Hij bedoelde mensen die tekeer gaan, niet mensen die zichzelf anaal verwoesten met een roestige buisquote:
Haha er wordt meteen weer zo'n mannentopic van gemaakt, met mijn auto is groter en ik weet wel hoe je moet richtenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
waarschijnlijk ben ik dan één van de weinigen die wél weet hoe je moet richten![]()
dit lezen doet al pijnquote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef zoutig het volgende:
[..]
Je hoort het wel vaker toch..Misschien omdat ze heel nat was ofzo..
Het is overigens wel echt ontzettend triest dat ze hier boos van wordt.
Stel zij krijgt nou de hik terwijl je aan het pijpen is () en ze doet je daarom een beetje pijn, ben jij dan ook meteen woest?
ga jij maar lekker die kotshoer van je per ongeluk anaal neuken kuttekopquote:Op zondag 15 juli 2007 20:26 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Hij bedoelde mensen die tekeer gaan, niet mensen die zichzelf anaal verwoesten met een roestige buis![]()
fag
Als je al eenmaal bezig bent en hij floept eruit en je wilt hem snel terug doen heb je een best grootte kans dat dit gebeurt hoor. Je hoeft hem maar even wat te verplaatsen voor je hem weer naar binnen wilt rammen en je zit in de poeperd.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
waarschijnlijk ben ik dan één van de weinigen die wél weet hoe je moet richten![]()
Ik denk niet dat je me begrijpt. Ik zeg nergens dat je vrouwen gelijk moet geven. Ik zeg dat je gewoon normaal kunt doen en ze wel weer bijdraait. Dat is echt heel iets anders.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja laten we vrouwen maar altijd gelijk geven en de schuld op ons nemen om probleem te voorkomen..
Kom op zeg, je ken toch best tegen je vriendin iets eerlijk zeggen, of je moet zo zwaar onder de plak zitten..
jij hebt dus écht nog nooit geneuktquote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je al eenmaal bezig bent en hij floept eruit en je wilt hem snel terug doen heb je een best grootte kans dat dit gebeurt hoor. Je hoeft hem maar even wat te verplaatsen voor je hem weer naar binnen wilt rammen en je zit in de poeperd.
Doggy kan die al helemaal gebeuren als je eruit schiet en snel door wilt gaan.
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
Als iemand buiten proportie reageert dan spreek ik diegene daar op aan. Of dat nu m'n vriendin is of een vriend. Als je iets niet normaal vind moet je daar wat van zeggen. Vaak hebben mesnen de iets doen wat anderen onacceptabel vinden het niet door dat ze zo doen. Aangeleert omdat ze er nooit op werden aangesproken.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:30 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je me begrijpt. Ik zeg nergens dat je vrouwen gelijk moet geven. Ik zeg dat je gewoon normaal kunt doen en ze wel weer bijdraait. Dat is echt heel iets anders.
quote:
Stoer, een comeback die precies hetzelfde is als waar je zelf op werd aangesproken.quote:
Ja, het gaat ook fout als jij die doos weer snel om die lul wilt en per ongeluk je poeperd eromheen stopt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:25 schreef zoutig het volgende:
[..]
Nou het is mij ook nog nooit gebeurd hoor![]()
Jij bent zo inderdaad, maar niet iedereen is zo en als je dat beseft, win je pas echt.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:33 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als iemand buiten proportie reageert dan spreek ik diegene daar op aan. Of dat nu m'n vriendin is of een vriend. Als je iets niet normaal vind moet je daar wat van zeggen. Vaak hebben mesnen de iets doen wat anderen onacceptabel vinden het niet door dat ze zo doen. Aangeleert omdat ze er nooit op werden aangesproken.
Zelfde heb ik gemerkt met een ex van me die nogal verwend en beschemrd was opgegroeit. Die dacht dus dat ze alles aan me kon vragen om te doen ipv het zelf ff te doen. Zoals ff drinken inschenken.
Maar goed dit gaat richting de off-topic zo. LAten we het weer anaal-gefixeerd houden.
Schat, ik doe al jaren wild, toch is me dit maar 1 keer gebeurt vanuit de dreiging waar hij hem er al tegenaan hield....quote:Op zondag 15 juli 2007 20:29 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als je al eenmaal bezig bent en hij floept eruit en je wilt hem snel terug doen heb je een best grootte kans dat dit gebeurt hoor. Je hoeft hem maar even wat te verplaatsen voor je hem weer naar binnen wilt rammen en je zit in de poeperd.
Doggy kan die al helemaal gebeuren als je eruit schiet en snel door wilt gaan.
Ja dat je even een reactie hebt als "hey klootzak doe je nu!" oke, das een reactie. Maar in de op staat dat het gisteren gebeurde en ze nu nog amper tot niet wilt praten met hem.quote:Op zondag 15 juli 2007 21:58 schreef erodome het volgende:
Misschien niet eerlijk om boos te worden, maar normaal redeneren zat er heel eventjes niet in toen
Ja er zit een verschil tussen jesus wat deed dat zeer ik sla je een blauw oog boos of boos zijnquote:Op zondag 15 juli 2007 22:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja dat je even een reactie hebt als "hey klootzak doe je nu!" oke, das een reactie. Maar in de op staat dat het gisteren gebeurde en ze nu nog amper tot niet wilt praten met hem.
Ja maar dat veranderd niet echt dat het een beetje onredelijk is om zolang boos te blijven...Maar misschien moet je even haar vertellen dat je leuter nog fris en fruitig er uit zagquote:Op zondag 15 juli 2007 22:14 schreef devvertje het volgende:
Hij zat er echt niet helemaal in fzo, maar een klein stukje - maar ze schrok, en dat ging geloof ik een beetje over in boosheid (we hebben nog niet zo heel lang 5maanden) ik denk dat ze zich mischien schaamde stel je voor dat ik daar in eene met een poepie bruine leuter sta ;D
Ik denk dat de meeste vrouwen die aan anale sex doen toch ook liever (zoals erodome zegt) wat voorbereidingen willen treffen
Nou ja, liever zou ik willen dat hij hem er zo in kom rammen en gelijk te keer kon gaan, maar dat laat het lichaam niet toequote:Op zondag 15 juli 2007 22:14 schreef devvertje het volgende:
Hij zat er echt niet helemaal in fzo, maar een klein stukje - maar ze schrok, en dat ging geloof ik een beetje over in boosheid (we hebben nog niet zo heel lang 5maanden) ik denk dat ze zich mischien schaamde stel je voor dat ik daar in eene met een poepie bruine leuter sta ;D
Ik denk dat de meeste vrouwen die aan anale sex doen toch ook liever (zoals erodome zegt) wat voorbereidingen willen treffen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |