Idd, heeft geen enkele zinquote:Op zondag 15 juli 2007 21:51 schreef CoT het volgende:
Kap eens met die domme mailtjes, de redactie doet er toch niks mee
Brian zat net gezellig met Nadia, en die ziet hij wel meer zitten. Hij wist dit al twee dagen van Kennethquote:Op zondag 15 juli 2007 21:52 schreef CoT het volgende:
goeie vraag amanda
"Hoezo kom je hier opeens mee", ik snap het ook niet
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is de kracht van Brian. Info inwinnen, voor zichzelf houden en op het juiste moment genadeloos toeslaan. En reken maar dat Amanda op de knieën moet. Maar ja, hoe voer je een discussie met AmandaDat wordt gelijk weer een ruzie van drie dagen.
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:54 schreef Lobasca het volgende:
Brian liegt zelf ook. Amanda zei dat iemand het aan hem verteld had en Brian zei, dat zijn tas overhoop lag, en ging gelijk op haar liegen door.
Brian met Nadiaquote:Op zondag 15 juli 2007 21:54 schreef wolferl het volgende:
Vannacht weer goedmaak sex?
De grap is dat volgens mij ook hier Melissa de leidende rol speelde.........:)quote:Op zondag 15 juli 2007 21:54 schreef ericahysterica het volgende:
B het was een dommejongensfout maar waarom kan jij niet eerder eerlijk zijn je liegt glashard in mijn gezicht vanmorgen. Je kreeg nergens een gevoel van schuld?
het is disrespect naar mij toe en dat doet mij fokt op pijn snap je mannie?
voorzichtig met nu in een defensieve houding gaan.
A wilde eerst een steen in de doos leggen
Uiteraard, al denk ik dat er sowieso geen ruzie zal ontstaan, tenzij Brian echt op ramkoers gaat. Amanda is precies waar ze Lieke voor uitmaakt, een hondje dat pootjes kan geven.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:54 schreef wolferl het volgende:
Vannacht weer goedmaak sex?
Absoluut niet nee. Lieke moet toch ook doorhebben dat alle streamers er juist op zitten te wachten dat ze eens een keer iets terug doet. Maar Lieke heeft door dat het veel verstandiger is om het spel zo te spelen zoals ze nu doet. Ze had bij mij punten gescoord als ze Amanda een flikte trap in haar zij had gegeven.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Denk jij ook niet dat ze dat juist speelt? De perfect correcte tante om zo stemmen te winnen?
Helemaal niet. Ik had gehoopt dat ze wat klappen had uitgedeeld. Ze kan er toch niet voor uitgezet worden (nadat Natasia nergens voor wordt gestraft)... en een boete kan ze nog wel hebben. Maar nogmaals: Lieke denkt dat dit dé manier is om én in het spel te bljven én die 6 helemaal gek te maken.quote:Niemand gaat namelijk die bedden opmaken als ze zo onder vuur genomen is. En dat is wat ik op Lieke tegen heb. Ze is TE netjes, het is haar spel om eruit te springen en stemmen te winnen. Dat is dus hoe Lieke in elkaar steekt en dat is waar jij dol op bent.
Als je NIETS doet komen ze helemaal met alles weg. Dan worden ze totaal niet onder druk gezet om eens eerlijk het spel te spelen.quote:
We zullen het wel zien als Stijn weer terug is en/of het account van DGK_REDACTIE weer komt meelezenquote:Op zondag 15 juli 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je NIETS doet komen ze helemaal met alles weg. Dan worden ze totaal niet onder druk gezet om eens eerlijk het spel te spelen.
Idd. Maar toen vond ik het al raar , Brian reageerde er namelijk niet op en deed net of hij doof was..quote:Op zondag 15 juli 2007 21:58 schreef Yollie het volgende:
Wat een leugenaar die Brian, hij heeft het van Kenneth. Hij zweert er zelfs op.
Wil ik die schele kop van Denniks dan zien.quote:
Ik niet. ze doen nu alsof het helemaal niet zo erg isquote:Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef scanman01 het volgende:
Ik blijf het verwonderlijk vinden dat Huub, Lieke en ook Melissa blijven vertellen wat er gebeurde is zonder dat de redactie snel hun geluid wegdraait. Ze vinden het blijkbaar geen probleem.
Ik dacht iets met beide namen inderdaad.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef neehe het volgende:
Melissa zegt : Woensdag is Huub zijn dag ( vliegtuig ) , ze vergeet telkens te zeggen dat het ook Lieke's dag is.
Lieke's naam staat toch ook op die sleep ??
Misschien niet, maar misschien ook wel. Heeft niet iedereen altijd zijn mond vol over zinloos geweld, wat er vanmiddag en afgelopen dagen is gebeurd hoort daar duidelijk bij, je kan dus opzij kijken of er melding van maken.quote:
Tamara gaf hem ook een hint, maar volgens mij begreep hij dat toen niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef Meganog het volgende:
Ah OK Kenneth.
En dan zo'n heel verhaal over vertrouwen, respect naar elkaar, integer zijn.
En dan: "Luister wat ik zeg".
Ik vind het ook wel iets heel naars en sneaky's hebben, hoe Brian dit soort dingen aanpakt.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat is de kracht van Brian. Info inwinnen, voor zichzelf houden en op het juiste moment genadeloos toeslaan. En reken maar dat Amanda op de knieën moet. Maar ja, hoe voer je een discussie met AmandaDat wordt gelijk weer een ruzie van drie dagen.
"Ik ken die woorden niet"quote:Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef ericahysterica het volgende:
dellie weet niet wat integer is. Rat overhoort haar nu de moeilijke woorden uit het gesprek.
Amanda: Integer, maar dat ken ik niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef Meganog het volgende:
Hahaha Brian vraagt om de drie woorden te herhalen (integer, vertrouwen, respect).
Dat lukt Amanda niet.
We zullen zien waar het haar gaat brengen. Ze is niet echt een hele nare tante, van mij mag ze ook nog wel even door al zou ik haar niet missen als ze weg zou zijn. Er zijn er die ik nog veel liever zie vertrekken daar.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Helemaal niet. Ik had gehoopt dat ze wat klappen had uitgedeeld. Ze kan er toch niet voor uitgezet worden (nadat Natasia nergens voor wordt gestraft)... en een boete kan ze nog wel hebben. Maar nogmaals: Lieke denkt dat dit dé manier is om én in het spel te bljven én die 6 helemaal gek te maken.
nee, zn broer vertelde hetquote:Op zondag 15 juli 2007 21:58 schreef Meganog het volgende:
Brian zegt dat hij het van niemand gehorod heeft.
Heeft Tamara het niet aan hem verteld?
Bovendien, kunnen we nog de actie met Huub herinneren? Huub zei achteraf ook dat als wij er niet waren geweest dat hij nooit opnieuw in de Gouden Kooi had gekomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je NIETS doet komen ze helemaal met alles weg. Dan worden ze totaal niet onder druk gezet om eens eerlijk het spel te spelen.
Maar toen liet de redactie de stapel kaarten toe, mss nu niet en gooien ze alles zonder pardon in de prullenbakquote:Op zondag 15 juli 2007 22:02 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Bovendien, kunnen we nog de actie met Huub herinneren? Huub zei achteraf ook dat als wij er niet waren geweest dat hij nooit opnieuw in de Gouden Kooi had gekomen.
Maar wat Huub en Lieke zeggen is helemaal juist. Ze wakkeren de gevoelens van de streamers dus nog een beetje aan. Ik verbaas mer er echt over dat dat mag. Huub heeft al vele keren gezegd dat het niet zo kan zijn dat ze er zonder sanctie vanaf komen.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik niet. ze doen nu alsof het helemaal niet zo erg is
Ja dat klopt helemaal. Hele voorbereiding heeft hijquote:Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel iets heel naars en sneaky's hebben, hoe Brian dit soort dingen aanpakt.
Hij buit "fouten" van Amanda zoveel mogelijk uit, door het helemaal voor te bereiden, en in dit geval een leugentje uit te lokken waarvan hij al wist dat hij die leugen ging " scoren". En als hij dan een "zaak" heeft, gaat ie haar op de knieen dwingen, ondertussen zelf de slachtofferrol aannemend vanwege al het onrecht dat hem is aangedaan. Ook dit verraadt weer een misselijke mentaliteit.![]()
Ik onderschrijf het wel. Huub heeft daar ook een handje van. Het emotioneel knechten van je relatie, zeer verwerpelijk.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel iets heel naars en sneaky's hebben, hoe Brian dit soort dingen aanpakt.
Hij buit "fouten" van Amanda zoveel mogelijk uit, door het helemaal voor te bereiden, en in dit geval een leugentje uit te lokken waarvan hij al wist dat hij die leugen ging " scoren". En als hij dan een "zaak" heeft, gaat ie haar op de knieen dwingen, ondertussen zelf de slachtofferrol aannemend vanwege al het onrecht dat hem is aangedaan. Ook dit verraadt weer een misselijke mentaliteit.![]()
hear hear!quote:Op zondag 15 juli 2007 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Jawelquote:Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef neehe het volgende:
Melissa zegt : Woensdag is Huub zijn dag ( vliegtuig ) , ze vergeet telkens te zeggen dat het ook Lieke's dag is.
Lieke's naam staat toch ook op die sleep ??
Ze hopen waaraschijnlijk dat dit dusdanig van landsbelang wordt geacht dat de kamer er voor terugkomt van reces.....quote:Op zondag 15 juli 2007 21:59 schreef Mokum020 het volgende:
Ik lees met verbazing net dat ze op VOL bijna de gehele 2e Kamer hebben platgemaild...
De Tweede Kamer is met reces tot en met maandag 3 september. De eerstvolgende plenaire vergadering vindt plaats op dinsdag 4 september
Dat is dan weer jammer!![]()
Ze had die woorden moeten herhalen door middel van het bekende "Alfabet boeren".quote:
Daar heb ik ook over zitten denken. Mag dat eigenlijk zomaar? Ze houden dus post achter...of vernietigen misschien zelfs post. Is dat wel rechtsgeldig??quote:Op zondag 15 juli 2007 22:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Maar toen liet de redactie de stapel kaarten toe, mss nu niet en gooien ze alles zonder pardon in de prullenbak
Precies. Gisteren deed ze nog mee.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:02 schreef avonne het volgende:
[..]
omdat ze de fora gelezen heeft en nu van partij switched, van de aso's naar de populairen
Ja, omdat het hun programma is en zij de regels bepalenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over zitten denken. Mag dat eigenlijk zomaar? Ze houden dus post achter...of vernietigen misschien zelfs post. Is dat wel rechtsgeldig??
Ja...jij let ook tenminste op....ik moest er erg om lachenquote:Op zondag 15 juli 2007 22:05 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hopen waaraschijnlijk dat dit dusdanig van landsbelang wordt geacht dat de kamer er voor terugkomt van reces.....
Al die kamerleden van hun vakantiebestemming halen met de PBX, het kost wat maar dan heb je ook wat
Mar ze bieden zelf de mogelijkheid om de bewoners post te sturen. Er staat nergens dat er een kans is dat de brief helemaal niet aankomt. Ik vind het best wel merkwaardig dat het zomaar kan.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ja, omdat het hun programma is en zij de regels bepalen
(tenminste, daar ga ik vanuit)
Zou je dat op VOL willen melden en niet hier?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:06 schreef Meneermax het volgende:
kom op zeg, kamerleden gaan mailen. En als het programma straks van de buis wordt gehaald is het ook weer niet goed. Get a life!
Het blijkt al vaker gebeurd te zijn heb ik weleens in een COS gelezen dus blijkbaar kan het (helaas) welquote:Op zondag 15 juli 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Mar ze bieden zelf de mogelijkheid om de bewoners post te sturen. Er staat nergens dat er een kans is dat de brief helemaal niet aankomt. Ik vind het best wel merkwaardig dat het zomaar kan.
Viel mij ook al op. Huub had het over alle wonden die hij had. tanden van nadia in zijn gezicht.quote:
Briefgeheim is ook onschendbaar bij Nederlandse wet, niet dat ze daar bij de redactie een boodschap aan hebben.quote:Op zondag 15 juli 2007 22:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook over zitten denken. Mag dat eigenlijk zomaar? Ze houden dus post achter...of vernietigen misschien zelfs post. Is dat wel rechtsgeldig??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |