Dat zal de omstandigheden echt verbeteren in je woonomgeving zeg, echt veel beter dan zo nu en dan een vleugje wietlucht...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:28 schreef Crush65 het volgende:
Anoniem telefoontje dat je vermoed dat er een wiet-plantage zit...moe jij eens kijken wat er gebeurt!
Ik moest van iemand hier toch een hobby zoekenquote:Op woensdag 18 juli 2007 13:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Is toch gewoon ziek of niet soms om dat te doen, buren treiteren, politie over de vloer, gezeur over de vloer om niks, alleen omdat jij wilt treiteren.
Idd als je dit soort praktijken uitvoert ben je een echte NSB-er.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:34 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Had ik al gedaanalthans, een mailtje naar iemand van de woningbouw
![]()
De wijkagent had me hier ook over opgebeld toen, heb wel gezegd dat ik niet het vermoeden heb dat er onder me iets aan de hand is, maar ergens in de buurtRuzie met de buren is ook niet echt een optie
![]()
Wat een kul. Die buren veroorzaken overlast. Blow maar binnen met de ramen dicht.quote:Op zondag 15 juli 2007 23:07 schreef erodome het volgende:
Laat mensen gewoon lekker leven en doe je eigen ding, een boel irritatie is irritatie omdat je je er zo bewust van bent, je er bewust aan irriteerd, laat lekker gaan, doe je eigen ding en doe niet zo moeilijk....
Oh de gruwel, wat blowlucht, er zijn ergere dingen in het leven hoor, zet je andere raam open en laat het lekker doorluchten, steek een wierookje aan met een geur die je wel lekker vindt, er zijn zat oplossingen...
Als je er samen niet uitkomt omdat de blowende buurman niets er aan wil doen, dan heb je weinig keuze...quote:Op woensdag 18 juli 2007 13:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Dat zal de omstandigheden echt verbeteren in je woonomgeving zeg, echt veel beter dan zo nu en dan een vleugje wietlucht...
Echt een leuk idee dat je buren om te treiteren politie op je dak sturen, nee dan is dat beetje wietlucht overlast en vervelend....sorry hoor, maar dan ben jij de aso, niet degene die dat vluegje wietlucht produceert.
Is toch gewoon ziek of niet soms om dat te doen, buren treiteren, politie over de vloer, gezeur over de vloer om niks, alleen omdat jij wilt treiteren.
Wiet roken is legaal mits het binnen privé kringen of in coffeeshops wordt genuttigd. Het gebruik buiten op straat, is niet legaal en wordt meestal gedoogd.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:50 schreef spoorrails het volgende:
Wiet lucht vind ik persoonlijk 1 van de meest onaangename geuren die er zijn.
BTW. wiet roken is niet legaal, het word gedoogd.
Dus als mensen er last van hebben valt dat buiten het gedoogbeleid .....
Daar word het ook gedoogd, zolang het geen overlast veroorzaakt.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:57 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Wiet roken is legaal mits het binnen privé kringen of in coffeeshops wordt genuttigd. Het gebruik buiten op straat, is niet legaal en wordt meestal gedoogd.
Anders zou je binnen een coffeeshop niet mogen roken huh?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef Keiichi het volgende:
Godver de godver!!
Alle ramen dicht en die troep komt nog binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet je zeker dat het niet psychisch is?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef Keiichi het volgende:
Godver de godver!!
Alle ramen dicht en die troep komt nog binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als de huizenprijzen eens wat normaler lagenquote:
Nee, m'n vriendin kwam al naar me toe gelopen gisteren om te vragen of er ramen open stonden.quote:Op donderdag 26 juli 2007 07:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet psychisch is?
Anoniem de politie bellen met een tip over een plantagequote:Op dinsdag 15 april 2008 22:00 schreef laraly het volgende:
Hallooo,...ik heb sinds een paar weken ook last van een ontzettende wietlucht in mn huis,....ik woon in een 1gezinshoekwoning en de geur is het ergst beneden in mn woonkamer die aan de buren de woonkamer grenst.Ik dacht eerst dat buurjongen in zn tuin een blowtje rookte maar goed buiten ruik je niksDaar zou ik trouwens echt geen punt van maken.....maar t komt echt uit die ene hoek,waar ook mn pc staat dus zit nu zo`n beetje ongewild high te worden hierooo!!!!
Ga toch sterke vermoedens krijgen dat ze mischien een plantage in de (kruip)kelder hebben ofzo....mja ik ruik t alleen s `avonds???
De buren staan zowiezo als asociaal bekend maar wij hebben hier nooit moeliijk over gedaan,maar die lucht vind ik vreselijk en heb ook nog kinderen.Ik zat dus een beetje info te zoeken en kwam hier terecht......k weet nog steeds niet wat en of ik iets ga ondernemen,...ik kijk het nog even aan en anders de woningbouwvereniging ofzooo
Mjaaa,...voor t zzelfde geldt roken ze gwn een blowtje in hun eigen huis dan is dat vervelend voor mij maar kan t ze niet verbieden lijkt mij .....een weetplantage naast me is een andere zaak,....wat moet/kan ik doen?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:00 schreef laraly het volgende:
Hallooo,...ik heb sinds een paar weken ook last van een ontzettende wietlucht in mn huis,....ik woon in een 1gezinshoekwoning en de geur is het ergst beneden in mn woonkamer die aan de buren de woonkamer grenst.Ik dacht eerst dat buurjongen in zn tuin een blowtje rookte maar goed buiten ruik je niksDaar zou ik trouwens echt geen punt van maken.....maar t komt echt uit die ene hoek,waar ook mn pc staat dus zit nu zo`n beetje ongewild high te worden hierooo!!!!
Ga toch sterke vermoedens krijgen dat ze mischien een plantage in de (kruip)kelder hebben ofzo....mja ik ruik t alleen s `avonds???
De buren staan zowiezo als asociaal bekend maar wij hebben hier nooit moeliijk over gedaan,maar die lucht vind ik vreselijk en heb ook nog kinderen.Ik zat dus een beetje info te zoeken en kwam hier terecht......k weet nog steeds niet wat en of ik iets ga ondernemen,...ik kijk het nog even aan en anders de woningbouwvereniging ofzooo
Mjaaa,...voor t zzelfde geldt roken ze gwn een blowtje in hun eigen huis dan is dat vervelend voor mij maar kan t ze niet verbieden lijkt mij .....een weetplantage naast me is een andere zaak,....wat moet/kan ik doen?
En jij er achter aan, lekker stuiteren op die buik van jequote:Op maandag 16 juli 2007 18:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
constant jump muziek? ik zou hem van het dak af laten jumpen_!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |