er is nog geen bericht dat ze op de bank moetenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:09 schreef tipsch het volgende:
umm, ik mag toch wel hopen dat blablasia vanavond nog exit gaat
Als je gewend bent dat al je hoop de grond ingeboord wordt zou ik blijven hopen jaquote:Op zondag 15 juli 2007 22:09 schreef tipsch het volgende:
Ben te lui om te registreren.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:09 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zou je dat op VOL willen melden en niet hier?
![]()
dat hoofd van hem. Ik kreeg hem opeens in mijn beeld schrok me rot.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:09 schreef Marrije het volgende:
Amanda herkauwt het gesprek met Brian nog even met Natasja.
Brian zit op de trap buiten nog even na te denken.
volgens mij stuur je de post eigenlijk naar een bedrijf (Talpa), waar de miljonairs werknemer van zijn. Het is dus geen persoonlijke post waar briefgeheim e.d. op van toepassing is.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mar ze bieden zelf de mogelijkheid om de bewoners post te sturen. Er staat nergens dat er een kans is dat de brief helemaal niet aankomt. Ik vind het best wel merkwaardig dat het zomaar kan.
Daar tekenen ze misschien voor ja, maar voor het achterhouden van post???? Lijkt me sterk.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:10 schreef Dark het volgende:
[..]
Briefgeheim is ook onschendbaar bij Nederlandse wet, niet dat ze daar bij de redactie een boodschap aan hebben.
Bewoner hebben immers getekend voor het openen en screenen van hun post.
Nope, Flens is in charge, Stijn is nog steeds op vakantie.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:09 schreef tipsch het volgende:
of mitch heeft contact met haar gehadquote:Op zondag 15 juli 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
[..]
omdat ze de fora gelezen heeft en nu van partij switched, van de aso's naar de populairen
Briefgeheim misschien niet nee, maar je moet de post wel bezorgen. Lijkt mij tenminste. De mensen betalen er ook geld voor om te sturen en ze melden op de site niet dat er een kans is dat de post niet ook daadwerkelijk bij de bewoner aankomt.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:11 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
volgens mij stuur je de post eigenlijk naar een bedrijf (Talpa), waar de miljonairs werknemer van zijn. Het is dus geen persoonlijke post waar briefgeheim e.d. op van toepassing is.
Ze mogen niks meer doen.Nou dat is mooi te laat redactie ,wij willen fakkels hebben en er een paar uitzwaaien.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:10 schreef Marrije het volgende:
Da 'dames' besluiten Huub en Lieke te negeren 'even een paar dagen lekker rustig'.
Ze kunnen het niet meer aan?![]()
Als je nu zijn gedrag weg denkt, vind je hem niet gewoon een knappe vent? Ik, als kerel, vind hem wel wat hebben? En nee, verder heb ik geen interesse in hemquote:Op zondag 15 juli 2007 22:11 schreef itsme het volgende:
[..]
dat hoofd van hem. Ik kreeg hem opeens in mijn beeld schrok me rot.
Mamma!!!!!!!!!!!!!!! [afbeelding]
en de camera zit er bovenop, ge-wel-dig, kutflensquote:Op zondag 15 juli 2007 22:12 schreef Meganog het volgende:
Brian zit weer helemaal stuk vanwege het hem aangedane onrecht.
Ik wacht dan ook op de verplichte Gangbang.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Maargoed, de brief met exits laat weer lang op zich wachten. We kunnen al wel concluderen dat de groepsaanranding van vanmiddag echt gewoon wordt toegestaan door de makers.
ja naar het andere gekkenhuis pleasequote:Op zondag 15 juli 2007 22:13 schreef schatje het volgende:
Wandel de villa uit en kop een Intercity Brian.
Als hij hier al stuk van is dan wil ik hem graag zien in de positie van Lieke en Huub.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:12 schreef Meganog het volgende:
Brian zit weer helemaal stuk vanwege het hem aangedane onrecht.
PARAsietjes in de kopquote:Op zondag 15 juli 2007 22:12 schreef Meneermax het volgende:
heeft ie beestjes dattie zo met zijn kop loopt te schudden?
Ik denk eerder dat het opdracht is van de redactie. Die hebben echt wel door dat het niet door de beugel kan wat er vanmiddag gebeurde en dat ze er eigenlijk mensen uit moeten zetten.... maar dat willen ze alleen niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:10 schreef Marrije het volgende:
Da 'dames' besluiten Huub en Lieke te negeren 'even een paar dagen lekker rustig'.
Ze kunnen het niet meer aan?![]()
Ze wachten op de traan.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
en de camera zit er bovenop, ge-wel-dig, kutflens![]()
Jij wil treinstellen stuk met als gevolg nog meer vertraging?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:13 schreef schatje het volgende:
Wandel de villa uit en kop een Intercity Brian.
ja lekker bekkie en zo verzorgd met die bos krullen. En oorbellen dat is zoooo onweerstaanbaar en al met al valt zijn karakter toch best mee bij nader inzienquote:Op zondag 15 juli 2007 22:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als je nu zijn gedrag weg denkt, vind je hem niet gewoon een knappe vent? Ik, als kerel, vind hem wel wat hebben? En nee, verder heb ik geen interesse in hem
Dat klinkt idd als de volgende stap ja.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik wacht dan ook op de verplichte Gangbang.![]()
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jij wil treinstellen stuk met als gevolg nog meer vertraging?
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:15 schreef Meganog het volgende:
Het lijkt Amanda een goed idee om de discussie nog even voort te zetten.
Dat gaat bij hun toch altijd in minstens 3 fases?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:15 schreef akveor het volgende:
En ik maar denken dat het gesprek al afgelopen was.
[afbeelding]
Hupert heeft vanmiddag al laten doorschemeren als ze er een halszaak van maken dan stoppen ze er helemaal mee dus ze kiezen eieren voor hun geldquote:Op zondag 15 juli 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik niet. ze doen nu alsof het helemaal niet zo erg is
Want alle stewardessen spreken vloeiend Fransquote:Op zondag 15 juli 2007 22:12 schreef waxmask het volgende:
Frankosjamps..... Goed Frans Nada, Die chick is dus echt geen stewardess geweest, never...
Ze monteren net dat ene stukje dat Huub Brian in zijn bek spuugde, en laten een traan van een eenzame Brian zien. Dat is tv moment nr 1.quote:
Dan was het programma idd al gestopt vanwege opnames in het ziekenhuis.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:14 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Als hij hier al stuk van is dan wil ik hem graag zien in de positie van Lieke en Huub.
Denk dat hij de hele kooi al had afgebroken.
Voor slechts ¤ 3,95...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat klinkt idd als de volgende stap ja.
dat zou dan verdomme al de 3de keer zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 22:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je gewend bent dat al je hoop de grond ingeboord wordt zou ik blijven hopen ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |