uiteraard niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef devvertje het volgende:
en ik ga echt niet op m'n knieen fzo om te zeggen dat het me echt zo verschikkelijk spijt,
Is d'r aars dan inmiddels al uitgewoond ofzo? Of heb je een 12 jarig meisje, dan zit de voor en achterkant strak.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:40 schreef devvertje het volgende:
Nouw ehh dat wil ik nou ook weer niet zeggen.
voordat ik het door had, was het te laat - laat ik het zo zeggen
zij welquote:Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef devvertje het volgende:
en ik ga echt niet op m'n knieen fzo
Mwah zo ver zitten die 2 gaten niet van elkaar. Zeker niet als je haastig bent.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:39 schreef Rotzak84 het volgende:
haha je bent toch niet blind
Dan nog, je voelt het verschil toch wel?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mwah zo ver zitten die 2 gaten niet van elkaar. Zeker niet als je haastig bent.
Ze schrok waarschijnlijk van haarzelf omdat ze eigenlijk wel lekker vond, ofzo...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:14 schreef Natural_Mystic het volgende:
Het lijkt me dat je als jongen zijnde toch wel verschil voelt tussen de ingang van een anus of de ingang van een vagina. Anyway, het is bij mij ook weleens gebeurd dat zijn lul in het verkeerde gat ging maar ik zie niet in waarom je daar kwaad om zou moeten worden. Kan gebeuren toch?
Ja, of zoals ik al zei, heeft TS een 12-jarig vriendinnetje. Die snee is dan nog even krap als d'r ster.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:43 schreef Rotzak84 het volgende:
[..]
Dan nog, je voelt het verschil toch wel?
Ghehe, zieke shit:Pquote:Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, of zoals ik al zei, heeft TS een 12-jarig vriendinnetje. Die snee is dan nog even krap als d'r ster..
Dan had ze nu inmiddels wel weer is wat mogen zeggenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze schrok waarschijnlijk van haarzelf omdat ze eigenlijk wel lekker vond, ofzo...![]()
Ja, als vrouwen boos worden op je, dan moet je het meteen uitmaken. Dat is de vuistregel.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat doe je nog met dat wijf als ze zo'n drama van zoiets maakt en niet eens tegen je spreekt..
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef devvertje het volgende:
Nadat m'n vriendin gister de televisie uit zapte (was geen reet op de buis), begon ze me een beetje op te geilen (ze was zelf al enorm geil de hele tijd), ..toen op een gegeven moment lekker te wippen
maar toen flapte ie er uit![]()
En toen wou ik hem er weer in stoppen, maar ik was iets wat te wild en schoot ie in het verkeerde gaatje, me vriendin gelijk gillen - woest liep ze de kamer uit, -klap- met die deur
Heb haar m'n excusses nu al 2 keer aangeboden, mja ze is nog steeds boos.. en ik ga echt niet op m'n knieen fzo om te zeggen dat het me echt zo verschikkelijk spijt, imho - kan gebeuren toch?
Is die reactie normaal van haar? ..dat ze nu niets/amper meer wat zegt?![]()
Nee tuurlijk niet. Maar als ze al zo reageert op zoiets kleins klinkt het bij mij in de oren dat dit niet de enige keer is dat ze zo reageert(op iets kleins)quote:Op zondag 15 juli 2007 20:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ja, als vrouwen boos worden op je, dan moet je het meteen uitmaken. Dat is de vuistregel.
Je hoort het wel vaker toch..Misschien omdat ze heel nat was ofzo..quote:Op zondag 15 juli 2007 20:04 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
![]()
ik geloof er geen fuk van dat ie zomaar in eht verkeerde gaatje schiet. Of je vriendin heeft zo'n zwakke anus-sfincter dat ze de hele dag schijt loopt te lekken, of je hebt hem er zo hard in proberen te stoppen dat je haar anus uitscheurde. Maar zomaar ff erin, dat geloof ik niet, probeer maar bij jezelf één vinger erin te stoppen....gaat lastig.
Ach wie weet loopt ze al 2 dagen moeilijk. Dan vind ik het niet zo gek, als de aanleiding nog zo voelbaar is. Sommige dames zijn daar gewoon niet van gediend, ze trekt wel weer bij. De ene persoon is nu eenmaal langer boos dan de andere.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar als ze al zo reageert op zoiets kleins klinkt het bij mij in de oren dat dit niet de enige keer is dat ze zo reageert(op iets kleins)
Ja laten we vrouwen maar altijd gelijk geven en de schuld op ons nemen om probleem te voorkomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:10 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Als ik TS was, zou ik gewoon normaal tegen haar doen en geen nadruk leggen op haar boosheid. Dan draait ze wel weer bij.
heb je nog nooit geneukt ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:04 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
![]()
ik geloof er geen fuk van dat ie zomaar in eht verkeerde gaatje schiet. Of je vriendin heeft zo'n zwakke anus-sfincter dat ze de hele dag schijt loopt te lekken, of je hebt hem er zo hard in proberen te stoppen dat je haar anus uitscheurde. Maar zomaar ff erin, dat geloof ik niet, probeer maar bij jezelf één vinger erin te stoppen....gaat lastig.
iiieeewwwquote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef rival het volgende:
[..]
heb je nog nooit geneukt ofzo?
volgens mij is dit iedereen (die lekker tekeer gaat) weleens overkomen hoor!
ze moet gewoon niet zeuren TS. ze mag blij zijn dat je hem niet aan de gordijnen afveegde!
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef zoutig het volgende:
Stel zij krijgt nou de hik terwijl je aan het pijpen is () en ze doet je daarom een beetje pijn, ben jij dan ook meteen woest?
nope...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij is dit iedereen (die lekker tekeer gaat) weleens overkomen hoor!
Ik denk toch dat je dan in de minderheid bent. Het gebeurt niet zo vaak maar eens in de zo veel keer akn het wel voorkomen hoor.quote:
waarschijnlijk ben ik dan één van de weinigen die wél weet hoe je moet richtenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je dan in de minderheid bent. Het gebeurt niet zo vaak maar eens in de zo veel keer akn het wel voorkomen hoor.
Hij bedoelde mensen die tekeer gaan, niet mensen die zichzelf anaal verwoesten met een roestige buisquote:
Haha er wordt meteen weer zo'n mannentopic van gemaakt, met mijn auto is groter en ik weet wel hoe je moet richtenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
waarschijnlijk ben ik dan één van de weinigen die wél weet hoe je moet richten![]()
dit lezen doet al pijnquote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef zoutig het volgende:
[..]
Je hoort het wel vaker toch..Misschien omdat ze heel nat was ofzo..
Het is overigens wel echt ontzettend triest dat ze hier boos van wordt.
Stel zij krijgt nou de hik terwijl je aan het pijpen is () en ze doet je daarom een beetje pijn, ben jij dan ook meteen woest?
ga jij maar lekker die kotshoer van je per ongeluk anaal neuken kuttekopquote:Op zondag 15 juli 2007 20:26 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Hij bedoelde mensen die tekeer gaan, niet mensen die zichzelf anaal verwoesten met een roestige buis![]()
fag
Als je al eenmaal bezig bent en hij floept eruit en je wilt hem snel terug doen heb je een best grootte kans dat dit gebeurt hoor. Je hoeft hem maar even wat te verplaatsen voor je hem weer naar binnen wilt rammen en je zit in de poeperd.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
waarschijnlijk ben ik dan één van de weinigen die wél weet hoe je moet richten![]()
Ik denk niet dat je me begrijpt. Ik zeg nergens dat je vrouwen gelijk moet geven. Ik zeg dat je gewoon normaal kunt doen en ze wel weer bijdraait. Dat is echt heel iets anders.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja laten we vrouwen maar altijd gelijk geven en de schuld op ons nemen om probleem te voorkomen..
Kom op zeg, je ken toch best tegen je vriendin iets eerlijk zeggen, of je moet zo zwaar onder de plak zitten..
jij hebt dus écht nog nooit geneuktquote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je al eenmaal bezig bent en hij floept eruit en je wilt hem snel terug doen heb je een best grootte kans dat dit gebeurt hoor. Je hoeft hem maar even wat te verplaatsen voor je hem weer naar binnen wilt rammen en je zit in de poeperd.
Doggy kan die al helemaal gebeuren als je eruit schiet en snel door wilt gaan.
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
Als iemand buiten proportie reageert dan spreek ik diegene daar op aan. Of dat nu m'n vriendin is of een vriend. Als je iets niet normaal vind moet je daar wat van zeggen. Vaak hebben mesnen de iets doen wat anderen onacceptabel vinden het niet door dat ze zo doen. Aangeleert omdat ze er nooit op werden aangesproken.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:30 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je me begrijpt. Ik zeg nergens dat je vrouwen gelijk moet geven. Ik zeg dat je gewoon normaal kunt doen en ze wel weer bijdraait. Dat is echt heel iets anders.
quote:
Stoer, een comeback die precies hetzelfde is als waar je zelf op werd aangesproken.quote:
Ja, het gaat ook fout als jij die doos weer snel om die lul wilt en per ongeluk je poeperd eromheen stopt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef zoutig het volgende:
[..]
Nou het is mij ook nog nooit gebeurd hoor![]()
Jij bent zo inderdaad, maar niet iedereen is zo en als je dat beseft, win je pas echt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als iemand buiten proportie reageert dan spreek ik diegene daar op aan. Of dat nu m'n vriendin is of een vriend. Als je iets niet normaal vind moet je daar wat van zeggen. Vaak hebben mesnen de iets doen wat anderen onacceptabel vinden het niet door dat ze zo doen. Aangeleert omdat ze er nooit op werden aangesproken.
Zelfde heb ik gemerkt met een ex van me die nogal verwend en beschemrd was opgegroeit. Die dacht dus dat ze alles aan me kon vragen om te doen ipv het zelf ff te doen. Zoals ff drinken inschenken.
Maar goed dit gaat richting de off-topic zo. LAten we het weer anaal-gefixeerd houden.
Schat, ik doe al jaren wild, toch is me dit maar 1 keer gebeurt vanuit de dreiging waar hij hem er al tegenaan hield....quote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je al eenmaal bezig bent en hij floept eruit en je wilt hem snel terug doen heb je een best grootte kans dat dit gebeurt hoor. Je hoeft hem maar even wat te verplaatsen voor je hem weer naar binnen wilt rammen en je zit in de poeperd.
Doggy kan die al helemaal gebeuren als je eruit schiet en snel door wilt gaan.
Ja dat je even een reactie hebt als "hey klootzak doe je nu!" oke, das een reactie. Maar in de op staat dat het gisteren gebeurde en ze nu nog amper tot niet wilt praten met hem.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:58 schreef erodome het volgende:
Misschien niet eerlijk om boos te worden, maar normaal redeneren zat er heel eventjes niet in toen
Ja er zit een verschil tussen jesus wat deed dat zeer ik sla je een blauw oog boos of boos zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 22:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja dat je even een reactie hebt als "hey klootzak doe je nu!" oke, das een reactie. Maar in de op staat dat het gisteren gebeurde en ze nu nog amper tot niet wilt praten met hem.
Ja maar dat veranderd niet echt dat het een beetje onredelijk is om zolang boos te blijven...Maar misschien moet je even haar vertellen dat je leuter nog fris en fruitig er uit zagquote:Op zondag 15 juli 2007 22:14 schreef devvertje het volgende:
Hij zat er echt niet helemaal in fzo, maar een klein stukje - maar ze schrok, en dat ging geloof ik een beetje over in boosheid (we hebben nog niet zo heel lang 5maanden) ik denk dat ze zich mischien schaamde stel je voor dat ik daar in eene met een poepie bruine leuter sta ;D
Ik denk dat de meeste vrouwen die aan anale sex doen toch ook liever (zoals erodome zegt) wat voorbereidingen willen treffen
Nou ja, liever zou ik willen dat hij hem er zo in kom rammen en gelijk te keer kon gaan, maar dat laat het lichaam niet toequote:Op zondag 15 juli 2007 22:14 schreef devvertje het volgende:
Hij zat er echt niet helemaal in fzo, maar een klein stukje - maar ze schrok, en dat ging geloof ik een beetje over in boosheid (we hebben nog niet zo heel lang 5maanden) ik denk dat ze zich mischien schaamde stel je voor dat ik daar in eene met een poepie bruine leuter sta ;D
Ik denk dat de meeste vrouwen die aan anale sex doen toch ook liever (zoals erodome zegt) wat voorbereidingen willen treffen
Auw!!!quote:Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef devvertje het volgende:
En toen wou ik hem er weer in stoppen, maar ik was iets wat te wild en schoot ie in het verkeerde gaatje
Scherp. Zou best een logisch misverstand kunnen zijn dat zij denkt dat het expres was. Maar hoe kan je vertrouwen geschonden worden door iets wat niet expres is gedaan?quote:Op zondag 15 juli 2007 22:26 schreef erodome het volgende:
Ts, heb je het bv pasgeleden over anale seks als optie gehad, dat je dat graag wilde en waarop je een nee hebt gekregen?
Eens in de zoveel keer ook nog... Misschien als je een heel dun pikkie hebt of echt een enorm lomp figuur bent, maar verder: nee.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:24 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik denk toch dat je dan in de minderheid bent. Het gebeurt niet zo vaak maar eens in de zo veel keer akn het wel voorkomen hoor.
Nee niet helemaal erin. Maar zoals je in het verhaal van de TS kan lezen, en ook onder meerdere posts hier komt het wel vaker voor. Dat betekent niet dat het bij iedereen moet gebeuren. Maar een foutje kan gebeuren.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Eens in de zoveel keer ook nog... Misschien als je een heel dun pikkie hebt of echt een enorm lomp figuur bent, maar verder: nee.
Dit was ook hetgeen dat ik gelijk dacht toen ik je verhaal las. Jullie hebben nog maar 5 maanden en voor een heleboel mensen is anale sex iets wat no-go is of wat je alleen doet in een hele intieme sfeer. Hebben jullie het hier ooit wel over gehad? Misschien vindt zij anale sex sowieso niets, dan heb je dat toch te respecteren. Je zou altijd nog samen da't 'gebied' kunnen ontdekken, op haar tempo. Of je gaat op zoek naar een andere vriendin...quote:Op zondag 15 juli 2007 22:25 schreef erodome het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat schaamte er minder mee te maken heeft, het heeft gewoon pijn gedaan, vertrouwen is blijkbaar geschonden, misschien heeft ze het idee gehad dat je gewoon geprobeert hebt zonder overleg of het wilde lukken.
quote:Op maandag 16 juli 2007 11:48 schreef lord_sylus het volgende:
En er zomaar in floepen? wat heb jij een Potloodjeik moet redelijk hard duwen om daar te penitreren, maakt ni uit hoe relax ze is....
of hoeveel vocht we al hebben toegevoegd.
quote:Op zondag 15 juli 2007 22:14 schreef devvertje het volgende:
Hij zat er echt niet helemaal in fzo, maar een klein stukje
Bij mij als de hoofdje erin zit volgt de rest zonder probleem.... maar om die eikel erin te krijgen? daar is wa moeite en kennis voor nodig zennequote:
Ik weet niet precies wat de TS met een beetje bedoelt en hoe hard hij aan het stoten weas toen het fout ging.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:02 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Bij mij als de hoofdje erin zit volgt de rest zonder probleem.... maar om die eikel erin te krijgen? daar is wa moeite en kennis voor nodig zenne
hoe dan ook zal niet prettig geweest zijn.. en zal nu nog niet prettig aanvoelen!quote:Op maandag 16 juli 2007 12:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat de TS met een beetje bedoelt en hoe hard hij aan het stoten weas toen het fout ging.
Dat geloof ik best. Ik heb al een hekel aan thermometers. Maar toch blijf ik erbij dat als het een ongeluk was TS z'n vriendin niet boos op hem moet blijven.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:12 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
hoe dan ook zal niet prettig geweest zijn.. en zal nu nog niet prettig aanvoelen!
Dat het voorkomt... tuurlijk. Maar eens in de zoveel keer? Dat is wat al te dol.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:16 schreef pc-fr34k het volgende:
Nee niet helemaal erin. Maar zoals je in het verhaal van de TS kan lezen, en ook onder meerdere posts hier komt het wel vaker voor. Dat betekent niet dat het bij iedereen moet gebeuren. Maar een foutje kan gebeuren.
Hehe moet je gelijk gevenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:09 schreef DS4 het volgende:
[..]
Eens in de zoveel keer ook nog... Misschien als je een heel dun pikkie hebt of echt een enorm lomp figuur bent, maar verder: nee.
Mee eensch.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Ik heb al een hekel aan thermometers. Maar toch blijf ik erbij dat als het een ongeluk was TS z'n vriendin niet boos op hem moet blijven.
Ik weet dat als ik in de vagina van mijn vriendin aan het tekeer gaan ben en ik "val" er even uit ik even snel er terug in ben en dan niet eerst ff moet gaan voelen of ik goed zit.... er zit misschien niet veel tussen de 2 gaatjes maar komaan seg als je zo goed ni kunt mikken met uw spel..... ga dan bij een shietclub he!quote:Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
en toch hebben jullie ongelijk!
jullie weten simpelweg niet wat tekeer gaan is
Misschien een verkeerde woordkeuze. Niet alsof het 1 op 10 gebeurt ofzo.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:18 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat het voorkomt... tuurlijk. Maar eens in de zoveel keer? Dat is wat al te dol.
het is mij nu 3 keer gebeurt ofzo...quote:Op maandag 16 juli 2007 13:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Misschien een verkeerde woordkeuze. Niet alsof het 1 op 10 gebeurt ofzo.
Dat zal het zijn ja... Ik kan nu ook een suggestie maken ten aanzien van de grootte (eigenlijk dikte), maar laat maar.quote:Op maandag 16 juli 2007 13:26 schreef rival het volgende:
jullie weten simpelweg niet wat tekeer gaan is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
quote:Op maandag 16 juli 2007 14:59 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat zal het zijn ja... Ik kan nu ook een suggestie maken ten aanzien van de grootte (eigenlijk dikte), maar laat maar.vind ik niet ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toch een wonder dan dat je hem met zo'n IQ steeds in het goeie gaatje mikt.quote:Op maandag 16 juli 2007 15:06 schreef lord_sylus het volgende:
wat is da SPOILER altijd?? ik snap er niks van?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twee violen en een trommel en een fluit
dan heb je een dunne!quote:Op maandag 16 juli 2007 15:12 schreef Silven het volgende:
whahaha kk vet dat heb ik ook welleens gehad!![]()
Bleef zij ook zo boos?quote:Op maandag 16 juli 2007 15:12 schreef Silven het volgende:
whahaha kk vet dat heb ik ook welleens gehad!![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 15:11 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Toch een wonder dan dat je hem met zo'n IQ steeds in het goeie gaatje mikt.
Trek je cursor eens over de spoiler heen, net zoals je bijvoorbeeld in Word een stuk tekst selecteert.Dank uSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en voor dat IQ grapje
Dank u
Je zou ze de kost moeten geven die dingen onder het mom perongelijk doen om toch hun zin te krijgen...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Scherp. Zou best een logisch misverstand kunnen zijn dat zij denkt dat het expres was. Maar hoe kan je vertrouwen geschonden worden door iets wat niet expres is gedaan?
Vertrouwen heb je toch in iemands doen en laten waar diegene zich van bewust is?
Sluit ik me bij aan...quote:Op maandag 16 juli 2007 12:23 schreef lord_sylus het volgende:
tis ook nog maar zaterdag gebeurt he... geef ze een paar dagen voor haar kont terug op de juiste afmetingen komt en..... dan zal ze weer kunnen lachen...
quote:Op zondag 15 juli 2007 21:41 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom zijn bullshittopics als deze toch zo lang open?
quote:Op maandag 16 juli 2007 21:01 schreef erodome het volgende:
[..]
mannen die zomaar "perongelijk" in je kont zitten...
Verdacht...quote:Op maandag 16 juli 2007 23:28 schreef koekiemonster het volgende:
ook overkomen, gelijk klaargekomen, vond het wel feest
voortaan beter vastbinden, kan ze ook niet weglopen.quote:voordat ik het door had, was het te laat - laat ik het zo zeggen
nee, ik zou zeggen probeer het eens. als je lang genoeg (ZONDER CONDOOM NATUURLIJK) in die kut zit te raggen is je lul zo nat en glad, die glijd er echt wel in hoor mits goed aan het stoten bent.quote:
Ok maar dan doe je het ni 'per ongeluk!'quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:01 schreef Silven het volgende:
[..]
nee, ik zou zeggen probeer het eens. als je lang genoeg (ZONDER CONDOOM NATUURLIJK) in die kut zit te raggen is je lul zo nat en glad, die glijd er echt wel in hoor mits goed aan het stoten bent.![]()
dus dan doe je hetzelfde als wanneer het per ongeluk gaat maar dan kan het expres ineens wel?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 10:10 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Ok maar dan doe je het ni 'per ongeluk!'![]()
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:59 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik heb er bij mijn ex eens een vinger ingestopt uit geilheid, met standje 69. Daarop kwamen de legendarische woorden: "dat vind ik niet romantisch".![]()
"dat vind ik niet romantisch"
Ik heb er bij mijn ex eens een vinger ingestopt uit geilheid, met standje 69. Daarop kwamen de legendarische woorden: "dat vind ik niet romantisch".![]()
OMFGquote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:59 schreef Schijtgeit het volgende:
dat valt nog mee.. de mijne vloog de lucht in, draaide zich om, en riep: "Waarom deed je dat?!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 15:59 schreef Schijtgeit het volgende:
Ik zou het bij de mijne niet durven... of ik krijg ook een vinger in mijn kont... of ze wurgt me...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:00 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat valt nog mee.. de mijne vloog de lucht in, draaide zich om, en riep: "Waarom deed je dat?!!"
maar ze vond het wel lekker zei ze
ik zou dan toch voor dat 2e kiezenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 17:40 schreef Bravo_Johnny het volgende:
[..]
Ik zou het bij de mijne niet durven... of ik krijg ook een vinger in mijn kont... of ze wurgt me...
Niet iedereen maar veel mensen welquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:15 schreef Leonilein het volgende:
En ik maar denken dat de rest van de wereld ook zo'n fan was van dat soort spelletjes... :S
mss heeftie het nog een keer geprobeerd, en geeft dat wel antwoord op je vraagquote:Op woensdag 18 juli 2007 07:48 schreef Keksi het volgende:
Ben nu eigenlijk wel benieuwd hoe de TS het heeft... al een tijdje hier niet meer gezien.
Ging het maar zo makkelijkquote:Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef devvertje het volgende:
Nadat m'n vriendin gister de televisie uit zapte (was geen reet op de buis), begon ze me een beetje op te geilen (ze was zelf al enorm geil de hele tijd), ..toen op een gegeven moment lekker te wippen
maar toen flapte ie er uit![]()
En toen wou ik hem er weer in stoppen, maar ik was iets wat te wild en schoot ie in het verkeerde gaatje, me vriendin gelijk gillen - woest liep ze de kamer uit, -klap- met die deur
Heb haar m'n excusses nu al 2 keer aangeboden, mja ze is nog steeds boos.. en ik ga echt niet op m'n knieen fzo om te zeggen dat het me echt zo verschikkelijk spijt, imho - kan gebeuren toch?
Is die reactie normaal van haar? ..dat ze nu niets/amper meer wat zegt?![]()
Er wordt bedoeld dat het niet zo makkelijk is om vergeven te worden, door even je excuses aan te bieden.quote:Op woensdag 18 juli 2007 14:22 schreef lord_sylus het volgende:
[..]
Ik zeg het hij zal een potloodje hebben![]()
Tja ieder zijn bedenking bij z'n summiere postquote:Op woensdag 18 juli 2007 15:13 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Er wordt bedoeld dat het niet zo makkelijk is om vergeven te worden, door even je excuses aan te bieden.
Yeah right. Droog in der hol en heel rustig zegt ze na verloop van tijd: "je zit in mijn ster". Tuurlijk.quote:Op woensdag 18 juli 2007 16:35 schreef SjaakKnaak het volgende:
Heb ik ook eens gehad, had het niet in de gate in het begin totdat ze zei, even ander gaatje proberen? toen pas had ik in de gate dat ie al steeds vanaf t begin in dr aars zat, was in de auto dus beetje krap ook huhu
met een busje wd40 kom je een heel eindquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:41 schreef katerwater het volgende:
Stomme vraag misschien, maar hoe hard exact moet je duwen om hem in haar kontgaatje te wurmen?
Zo perongeluk kan dat toch niet gebeuren?
En dat heb je toevallig bij elke keer als je gaan neuken?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
met een busje wd40 kom je een heel eind
Als ze geen anaal sletje is met een stevig uitgebaggerde ster, redelijk hard duwen en hij moet lekker stijf zijn ook anders duw je maar tegen een muurquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:41 schreef katerwater het volgende:
Stomme vraag misschien, maar hoe hard exact moet je duwen om hem in haar kontgaatje te wurmen?
Zo perongeluk kan dat toch niet gebeuren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |