En dan? komt het buiten op de grond terecht, daar heb ik wat aan.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef je_oma het volgende:
Gooi een emmer water naar beneden zou ik zeggen!!!
Lekker mee rokenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:25 schreef Keiichi het volgende:
Het blowen is in NL geen onbekend verschijnsel.
Zeker niet als je boven een continu blowend buren woont en het warm buiten is dat je lekker je ramen open wilt hebben.
Binnen no-time stinkt je godganse huis erna en praten met de buren wilt ook niet helpen, die blowen net zo hard door![]()
Ik hou er niet van. En zeker niet als het huis dan een dag lang moet doorwaaien voordat die ellende het huis uit is.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Gratis stuff, wat wil je nog meer
Ze wonen toch onder je? Of bedoel je dat de rook van binnen naar buiten gaat en bij jou weer naar binnen?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef Keiichi het volgende:
[..]
En dan? komt het buiten op de grond terecht, daar heb ik wat aan.
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef PeZu het volgende:
open er een topic over
ooh wacht
ga gewoon langs die vriendlijke smoker en bespreek het ipv hier de keyboard piraat uit te hangen_!
L-E-Z-E-N !!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:25 schreef Keiichi het volgende:
en praten met de buren wilt ook niet helpen, die blowen net zo hard door![]()
lezen, so overratedquote:
Goed ideequote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
lezen, so overrated
klop gewoon aan met een voorhamer en aai hem daarmee keihard op zijn hoofd
hee er zit een kale plek achter op je hoofdquote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Goed ideemaar dat mag ik niet doen van mijn vriendin
![]()
Dan schuif je die even aan de kant.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Keiichi het volgende:
[..]
![]()
Klop je haar eerst neerquote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Keiichi het volgende:
[..]
![]()
Zo'n blowert zak wel niet uren lang aan een jonko lopen lurken.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef gewoon_doen het volgende:
als iemand zijn huis vervuilt en een stank veroorzaakt mag je toch ook klagen bij de politie?
Mensen zonder eigen meningquote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Keiichi het volgende:
[..]
![]()
Waarom zou je je niet mogen ergeren? Dat is ook een reactie van een ander levende mens.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:07 schreef erodome het volgende:
Laat mensen gewoon lekker leven en doe je eigen ding, een boel irritatie is irritatie omdat je je er zo bewust van bent, je er bewust aan irriteerd, laat lekker gaan, doe je eigen ding en doe niet zo moeilijk....
Oh de gruwel, wat blowlucht, er zijn ergere dingen in het leven hoor, zet je andere raam open en laat het lekker doorluchten, steek een wierookje aan met een geur die je wel lekker vindt, er zijn zat oplossingen...
En dan? komt het buiten op de grond terecht, daar heeft ie wat aan.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:58 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Ga schapen slachten op je balkon, dan stroomt het bloed omlaag, dat zal ze leren!![]()
Je mag alles wat je wilt, of je er wat mee opschiet is een 2de......quote:Op zondag 15 juli 2007 23:09 schreef Skic. het volgende:
[..]
Waarom zou je je niet mogen ergeren? Dat is ook een reactie van een ander levende mens.
je mag helemaal niet alles wat je wiltquote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Je mag alles wat je wilt, of je er wat mee opschiet is een 2de......
Dat is waar. Het leven is niet makkelijk. Sommige hebben het niet door en leven een makkelijk leven, een ander zou zelfmoord plegen als iemand zo'n leven leeft.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:13 schreef erodome het volgende:
[..]
Je mag alles wat je wilt, of je er wat mee opschiet is een 2de......
Oh jawel hoor, alleen zitten er aan de meeste dinfen consequentie's, je doet wat je wil, wat eruit voorkomt is de vraag...quote:Op zondag 15 juli 2007 23:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
je mag helemaal niet alles wat je wilt_!
Volgende keer gewoon de politie bellen en zeggen dat je buurman een heel oerwoud in zn keldertje heeft liggenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef gewoon_doen het volgende:
als iemand zijn huis vervuilt en een stank veroorzaakt mag je toch ook klagen bij de politie?
ik krijg instant koppijn van die wietlucht, dus ja, natuurlijk erger ik me eraan!quote:Op zondag 15 juli 2007 23:07 schreef erodome het volgende:
Laat mensen gewoon lekker leven en doe je eigen ding, een boel irritatie is irritatie omdat je je er zo bewust van bent, je er bewust aan irriteerd, laat lekker gaan, doe je eigen ding en doe niet zo moeilijk....
Oh de gruwel, wat blowlucht, er zijn ergere dingen in het leven hoor, zet je andere raam open en laat het lekker doorluchten, steek een wierookje aan met een geur die je wel lekker vindt, er zijn zat oplossingen...
stankoverlast is idd ook gewoon overlast, en kun je behalve melden bij de politie, ook melden bij de woningbouw als je daar huurt.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:53 schreef gewoon_doen het volgende:
M'n buurman heeft zich al 8 jaar niet gedoucht, ik bel nu de politiequote:Op maandag 16 juli 2007 12:09 schreef gerron23 het volgende:
[..]
stankoverlast is idd ook gewoon overlast, en kun je behalve melden bij de politie, ook melden bij de woningbouw als je daar huurt.
Jemig, ligt ie al zo lang dood in bed?... jemig ja dat zal stinken... dat je het nu pas genoeg vind...quote:Op maandag 16 juli 2007 12:17 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
M'n buurman heeft zich al 8 jaar niet gedoucht, ik bel nu de politie![]()
dat plus net alsof er constant gesmoked wordt, die paar minuten wietlucht, poe poe wat erg heequote:Op maandag 16 juli 2007 18:32 schreef fransbreda het volgende:
Mijn buurman kan ook niet van een goede wietlucht genieten. de pauper![]()
Ga lekker verhuizen naar een afgelegen dorp in een vrijstaand huis ofzo en laat de man gewoon rustig zn joint roken.
Kan je daar gaan klagen over dat de koetjes zo stinken![]()
Je zal een buurjongen hebben die constant jump(muziek) draait met zn subwooferke aan...quote:Op maandag 16 juli 2007 18:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat plus net alsof er constant gesmoked wordt, die paar minuten wietlucht, poe poe wat erg hee
constant jump muziek? ik zou hem van het dak af laten jumpenquote:Op maandag 16 juli 2007 18:42 schreef fransbreda het volgende:
[..]
Je zal een buurjongen hebben die constant jump(muziek) draait met zn subwooferke aan...
of zo'n allochtoon gezin met bijbehorende kookkunsten..... of een zeikerd die om elk wissewasje een topic opent op het FOK-forum![]()
Wierook was maar een idee, als een oplossing, er zijn er vele, gebruik eens wat creativiteit...quote:Op maandag 16 juli 2007 11:43 schreef Muck het volgende:
[..]
ik krijg instant koppijn van die wietlucht, dus ja, natuurlijk erger ik me eraan!
waarom zou ik wierook (wat ik trouwens echt het smerigste spul ooit vind) moeten branden omdat mijn onderburen stank veroorzaken?!
ik woon niet in een flat, en ik blijf van mening dat je een beetje rekening met elkaar kunt houden. Als je zo nodig wilt blowen, doe je dat maar, maar niet onder mijn raam. Dan ga je maar op je kamer zitten met de ramen dicht.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:18 schreef erodome het volgende:
[..]
Wierook was maar een idee, als een oplossing, er zijn er vele, gebruik eens wat creativiteit...
Daarbij zijn er walgelijk veel verschillende soorten wierook, zo heb ik hier wierook die je huis laat geuren alsof er een enorme bos rozen staat.
Of je ze allemaal vies vindt is dus nogal de vraag.
Waarom je iets zou moeten verzinnen om je probleem op te lossen, omdat je anders last blijft houden, zij blijven blowen, mogen ook gewoon blowen in hun eigen huis, dus je zal iets moeten vinden buiten het idee je buren op te laten houden met blowen om je probleem op te lossen.
Denk bv eens aan van die luchtverfrissers, die neutraal zijn verder, maar vieze luchtjes opnemen.
Of ga ergens anders wonen dan in een flat, heb je geen last van de bezigheden van je onderburen.
Doe iets, doe iets aan die irritatie, je hebt alleen jezelf er maar mee...
Waarom moeten wij dan wel lijden onder je gezeur?????quote:Op maandag 16 juli 2007 21:31 schreef Muck het volgende:
[..]
ik woon niet in een flat, en ik blijf van mening dat je een beetje rekening met elkaar kunt houden. Als je zo nodig wilt blowen, doe je dat maar, maar niet onder mijn raam. Dan ga je maar op je kamer zitten met de ramen dicht.
anderen hoeven niet te lijden onder jouw smerige gewoonte
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |