Hij heeft even geleden of Amanda niet gewoon haar krullen wil laten zoals ze zijn, net als bij Tamaraquote:Op zondag 15 juli 2007 22:16 schreef schatje het volgende:
Nu moet Amanda nog te weten komen dat Brian niet van neptieten en nephaar houdt.
Een gangbang met Nadia en amanda en Natasia? Nou, ik denk eerlijk gezegd dat ik liever naar de EO jongerendag kijk.quote:
Met je domme blonde hooofffddddd...(remix in me hoofd)quote:Op zondag 15 juli 2007 22:18 schreef Marrije het volgende:
Brian tegen amanda: dan ben je écht dom (en dat 3 x)![]()
![]()
Het is hun "werkadres" als iemand post t.a.v. jou naar jouw werk stuurt dan is het ook lastig hard maken dat je baas geen recht zou hebben die post te openen en/of niet aan jou door te geven...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Briefgeheim misschien niet nee, maar je moet de post wel bezorgen. Lijkt mij tenminste. De mensen betalen er ook geld voor om te sturen en ze melden op de site niet dat er een kans is dat de post niet ook daadwerkelijk bij de bewoner aankomt.
Normaal gesproken duurt een ruzie tussen hen drie orgasmes van Brian waarvan minimaal twee anaal verkregen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat gaat bij hun toch altijd in minstens 3 fases?![]()
Niet bij Air France maar er blijven nog genoeg maatschappijen over waar je geen Frans hoeft te spreken om stewardess te kunnen wordenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:12 schreef waxmask het volgende:
Frankosjamps..... Goed Frans Nada, Die chick is dus echt geen stewardess geweest, never...
3e? 30e zit er dichterbijquote:Op zondag 15 juli 2007 22:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
dat zou dan verdomme al de 3de keer zijn
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:21 schreef Meganog het volgende:
B: "Kies je voor mij of kies je voor Melissa"
A: "Voor jou"
B: "Kies je voor een ruzie of voor Melissa"
A: "Voor e.... eh huh??
Geen last vanquote:Op zondag 15 juli 2007 22:22 schreef akveor het volgende:
OMG alleen nog maar trash op de streams....
[afbeelding]
Die volgen toch ook de streams ?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hopen waaraschijnlijk dat dit dusdanig van landsbelang wordt geacht dat de kamer er voor terugkomt van reces.....
Al die kamerleden van hun vakantiebestemming halen met de PBX, het kost wat maar dan heb je ook wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |