Idd, heeft geen enkele zinquote:Op zondag 15 juli 2007 21:51 schreef CoT het volgende:
Kap eens met die domme mailtjes, de redactie doet er toch niks mee
Brian zat net gezellig met Nadia, en die ziet hij wel meer zitten. Hij wist dit al twee dagen van Kennethquote:Op zondag 15 juli 2007 21:52 schreef CoT het volgende:
goeie vraag amanda
"Hoezo kom je hier opeens mee", ik snap het ook niet
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is de kracht van Brian. Info inwinnen, voor zichzelf houden en op het juiste moment genadeloos toeslaan. En reken maar dat Amanda op de knieën moet. Maar ja, hoe voer je een discussie met AmandaDat wordt gelijk weer een ruzie van drie dagen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
Brian liegt zelf ook. Amanda zei dat iemand het aan hem verteld had en Brian zei, dat zijn tas overhoop lag, en ging gelijk op haar liegen door.
Brian met Nadiaquote:Op zondag 15 juli 2007 21:54 schreef wolferl het volgende:
Vannacht weer goedmaak sex?
De grap is dat volgens mij ook hier Melissa de leidende rol speelde.........:)quote:Op zondag 15 juli 2007 21:54 schreef ericahysterica het volgende:
B het was een dommejongensfout maar waarom kan jij niet eerder eerlijk zijn je liegt glashard in mijn gezicht vanmorgen. Je kreeg nergens een gevoel van schuld?
het is disrespect naar mij toe en dat doet mij fokt op pijn snap je mannie?
voorzichtig met nu in een defensieve houding gaan.
A wilde eerst een steen in de doos leggen
Uiteraard, al denk ik dat er sowieso geen ruzie zal ontstaan, tenzij Brian echt op ramkoers gaat. Amanda is precies waar ze Lieke voor uitmaakt, een hondje dat pootjes kan geven.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:54 schreef wolferl het volgende:
Vannacht weer goedmaak sex?
Absoluut niet nee. Lieke moet toch ook doorhebben dat alle streamers er juist op zitten te wachten dat ze eens een keer iets terug doet. Maar Lieke heeft door dat het veel verstandiger is om het spel zo te spelen zoals ze nu doet. Ze had bij mij punten gescoord als ze Amanda een flikte trap in haar zij had gegeven.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk jij ook niet dat ze dat juist speelt? De perfect correcte tante om zo stemmen te winnen?
Helemaal niet. Ik had gehoopt dat ze wat klappen had uitgedeeld. Ze kan er toch niet voor uitgezet worden (nadat Natasia nergens voor wordt gestraft)... en een boete kan ze nog wel hebben. Maar nogmaals: Lieke denkt dat dit dé manier is om én in het spel te bljven én die 6 helemaal gek te maken.quote:Niemand gaat namelijk die bedden opmaken als ze zo onder vuur genomen is. En dat is wat ik op Lieke tegen heb. Ze is TE netjes, het is haar spel om eruit te springen en stemmen te winnen. Dat is dus hoe Lieke in elkaar steekt en dat is waar jij dol op bent.
Als je NIETS doet komen ze helemaal met alles weg. Dan worden ze totaal niet onder druk gezet om eens eerlijk het spel te spelen.quote:
We zullen het wel zien als Stijn weer terug is en/of het account van DGK_REDACTIE weer komt meelezenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je NIETS doet komen ze helemaal met alles weg. Dan worden ze totaal niet onder druk gezet om eens eerlijk het spel te spelen.
Idd. Maar toen vond ik het al raar , Brian reageerde er namelijk niet op en deed net of hij doof was..quote:Op zondag 15 juli 2007 21:58 schreef Yollie het volgende:
Wat een leugenaar die Brian, hij heeft het van Kenneth. Hij zweert er zelfs op.
Wil ik die schele kop van Denniks dan zien.quote:
Ik niet. ze doen nu alsof het helemaal niet zo erg isquote:Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf het verwonderlijk vinden dat Huub, Lieke en ook Melissa blijven vertellen wat er gebeurde is zonder dat de redactie snel hun geluid wegdraait. Ze vinden het blijkbaar geen probleem.
Ik dacht iets met beide namen inderdaad.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef neehe het volgende:
Melissa zegt : Woensdag is Huub zijn dag ( vliegtuig ) , ze vergeet telkens te zeggen dat het ook Lieke's dag is.
Lieke's naam staat toch ook op die sleep ??
Misschien niet, maar misschien ook wel. Heeft niet iedereen altijd zijn mond vol over zinloos geweld, wat er vanmiddag en afgelopen dagen is gebeurd hoort daar duidelijk bij, je kan dus opzij kijken of er melding van maken.quote:
Tamara gaf hem ook een hint, maar volgens mij begreep hij dat toen niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef Meganog het volgende:
Ah OK Kenneth.
En dan zo'n heel verhaal over vertrouwen, respect naar elkaar, integer zijn.
En dan: "Luister wat ik zeg".
Ik vind het ook wel iets heel naars en sneaky's hebben, hoe Brian dit soort dingen aanpakt.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is de kracht van Brian. Info inwinnen, voor zichzelf houden en op het juiste moment genadeloos toeslaan. En reken maar dat Amanda op de knieën moet. Maar ja, hoe voer je een discussie met AmandaDat wordt gelijk weer een ruzie van drie dagen.
"Ik ken die woorden niet"quote:Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef ericahysterica het volgende:
dellie weet niet wat integer is. Rat overhoort haar nu de moeilijke woorden uit het gesprek.
Amanda: Integer, maar dat ken ik niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef Meganog het volgende:
Hahaha Brian vraagt om de drie woorden te herhalen (integer, vertrouwen, respect).
Dat lukt Amanda niet.
We zullen zien waar het haar gaat brengen. Ze is niet echt een hele nare tante, van mij mag ze ook nog wel even door al zou ik haar niet missen als ze weg zou zijn. Er zijn er die ik nog veel liever zie vertrekken daar.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik had gehoopt dat ze wat klappen had uitgedeeld. Ze kan er toch niet voor uitgezet worden (nadat Natasia nergens voor wordt gestraft)... en een boete kan ze nog wel hebben. Maar nogmaals: Lieke denkt dat dit dé manier is om én in het spel te bljven én die 6 helemaal gek te maken.
nee, zn broer vertelde hetquote:Op zondag 15 juli 2007 21:58 schreef Meganog het volgende:
Brian zegt dat hij het van niemand gehorod heeft.
Heeft Tamara het niet aan hem verteld?
Bovendien, kunnen we nog de actie met Huub herinneren? Huub zei achteraf ook dat als wij er niet waren geweest dat hij nooit opnieuw in de Gouden Kooi had gekomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je NIETS doet komen ze helemaal met alles weg. Dan worden ze totaal niet onder druk gezet om eens eerlijk het spel te spelen.
Maar toen liet de redactie de stapel kaarten toe, mss nu niet en gooien ze alles zonder pardon in de prullenbakquote:Op zondag 15 juli 2007 22:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bovendien, kunnen we nog de actie met Huub herinneren? Huub zei achteraf ook dat als wij er niet waren geweest dat hij nooit opnieuw in de Gouden Kooi had gekomen.
Maar wat Huub en Lieke zeggen is helemaal juist. Ze wakkeren de gevoelens van de streamers dus nog een beetje aan. Ik verbaas mer er echt over dat dat mag. Huub heeft al vele keren gezegd dat het niet zo kan zijn dat ze er zonder sanctie vanaf komen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik niet. ze doen nu alsof het helemaal niet zo erg is
Ja dat klopt helemaal. Hele voorbereiding heeft hijquote:Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel iets heel naars en sneaky's hebben, hoe Brian dit soort dingen aanpakt.
Hij buit "fouten" van Amanda zoveel mogelijk uit, door het helemaal voor te bereiden, en in dit geval een leugentje uit te lokken waarvan hij al wist dat hij die leugen ging " scoren". En als hij dan een "zaak" heeft, gaat ie haar op de knieen dwingen, ondertussen zelf de slachtofferrol aannemend vanwege al het onrecht dat hem is aangedaan. Ook dit verraadt weer een misselijke mentaliteit.![]()
Ik onderschrijf het wel. Huub heeft daar ook een handje van. Het emotioneel knechten van je relatie, zeer verwerpelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel iets heel naars en sneaky's hebben, hoe Brian dit soort dingen aanpakt.
Hij buit "fouten" van Amanda zoveel mogelijk uit, door het helemaal voor te bereiden, en in dit geval een leugentje uit te lokken waarvan hij al wist dat hij die leugen ging " scoren". En als hij dan een "zaak" heeft, gaat ie haar op de knieen dwingen, ondertussen zelf de slachtofferrol aannemend vanwege al het onrecht dat hem is aangedaan. Ook dit verraadt weer een misselijke mentaliteit.![]()
hear hear!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawelquote:Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef neehe het volgende:
Melissa zegt : Woensdag is Huub zijn dag ( vliegtuig ) , ze vergeet telkens te zeggen dat het ook Lieke's dag is.
Lieke's naam staat toch ook op die sleep ??
Ze hopen waaraschijnlijk dat dit dusdanig van landsbelang wordt geacht dat de kamer er voor terugkomt van reces.....quote:Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef Mokum020 het volgende:
Ik lees met verbazing net dat ze op VOL bijna de gehele 2e Kamer hebben platgemaild...
De Tweede Kamer is met reces tot en met maandag 3 september. De eerstvolgende plenaire vergadering vindt plaats op dinsdag 4 september
Dat is dan weer jammer!![]()
Ze had die woorden moeten herhalen door middel van het bekende "Alfabet boeren".quote:
Daar heb ik ook over zitten denken. Mag dat eigenlijk zomaar? Ze houden dus post achter...of vernietigen misschien zelfs post. Is dat wel rechtsgeldig??quote:Op zondag 15 juli 2007 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar toen liet de redactie de stapel kaarten toe, mss nu niet en gooien ze alles zonder pardon in de prullenbak
Precies. Gisteren deed ze nog mee.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
[..]
omdat ze de fora gelezen heeft en nu van partij switched, van de aso's naar de populairen
Ja, omdat het hun programma is en zij de regels bepalenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over zitten denken. Mag dat eigenlijk zomaar? Ze houden dus post achter...of vernietigen misschien zelfs post. Is dat wel rechtsgeldig??
Ja...jij let ook tenminste op....ik moest er erg om lachenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hopen waaraschijnlijk dat dit dusdanig van landsbelang wordt geacht dat de kamer er voor terugkomt van reces.....
Al die kamerleden van hun vakantiebestemming halen met de PBX, het kost wat maar dan heb je ook wat
Mar ze bieden zelf de mogelijkheid om de bewoners post te sturen. Er staat nergens dat er een kans is dat de brief helemaal niet aankomt. Ik vind het best wel merkwaardig dat het zomaar kan.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, omdat het hun programma is en zij de regels bepalen
(tenminste, daar ga ik vanuit)
Zou je dat op VOL willen melden en niet hier?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:06 schreef Meneermax het volgende:
kom op zeg, kamerleden gaan mailen. En als het programma straks van de buis wordt gehaald is het ook weer niet goed. Get a life!
Het blijkt al vaker gebeurd te zijn heb ik weleens in een COS gelezen dus blijkbaar kan het (helaas) welquote:Op zondag 15 juli 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mar ze bieden zelf de mogelijkheid om de bewoners post te sturen. Er staat nergens dat er een kans is dat de brief helemaal niet aankomt. Ik vind het best wel merkwaardig dat het zomaar kan.
Viel mij ook al op. Huub had het over alle wonden die hij had. tanden van nadia in zijn gezicht.quote:
Briefgeheim is ook onschendbaar bij Nederlandse wet, niet dat ze daar bij de redactie een boodschap aan hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over zitten denken. Mag dat eigenlijk zomaar? Ze houden dus post achter...of vernietigen misschien zelfs post. Is dat wel rechtsgeldig??
er is nog geen bericht dat ze op de bank moetenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:09 schreef tipsch het volgende:
umm, ik mag toch wel hopen dat blablasia vanavond nog exit gaat
Als je gewend bent dat al je hoop de grond ingeboord wordt zou ik blijven hopen jaquote:Op zondag 15 juli 2007 22:09 schreef tipsch het volgende:
Ben te lui om te registreren.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou je dat op VOL willen melden en niet hier?
![]()
dat hoofd van hem. Ik kreeg hem opeens in mijn beeld schrok me rot.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
Amanda herkauwt het gesprek met Brian nog even met Natasja.
Brian zit op de trap buiten nog even na te denken.
volgens mij stuur je de post eigenlijk naar een bedrijf (Talpa), waar de miljonairs werknemer van zijn. Het is dus geen persoonlijke post waar briefgeheim e.d. op van toepassing is.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mar ze bieden zelf de mogelijkheid om de bewoners post te sturen. Er staat nergens dat er een kans is dat de brief helemaal niet aankomt. Ik vind het best wel merkwaardig dat het zomaar kan.
Daar tekenen ze misschien voor ja, maar voor het achterhouden van post???? Lijkt me sterk.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Briefgeheim is ook onschendbaar bij Nederlandse wet, niet dat ze daar bij de redactie een boodschap aan hebben.
Bewoner hebben immers getekend voor het openen en screenen van hun post.
Nope, Flens is in charge, Stijn is nog steeds op vakantie.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:09 schreef tipsch het volgende:
of mitch heeft contact met haar gehadquote:Op zondag 15 juli 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
[..]
omdat ze de fora gelezen heeft en nu van partij switched, van de aso's naar de populairen
Briefgeheim misschien niet nee, maar je moet de post wel bezorgen. Lijkt mij tenminste. De mensen betalen er ook geld voor om te sturen en ze melden op de site niet dat er een kans is dat de post niet ook daadwerkelijk bij de bewoner aankomt.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:11 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
volgens mij stuur je de post eigenlijk naar een bedrijf (Talpa), waar de miljonairs werknemer van zijn. Het is dus geen persoonlijke post waar briefgeheim e.d. op van toepassing is.
Ze mogen niks meer doen.Nou dat is mooi te laat redactie ,wij willen fakkels hebben en er een paar uitzwaaien.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:10 schreef Marrije het volgende:
Da 'dames' besluiten Huub en Lieke te negeren 'even een paar dagen lekker rustig'.
Ze kunnen het niet meer aan?![]()
Als je nu zijn gedrag weg denkt, vind je hem niet gewoon een knappe vent? Ik, als kerel, vind hem wel wat hebben? En nee, verder heb ik geen interesse in hemquote:Op zondag 15 juli 2007 22:11 schreef itsme het volgende:
[..]
dat hoofd van hem. Ik kreeg hem opeens in mijn beeld schrok me rot.
Mamma!!!!!!!!!!!!!!! [afbeelding]
en de camera zit er bovenop, ge-wel-dig, kutflensquote:Op zondag 15 juli 2007 22:12 schreef Meganog het volgende:
Brian zit weer helemaal stuk vanwege het hem aangedane onrecht.
Ik wacht dan ook op de verplichte Gangbang.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Maargoed, de brief met exits laat weer lang op zich wachten. We kunnen al wel concluderen dat de groepsaanranding van vanmiddag echt gewoon wordt toegestaan door de makers.
ja naar het andere gekkenhuis pleasequote:Op zondag 15 juli 2007 22:13 schreef schatje het volgende:
Wandel de villa uit en kop een Intercity Brian.
Als hij hier al stuk van is dan wil ik hem graag zien in de positie van Lieke en Huub.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:12 schreef Meganog het volgende:
Brian zit weer helemaal stuk vanwege het hem aangedane onrecht.
PARAsietjes in de kopquote:Op zondag 15 juli 2007 22:12 schreef Meneermax het volgende:
heeft ie beestjes dattie zo met zijn kop loopt te schudden?
Ik denk eerder dat het opdracht is van de redactie. Die hebben echt wel door dat het niet door de beugel kan wat er vanmiddag gebeurde en dat ze er eigenlijk mensen uit moeten zetten.... maar dat willen ze alleen niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:10 schreef Marrije het volgende:
Da 'dames' besluiten Huub en Lieke te negeren 'even een paar dagen lekker rustig'.
Ze kunnen het niet meer aan?![]()
Ze wachten op de traan.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
en de camera zit er bovenop, ge-wel-dig, kutflens![]()
Jij wil treinstellen stuk met als gevolg nog meer vertraging?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:13 schreef schatje het volgende:
Wandel de villa uit en kop een Intercity Brian.
ja lekker bekkie en zo verzorgd met die bos krullen. En oorbellen dat is zoooo onweerstaanbaar en al met al valt zijn karakter toch best mee bij nader inzienquote:Op zondag 15 juli 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je nu zijn gedrag weg denkt, vind je hem niet gewoon een knappe vent? Ik, als kerel, vind hem wel wat hebben? En nee, verder heb ik geen interesse in hem
Dat klinkt idd als de volgende stap ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wacht dan ook op de verplichte Gangbang.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij wil treinstellen stuk met als gevolg nog meer vertraging?
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:15 schreef Meganog het volgende:
Het lijkt Amanda een goed idee om de discussie nog even voort te zetten.
Dat gaat bij hun toch altijd in minstens 3 fases?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:15 schreef akveor het volgende:
En ik maar denken dat het gesprek al afgelopen was.
[afbeelding]
Hupert heeft vanmiddag al laten doorschemeren als ze er een halszaak van maken dan stoppen ze er helemaal mee dus ze kiezen eieren voor hun geldquote:Op zondag 15 juli 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik niet. ze doen nu alsof het helemaal niet zo erg is
Want alle stewardessen spreken vloeiend Fransquote:Op zondag 15 juli 2007 22:12 schreef waxmask het volgende:
Frankosjamps..... Goed Frans Nada, Die chick is dus echt geen stewardess geweest, never...
Ze monteren net dat ene stukje dat Huub Brian in zijn bek spuugde, en laten een traan van een eenzame Brian zien. Dat is tv moment nr 1.quote:
Dan was het programma idd al gestopt vanwege opnames in het ziekenhuis.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als hij hier al stuk van is dan wil ik hem graag zien in de positie van Lieke en Huub.
Denk dat hij de hele kooi al had afgebroken.
Voor slechts ¤ 3,95...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt idd als de volgende stap ja.
dat zou dan verdomme al de 3de keer zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je gewend bent dat al je hoop de grond ingeboord wordt zou ik blijven hopen ja
Hij heeft even geleden of Amanda niet gewoon haar krullen wil laten zoals ze zijn, net als bij Tamaraquote:Op zondag 15 juli 2007 22:16 schreef schatje het volgende:
Nu moet Amanda nog te weten komen dat Brian niet van neptieten en nephaar houdt.
Een gangbang met Nadia en amanda en Natasia? Nou, ik denk eerlijk gezegd dat ik liever naar de EO jongerendag kijk.quote:
Met je domme blonde hooofffddddd...(remix in me hoofd)quote:Op zondag 15 juli 2007 22:18 schreef Marrije het volgende:
Brian tegen amanda: dan ben je écht dom (en dat 3 x)![]()
![]()
Het is hun "werkadres" als iemand post t.a.v. jou naar jouw werk stuurt dan is het ook lastig hard maken dat je baas geen recht zou hebben die post te openen en/of niet aan jou door te geven...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Briefgeheim misschien niet nee, maar je moet de post wel bezorgen. Lijkt mij tenminste. De mensen betalen er ook geld voor om te sturen en ze melden op de site niet dat er een kans is dat de post niet ook daadwerkelijk bij de bewoner aankomt.
Normaal gesproken duurt een ruzie tussen hen drie orgasmes van Brian waarvan minimaal twee anaal verkregen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat gaat bij hun toch altijd in minstens 3 fases?![]()
Niet bij Air France maar er blijven nog genoeg maatschappijen over waar je geen Frans hoeft te spreken om stewardess te kunnen wordenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:12 schreef waxmask het volgende:
Frankosjamps..... Goed Frans Nada, Die chick is dus echt geen stewardess geweest, never...
3e? 30e zit er dichterbijquote:Op zondag 15 juli 2007 22:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat zou dan verdomme al de 3de keer zijn
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:21 schreef Meganog het volgende:
B: "Kies je voor mij of kies je voor Melissa"
A: "Voor jou"
B: "Kies je voor een ruzie of voor Melissa"
A: "Voor e.... eh huh??
Geen last vanquote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef akveor het volgende:
OMG alleen nog maar trash op de streams....
[afbeelding]
Die volgen toch ook de streams ?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hopen waaraschijnlijk dat dit dusdanig van landsbelang wordt geacht dat de kamer er voor terugkomt van reces.....
Al die kamerleden van hun vakantiebestemming halen met de PBX, het kost wat maar dan heb je ook wat
Dan is zijn privéjet wel erg groot gewordenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:20 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
J de mol gaat ook op vakantie..
Wow, dat is al een half gedicht!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:21 schreef schatje het volgende:
Brian: "Ik ga geen ruzie maken als ik wil genieten van de bomen en vogels".
Amanda is ook zn grootste valkuil in het huisquote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef Kaleddis het volgende:
Zou het niet heerlijk zijn als Brian helemaal door het lint ging door het gezeik van Amanda en het pand moet verlaten![]()
We blijven hopenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef Kaleddis het volgende:
Zou het niet heerlijk zijn als Brian helemaal door het lint ging door het gezeik van Amanda en het pand moet verlaten![]()
en wat was hij aan het genieten.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:21 schreef schatje het volgende:
Brian: "Ik ga geen ruzie maken als ik wil genieten van de bomen en vogels".
en dat voor 3,95quote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef akveor het volgende:
OMG alleen nog maar trash op de streams....
[afbeelding]
Waarschijnlijk is ie op de vlucht omdat ie wordt gezocht wegens moderne slavernij...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:20 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
J de mol gaat ook op vakantie..
ik wacht vanavond en morgen (terugkeer stijn) nog af - hmm, dan wordt het waarschijnlijk toch wel exit tipschquote:
Wat is de man zwaar op de hand na alles wat hij zelf heeft geflikt...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
Brian zit het allemaal een plaatsje te geven....... Amanda moet hier ook een les uit halen.
Dat hoop ik echtquote:Op zondag 15 juli 2007 22:23 schreef rooie3 het volgende:
Lees op Vol dat een rechercheur contact gaat opnemen met Huub zijn ouders en die van Lieke.
Geef toe, je bent wel een beetje nieuwsgierig ofniequote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen last vanHier staat een lekker muziekje op. Rustgevend
OK, laat een trein op weg naar de remise dan even een verkeerde afslag ter hoogte van Eemnes nemenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij wil treinstellen stuk met als gevolg nog meer vertraging?
Absoluut ! Die kan zuigen, niet normaal !quote:Op zondag 15 juli 2007 22:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda is ook zn grootste valkuil in het huis![]()
Daar ben ik het eik wel mee eensquote:Op zondag 15 juli 2007 22:24 schreef mootie het volgende:
Amanda had niks mogen denken, ze had aan Brian moeten vragen wat er was.
Dat moet volgens mij een lulverhaal zijn. Beiden zijn volwassen en dan je info inwinnen bij de "slachtoffers", niet bij de ouders.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:23 schreef rooie3 het volgende:
Lees op Vol dat een rechercheur contact gaat opnemen met Huub zijn ouders en die van Lieke.
Hij ziet het zo zuiver en scherp dat dat niet nodig is.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat is de man zwaar op de hand na alles wat hij zelf heeft geflikt...
Valt me mee dat hij niet voorstelt om een relatie therapeut in huis te halen...
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Geen last vanHier staat een lekker muziekje op. Rustgevend
Sukkelquote:
ik lees net op VOL dat iemand een vriend advocaat Gerard Spong gaat raadplegenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik wacht vanavond en morgen (terugkeer stijn) nog af - hmm, dan wordt het waarschijnlijk toch wel exit tipsch![]()
Nou ja, volgens mij was dat voor Amanda toch echt Melissa. Die heeft haar door die moeilijke uurtjes geholpen destijdsquote:Op zondag 15 juli 2007 22:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat is de man zwaar op de hand na alles wat hij zelf heeft geflikt...
Valt me mee dat hij niet voorstelt om een relatie therapeut in huis te halen...
Ja en op wie reageren ze die frustratie straks weer af?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef Meganog het volgende:
Ongelooflijk dat neerbuigende toontje. En Amanda blijft zitten en gaat door het stof.
Ja, en ook nog " .... ik heb fouten gerealiseerd ......:quote:Op zondag 15 juli 2007 22:24 schreef Marrije het volgende:
Liegen om je straatje te redden.
Heerlijk hoe ze daar altijd doordravenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik lees net op VOL dat iemand een vriend advocaat Gerard Spong gaat raadplegen
Die gaat zeker acite ondernemen, ben ik van overtuigd........a 500 euri per uur.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Eerlijkgezegd, als mijn partner me zou wijzen op het feit dat liegen en snuffelen in spullen niet cool is, zou ik het slikken...ik zou het ook niet pikken als een ander dat bij mij doet.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef Meganog het volgende:
Ongelooflijk dat neerbuigende toontje. En Amanda blijft zitten en gaat door het stof.
Dat is weer een voordeel voor Brian als ie met Nadia gaat neuken.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef Dark het volgende:
Amanda, wat je doet laat heel veel van jou zien!
Amanda moet echt zwaar door het stof, gelukkig heeft ze haar poepertje nog!
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een gangbang met Nadia en amanda en Natasia? Nou, ik denk eerlijk gezegd dat ik liever naar de EO jongerendag kijk.
Vind je? Ik kan me het heel goed voorstellen. Het zou bij de beesten af zijn als er GEEN actie op volgt.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heerlijk hoe ze daar altijd doordraven![]()
Ik zou er ook flink pissig van worden als Donald door mijn spullen ging, maar de toon van Brianquote:Op zondag 15 juli 2007 22:28 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Eerlijkgezegd, als mijn partner me zou wijzen op het feit dat liegen en snuffelen in spullen niet cool is, zou ik het slikken...ik zou het ook niet pikken als een ander dat bij mij doet.
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, en ook nog " .... ik heb fouten gerealiseerd ......:
Nadia poept niet, net als de koninginquote:Op zondag 15 juli 2007 22:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dat is weer een voordeel voor Brian als ie met Nadia gaat neuken.
Nadia heeft al ruim 2 weken niet gepoept, dus een schone anus.
![]()
Die zit dan toch juist helemaal vol ?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:29 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nadia heeft al ruim 2 weken niet gepoept, dus een schone anus.
![]()
Dat kan ook op een normalere manier.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:28 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Eerlijkgezegd, als mijn partner me zou wijzen op het feit dat liegen en snuffelen in spullen niet cool is, zou ik het slikken...ik zou het ook niet pikken als een ander dat bij mij doet.
Wat een gelul allemaalquote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Dus ook niet met, zichzelf, Jaap, Denniks, Natasia, Amanda en Nadia?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:29 schreef Dark het volgende:
Brian vindt het hartstikke vals van Melisa, maar hij wil haar niet eens meer confronteren, hij wil niets te maken hebben met mensen die vals zijn.
Tuurlijk, ik heb vanmiddag ook wat boze mailtjes de deur uit gestuurd, maar kom op, Gerard Spong gaan benaderen voor ditquote:Op zondag 15 juli 2007 22:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vind je? Ik kan me het heel goed voorstellen. Het zou bij de beesten af zijn als er GEEN actie op volgt.
Je kunt zoiets toch niet goed gaan keuren?
Ik bedoel maar..quote:Op zondag 15 juli 2007 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou er ook flink pissig van worden als Donald door mijn spullen ging, maar de toon van Brianals hij het tegen een klein dom kind heeft (o ja dat is Amanda ook).
Idd, daar wil je als man zijnde wel graag uit de buurt blijven dan. Als het om Nadia gaat sowieso trouwens, maar dan helemaal.quote:
Ik vind het wel grappigquote:Op zondag 15 juli 2007 22:31 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb vanmiddag ook wat boze mailtjes de deur uit gestuurd, maar kom op, Gerard Spong gaan benaderen voor dit![]()
Ten eerste was dit wel een erg vreemde situatie, want Amanda wist van die ketting met die hartjes en ze wist ook dat Brian nog verliefd op Tamara was toen hij het huis in ging.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:28 schreef Hannibella het volgende:
[..]
Dat overhoren heb ik gemist, zat effe in de tuinquote:Op zondag 15 juli 2007 22:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat kan ook op een normalere manier.
Zoals dat overhoren van de drie woorden die belangrijk zijn voor een relatie en dan zeggen dat het bewijst dat ze niet luistert.
Nog afgezien dat meneer zelf ook zit te liegen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef wolferl het volgende:
Ach vannacht ligt ze weer op de buik, en prakt Brian zijn toekeloeris in haar boekeloeris.
Denniks schijnt het heerlijk te vinden...maargoed dan hebben we het over het niveau pantoffeldiertje.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Idd, daar wil je als man zijnde wel graag uit de buurt blijven dan. Als het om Nadia gaat sowieso trouwens, maar dan helemaal.
Ik zie Bush juist die 6 idioten aanmoedigen, dus die zou ik sowieso niet bellen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:30 schreef CoT het volgende:
[..]
Wat een gelul allemaal
Ik heb contact opgenomen met Bush
Geloof toch niet alles wat die randdebielen zeggen op VOL
Kolere zeg, dat ze dat pikt...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:32 schreef burtbeej het volgende:
B: "Ga je weer jokken"
Achja, hij moet het amoebe ook brengen als een klein kind.
Nou. . .dat oosters land dat natasja moest noemen kwam er nog net uit nadat Nadia de beginletter had genoemd, een Jquote:Op zondag 15 juli 2007 22:32 schreef beequeen het volgende:
De ''dames'' spelen Triviant![]()
![]()
![]()
Ze weten werkelijk geen één antwoord.
Niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef nueffeniet het volgende:
hoelaat komen de sancties??
OMGquote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef Meganog het volgende:
B: "Een relatie is een blok hout. Daar ga je een beeldhouwwerk van maken. Kap hier kap daar. Ga je liegen dan kap je te diep, dat kun je niet meer goedmaken. Uiteindelijk blijft van het hele beeldhouwwerk niks over."
Amanda: "Op dat moment voelde ik alsof het hele houtwerk versnipperd was."
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef Meganog het volgende:
B: "Een relatie is een blok hout. Daar ga je een beeldhouwwerk van maken. Kap hier kap daar. Ga je liegen dan kap je te diep, dat kun je niet meer goedmaken. Uiteindelijk blijft van het hele beeldhouwwerk niks over."
Amanda: "Op dat moment voelde ik alsof het hele houtwerk versnipperd was."
Amanda is het vast wel gewend om op haar buik te worden gelegd en misbruikt te worden.quote:
Als hij het tegen haar had gezegd op het moment dat zij woedend was, was het niet zo goed overgekomen als nu...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ten eerste was dit wel een erg vreemde situatie, want Amanda wist van die ketting met die hartjes en ze wist ook dat Brian nog verliefd op Tamara was toen hij het huis in ging.
Maar goed, dan nog is het misschien niet netjes. Alleen: wat logisch is, is dat Brian dan kwaad wordt zodra hij het hoort. Wat hij nu doet, het dagenlang opkroppen, leugens uitlokken en ondertussen doen alsof er niets aan de hand is en Amanda blijven neuken, dat vind ik echt een misselijk karakter verraden.
Welke sancties?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:33 schreef nueffeniet het volgende:
hoelaat komen de sancties??
Dan w ordt het 'ga je weer onbeschoft doen'quote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere zeg, dat ze dat pikt...
Of ze nou wel of niet fout zat maakt in deze niet meer uit, vooral niet omdat Brian ook liegt over zijn bron.
Maar je loopt toch weg als iemand zo tegen je praat?! Hij mocht van mij gelijk op de bank slapen
Wie zei dat, werkelijk ik lig hier in een deuk.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef nueffeniet het volgende:
wat is een sigoloog?
In het Vondelparkquote:Op zondag 15 juli 2007 22:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kolere zeg, dat ze dat pikt...
Of ze nou wel of niet fout zat maakt in deze niet meer uit, vooral niet omdat Brian ook liegt over zijn bron.
Maar je loopt toch weg als iemand zo tegen je praat?! Hij mocht van mij gelijk op de bank slapen
Wie anders dan brainless?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
Wie zei dat, werkelijk ik lig hier in een deuk.![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
Het is nu wel donker de fakkels kunnen wel aan.
Brian zegt dat altijd, ik ben er inmiddels aan gewend.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij meer een BF-erquote:
Vast dezelfde die iemand al eens "psychofreen" noemdequote:Op zondag 15 juli 2007 22:36 schreef wolferl het volgende:
[..]
![]()
Ja en?? Iemand die z'n partner als klein kind behandelt doet ook onbeschoft.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:35 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan wordt het 'ga je weer onbeschoft doen'![]()
En hele terechte, maar ik ga er niet meer in gelovenquote:
Misschien mag ie ze vouwen en nietenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:36 schreef Dark het volgende:
Jaap wil een kans genereren, door vanuit de kooi te solliciteren op baantjes bij de Party ofzo.
Hij is DGK ingekomen omdat hij het thuis kut had.
Was het maar zo'n feest,alleen nog maar tuig op de streams.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:36 schreef blomst het volgende:
Het is nu wel donker de fakkels kunnen wel aan.
Inderdaad ja, maar ze hadden Huub al duidelijk gemaakt dat er zelfs geen boetes zouden volgen.quote:
ja en zo makkelijk. Hij geeft zelf de ammunitiequote:Op zondag 15 juli 2007 22:37 schreef Hannibella het volgende:
Ok deze topic wordt weer Brian bashen, tering lekker origineel zeg.
Nee wordt allemaa in DGD gestopt.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:37 schreef avonne het volgende:
Is er ook niks gezegd over de (ondertussen) drie zenders die NAN hebben stuk gemaakt?
Is toch ook goed voor een rekening van 2700 euro
Geloof je niet in de dommigheid van een man op zijn tijd?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en?? Iemand die z'n partner als klein kind behandelt doet ook onbeschoft.
Daarbij: Amanda heeft gewoon een punt, hij loopt te boel te bedonderen als hij dat kettinkje "onschuldig" noemt.. dat was het namelijk niet.
Maar Brian heeft daar sowieso een handje van: als hij fout zit dan doet hij het liefst alsof het haar schuld is.
Ik neem het hem niet kwalijk, zij pikt het allemaal maar van hem. Zolang ze maar seks kunnen hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en?? Iemand die z'n partner als klein kind behandelt doet ook onbeschoft.
Daarbij: Amanda heeft gewoon een punt, hij loopt te boel te bedonderen als hij dat kettinkje "onschuldig" noemt.. dat was het namelijk niet.
Maar Brian heeft daar sowieso een handje van: als hij fout zit dan doet hij het liefst alsof het haar schuld is.
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:39 schreef blomst het volgende:
[..]
waar moeten we jou van kennen?
O wacht kijk wel eeven in je fotoboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |