Je kan ook gewoon je probleem dodelijk simpel oplossen, zoals ik al meerdere keren heb gezegd.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:44 schreef Muck het volgende:
[..]
my god zeg, je bent nog raarder dan ik al dacht![]()
ik hoef toch niet in de stank te gaan zitten waar ik barstende koppijn van krijg, als mijn huisgenoot (ja, dat dus) op 100 andere plaatsen kan blowen?!
de buurman is degene die de overlast veroorzaakt, simpele....quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:41 schreef J.Herrer het volgende:
Niet zo huilen
Jij kan ook het raam dichtdoen
Nee, niks overlast. Hij heeft gewoon het recht om een sticky te roken hoorquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:44 schreef gerron23 het volgende:
[..]
de buurman is degene die de overlast veroorzaakt, simpele....![]()
Dat is overlastquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:50 schreef Keiichi het volgende:
Dus volgens sommige zou ik gerust de hele nacht met de kettingzaag mogen werken.
Die mensen kunnen gerust dubbele beglazing nemen![]()
Hij kan ook een bak schijt met een paar kilo rottend vlees op zn balkon zetten. Misschien vindt een andere buurman die geur aangenaam.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee, niks overlast. Hij heeft gewoon het recht om een sticky te roken hoor
En jij hebt er last van, maar misschien vind zijn andere buurman die geur juist heel aangenaam.
En als jij er last van hebt, moet je het raam maar dichtdoen
Als je je ramen bij 30C buiten en binnen het dubbele dicht moet houden, omdat je anders instant vergaat van de koppijn door een rook of wietlucht...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:52 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Dat is overlast
Voor zoiets kun je de politie bellen
Omg je word met elke reply grappigerquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:54 schreef gerron23 het volgende:
[..]
Hij kan ook een bak schijt met een paar kilo rottend vlees op zn balkon zetten. Misschien vindt een andere buurman die geur aangenaam.
Hij heeft geen recht om stankoverlast te veroorzaken, idioot. Als zn buurman dagelijks keihard muziek draait dan moet ie zeker ook zelf geluidsisolatie aan gaan brengen.
Jij bepaalt niet wat overlast is en wat niet, idioot. Het wil er bij jou blijkbaar nog steeds niet in dat stankoverlast OOK overlast is.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:13 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Omg je word met elke reply grappiger![]()
Kijk sjaak, je buurman heeft gewoon het recht om een joint te roken in zijn eigen huis.
Wie ben jij om daarover te gaan klagen? Zoals ik al zei: dan doe je gewoon je eigen raam dicht.
En wat is overlast? Een beetje wietgeur die zich in je huis verspreidGa even ergens in een hoekje zitten janken ofzo
![]()
Als je buurman dagelijks zn muziek opzet waar de hele buurt op mee kan zingen, ja dat is overlast.
Een groep Marokkanen voor je deur, dat is overlast
ik heb dit topic niet geopend, mongoolquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:54 schreef J.Herrer het volgende:
Ok wat jij wilt
Ga anders op een boerderij wonen ofzo
Maar niet huilen als je last hebt van koeiemest
ik klaag helemaal niet over stank.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 18:10 schreef J.Herrer het volgende:
Geldt voor alle huilies die klagen over stankoverlast, waar jij ook onder valt
Ow boy yes... reken maar... dat huis van mijn buren beneden zal wel blauw moeten staan... en als de balkondeur open gaat... komt het bij mij naar binnen... zit j net te eten met een open raam...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 01:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vraag echt serieus af hoeveel rook er nu werkelijk naar binnen kan komen als je benden buren roken cq blowen
is dat nu echt zoveel dat je hele huis er van gaat stinken etc etc
kan het me haast niet voorstellen
miss stak hij er net ene op omdat die zon vieze spruitenlucht rookquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:36 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ow boy yes... reken maar... dat huis van mijn buren beneden zal wel blauw moeten staan... en als de balkondeur open gaat... komt het bij mij naar binnen... zit j net te eten met een open raam...Mijn buurman kun van van een paar honderd meter ruiken...
ik heb gvd boven een coffeeshop gewoond en zelfs daar had ik er geen last vanquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:36 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
Ow boy yes... reken maar... dat huis van mijn buren beneden zal wel blauw moeten staan... en als de balkondeur open gaat... komt het bij mij naar binnen... zit j net te eten met een open raam...Mijn buurman kun van van een paar honderd meter ruiken...
mkay.... dus omdat jij geen last van een coffeeshop had...kan ik de rook van mijn onderburen niet ruiken?...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb gvd boven een coffeeshop gewoond en zelfs daar had ik er geen last van
aanstellerts
dat staat er nietquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:29 schreef LennyKravitz het volgende:
[..]
mkay.... dus omdat jij geen last van een coffeeshop had...kan ik de rook van mijn onderburen niet ruiken?...
Goede redenatie...
waarom moet ik me aan mijn onderburen aanpassen, DAT vraag ik me afquote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:34 schreef erodome het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je probleem dodelijk simpel oplossen, zoals ik al meerdere keren heb gezegd.
Waarom moet iedereen zich aan jou aanpassen, vraag je dat eens af...
zeikwijf.quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:26 schreef Muck het volgende:
[..]
waarom moet ik me aan mijn onderburen aanpassen, DAT vraag ik me af
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |