abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2007 @ 20:26:54 #51
164106 Bullebak
Omdat bier.
pi_51500048
quote:
Op zondag 15 juli 2007 20:19 schreef C21H23NO5 het volgende:

[..]

nope...
Hij bedoelde mensen die tekeer gaan, niet mensen die zichzelf anaal verwoesten met een roestige buis fag
Geef mij maar Amsterdam
pi_51500088
quote:
Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef C21H23NO5 het volgende:

[..]

waarschijnlijk ben ik dan één van de weinigen die wél weet hoe je moet richten
Haha er wordt meteen weer zo'n mannentopic van gemaakt, met mijn auto is groter en ik weet wel hoe je moet richten
  zondag 15 juli 2007 @ 20:28:27 #53
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_51500106
quote:
Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef zoutig het volgende:

[..]

Je hoort het wel vaker toch..Misschien omdat ze heel nat was ofzo..

Het is overigens wel echt ontzettend triest dat ze hier boos van wordt.
Stel zij krijgt nou de hik terwijl je aan het pijpen is ( ) en ze doet je daarom een beetje pijn, ben jij dan ook meteen woest?
dit lezen doet al pijn

voor de rest is dit eigenlijk best een -topic
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
  zondag 15 juli 2007 @ 20:28:42 #54
171896 C21H23NO5
diacetylmorfine
pi_51500121
quote:
Op zondag 15 juli 2007 20:26 schreef Bullebak het volgende:

[..]

Hij bedoelde mensen die tekeer gaan, niet mensen die zichzelf anaal verwoesten met een roestige buis fag
ga jij maar lekker die kotshoer van je per ongeluk anaal neuken kuttekop
Would Sir care for a starter of some garlic bread perhaps?
No, thank you. I will proceed directly to the intravenous injection of hard drugs, please.
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 20:29:00 #55
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51500131
quote:

[..]

Als je al eenmaal bezig bent en hij floept eruit en je wilt hem snel terug doen heb je een best grootte kans dat dit gebeurt hoor. Je hoeft hem maar even wat te verplaatsen voor je hem weer naar binnen wilt rammen en je zit in de poeperd.
Doggy kan die al helemaal gebeuren als je eruit schiet en snel door wilt gaan.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
pi_51500172
quote:
Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Ja laten we vrouwen maar altijd gelijk geven en de schuld op ons nemen om probleem te voorkomen. .
Kom op zeg, je ken toch best tegen je vriendin iets eerlijk zeggen, of je moet zo zwaar onder de plak zitten. .
Ik denk niet dat je me begrijpt. Ik zeg nergens dat je vrouwen gelijk moet geven. Ik zeg dat je gewoon normaal kunt doen en ze wel weer bijdraait. Dat is echt heel iets anders.
Verbaal terrorist
  zondag 15 juli 2007 @ 20:31:34 #57
171896 C21H23NO5
diacetylmorfine
pi_51500228
quote:
Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Als je al eenmaal bezig bent en hij floept eruit en je wilt hem snel terug doen heb je een best grootte kans dat dit gebeurt hoor. Je hoeft hem maar even wat te verplaatsen voor je hem weer naar binnen wilt rammen en je zit in de poeperd.
jij hebt dus écht nog nooit geneukt
Would Sir care for a starter of some garlic bread perhaps?
No, thank you. I will proceed directly to the intravenous injection of hard drugs, please.
pi_51500290
quote:

[..]

soms tijdens het stoten doe ik em in zijn geheel eruit en weer erin... als je dat ook nog eens op een snel tempo gaat doen dan wilt ie nog weleens verspringen

maar dan een AAAAAAAAHHHHHHH van haar kant en een sorry van mijn kant en we kunnen weer
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 20:33:53 #59
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51500296
quote:
Op zondag 15 juli 2007 20:30 schreef Verloren_onschuld het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je me begrijpt. Ik zeg nergens dat je vrouwen gelijk moet geven. Ik zeg dat je gewoon normaal kunt doen en ze wel weer bijdraait. Dat is echt heel iets anders.
Als iemand buiten proportie reageert dan spreek ik diegene daar op aan. Of dat nu m'n vriendin is of een vriend. Als je iets niet normaal vind moet je daar wat van zeggen. Vaak hebben mesnen de iets doen wat anderen onacceptabel vinden het niet door dat ze zo doen. Aangeleert omdat ze er nooit op werden aangesproken.

Zelfde heb ik gemerkt met een ex van me die nogal verwend en beschemrd was opgegroeit. Die dacht dus dat ze alles aan me kon vragen om te doen ipv het zelf ff te doen. Zoals ff drinken inschenken.

Maar goed dit gaat richting de off-topic zo. LAten we het weer anaal-gefixeerd houden.
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
pi_51500315
quote:
Op zondag 15 juli 2007 20:31 schreef C21H23NO5 het volgende:

[..]

hilarisch ben je!

wat hij opnoemt gebeurt me gewoon af en toe letterlijk dus als we beginnen over wie nog nooit iets gedaan heeft
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 20:36:03 #61
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51500347
quote:
Op zondag 15 juli 2007 20:31 schreef C21H23NO5 het volgende:

[..]

Stoer, een comeback die precies hetzelfde is als waar je zelf op werd aangesproken. . Heel origineel. Ook nog fout ook, vrijdag nog geneukt.
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 20:36:42 #62
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51500367
-edit- dubbel
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 20:38:50 #63
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51500454
quote:
Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef zoutig het volgende:

[..]

Nou het is mij ook nog nooit gebeurd hoor
Ja, het gaat ook fout als jij die doos weer snel om die lul wilt en per ongeluk je poeperd eromheen stopt. .
pi_51501677
Bij mij ook wel eens overkomen. Ze schrok er toch erg van maar we gingen daarna gewoon weer lekker verder
pi_51501733
quote:
Op zondag 15 juli 2007 20:33 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Als iemand buiten proportie reageert dan spreek ik diegene daar op aan. Of dat nu m'n vriendin is of een vriend. Als je iets niet normaal vind moet je daar wat van zeggen. Vaak hebben mesnen de iets doen wat anderen onacceptabel vinden het niet door dat ze zo doen. Aangeleert omdat ze er nooit op werden aangesproken.

Zelfde heb ik gemerkt met een ex van me die nogal verwend en beschemrd was opgegroeit. Die dacht dus dat ze alles aan me kon vragen om te doen ipv het zelf ff te doen. Zoals ff drinken inschenken.

Maar goed dit gaat richting de off-topic zo. LAten we het weer anaal-gefixeerd houden.
Jij bent zo inderdaad, maar niet iedereen is zo en als je dat beseft, win je pas echt.

Goed, terug naar de anale fixaties. TS had gewoon eerst even kunnen informeren hoe ze over anale seks dacht, wie weet had hij dan met toestemming wel de bruine tunnel mogen betreden
Verbaal terrorist
  zondag 15 juli 2007 @ 21:40:11 #66
37769 erodome
Zweefteef
pi_51502224
Ts, heb je er enig idee van hoeveel pijn dat doet???

Dat is echt gruwelijk, wij hebben het een keer gehad, ik lag ondersteboven/achterstevoren en hij dreigde hem er zo in te steken, leuk plagerijtje, maar hij verloor zijn evenwicht en ging er echt in.

Nu ben ik inmiddels wel wat gewend op dat gebied, maar godsgruwelijk, dat deed pijn, een nare vlammende pijn door je heen, walgelijk intens, alles behalve prettig.

Dit gebeurt ook niet zomaar, je moet aardig lomp doen wil dit gebeuren(wat in ons geval dan ook aan de orde was toen ).

Ik zou zo zeggen, ga op je knieeen en smeek, want je hebt haar echt heel erg veel pijn gedaan, verzin maar wat om het goed te maken, dat ze niet blij is is niet zo heel raar, echt niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_51502258
Waarom zijn bullshittopics als deze toch zo lang open?
  zondag 15 juli 2007 @ 21:42:18 #68
37769 erodome
Zweefteef
pi_51502286
quote:
Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Schat, ik doe al jaren wild, toch is me dit maar 1 keer gebeurt vanuit de dreiging waar hij hem er al tegenaan hield....

Regelmatig wordt er zo even erin gestoten(vaginaal dan, anaal alleen na wat voorbereiding ) en daar zitten ook keren tussen waarin er weleens wat verkeerd gericht wordt, maar zomaar er echt in schieten moet je echt heel erg naar lomp voor doen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 21:48:47 #69
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51502505
Ja erodome, ik denk dat het hier niet om gaat of het pijn doet of niet, dat willen we best geloven. Het gaat erom dat als het per ongeluk gaat(en dan dus waarschijnlijk alleen een stukje)in de haast het buiten proportie is om zo te reageren.

Zoals al eerder gezegt hier in dit topic is sorry genoeg, als je per ongeluk iets doet.

edit: Zoals ik al zei in deze post gaat het erom dat je een stukje penetratie hebt. Als TS hem er per ongeluk helemaal in heeft geramt is hij idd een sukkel. .
  zondag 15 juli 2007 @ 21:58:32 #70
37769 erodome
Zweefteef
pi_51502808
Tja, per ongelijk, misschien vond ze het al erg lomp en was dit de druppel....

Een heel klein stukje is eng en naar, maar niet gruwelijk pijnlijk, iets verder tot helemaal erin zetten geeft een krampachtige pijn die echt hels is, weet niet wat erger is, kiespijn of dat(en dat zegt wat die vergelijking!).
Het doet echt, echt, echt pijn en als iemand daar niet goed op reageerd kan dat hele nare reactie's opleveren.

Ik was ook in de eerste instantie boos, dat is gewoon een gruwelijke pijn reactie(hij schrok zich helemaal de pleuris toen het gebeurde en echt gruwelijk veel pijn deed en overlaadde me ook met excuse's die ik toen heel even niet wilde horen, wilde liever iets kapot maken en goed ook! ).

Misschien niet eerlijk om boos te worden, maar normaal redeneren zat er heel eventjes niet in toen
  † In Memoriam † zondag 15 juli 2007 @ 22:04:24 #71
67005 pc-fr34k
"Internet=Telepathie"
pi_51503001
quote:
Op zondag 15 juli 2007 21:58 schreef erodome het volgende:
Misschien niet eerlijk om boos te worden, maar normaal redeneren zat er heel eventjes niet in toen
Ja dat je even een reactie hebt als "hey klootzak doe je nu!" oke, das een reactie. Maar in de op staat dat het gisteren gebeurde en ze nu nog amper tot niet wilt praten met hem.
pi_51503123
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:04 schreef pc-fr34k het volgende:

[..]

Ja dat je even een reactie hebt als "hey klootzak doe je nu!" oke, das een reactie. Maar in de op staat dat het gisteren gebeurde en ze nu nog amper tot niet wilt praten met hem.
Ja er zit een verschil tussen jesus wat deed dat zeer ik sla je een blauw oog boos of boos zijn
pi_51503330
Hij zat er echt niet helemaal in fzo, maar een klein stukje - maar ze schrok, en dat ging geloof ik een beetje over in boosheid (we hebben nog niet zo heel lang 5maanden) ik denk dat ze zich mischien schaamde stel je voor dat ik daar in eene met een poepie bruine leuter sta ;D

Ik denk dat de meeste vrouwen die aan anale sex doen toch ook liever (zoals erodome zegt) wat voorbereidingen willen treffen
pi_51503413
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:14 schreef devvertje het volgende:
Hij zat er echt niet helemaal in fzo, maar een klein stukje - maar ze schrok, en dat ging geloof ik een beetje over in boosheid (we hebben nog niet zo heel lang 5maanden) ik denk dat ze zich mischien schaamde stel je voor dat ik daar in eene met een poepie bruine leuter sta ;D

Ik denk dat de meeste vrouwen die aan anale sex doen toch ook liever (zoals erodome zegt) wat voorbereidingen willen treffen
Ja maar dat veranderd niet echt dat het een beetje onredelijk is om zolang boos te blijven...Maar misschien moet je even haar vertellen dat je leuter nog fris en fruitig er uit zag (terloops ofzo anders staat het ook zo stom haha)
  zondag 15 juli 2007 @ 22:25:59 #75
37769 erodome
Zweefteef
pi_51503682
quote:
Op zondag 15 juli 2007 22:14 schreef devvertje het volgende:

Nou ja, liever zou ik willen dat hij hem er zo in kom rammen en gelijk te keer kon gaan, maar dat laat het lichaam niet toe
Dat doet gewoon gruwelijk veel pijn, heeft niets met voorkeur te maken, maar alles met noodzaak.

Ik denk eerlijk gezegd dat schaamte er minder mee te maken heeft, het heeft gewoon pijn gedaan, vertrouwen is blijkbaar geschonden, misschien heeft ze het idee gehad dat je gewoon geprobeert hebt zonder overleg of het wilde lukken.

Praat erover, ga naar haar toe, zeg haar dat het je spijt, dat het echt perongelijk ging, stom was, lomp was en vraag wat er door haar hoofd heen gaat, alleen dan zal je weten wat haar zo dwars zit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')