uiteraard niet.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef devvertje het volgende:
en ik ga echt niet op m'n knieen fzo om te zeggen dat het me echt zo verschikkelijk spijt,
Is d'r aars dan inmiddels al uitgewoond ofzo? Of heb je een 12 jarig meisje, dan zit de voor en achterkant strak.quote:Op zondag 15 juli 2007 17:40 schreef devvertje het volgende:
Nouw ehh dat wil ik nou ook weer niet zeggen.
voordat ik het door had, was het te laat - laat ik het zo zeggen
zij welquote:Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef devvertje het volgende:
en ik ga echt niet op m'n knieen fzo
Mwah zo ver zitten die 2 gaten niet van elkaar. Zeker niet als je haastig bent.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:39 schreef Rotzak84 het volgende:
haha je bent toch niet blind
Dan nog, je voelt het verschil toch wel?quote:Op zondag 15 juli 2007 19:42 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Mwah zo ver zitten die 2 gaten niet van elkaar. Zeker niet als je haastig bent.
Ze schrok waarschijnlijk van haarzelf omdat ze eigenlijk wel lekker vond, ofzo...quote:Op zondag 15 juli 2007 18:14 schreef Natural_Mystic het volgende:
Het lijkt me dat je als jongen zijnde toch wel verschil voelt tussen de ingang van een anus of de ingang van een vagina. Anyway, het is bij mij ook weleens gebeurd dat zijn lul in het verkeerde gat ging maar ik zie niet in waarom je daar kwaad om zou moeten worden. Kan gebeuren toch?
Ja, of zoals ik al zei, heeft TS een 12-jarig vriendinnetje. Die snee is dan nog even krap als d'r ster.quote:Op zondag 15 juli 2007 19:43 schreef Rotzak84 het volgende:
[..]
Dan nog, je voelt het verschil toch wel?
Ghehe, zieke shit:Pquote:Op zondag 15 juli 2007 19:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ja, of zoals ik al zei, heeft TS een 12-jarig vriendinnetje. Die snee is dan nog even krap als d'r ster..
Dan had ze nu inmiddels wel weer is wat mogen zeggenquote:Op zondag 15 juli 2007 19:46 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ze schrok waarschijnlijk van haarzelf omdat ze eigenlijk wel lekker vond, ofzo...![]()
Ja, als vrouwen boos worden op je, dan moet je het meteen uitmaken. Dat is de vuistregel.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:01 schreef pc-fr34k het volgende:
Wat doe je nog met dat wijf als ze zo'n drama van zoiets maakt en niet eens tegen je spreekt..
quote:Op zondag 15 juli 2007 17:26 schreef devvertje het volgende:
Nadat m'n vriendin gister de televisie uit zapte (was geen reet op de buis), begon ze me een beetje op te geilen (ze was zelf al enorm geil de hele tijd), ..toen op een gegeven moment lekker te wippen
maar toen flapte ie er uit![]()
En toen wou ik hem er weer in stoppen, maar ik was iets wat te wild en schoot ie in het verkeerde gaatje, me vriendin gelijk gillen - woest liep ze de kamer uit, -klap- met die deur
Heb haar m'n excusses nu al 2 keer aangeboden, mja ze is nog steeds boos.. en ik ga echt niet op m'n knieen fzo om te zeggen dat het me echt zo verschikkelijk spijt, imho - kan gebeuren toch?
Is die reactie normaal van haar? ..dat ze nu niets/amper meer wat zegt?![]()
Nee tuurlijk niet. Maar als ze al zo reageert op zoiets kleins klinkt het bij mij in de oren dat dit niet de enige keer is dat ze zo reageert(op iets kleins)quote:Op zondag 15 juli 2007 20:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Ja, als vrouwen boos worden op je, dan moet je het meteen uitmaken. Dat is de vuistregel.
Je hoort het wel vaker toch..Misschien omdat ze heel nat was ofzo..quote:Op zondag 15 juli 2007 20:04 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
![]()
ik geloof er geen fuk van dat ie zomaar in eht verkeerde gaatje schiet. Of je vriendin heeft zo'n zwakke anus-sfincter dat ze de hele dag schijt loopt te lekken, of je hebt hem er zo hard in proberen te stoppen dat je haar anus uitscheurde. Maar zomaar ff erin, dat geloof ik niet, probeer maar bij jezelf één vinger erin te stoppen....gaat lastig.
Ach wie weet loopt ze al 2 dagen moeilijk. Dan vind ik het niet zo gek, als de aanleiding nog zo voelbaar is. Sommige dames zijn daar gewoon niet van gediend, ze trekt wel weer bij. De ene persoon is nu eenmaal langer boos dan de andere.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:04 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar als ze al zo reageert op zoiets kleins klinkt het bij mij in de oren dat dit niet de enige keer is dat ze zo reageert(op iets kleins)
Ja laten we vrouwen maar altijd gelijk geven en de schuld op ons nemen om probleem te voorkomen.quote:Op zondag 15 juli 2007 20:10 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Als ik TS was, zou ik gewoon normaal tegen haar doen en geen nadruk leggen op haar boosheid. Dan draait ze wel weer bij.
heb je nog nooit geneukt ofzo?quote:Op zondag 15 juli 2007 20:04 schreef C21H23NO5 het volgende:
[..]
![]()
ik geloof er geen fuk van dat ie zomaar in eht verkeerde gaatje schiet. Of je vriendin heeft zo'n zwakke anus-sfincter dat ze de hele dag schijt loopt te lekken, of je hebt hem er zo hard in proberen te stoppen dat je haar anus uitscheurde. Maar zomaar ff erin, dat geloof ik niet, probeer maar bij jezelf één vinger erin te stoppen....gaat lastig.
iiieeewwwquote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef rival het volgende:
[..]
heb je nog nooit geneukt ofzo?
volgens mij is dit iedereen (die lekker tekeer gaat) weleens overkomen hoor!
ze moet gewoon niet zeuren TS. ze mag blij zijn dat je hem niet aan de gordijnen afveegde!
quote:Op zondag 15 juli 2007 20:09 schreef zoutig het volgende:
Stel zij krijgt nou de hik terwijl je aan het pijpen is () en ze doet je daarom een beetje pijn, ben jij dan ook meteen woest?
nope...quote:Op zondag 15 juli 2007 20:16 schreef rival het volgende:
[..]
volgens mij is dit iedereen (die lekker tekeer gaat) weleens overkomen hoor!
Ik denk toch dat je dan in de minderheid bent. Het gebeurt niet zo vaak maar eens in de zo veel keer akn het wel voorkomen hoor.quote:
waarschijnlijk ben ik dan één van de weinigen die wél weet hoe je moet richtenquote:Op zondag 15 juli 2007 20:24 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je dan in de minderheid bent. Het gebeurt niet zo vaak maar eens in de zo veel keer akn het wel voorkomen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |