwacht ondertussen wel dat de omgeving zich aanpast aan zijn persoonlijke wensen. Want dat het stinkt, keine discussion. En overlast is overlast.

He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_51570860
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 01:00 schreef PeZu het volgende:

[..]

Ow boy yes... reken maar... dat huis van mijn buren beneden zal wel blauw moeten staan... en als de balkondeur open gaat... komt het bij mij naar binnen... zit j net te eten met een open raam... Mijn buurman kun van van een paar honderd meter ruiken...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:06:46 #94
173605 fransbreda
NACBREDA ® ©
pi_51574277
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:36 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

Ow boy yes... reken maar... dat huis van mijn buren beneden zal wel blauw moeten staan... en als de balkondeur open gaat... komt het bij mij naar binnen... zit j net te eten met een open raam... Mijn buurman kun van van een paar honderd meter ruiken...
miss stak hij er net ene op omdat die zon vieze spruitenlucht rook
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:11:44 #95
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51574497
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:36 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

ik heb gvd boven een coffeeshop gewoond en zelfs daar had ik er geen last van

aanstellerts
pi_51575251
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:11 schreef PeZu het volgende:

[..]

ik heb gvd boven een coffeeshop gewoond en zelfs daar had ik er geen last van

aanstellerts
mkay.... dus omdat jij geen last van een coffeeshop had...kan ik de rook van mijn onderburen niet ruiken?...

Goede redenatie...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:32:01 #97
138448 PeZu
Suspended animation
pi_51575334
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:29 schreef LennyKravitz het volgende:

[..]

mkay.... dus omdat jij geen last van een coffeeshop had...kan ik de rook van mijn onderburen niet ruiken?...

Goede redenatie...
dat staat er niet

ik zei al eerder dat ik het me niet kan voorstellen

en er zal vast niet continu gerookt worden ergo huilies unite drop in in the care box _/
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:26:52 #98
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_51587211
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 16:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon je probleem dodelijk simpel oplossen, zoals ik al meerdere keren heb gezegd.

Waarom moet iedereen zich aan jou aanpassen, vraag je dat eens af...
waarom moet ik me aan mijn onderburen aanpassen, DAT vraag ik me af
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_51587258
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef Muck het volgende:

[..]

waarom moet ik me aan mijn onderburen aanpassen, DAT vraag ik me af
zeikwijf.
pi_51587279
Wiet

mensen die gaan huilen van wietlucht
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo